Şimdi Ara

65bine kadar dizel veya az yakan benzinli sıfır araç tavsiyesi. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
2.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 65 vermişken 2.el dizel c sınıfı araç bakmak bana daha mantıklı geliyor.. Focus , i30 , Astra gibi
  • 1.2 manuel i20 styl pan sahibiyim
    Benimde 40 bin nakitim vardi.2.eldeki guvensizlik ve sifir fiyatlarin hergun artmasi beni sifir almaya yoneltti.
    Mantiken sifir 2017 model aldiginiz bir araci 2020 yilinda 20 bin fazla pahali olacaktir.bu yuzden 2.elide deger kaybetmeyecektir.yani bu otv kur derken sifir araba altin gibi oldu al kullan 2 yil sonra ayni fiyata satarsin.
    Ve nakit 40 bini gommek yerine 2.el arabaya kredi cekiyormus gibi dusunup sifir faiz avantajli olan tek marka hyundayiydi.i20 icin 20 bin 20 ay firsati vardi.suan sizin icin 15 bin 15 ay mevcut.suan fiyatlari cazip zaten yil sonuna 4 bin daha pahali olur.
    Sifir lastik sifir araba sorunsuzluk garanti kasko sigorta 3 lusu ile cebinizden olaganustu para cikma ihtimali yok gibi birsey.hemde 60 bin 2.ele gommek yerine sifir faiz anavtaji ike parayi daha iyi degerlendirebilirsiniz.
    I20 konusuna gelirsek
    Yilda 15 binden az yapiyorsaniz dizel onermem .5 yilin parasini pesin vermis oluyorsunuz o parayi bankaya faize koysan faize daha cok kara gecersin yani dizel araba isi kesinlikle uzun yol yapanlar icin.
    Km az ise geriye benzinli otomatik ve manuel secenekleri kaliyor.
    Otomatik olani 1-1 5 lt fazla yakiyor manueldeb.bu durumda sizin soforlugunuz on planda.
    Ben asama olarak boyle dusundum.
    Sifir faizli ariyordum hyundaide vardi hyunfai sectim.
    B+ segment i20 vardi ve yeni kasaydi i20 yoneldim.
    En daha ucuz en az yakit hem sorunsuzluk manueli sectim.
    Hiz tutkum yok sehir ici sakin kullanirim vu yuzden atmosferik bilindik ucuz motor secenegi ve lpg uyumlu olmasi cezbetti ileride yakit sorun olursa diye.
    Dizel almadik kar ettik.otomatik almadik kar ettik.
    Bu arada jump styl elite paket var.en mantiklisi stylr geldi styl paketi sectim.ekrani kendimde taktirabilirdim istedigim kalitede.eee hala paramiz var almisken cam tavanda aldim.c hatta dsegmentini kiskandiran bir opsiyon.renk olarak lansman rengi istedim ama yoktu bende en ideal renk beyaz aldim.nikelaj paket difuzor falan ekletince dopdolu kaliteli genis bir arabya cuzzi bir rakama sorunsuz bir sekilde sahip oldum.demek istedigim almak icin degilde adim adim hedefinize uygun arac almak mantikli.4 aydir kullaniyorum bir kere dahi pisman olmadi hyunda i20 fazlasiyla sasirtti.sasirtmayada devam ediyor.bunu tek marka uzerinden ornek verdim tavsiyem.40 bin tl paraniz varsa 2.el binbir sorunlu arac almak yerine kampanyalari kovalayip en makul sifir araci almaniz olucaktir.herkes 2.el oneriyor ama nedense 10 bin 20 bin sifir arac satisi oluyor.
    Bana 60 bin i20 verilir mi a3 al diyenler benden 2 ay sonra daha yuksek fiyatlara i20 aldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JrFuKi -- 5 Mart 2017; 21:41:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sayın Moueson, pek fazla yazmam.Mesajları ara ara okurum. Yani size sataşmak falan değil amacım ama bir şeyi merak ettiğim için sormak istiyorum: Her konuda yeni Megane 4 öneriyorsunuz. Neden? Yani megan satış pazarlamada mı calisiyorsunuz? Benim de çok hoşuma giden bir araç.Hatta su an ev borcum olmasa direkt alacağım. Ama kimseye de böyle canhıraş aldirmaya calismam. Olayiniz nedir. Cidden merak ediyorum. Cevabiniz icin simdiden tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seat Leon 1.2 tsi benzınlı fıyat al.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim yorum için teşekkür ederim. 1.2 benzinlide manuel seçeneği var. 1.4 motorda otomatik var. Trabzonda yaşıyorum köye felan gidip geliyorum ailecek. 1.2 motorda sıkıntı yaşarım çekişi iyi olmaz 1.4 belki bi nebze daha iyi olur diye düşündüm ama otomatikte yakıt fazla hala 4ileri otomatik şanzuman kullanıyo hyundai akıl almaz şekilde. 1.2 alacağım araç en az 110 beygir olmalı bence diye düşünüyorum. Senin aracının gidişi felan nasıl. Yakıt nasıl biraz daha bilgi verebilirmisin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nzm_turkey kullanıcısına yanıt
    Hocam krediyle o paraya sahip oluyorum. Sıfır faiz imkanı olursa 65e çıkarım. İkinci elde malesef olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobilgini kullanıcısına yanıt
    1.0 motor karadeniz bölgesinde pek mantıklı gelmiyo bana. Aslına bakacak olursak 1.2 de aynı. Sürekli rampa da araç sürüyoruz. Yakıt konusunda pek avantajlı değil. Sürekli yorulcak motor bu da peşinden sıkıntıları beraberinde getircek diye düşünüyorum. Yanlışsam düzeltin lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    Aracim 1.600 km de suan sehir ici kisa mesafe dur kalk 100km 7.5 lt yakiyor.Basarsam en fazla 8.5 yakiyor.her benzin aldigimda sifirlayip kontrol ediyorum.Ilk uzun yol deneyimim 700 km oldu.5 lt yakti bunuda rodajda olmasina bagliyorum karda yaz lastikleri vardi tutusu cok iyiydi.sicak ve yazin guzel bir yolda 4.5 lt rahat duser.

