Şimdi Ara

97 corsa gsi ve performans

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
7.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 97 model corsa gsi ım var araç full modifiyeli şu an 180 hp ye yakın oldu ve trafikte ayırmadığı yok fakat satmak istediğimde kimse almıyor genede memnunum aracımdan ama bağzen korkutuyor satamamak tabi şu anda 300 fln yakıyo araba ama tabi 3.25 ,gti, saxo fln tanımıyor..ve bana inanın hiç bir sorun çıkarmadı şu ana kadar opelden gerçekten memnunum. aracımda kat iptali,headers,eksoz,şanzuman,chip cage,taşlama,kule gergisi,özel opel hava filitresi,ve performans lastikleri mevcut ve abartılı olmasın ama 2 de 140 ı görüyor zorlayınca ..


    Fakat gel gelgelelimki param yetmiyor ve değiştircem aracımı bugünlerde ama satacağımı düşünmek ise beni deli ediyor...siz ne dersiniz? böle bir araca sıralı taktırmak kullanmak komikmi olur artı performans ne olur sizce

    şimdiden yorumlarınız için Teşekkürler


    Sevgi ve Saygılarımla







  • arabanı çok merak ettim ankaraya geldigim bir zaman eger satmamış olursan görmek isterim
  • herzaman beklerim abi Batıkent ergazi mahallesindeyiz.


    Sevgi ve Saygılarımla
  • halkımızda şu kanı var genelinde
    modifiyeli arabayı hiçkimse almak istemiyor
    nedeni de bu arabaya binen adam bunu çok zorlamıştır,sürekli basmıştır
    sonuçta motorunu bitirmiştir diye düşünüyor
    bi de modlu aracın dışını gördüğü zaman orijinalliğini mahvetmiş diyip geçiyor
    modlu arabayıda anca bu işle ilgilene insanlar düşünüyor 2.elde

    sıralı sisteme gelince
    taktırırsn iyi olur bence
    sonuçta benzinli ile aynı performans
    yarı yarıya yakıt tüketimi
  • abi yorumun için eline ağzına sağlık ama ben sıralının bana benzin torkunu ve gücünü vereceğine inanmıyorum çünkü lpg nin ve benzinin yanma gücü çok ayrı ya bilmiyorumda180-200 hp bir araca lpg nasıl gider ayrıca çok yenide sayılmaz 97 model araba ..valla 11.500 yazdım arayan soran yok gsi diyince herkes uzak duruyor ..adama 2. vitesde 140 dedim telefonda...adam inanmadı akşam geldi 2 de 140 ı görünce korktu

    Neyse abi ne yapıyım kalsın aracım o zaman param olursa binerim çünkü inanın 20 ytl lik benzin alıyorum aynı akşam bitiyor.

    inanın bana bunu hava atmak veya kendimi ispatlamak için değilde yaşadıklarım olarak anlatıyorum...hız tutkunuyum ne yazıkki ve kimseye önermiyorum ...

    ben benim araçla gti kaldırdım ki 106 gti full modifiye...4 boy uzattı sadece kalkışta 2 boy koydu arkasından 156 lık bir opel gt geldi o zaten ben köşeye vardığımda yeni geliyordu motor sıcakken birde saxo cu geldi abi kalkarmısın dedi, tabi dedim saxoyla kalktık 2 vitesden sonra yüklenince araba yerinde durmuyo fazla uzuyor saxo yada 2 boy koydum ve rahat 1 şekilde dün akşamda 3.25 le kaldırdık bakın beyler 3.25 diyorum 3 lük kasada 2500 cc ve 180 beygir araba ve 3.25 e de çaktı benim gsi.. şu anda üstüne yok gibi ..bizim buralarda artık subaru fln düşünüyorum yoksa 3 serisi fln az kalıyo ..

