Bildirim
ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu (16. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: rap_üstad
kralsın
Keşke koyduğunuz testin small değil moderate overlap test olduğunu anlayabilseydiniz. The Division Bell'in dediği gibi bundan good alanın suratına bile tükürmüyorlar artık.
Testin biraz daha alt kısmına bakma zahmetine girseydiniz bu araç için small overlap test yapılmadığını görecektiniz. -
quote:
Orijinalden alıntı: günerkanat
Desteklediği markayı başarılı kılmak isteyen, kendi test merkezini kuruyor artık.
Doğrusu; desteklediği markayı aklamak isteyenler yarım asırlık firmalara çamur atacak kadar ileri gidiyor olacaktı. -
Orijinalden alıntı: The Division Bell
Orijinalden alıntı: günerkanat
Desteklediği markayı başarılı kılmak isteyen, kendi test merkezini kuruyor artık.
Şaka mısın sen?
Güner bey şaka değildir,sadece ağır alman fanatiğidir.
Bu arada senin kabak gibi tespitine bir yerlerden cevap gelmemiş halen -
Mercedes vw kepaze olmuş. volvo bmw honda güzel. Toyota da rezil olmuş ama en azında hatalarını kabul etmişler. O kadar marka var iyi kötü sonuç olan. Ama Bu vwcilerin yarası nedir anlamıyorum. Vw bu çarpişma testlerinde başarısız. Bu kadar basit. Daha ne indirip kaldırıyorsun ki.. O kadar kazık yeyip pahalı vw aldın diye çarpışma testlerinde başarılı olmak zorunda degil ki.. Her marka parasını hak etmeyebiliyor. Mercedes bile aynı durumda niye bu kadar tantana çıkarıyorsunuzki.. -
quote:
Orijinalden alıntı: profdr
Mercedes vw kepaze olmuş. volvo bmw honda güzel. Toyota da rezil olmuş ama en azında hatalarını kabul etmişler. O kadar marka var iyi kötü sonuç olan. Ama Bu vwcilerin yarası nedir anlamıyorum. Vw bu çarpişma testlerinde başarısız. Bu kadar basit. Daha ne indirip kaldırıyorsun ki.. O kadar kazık yeyip pahalı vw aldın diye çarpışma testlerinde başarılı olmak zorunda degil ki.. Her marka parasını hak etmeyebiliyor. Mercedes bile aynı durumda niye bu kadar tantana çıkarıyorsunuzki..
+99999999999
Anlayamiyolar işte o yüzden bende anlatmayi biraktim Gülerek izliyorum hepsini... Ama onlarada hak vermek istiyorum yani bi arabayi 7 8 ay bekle sonra gelsin bi kazada Kapi firlatsin, Hava yastiği iskalasin falan acitir insani...
-
CC 'ye çok şaşırdım gerçekten.. -
bir vw sahibi ve volvo hayranı olarak belirtmek isterim ki v60 favori aracımdır. -
Bmw-mercedes yine malzemeden fazla çalmamış da sadece hoca farklı yerden sorunca çuvallamış, zengin çocuğu öğrenci formatındalar.
Audi-vw-toyota ise ben diyeyim malzemeden çalarak zengin olan müteahhit, siz deyin hocaya yalakalıkla not alıp, kariyerinde de aynı şekilde ilerleyecek olan öğrenci. Malum, iş hayatında en başarılı bunlar olur.
Volvo-honda ise not almak için değil gerçekten öğrenmek için çalışan öğrenci, bunlar doktora yapıp profesör bile olurlar ama maddi olarak pek bir ilerleme kaydedemezler.
Diğer japonlar da sayısal zekası kuvvetli, duygusal zekası düşük, asosyal mühendis protipi...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 1 Mayıs 2013; 20:19:38 > -
o yazdığın çarpışma testi zırvalarından sonra buraya cesaret edip 1 sene sonra da olsa yazabilmiş olman bir lütuftur güzel kardeşim.quote:
Orijinalden alıntı: The Division Bell
Dediğim gibi uzatmanın manası yok, amerikalılar testi yapmış mı? yapmış. Her aracı adil bir şekilde çarptırmış mı? çarptırmış. X marka anlının akıyla çıkarken Z marka rezilleri oynamış mı? oynamış.
Senaryo menaryo geçiniz bunları isterse yüzde 0 ihitmalli bir senaryo olsun-ki değil, sonuçta ortada gerçekleştirilmiş bir test var ve testte X firması başarılı olurken Z markası dağılmış mı? dağılmış.
Gerisi teferruat.
Bu arada hazır yazmadıklarından bahsetmişken yazdığın nağmeler konusunda bir şey dememişsin,e tekrar verelim bunları dimi ama?