    Daha ince 1.6 lancer vardi oda atmosferikti oyle ahim sahim performansi dustu diyemem 6000 devir cevirebiliyor 4 bin devirde tam performans sagliyor.

    1.2 atmosferik ile 1.6 arasinda tek fark bence 4 ile ciktigin rampayi i20 ile 3 ile cikarsin bir vites dusuk cikiyorsun buda hic bir sorun yaratmiyor.4 kisi ve bagaj dolu araba gitmiyor dedigim hic bir rampa olmadi .ama 4 vites gitmem gereken yerde 3 vitese inmem gerekti.zaten rampa oncesi uygun devirde giderseniz sorun olmuyor.yakit tasarrufu icin zaten 2 bine gelirken vites istiyor ama dokundumu gaza kacsin araba derseniz 2.500 devirde kullanmaniz gerekiyor.vites araliklari epey kisa ve torklu buda alt devirlerini canli kiliyor aracin sehir icinde az yakar cok kacar cinste birsey.en sevdigim ozelligi arac c segmenti gibi buda trafikte kucuk gorulup sikistirilma durumunu engelliyor malum turkiyede arac boyutuna gore kural taniyorlar.sifir alincaksa b segmentte en iyisi bence b+ sayilir donanim olarak aslinda turbo versiyonu ciksa performans hastalari icin harika olur ama herhalde yine atmosferik alirdim basit motor ve lpg uyumu sorunsuzluk turbonun derdi vs nedense bu motora itiyor beni tercih meselesi.Ama 4 ileri otomotigini hic dusunmedim bulundugum apartmanda 2015 model otomotigi her gun takas teklifi yapiyor manuel 1.2 aracima memnun degil yakitindan bu seferde lpg takmak istiyor otomatik icin o zamanda gucten dusuyor farki kalmiyor tum bunlari goz onune alinca 1.2 manuel benzinli olarak kullanmak cazip geliyor.1.5 1.6 dizel alip +10 +15 verip yakit kasmak yerine 10 15 bin tl cebimde birakip 2.750 tl farkla cam opsiyonuyla i20 cok cazip geldi bana.
    Ama sizin yasadiginiz cografyada olsam herhalde 1000 cc turbo secmezdim 1.2 manuel i20de yetersiz kalabilir arac doluyken 1.5 dizel sandero alirdim herhalde fakat almam icinde 20 bin sifir faiz tarzi kampanyasi varsa alirdim.cunku sifir arac alirken sifir faiz kampanyasi ile almak bir nevi 20 bin tl birinden 20 ay sonra vermek sartiyla faizsiz almak gibi 20 bin tl akli basinda bir insan 20 ayda isletse fazlasiyla kar eder.cok ekonomist dusunuyorum galiba:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JrFuKi -- 6 Mart 2017; 1:38:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2 benzinli i20 için 55bin teklif aldım.style paket.sağlıkçı indirimiyle beraber 55bin.bu indirimi öne sürerek sıkı pazarlık indirimine giderler mi bilmem ama cam tavanla birlikte 55 bin olursa 15bin sıfır faizle gayet mantıklı geliyor bana.dizeli 65 bin.ama dediğim gibi 1.2 benzinde araç çeker mi.performans delisi değilim asfaltta 120yi fazla geçmem.ama köye yaylaya ailecek giderken de sıkıntı yaratacaksa memnun kalmam.bi test sürüşü yapıp köye gitmek lazım aslında :)
  • Guzel teklif almissiniz.ben aralik 2016 style pan.+nikelaj paket 55 bine aldim.2017 mi size verdikleri fiyat 2016 mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    hocam siz fiyatı baya attırmışsınız :)
    bende bir şey bulamadım hala pazar müzayedeye gittim. boyalı & değişenleri olan araçlara bir para basıyorlar inanılmaz. piyasa değerinin altında kalıyor diye gittik adamlar gaza gelip piyasanın da üstünde para veriyorlar. ne yapacağım inan bende bilmiyorum kredi çekip 60-70 civarına mı baksam ne yapsam bilemedim :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkansalih1

