Şimdi Ara

A4 2.0TDI Multitronic mi? S-Tronic Quattro mu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
22.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;
    A4 2.0TDI almaya karar verdim ama 2 motor/şanzıman arasında kararsızım. Teknik özellikler, konfor, yakıt tüketimi konularında sizin tavsiyeniz hangisi olur? Multitronic mi? S-Tronic Quattro mu?
    lütfen bu araçlardan birini daha da iyisi ikisini birden kullanmış kişiler yorum yazsınlar.



  • Ben a6 2.7 TDI multitronic kullanıyorum. Şanzımanla ilgili memnunum, motor ise tork üzerine kurulmuş bir motor.

    520d 2.0 Diesel ile 163 bg üretirken aynı yılın 2.7 TDI'ı 180 bg sadece.
  • Ben aslında 2 şanzıman arasındaki sürüş keyfi açısından ciddş fark var mı ve yakıt tüketimi nasıl? Bunları merak ediyorum. BMW bunların yanında ayrı bir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Multitronik pek sürüş keyfi vermez, konforlu şanzımandır. Gaza bastığınızda 1500 devirde araç sabit kalırken hızlandığını görürüsünüz. Ama stronic öyle değildir. Sürüş keyfi verir size. İkisi arasından tercihim (Bir multitronik araç kullanmama rağmen) Stroniktir. Hele bi de quattro ise zaten tartışmaya gerek yok bence. Süper bi ikili olurlar :)
  • Teşekkürler. Süper ikili siparişi verdim. Haftaya kısmet olursa alıyorum. Göreceğiz.

    Multitronic yakıt nasıl peki?
  • Çok iyi bi seçim yapmışsınız. Ben de A4'ün benzinlisini kullanıyorum zaten ama benimki multitronic. Yakıt olarak ikisi de hemen hemen aynıdır. Karşılaştırma hiç yapmadım ama yakıtı arttırıcı şanzımanlar değil ikisi de. Multitronic aracı minimum devirde tuttuğu için yakıt tasarrufu sağlar. Keza stronic de DSG zaten. Çift kavrama olduğu için manuelden daha az yakar. 0 araç alıyorsanız 177bg lik versiyonunu alacaksınız demektir bu da zaten daha önceki 143bg 'lik modeline göre daha az yakıt harcıyor. Yakıtta bir probleminiz olmaz merak etmeyin.
    Allah kazasız belasız keyifle sürmek nasip etsin. Hayırlı olsun aracınız..
  • Çok teşekkür ederim. İnşallah.
    Multitronic test aracı yoktu. Kıyaslama yapamadım. Bir tane A6 vardı onu test ettim. A4'den daha fazla motor sesi alıyordu. Hızlanması iyiydi ama A4 quattro kadar değil.

    Bu yüzden ikisini de kullanan birç yorum yapsa faydalı olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanmadım stronic ama dsg li araca bindim. Quattro araç alıyorsanız multitronic seçeneği yok diye biliyorum. Önden çekişli A4 alacağınıza Quattro + Stronic almak daha mantıklı. Kendinizi rayda gidiyo gibi hissedersiniz. Benim çok isteyip de yaşayamadığım bi duydu aslında ama kullananlar çok memnun. Siz hiç düşünmeyin multitronici. Çok iyi bi seçim yapmışsınız aracın keyfini çıkartın sadece. A4'de en iyi opsiyonu almışsınız. Quattro + Stronic + Dizel. Bundan iyisi şamda kayısı :)
  • Sadece görüntüsü gizel olduğu ve ekran kaliyesi daha iyi diye navigasyonlu aldım. Ama Türkiye haritası yüklü değil. 3.000TL istiyorlar. Yükletmedim. Uygun fiyata bu işi yapan bi yer bulursam yükletirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e.mutlu kullanıcısına yanıt
    İstanbuldaysanız Ender Elektronik bu işleri yapıyor ama fiyat ne bilmiyorum. Zaten Audinin bu tip aksasuarlarını hep Ender elektronik yapar genelde. Tek yer diye biliyorum. Bi araştırın.
  • İstanbul'da değilim ama fiyatlatı çok yüksek. sadece harita yükletme 2.950 TL. yetkili servis fiyatı 3.000TL
  • Arac kaça mal oldu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 153.000
    Ama biraz boş kaldı. CC yok, torpido soğutma yok, sunroof yok.

    Bir de başka yerlere sormadıpıma pişman oldum. Daha ucuza bulma ihtimalim olurdu belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu

    153.000
    Ama biraz boş kaldı. CC yok, torpido soğutma yok, sunroof yok.

    Bir de başka yerlere sormadıpıma pişman oldum. Daha ucuza bulma ihtimalim olurdu belki.

    Araç 177 hp likmi? bu fiyata nasıl bir donanımla aldınız yazarsanız sevinirim.
  • nasıl aldınız derken? fazla mı az mı?
    araç 177hp 2.0 TDI Quattro. 16" standart jant, beyaz opak renk, sunroof yok, deri koltuk yok, hız sabitleme yok, torpido soğutma yok. neon ledli bi-xenon far var, navigasyon var (Türkiye haritası yok). bütün ön paneli değiştirdiği ve çok güzel göründüğü için aldım. ilerde belki uygun fiyatla harita yükleyen bir yer bulursam yükletirim. hız sabitleme de sonradan taktırılabiliyor. ona da ilerde bakarım.
  • bu arada Quattro'da 143 yada 150hp yok sanırım.
    150hp olan modellerde ciddi indirim var. premium D sınıfı araç alacaklar Audi ile görüşmeden BMW yada Mercedes almasınlar. aradaki fiyat farkına değmez çünkü.
    ben 3.20i(ed) test ettikten sonra 3.20d fiyatı aldım (196.000 TL (%7-8 kadar indirim olacaktı)). sonra gidip Audi aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu

    bu arada Quattro'da 143 yada 150hp yok sanırım.
    150hp olan modellerde ciddi indirim var. premium D sınıfı araç alacaklar Audi ile görüşmeden BMW yada Mercedes almasınlar. aradaki fiyat farkına değmez çünkü.
    ben 3.20i(ed) test ettikten sonra 3.20d fiyatı aldım (196.000 TL (%7-8 kadar indirim olacaktı)). sonra gidip Audi aldım.

    İyi fiyata almışsınız o yüzden sordum.Kasa değişecek diye büyük indirim yapılıyor A4 de diye duydum.
  • Satış görevlisi bana kendilerine gelen maili gösterdi. yeni kasa A4 (B9) 2015 Aralık ayında Türkiye'ye gelecekmiş. 190hp ve matrix LED'li olacak. ama o zaman kadar bekleyemem
    ayrıca fiyatı da şimdiki gibi olmayacak. şu anda fırsat bence.
  • 151.000 tl arkadaşlar son fiyatı
     A4 2.0TDI Multitronic mi? S-Tronic Quattro mu?
  • Bu fiyatta navigasyon yok ama. Ben iyi rakam almışım o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.