ARKADAŞLAR MİNİBÜS ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA BİRTÜRLÜ KARAR VEREMİYORUM 98 TRANSPORTER MI 2004 STAREX Mİ 2001 MİTSUBİSHİ L 300 MÜ TİCARET AMAÇLI DEİLDE HUSUSİ OLARAK KULLANMAK İÇİN ALICAM HANGİSİ DAHA İYİDİR YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM BU ARADA PARAM O MODELLERER YETTİĞİ İÇİN ONLARI YAZDIM
Bunlar arasından gönül rahatlığı ile starex tavsiye ederim. Ancak 140 hp olan crdi motor olanından. Çünkü tci 100 hp'lik versiyon yakıtı resmen içiyor motoru teknoloji yoksunu, o yüzden crdi 140 hp'lik starex iyi arabadır baş ağrıtmaz performansı şaşırtıcı derecede iyidir.
Merhabalar. Belirttiğiniz araçlar içerisinde 98 model bir araç ile 2004 model araç arasında bir takım farklılıklar olacaktır. Özellikle aksesuar eksilikliği (haya yastığı, klima abs v.b.) motor ve yakıt sistemindeki aşınmalar, kasa yorgunluğu, süspansiyon ve yürüyen aksamdaki yorulmalar da eklendiğinde, yeni model bir araç almak çok daha mantıklı gözüküyor. Transporterlein 2.4 litre düz motorları tarex 2.5 TCİ ler ile aşağı yukarı aynı yakıt tüketimine sahip. Transporter içindeki en mantıklı seçenek 1.9 litre olanlarıdır ki...onlarda bütçenize pahalı gelebilir. Starex konusunda TCİ veya CRDİ gerçekten kayda değer araçlar. 2008 model TCİ otm. kullanıcısıyım ve şehir içinde 12.5 litre, şehir dışında min. 8.5 litre yakıt tüketiyorum. Düz viteslilerde bu oranın 1litre kadar aşağı çekilmesi mümkün. CRDİ versiyonlarında 7-10 litre arasında tüketim değerini elde edebilirsiniz. Starex'in orjinal minibüsleri dışında panelvandan dönüştürülenlerin yürüyen aksamı biraz serttir. Ancak çok dayanıklı, konforlu eksiksiz bir araç alma şansınız olacaktır. Kısa şase TCİ, veya CRDİ bulmanız (2 milyara kadar aralarında fark vardır) daha avantajlı kılacaktır sizi. Zira kısa şaselerin boyutu hem daha kısa (4.6 metredir) hemde daha hafiftir. Böylece nispeten daha ekonomik bir araca sahip olabilirsiniz.
Aynı model olsa Transporter derdim ama arada 5-6 yaş var. Oyüzden yeni olanı alın. Ama hyundai de çalışan bir arkadaşım bile Starex çok yakıyor diyor. 140Hp lik olanı değilse almayın.
Ticari maksatla kullanmayacaksan L300'ü eleyebilirsin
starex kesinlikle tavsiye etmem. hyundai H1 ile transporter seviyesinde bir araç üretti ama starex için aynı şeyleri söyleyemiyeceğim. ben kesinlikle transporter derim. 2000 model 2.5 TDI transporter city van uzun şasi sahibiyim ticari amaçlı kullanmıyorum. 1 depo dizel ile (depo 85lt.) 1000 1200 km arası yapıyorum yol şartı yük durumuna göre değişiyor. güç konfor starec ile karşılaştırılamaz bile bence. ama H1 için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.
2 tane starex imiz var biri tci biri crdi tci'nin ilk sahibiyiz 2005 model crdi 2003 model tci satlık bilginize.