    Arkadaşlar tekrar sölüyorum ne olur kardeşlerim varsaki kendim 25 yaşındayım özenmesin kimse..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 21 Eylül 2006; 15:43:58 >




  • araban hala satılık mı?
  • Arkadaşa pm atın daha çabuk görür...
  • ne yazıkki corsa gsi ler 2. elde gitmiyor kuzenimde vardı modlu 160 hp baya iyi gidiodu felan ama bundan 1 ay önce 7250 ytl ye zor sattı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    halkımızda şu kanı var genelinde
    modifiyeli arabayı hiçkimse almak istemiyor
    nedeni de bu arabaya binen adam bunu çok zorlamıştır,sürekli basmıştır
    sonuçta motorunu bitirmiştir diye düşünüyor
    bi de modlu aracın dışını gördüğü zaman orijinalliğini mahvetmiş diyip geçiyor
    modlu arabayıda anca bu işle ilgilene insanlar düşünüyor 2.elde

    sıralı sisteme gelince
    taktırırsn iyi olur bence
    sonuçta benzinli ile aynı performans
    yarı yarıya yakıt tüketimi

    Modlu arabaların motoru mod işlemi görmemiş araçlara göre daha kısa ömürlü olur.Herşeyin bir bedeli var.Performansın da




  • Bu beygirleri hangi haradan alıyosunuz çok merak ediyorum. O yapılan işlemlerle 180 HP olmaz corsa. Tabi yazılmayan başka şeyler varsa ayrı. Yinede aracın mod öncesi ve mod sonrası dyno verileri olmadan araç şu kadar beygir demek pek doğru değil. Aracın plakasını sorabilirmiyim bu arada ?
  • arkadaşlar konunun ilk mesaj tarihine bakarsanız, baya eski bi konu ve bu konu açıldıktan sonra arkadaş bahsi geçen corsa'sını satıp vectra gt aldı...
  • slm kardes bende yaklasık bır ay once corsa gsı aldım bu konuda baya bılgılı gorunuyosun bana ne yapılabılır konusunda bılgı verebılırmısın ,
  • Kardeş 3.25 i yavaş tanımasın bmw 3.25 3. viteste kaybolur sende arkadasından bakarsın anca....

    3.25 zannedersem e36 B5 motor 225 hp yani seni yer hocam

    Bizde de vardı 94 corsa gsi dohc motor oda 165-170 beygir chip,h.filtre,headers,hks redyotor fln var ama bmw ile kapısamazdı ...

    yoksa makas larda 94 corsa gsi derim başka birşey demem bide corsa fena yağ yakıyor haberiniz olsun bizim chip 7.2 bin devirdeydi

    yani ayda rahat 15 ytl lik yağ yakar corsa gsi 'ların çoğu...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fircam

    arkadaşlar konunun ilk mesaj tarihine bakarsanız, baya eski bi konu ve bu konu açıldıktan sonra arkadaş bahsi geçen corsa'sını satıp vectra gt aldı...

    Adam o kadar ağlanmış gidip gene gt almış hayret doğrusu
  • sahsen bende modifiyeli arac almak istemem.

    aile arabasını tercih ederim
  • Ben Modifiyesiz ile tutunamıyorum onunla iyi tutunuyosun sen, o araç bitik yani yarış pistinde kullanılır bir tek :)

    Aslında şu tunningde fren sistemi var hani ön diskler var özel gsi için 450 felan heralde onlarla iyi bir frenlemeye sahip olunur keskin dönüşlerde arkadan çok atıyor araç GSI bineceksen amortisörler, ön arka balatalar, ön diskler, jantlar, tekerler yeni ve araca uygun olucak. Örnek kaza bizzat yaşadım :)

