Öncelikle merhabalar, Samsung 500gb 870 Evo yu MediaMarkt mağazasından Ekim 2021 yılında satın almıştım. Açıkçası aktif olarak kullanmadım. Aldığımdan bu yana Yerel Disk E: olarak tanımladım ve çok nadir kullanmışımdır. Geçenlerde de içindeki dosyaları başka bir diske kopyalayıp aktarmak istemiştim. Ancak "Dosya Okunamıyor vs.." hatası aldım. Biraz şüphelensem de pek önemsemedim bir daha kopyaladım. Yine aynı hata.. Tabi bu kez direk SSD odak noktası oldu. Sırf depolama birimi için kullandığım(Önemli Dosyaların Olduğu), çok nadir kullandığım ve daha 2242 GB yazılmasına rağmen SSD diski taradığımda ilk 3 bad sector daha sonra 5 bad sector buldu. Açıkçası bu sdd yi alamadan önce karşılaşmış olduğum bir konu gelmişti aklıma. Pandemi döneminde 2021 yılında üretilen SSD lerin cip kalitesi düşürülmüş ve bu tarihte üretilen 870 SSD lerin kronik soruna sahip ve arızalanmaya yatkın hale gelmişti. Konu Linki ve Tarama sonuçları: techpowerup forums Samsung 870 EVO - Beware, certain batches prone to failure! https://www.techpowerup.com/forums/threads/samsung-870-evo-beware-certain-batches-prone-to-failure.291504Şuan ise yazılımsal olarak muhtemelen ssd bozuk sectorleri kapattı sağlam sectorleri aktif etti ki zaten ham değer olarak işlenmiş artık. Ben herhangi bir işlem yapmadım.Şuanda okuma yazmasında bir sorun yok ancak 2021 üretimdeki bu durum sebebiyle ssd yi aktif olarak kullanmak istemiyorum. Ansızın sektorler artabilir ve aynı sorun tekrar edebilir. Asıl soruma gelmek istiyorum. Ürünü garantiye yollayacağım ancak 2 yıldan fazla oldu. Ancak yazma olarak 6-7 aylık bir ssd ye eşdeğer. Evet 5 Yıl garanti veriliyor ama ne kadar arkasında dururlar henüz bir bilgim yok. Genelde para iadesi ile sonuçlanıyor bildiğiniz gibi. Acaba daha önce Samsung SSD sini garantiye gönderenler garanti süreci hakkında tecrübelerini paylaşabilirlerse çok sevinirim. ? Ayrıca hangi servise göndermem uygun olur ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuzsaka -- 24 Haziran 2024; 12:14:54 > |
Bildirim