    Guzel teklif almissiniz.ben aralik 2016 style pan.+nikelaj paket 55 bine aldim.2017 mi size verdikleri fiyat 2016 mi

    2017 model.sağlıkçılara yüzde 3 indirim varmış.cam tavan ekletmeden fiyat bu.sağlıkçı indirimini öne sürerek pazarlığa kapıyı kapatırlar mı bilmiyorum.cam tavanı da ekletip 55 e alınacak olsa iyi bir tercih gibi.pazarlığı nasıl etmeliyim bi fikir verirmisin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuabuabu

    hocam siz fiyatı baya attırmışsınız :)
    bende bir şey bulamadım hala pazar müzayedeye gittim. boyalı & değişenleri olan araçlara bir para basıyorlar inanılmaz. piyasa değerinin altında kalıyor diye gittik adamlar gaza gelip piyasanın da üstünde para veriyorlar. ne yapacağım inan bende bilmiyorum kredi çekip 60-70 civarına mı baksam ne yapsam bilemedim :(

    65 dedim ama benzinli i20ye döndüm.1.2 benzinli style paket :) 15 bin faizsiz ödemeyle hiç zorlanmadan ödeyebilirim ama 1.2 84 beygir çeker mi karadenizde onu düşünüyorum :)
  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    boş iken

    hafif yokuşta sıkıntı olmaz.

    dik yokuşta bayılır



    dolu iken

    hafif yokuş biraz zorlanır

    dik yokuş can çekişir



    bu yüzden ya yokuşlara devirli girip vitesi küçültüp gaza abanacaksın. yada bayıla bayıla cıkacaksın :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abuabuabu -- 6 Mart 2017; 21:10:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abuabuabu A kullanıcısına yanıt
    Hafta sonu test sürüşüne gidicem.bi bakacaz artık. Dostum gel senle birlikte alalım 1.2benzinli i20yi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen bayilerini gezip fiyat almadan araç almayın. En basitinden celyse alıp yakittan yaptığınız kâr ile paranızı korursunuz. Manuel kullanımı çok rahattır.

    C4 de bütçenizi aşıyor ama yakıt tasarrufu ile aradaki farki tolere edebilirsiniz hem de c segment yakışıklı bir araca binmiş olursunuz.

    Bayileri gezmeden araç almaya karar vermeyin. Liste fiyatı ile büyük farklılıklar söz konusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Smartyy kullanıcısına yanıt
    Celyse symbol gibi bi araç diyorlar. Hiç bakmadım tipide hoşuma gitmiyo açıkçası. C4e bi bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bysmtnc B kullanıcısına yanıt
    Hocam o motoru el arabasına taksalar, fiyatı uygunsa yine alınır. Çok ezbere bir yorum symbol gibi araç denmesi. Mazotun 4 lira olduğu yerden dolduruyorum mis gibi biniyorum kullandığım zaman. Citroen sahibi değilim ama her segment aracını kullandim celyse de diğerleri gibi f/p aracı. Yabana atmayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Smartyy kullanıcısına yanıt
    Baktım şimdi fiyatı yüksek. 2016lar kalmamış gözüküyor. C4 de var ama onlarda çok pahalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40 50 bine araç bakıp 2. El bulamayıp sıfır alanlardanım

    2017 ocak çıkışlı Ford fiesta 1.5 TDCI dizel titanium x ful paket 64.500 e almıştım şuan 75 80 arası fiyatı var . Sıfır araç alacaksan ve en az 3 sene bineceksen düşünme al ben 3 sene Sonra 65 dem aşaya satacağımı sanmıyorum arabayı ki şuan bile aldığım fiyata vermem .



    İ20 ye bindim kullandım fordun yanında çok sönük kaldı iç dizayn ve malzeme kalitesi hiç hoş gelmedi bana .

    O

    Ne Alcan bilemem ama sıfır al derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.