    Aşırı sıkıntılıyım 1-2-3-4-5 ve 100 km hıza ulaştım sonra farkettim araç sola çekmeye başlayınca :) toplam düz uzunluğu 30-40(yada biraz fazla vs) metre içinde kısa S(toplam yol alanıda olsunda 70 metre) viraja sert girdim, yola biraz toprakda kaymış, birde teker sanırım biraz eskimişti, durdurmak imkansız oldu, arkadan boşlamaya(yani merkez kaçtan sola çekmeye başladı) en az 20-30 metre böle çeke çeke gitti sola ortadaki ara ayırım betonuna(20 cm yüksekliği var yer yer 50-90 cm genişlik) çarpıcaktı arka taraf, yol döndü hafif sağ oldu, S nin diğer yarısına geldik yani, biraz kırdım direk L döndü hemen hemen diyebiliriz, ara kaldırıma çarptı önce, önler sonra biraz havalandı heralde, arkada çarptı biraz daha az seviyede vs, ön tekerler patladı jantlar parçalandı ki iyiki tekerler patladı yoksa durmicaktı takla faslı başlicaktı yolun çoğrafyasından dolayı , sonra karşı şeridin sonunda ara köy yolu girişinde durdu 2 metre gerisi 1 metre ilerisi uçurum, arsa için kazmışlar, aralarda karşıya geçerken tabelalar, karşı şeritten gelen araçlar, hatta çoluk çocuk insan vs olabilirdi, çok şükür, her ne kadar bana masrafı 5 milyarı bulduysada çok şükür derim, birde kaza anında diyordumki ne zaman durucak bu araç hani deli atlar varya bir ön bir arka yapıyolar üstündekini atmak için resmen öle hissettim o ara geçişte, aman Allahım hala aklımda, dur diyorum içimden, kontrolde gidince resmen kovboyum ehlileşmemiş ata biniyorum his aynen buydu. Toplamda sanırım 10 saniye sürdümü bilmem ama çok yoğun iki duygum var ne olacaksa olsun dursun :) kaza bitince bir indim sağa soluna baktım sonra içine oturdum tel açtım iki yere sonra bir ufak çocuk geldi elinde su bardağı ve su şaşalla köy evlerinden heralde görmüşler kadınlar göndermişler :) içtim(üstüne bir bardak soğuk suyu yani ) vede bir süre sonra zaten 10-15 kişi vardı etrafımda.

    Tavsiyeler içerden almalıydın daha dediler, ama alakası yok iki araçlık yol ama anca sığarlar yanyana, zaten içerdeydim sağ tarafında yani, frene dokunma gazla dediler sola sola çeken bu araçda gazlasam ilk arkayı çakıcak sonra o hızdan karşıya geçerse taklayla sonuçları düşünemiyorum :)

    Benim tavsiyem siz siz olun bu hızla viraja girmeyin helede sıkı bir araç yoksa altınızda.

    Bu GSI gidiyor bastınmı gider dağ tepe tırmanır ama viraja gelecek araç değil otoban faresi , yer uçağı ama keskin viraj arabası değil hafif ve önden çekişli arkadan tutunamıyor. Yay kesmek felanda tutundurmaz bunu arka ağırlıkla doldurulursa o zaman olur bak.




  • Araca göre ortalama GSI 0,6 litredir 1000 km de yağ yakışı bu kabul edilebilir veridir, benim 97 de bundan biraz fazladır belki ama çok değil biraz fazladır çok şanslıydım araçda motor çok iyi çıktı diğer her aksamıda ben zaten yeniledim aklınıza ne gelirse alıcısına satarım ama 12 binden aşa vermem valla satarsamda pejonun 206 XS 1.6 16v motorlu araç alırım model 2004 2005 2006 olabilir. Takasıda bir bu araçla yaparım ama önüme koyucağınız araç benim usatalarım tarafından incelenir benimkinide istediğine götür, şunu biliyorum alınacak her araç mutlaka sorun çıkartıyor derle topla bir yığın para daha harcıyosun yani 97 gsi adam 8 000 nede veriyor ama ona bir 5000 daha harcarsın garantisi var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkir

    Ben Modifiyesiz ile tutunamıyorum onunla iyi tutunuyosun sen, o araç bitik yani yarış pistinde kullanılır bir tek :)

