Şimdi Ara

6 Kez Servise Giden Cihazım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba aerkadaşlar bizim elimizdeki xperia z2lerden birisi 6. kez arıza yaptı. Kvknın başarısızlığı , her yolladığımızda başka yere arıza yaptırdılar. Baktım kvk maillere bile cevap vermiyecek , bende cihazı 6. kez yollayıp sony ve teleserviceye mail attım değişim için. Aşağıdaki mail teleserviceye yolladığım.

    Merhaba ,Benim 5 kez Kvk kapsamında servise giden 355................. imei nolu Sony Xperia Z2 cihazım 6. kez Arızalanıp 4. kez aynı arızayı verdiğinden ve maldan yararlanamadığımdan dolayı cihazımın değişimini talep ediyorum. Şimdiden teşekkürler. İyi Çalışmalar.

    Buda Sony Türkiye ' ye gönderdiğim mail ;
    Merhaba ,
    Ben 355.............. imei nolu Xperia Z2 cihazımı 5 kez farklı arızalardan Kvk teknik servise teslim ettim. 15.06.2016 tarihinde kvk cihazımı tamir edemediği için Teleservice teknik servise teslim ettim. Cihazım aynı arızalardan 3ten fazla kez servise gelmiş bulundu. Ayrıca toplam 6. Servis girişi olduğundan dolayı Cihazımdan yayarlanamadığım için cihazımın değişimini istiyorum. İlgilenirseniz Çok Sevinirim.
    ..... Tunç.
    0535....... Nolu Numaradan Ulaşabilirsiniz İyi Çalışmalar.

    ARkadaşlar şimdi bu cihaz değişirmi durumu ne olur ?







  • Para iadesi isteyin hocam ürün değişimi ile uğraşmayın.
  • Hakem heyetine gidin.siz uğraşmayın.servis belgeleri elinizde ise 1 saatte çözersiniz. Geriye beklemek kalır. Aynen para iadesi isteyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam teleservice attığı maile yetmezmiş gibi cihazınız yedek parça bekliyor yurtdışından geleceği için süreside belli olmaz gibisinden bir cevap yazmış ben tersleyince yasal hakkım vs. deyince şu cevap geldi.


    Merhaba Değerli Müşterimiz,

    Değişim talebiniz değerlendirme yapılabilmesi için ilgili departmana bilgilendirme verilmiştir. Olumlu / olumsuz dönüş sonucu işlem uygulanacaktır. Servis noktası olarak yasal haklarınız konusunda yönlendirme ve bilgilendirme yetkimiz bulunmamaktadır.

    İyi Günler Dileriz.

    İşin kötü yanı elimdeki servis belgeleri tam değil ve tüketici mahkemesine dava ettiğim bir cihaz daha var kvkda kırılan o yüzden teleserviceye verdim zaten cihazı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.