Bu arada Division bell kardeşimin taşın gediğine koyduğu cümlelerine de cevap verememişsin.
Alaman dağılmaaz,alaman canavardır tarzı yorumlarını hasretle bekliyoruz.
Mesela paylaşalım buram buram almanya kokan dostumuzun çarpışma testi yorumunu:
quote:
Orijinalden alıntı: ex_silver
Asıl laf anlamayan biri varsa o sizsiniz.Kafanıza göre firmaları yanlı ve bağımsız yapıyorsunuz.İşinize hangi sonuç gelirse işte.Sonra çıkmışsınız burada ciddiye alınmayı bekliyorsunuz.
Olay 5 yıldız değil.Olay önden yandan ve dikme çarpmalarında kimin daha iyi koruduğunu görebilmek.Euro ncap bunun yanında yaya güvenliği gibi konularda da puanlama yapıyor.
Her 5 yıldız alan araç aynı başarıyı yakalamış sayılmaz.Adamlar o yüzden ayrıntılı puanlama veriyor.Fakat sizin gibi anca sitenin yıldızına bakanlar böyle saçmalıyor.
Euroncap şuanda dünyada test güvenilirliği en fazla olan şirkettir.
Herşeyi geçtim euroncapa para yiyor diyorsunuz fakat iihs yemez diyorsunuz.NEden babanızın şirketi mi?Hiç gittiniz mi oralara?YÖnetim kurulu üyesimisiniz veyahut?
O kadar saçmalayan adam varki burada.
Euroncapın testi daha olası senaryoya göre hazırlanmış daha ayrıntılı testtir.iihs mercedesinde dediği gibi daha düşük ihtimalli senaryoya odaklanmıştır.AYnı test bile değiller.Birinden i alan diğerinden kötü alabilir.
Alamanlara sahip çıkma potansiyelin takdire şayan,alkışlıyoruz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 1 Mayıs 2013; 20:59:07 >
-
Millet yine vosvosa kitlemiş ama ben bu tabloya baktığım zaman CC'nin çok dağıldığını ama mankeni koruma olarak kabuledilebilirin altında not almadığını görüyorum. Kazada önemli olan arabanın sağlam çıkması mıdır yoksa içindekilerin mi?
-
quote:
Orijinalden alıntı: profdr
Mercedes vw kepaze olmuş. volvo bmw honda güzel. Toyota da rezil olmuş ama en azında hatalarını kabul etmişler. O kadar marka var iyi kötü sonuç olan. Ama Bu vwcilerin yarası nedir anlamıyorum. Vw bu çarpişma testlerinde başarısız. Bu kadar basit. Daha ne indirip kaldırıyorsun ki.. O kadar kazık yeyip pahalı vw aldın diye çarpışma testlerinde başarılı olmak zorunda degil ki.. Her marka parasını hak etmeyebiliyor. Mercedes bile aynı durumda niye bu kadar tantana çıkarıyorsunuzki..
O tantana çıkaranlardan biri cesareti bulupta 1 sene sonra yazabildi konuya,düşün sen alamancılığın boyutunu -
-
quote:
Orijinalden alıntı: Exxcrea
quote:
Orijinalden alıntı: lonely_man
Millet yine vosvosa kitlemiş ama ben bu tabloya baktığım zaman CC'nin çok dağıldığını ama mankeni koruma olarak kabuledilebilirin altında not almadığını görüyorum. Kazada önemli olan arabanın sağlam çıkması mıdır yoksa içindekilerin mi?
Kafanızı 60 km hızla ön gögüse vurup arabadan sağlam çıkıyorsunuz ya tebrikler. Hem cc hem jettada hava yastıgı direksiyonla beraber yamulup gidiyor, manken kafasını son sürat ışıkları açma kapama düğmelerinin olduğu kısma vuruyor. Ayaklarınızın sıkışıp parçalanmasınıda sayarsak heralde %100 ölüyorsunuz. Daha ne olsun ?
Hem ayakların durumuna , hemde lambaları açma yerindeki boyaya bakarsanız o boyanın mankenin kafasından geldiğini görürsünüz, videoda zaten çarptığı açıkça belli.
Demek ki tabloyu hazırlayan yanlış hazırlamış. Ne yapalım...
-
quote:
Orijinalden alıntı: lonely_man
Demek ki tabloyu hazırlayan yanlış hazırlamış. Ne yapalım...
videoya bakman kafi dostum,kepazelik ortada orada zaten.
Zaten herkes bu rezilliği kabul etmiş durumda.Birkaç tane alman fanatiği var,onlar hortlamış yine,maksat insanlar unutmasın görsün istedim.
Yeni üye olanlarımız vardır,dikkatini çekmeyenler vardır.Bilmemek ayıp değil,öğrenmemek ayıp.
