Şimdi Ara

A101 sipariş iptal rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • A101 marketlerin internet sayfasından Michelin marka hava kompresörü satın aldım. Ancak eski adreslerimden biri seçiliymiş ve bende nasılsa sipariş kargolanmadı diye sipariş iptal talebi bulunup aynı ürünü tekrar satın aldım. Her şey bundan sonra başladı. İptal talebinde bulunduğum ürün iptal edilmedi. Ürünü kargo da teslim almayıp iade etmem gerektiği söylendi. Ürünü ablam teslim almayıp geri gönderdi. 2 Nisandan beri ne hikmetse kargo onlara ulaşmamış. Hem iptal etmedikleri ürünü kargoladılar hem de hiç teslim almadığım ürünün iadesini bekliyorum. Bir daha alışveriş yapar mıyım tabi ki asla. Sizlere de tavsiyem bu iş bilmeyen mağazadan sakın alışveriş yapmayın... Bu arada siparişim hala hazırlanıyor aşamasında 😅

    Destek olursanız belki sesimi duyururum.
    A101 sipariş iptal rezaleti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MalamadreX -- 9 Nisan 2021; 9:46:6 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    A101 Sipariş İptal Rezaleti

    A101'den verilen siparişlerin iptal sürecinde yaşanan sorunlar, son zamanlarda sosyal medyada ve şikayet platformlarında sıklıkla gündeme gelmektedir. Kullanıcılar, "siparişiniz hazırlanıyor" bilgisinin ardından siparişlerinin iptal edildiğini veya "iptal talebiniz alınmıştır" mesajı aldıklarını ancak para iadesi alamadıklarını bildirmektedirler.

    A101 yetkilileri, sipariş iptallerinde yaşanan aksaklıkların farkında olduklarını ve konunun çözümü için çalıştıklarını belirtmektedir. Kullanıcılara, sipariş iptal işlemlerini A101 müşteri hizmetleri üzerinden gerçekleştirmeleri ve iptal talebi oluşturmaları önerilmektedir.

    Ancak bazı kullanıcılar, müşteri hizmetlerine ulaşmakta güçlük çektiklerini veya iptal taleplerine rağmen siparişlerinin halen hazırlanıyor olarak göründüğünü ifade etmektedir. Bu durum, kullanıcıların mağduriyetine yol açmaktadır.

    A101 sipariş iptal sürecinde yaşanan sorunların çözümü için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

    • A101 müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek sipariş iptal talebinde bulunun.
    • İptal talebinizin alınmasıyla ilgili size bir mesaj gönderilecektir.
    • Para iadesinin hesabınıza yansıması birkaç iş günü sürebilir.
    • Siparişinizin iptal edilmediğini düşünüyorsanız, müşteri hizmetleriyle tekrar iletişime geçin.

    Kullanıcıların, A101'den sipariş verirken teslimat sürelerini ve iptal politikalarını dikkatlice incelemeleri önerilmektedir. Bu sayede, olası sorunların önüne geçilebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 4 hafta olmuş ne oldu sonuç?

  • bende benzer bir durumdayım, keşke önce araştırıp sonra alsaydım. ne şipariş iptal ediliyor be ürün postalanıyor.


    nana katalog diye dolandırıcı bir firma vardı ona benziyor A101'in uygulamaları.


    aman uzak durun A101'e bulaşmayın. ben bir daha marketine bile gitmeyeceğim.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.