    Aslında şu tunningde fren sistemi var hani ön diskler var özel gsi için 450 felan heralde onlarla iyi bir frenlemeye sahip olunur keskin dönüşlerde arkadan çok atıyor araç GSI bineceksen amortisörler, ön arka balatalar, ön diskler, jantlar, tekerler yeni ve araca uygun olucak. Örnek kaza bizzat yaşadım :)

    Aşırı sıkıntılıyım 1-2-3-4-5 ve 100 km hıza ulaştım sonra farkettim araç sola çekmeye başlayınca :) toplam düz uzunluğu 30-40(yada biraz fazla vs) metre içinde kısa S(toplam yol alanıda olsunda 70 metre) viraja sert girdim, yola biraz toprakda kaymış, birde teker sanırım biraz eskimişti, durdurmak imkansız oldu, arkadan boşlamaya(yani merkez kaçtan sola çekmeye başladı) en az 20-30 metre böle çeke çeke gitti sola ortadaki ara ayırım betonuna(20 cm yüksekliği var yer yer 50-90 cm genişlik) çarpıcaktı arka taraf, yol döndü hafif sağ oldu, S nin diğer yarısına geldik yani, biraz kırdım direk L döndü hemen hemen diyebiliriz, ara kaldırıma çarptı önce, önler sonra biraz havalandı heralde, arkada çarptı biraz daha az seviyede vs, ön tekerler patladı jantlar parçalandı ki iyiki tekerler patladı yoksa durmicaktı takla faslı başlicaktı yolun çoğrafyasından dolayı , sonra karşı şeridin sonunda ara köy yolu girişinde durdu 2 metre gerisi 1 metre ilerisi uçurum, arsa için kazmışlar, aralarda karşıya geçerken tabelalar, karşı şeritten gelen araçlar, hatta çoluk çocuk insan vs olabilirdi, çok şükür, her ne kadar bana masrafı 5 milyarı bulduysada çok şükür derim, birde kaza anında diyordumki ne zaman durucak bu araç hani deli atlar varya bir ön bir arka yapıyolar üstündekini atmak için resmen öle hissettim o ara geçişte, aman Allahım hala aklımda, dur diyorum içimden, kontrolde gidince resmen kovboyum ehlileşmemiş ata biniyorum his aynen buydu. Toplamda sanırım 10 saniye sürdümü bilmem ama çok yoğun iki duygum var ne olacaksa olsun dursun :) kaza bitince bir indim sağa soluna baktım sonra içine oturdum tel açtım iki yere sonra bir ufak çocuk geldi elinde su bardağı ve su şaşalla köy evlerinden heralde görmüşler kadınlar göndermişler :) içtim(üstüne bir bardak soğuk suyu yani ) vede bir süre sonra zaten 10-15 kişi vardı etrafımda.

    Tavsiyeler içerden almalıydın daha dediler, ama alakası yok iki araçlık yol ama anca sığarlar yanyana, zaten içerdeydim sağ tarafında yani, frene dokunma gazla dediler sola sola çeken bu araçda gazlasam ilk arkayı çakıcak sonra o hızdan karşıya geçerse taklayla sonuçları düşünemiyorum :)

    Benim tavsiyem siz siz olun bu hızla viraja girmeyin helede sıkı bir araç yoksa altınızda.

    Bu GSI gidiyor bastınmı gider dağ tepe tırmanır ama viraja gelecek araç değil otoban faresi , yer uçağı ama keskin viraj arabası değil hafif ve önden çekişli arkadan tutunamıyor. Yay kesmek felanda tutundurmaz bunu arka ağırlıkla doldurulursa o zaman olur bak.
    çok zaman geçmiş ama ben de mesajı yenilemiş olayım.

    gidiyor tamam da durmuyor kerata.
    öndeki araçlar durdu.
    bolca mesafem olduğu halde kaydım çarptım.
    lastik izi bile yok.
    o kadar hafif araç.
    gidiyor diye basmamak gerekiyor.
    temkin çok önemli.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.