Tabi fanboyluğa ilaç üretilmedi henüz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 1 Mayıs 2013; 21:38:48 > -
quote:
Orijinalden alıntı: 19can84
Bmw-mercedes yine malzemeden fazla çalmamış da sadece hoca farklı yerden sorunca çuvallamış, zengin çocuğu öğrenci formatındalar.
Audi-vw-toyota ise ben diyeyim malzemeden çalarak zengin olan müteahhit, siz deyin hocaya yalakalıkla not alıp, kariyerinde de aynı şekilde ilerleyecek olan öğrenci. Malum, iş hayatında en başarılı bunlar olur.
Volvo-honda ise not almak için değil gerçekten öğrenmek için çalışan öğrenci, bunlar doktora yapıp profesör bile olurlar ama maddi olarak pek bir ilerleme kaydedemezler.
Diğer japonlar da sayısal zekası kuvvetli, duygusal zekası düşük, asosyal mühendis protipi...
Şu foruma yıllardır üyeyim, bu zamana kadar gördüğüm en baba benzetme vallahi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: shadowgeist
quote:
Orijinalden alıntı: lonely_man
Demek ki tabloyu hazırlayan yanlış hazırlamış. Ne yapalım...
videoya bakman kafi dostum,kepazelik ortada orada zaten.
Dostum VWyi savunduğumu düşünmeyin. Sonuç ortada. Ama ilk sayfadaki yorumlara baktım. Herkes VW'ye giydirmiş. Tabloya göre mankeni daha iyi koruyamamış olan BMW'ye başarılı denmiş. Benim sinir olduğum bu yani herkesin VW'ye bir şeyler kitleme çabası.
"Gördüğüm kadarıyla bmw 3 serisinin testi başarılı, araba diğerleri gibi yarısına kadar göçmüyor ve hava yastığında mankenlerin kafası kaymıyor. Testte hepsini yeşil beklerdim bazı şeyleri kırmızı ve turuncu onlar nedir acaba? "
"bmw 3 serisi mükemmel koruma sağlamış gördüğüm kadarıyla.Direksiyon ve yan perde hava yastıkları acıldığında birbiriyle birleşmiş resmen ve sürücü kafasının sol ön direğe dogru gitmesini engellemiş. ......."
Gibi yorumlar....
-
quote:
Orijinalden alıntı: lonely_man
3 serisi de dökülenlerden,ama CC nin kapısının kopması olayı da kopartmıştır.
Forumdaki anti-vw olayının en başta gelen nedeni vw fanboylarının olmasıdır.
CC nin kopan kapısına güvenlik sistemi diyenler dahi mevcuttur içlerinde.
Ben kendim hiç bir markaya karşı ön yargılı değillim.
Ama işe alamancılık karışırsa çıkar çatır çatır cevabını veririm.
Bu testten anlaşılmıştır ki üst-orta sınıf almanlar paramparça olmuştur,S60 almanlardan daha sağlamdır.
Toyota düştüğü rezilliği en azından çıkıp kabul etmiştir,almanlar ise böyle kaza olmaz diyerek ÇAMURA yatmıştır.
Bu gerçeği hazmedemeyenler için konunun devamını getirdim. -
quote:
Orijinalden alıntı: 19can84
Bmw-mercedes yine malzemeden fazla çalmamış da sadece hoca farklı yerden sorunca çuvallamış, zengin çocuğu öğrenci formatındalar.
Audi-vw-toyota ise ben diyeyim malzemeden çalarak zengin olan müteahhit, siz deyin hocaya yalakalıkla not alıp, kariyerinde de aynı şekilde ilerleyecek olan öğrenci. Malum, iş hayatında en başarılı bunlar olur.
Volvo-honda ise not almak için değil gerçekten öğrenmek için çalışan öğrenci, bunlar doktora yapıp profesör bile olurlar ama maddi olarak pek bir ilerleme kaydedemezler.
Diğer japonlar da sayısal zekası kuvvetli, duygusal zekası düşük, asosyal mühendis protipi...
Çok güzel olmuş
-
quote:
Orijinalden alıntı: günerkanat
Desteklediği markayı başarılı kılmak isteyen, kendi test merkezini kuruyor artık.
Yani Güner Hocam, sizin durum Yaşar Nuri Hoca'nın düştüğü duruma benzemiş:
IHSS'in açılımı "Insurance Institute for Highway Safety" ve isminden de anlaşılacağı gibi SİGORTA ŞİRKETLERİ tarafından nakit sağlanan bir kuruluş ve 1959'da kurulmuş.
NCAP ise 2000'li yıllar başlamadan hemen evvel kuruldu.
Tıpkı dediğiniz gibi olmuş:
Desteklediği markayı başarılı kılmak isteyen, kendi test merkezini kuruyor artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X