Bence L300 orjinal minibüs olanı gayet güzel yakıtta az parça pek pahalı değil dayanıklı bir arraç kullanmakla eskitmek çok zor
selam arkadaşlar ben bu konuda bilgiye sahip değilim ama benim de sorum benzer olduğu için bana da yardım edebileceğinizi sanıyorum yardım ederseniz memnun olurum. sorum şu hundai starex model minibüslerin silindir kapaklarının çatlak olduğunu hundai seviste çalışan bir arkadaşım söyledi silindir kapaklarında çatlama olmayan bir model biliyormusununuz hundai starex lerin hangi modeli nde bu tür bir problemle karşılaşmam bana acele yardımcı olursanız sevinirim, yakıt konusundada bilginiz varsa önerilerinizi bekliyorum
Konu yanliş yere acılmıssın galiba bı tür ve benzeri konular genelde otomativ genel - arac tercih kıyaslamda acılıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: ariyelortegaa
selam arkadaşlar ben bu konuda bilgiye sahip değilim ama benim de sorum benzer olduğu için bana da yardım edebileceğinizi sanıyorum yardım ederseniz memnun olurum. sorum şu hundai starex model minibüslerin silindir kapaklarının çatlak olduğunu hundai seviste çalışan bir arkadaşım söyledi silindir kapaklarında çatlama olmayan bir model biliyormusununuz hundai starex lerin hangi modeli nde bu tür bir problemle karşılaşmam bana acele yardımcı olursanız sevinirim, yakıt konusundada bilginiz varsa önerilerinizi bekliyorum
Starex'lerin TCİ versiyonlarında, sübab ayarsılığı, yakıt pompası ve enjektör ayarsızlıklarına bağlı olarak (fabrikasyon sorunlardır bunlar. Bizzat yaşadım) kapak çatlatma ve hararet sorunları ile karşılaşılmıştır. Ayrıca özellikle kullanıcıların enjektör veya pompa çıkışında yakıtı kıstırmaları /(az yakması için) ve uzun süreçlerde unutulan sübab ayarlarının sıkı olması neticesinde bu tür sorunlar yaşanmıştır. Aracın yakıt sistemindeki ayarların tam yapılması durumunda hiçbir modelinde kapak çatlatma veya hararet sunu yoktur. Bu motorlar mitsubishi L300 ile aynı olup, sadece turbo uygulanmış halidir.
ARKADAŞLAR MİNİBÜS ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA BİRTÜRLÜ KARAR VEREMİYORUM 98 TRANSPORTER MI 2004 STAREX Mİ 2001 MİTSUBİSHİ L 300 MÜ TİCARET AMAÇLI DEİLDE HUSUSİ OLARAK KULLANMAK İÇİN ALICAM HANGİSİ DAHA İYİDİR YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM BU ARADA PARAM O MODELLERER YETTİĞİ İÇİN ONLARI YAZDIM
bende sana starex öneririm crdi çift klimalı olanlar var daha rahat olan otomatik viteslileri var onlar daha iyi birde parçaları ucuz parca bakımından transporterla pek baş edilmez bence
quote:
Orijinalden alıntı: onur1982
ARKADAŞLAR MİNİBÜS ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA BİRTÜRLÜ KARAR VEREMİYORUM 98 TRANSPORTER MI 2004 STAREX Mİ 2001 MİTSUBİSHİ L 300 MÜ TİCARET AMAÇLI DEİLDE HUSUSİ OLARAK KULLANMAK İÇİN ALICAM HANGİSİ DAHA İYİDİR YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM BU ARADA PARAM O MODELLERER YETTİĞİ İÇİN ONLARI YAZDIM
bende sana starex öneririm crdi çift klimalı olanlar var daha rahat olan otomatik viteslileri var onlar daha iyi birde parçaları ucuz parca bakımından transporterla pek baş edilmez bence
kardeşim bence alcaksan transporter all bizde tranporter 2001 vardı çokk süper araba arabaya 3.5 ton yük attık attığımız hissedilmiyodu 130 hp 5 silindir araba çokk güzel arabalar tavsiye ederim
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme