29 Eylül 2024 tarihinde Hepsiburada üzerinden ve Hepsiburada satıcılı olarak laptop siparişi verdim . 1 Ekim tarihinde ürünü teslim aldım. Üründe hasar olduğu için uygulama üzerinden değişim talebi oluşturarak bana verdikleri kargo koduyla birlikte 2 Ekim tarihinde kargoya verdim. Ürün Hepsiburadanın eline 6 Ekim 2024 tarihin de geçti. 9 Ekim 2024 tarihine kadar cevap verileri gerekiyordu fakat hiç bir şekilde geri dönüş sağlanmadı. Bugün itibariyle bekleyişim sürüyor. Defalarca arayıp talep oluşturmama rağmen hiç bir sonuç çıkmıyor. Hepsiburada müşteri hizmetleri bana aranacağımı ve bilgi verileceğini söyleyip konuyu kapatıyor. Bugüne kadar hiç bir bilgi verilmedi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerem9966 -- 16 Aralık 2024; 11:57:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim