Şimdi Ara

ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
15
Favori
22.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Niye şu markaları babamızın malı gibi savunuyoruz anlamıyorum. Test yapılmış resmi sonuçlar açıklanmış. Hala neyin tartışması oluyor bilemiyorum.

    Sn.shadowgeist sizi de biraz daha sükünete davet ediyorum; anlıyorum doğruları söylüyorsunuz ama diğerlerini de çaığırınca konuya adam havalara zıplıyor.

    Biz yeni test gelirse olanları yayınlarız, fanatikliği aklının önüne geçmemiş olanlar da kendi kararını verir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcornek

    Niye şu markaları babamızın malı gibi savunuyoruz anlamıyorum. Test yapılmış resmi sonuçlar açıklanmış. Hala neyin tartışması oluyor bilemiyorum.

    Sn.shadowgeist sizi de biraz daha sükünete davet ediyorum; anlıyorum doğruları söylüyorsunuz ama diğerlerini de çaığırınca konuya adam havalara zıplıyor.

    Biz yeni test gelirse olanları yayınlarız, fanatikliği aklının önüne geçmemiş olanlar da kendi kararını verir.

    Fanboyluk görüldüğü her yerde ve her zaman cevabını almalıdır.
    Biz de bu cevabı veriyoruz.Alınca bir müddet savunuyor,sonra batmaya başlayınca hakarete başlıyor,en sonunda da birkaç ay ortadan kayboluyorlar zaten.
    Düşün şu rezilliğin ortaya çıkış tarihi ne,bunun konuya yazdığı tarih ne.
    Var hesap et adamların içindeki alman hayranlığını,rezilliğine bile gıkını çıkaracak cesareti yok.
    Alman markalarını severim,otomobillerini de severim.
    Ama bu hatası olduğunda diğer markaları nasıl çatır çatır eleştiriyorsam onları da eleştirmeyeceğim anlamına gelmez.
    Sahibi olduğum marka toyota,testte dökülmüş,rezilliğini ayan beyan ifade ettim,etmeye de devam ediyorum.
    Üstelik toyotanın bizzat kendisi bu olayda çamura yatmayıp rezilliğini kabul etmesine rağmen.
    Neden japoncular çıkıp toyotayı yağlamıyor,neden sadece alman fanatikleri karşı çıkıyor bu teste?
    Forumda böyle 5 10 tane üye var,yok yıldızı yeter,yok alman her yerde üstün falan filan,bu işleri geçiceksiniz abicim.
    Geçmezseniz de her yerde foyanızı dökülür böyle ortaya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcornek

    Niye şu markaları babamızın malı gibi savunuyoruz anlamıyorum. Test yapılmış resmi sonuçlar açıklanmış. Hala neyin tartışması oluyor bilemiyorum.

    Sn.shadowgeist sizi de biraz daha sükünete davet ediyorum; anlıyorum doğruları söylüyorsunuz ama diğerlerini de çaığırınca konuya adam havalara zıplıyor.

    Biz yeni test gelirse olanları yayınlarız, fanatikliği aklının önüne geçmemiş olanlar da kendi kararını verir.

    Fanboyluk görüldüğü her yerde ve her zaman cevabını almalıdır.
    Biz de bu cevabı veriyoruz.Alınca bir müddet savunuyor,sonra batmaya başlayınca hakarete başlıyor,en sonunda da birkaç ay ortadan kayboluyorlar zaten.
    Düşün şu rezilliğin ortaya çıkış tarihi ne,bunun konuya yazdığı tarih ne.
    Var hesap et adamların içindeki alman hayranlığını,rezilliğine bile gıkını çıkaracak cesareti yok.
    Alman markalarını severim,otomobillerini de severim.
    Ama bu hatası olduğunda diğer markaları nasıl çatır çatır eleştiriyorsam onları da eleştirmeyeceğim anlamına gelmez.
    Sahibi olduğum marka toyota,testte dökülmüş,rezilliğini ayan beyan ifade ettim,etmeye de devam ediyorum.
    Üstelik toyotanın bizzat kendisi bu olayda çamura yatmayıp rezilliğini kabul etmesine rağmen.
    Neden japoncular çıkıp toyotayı yağlamıyor,neden sadece alman fanatikleri karşı çıkıyor bu teste?
    Forumda böyle 5 10 tane üye var,yok yıldızı yeter,yok alman her yerde üstün falan filan,bu işleri geçiceksiniz abicim.
    Geçmezseniz de her yerde foyanızı dökülür böyle ortaya.

    Bu kadar gözünüzde büyütmeyin, olayı saplantı haline getirmeyin. Adamlar small overlap diye bir test çıkarmış. Test bize gösterdiki; burundan (sağ yada sol kısmi) bir bariyere vurunca ön lastiğin jantı sürücünün çok afedersiniz bir tarafına girebilir. Bakınız jant zayıf olur, dağılırsa kabine tesiri yüksek olmuyor. Kalın sağlam bir malzeme oldumu içeriyi göçertiyor. Bu tip kaza simülasyonunda zayıf jant faydalı olabilirken bir başka kaza durumunda aksi olabilir. İsteyen alman fanatiği desin ;

    1- iyiniyetli yada değil; ben bu testin bağlayıcı ve objektif olduğunu düşünmüyorum.

    2- mercedesi bu testi geçememesi mercedesin değil test sisteminin sonu olur.

    Son olarak; mercedes veya vw ni diğer araçlar gibi başta jant olmak üzere daha zayıf malzeme kullanarak imal edip tekrar test edin muvaffak olduklarını görürsünüz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Bu kadar gözünüzde büyütmeyin, olayı saplantı haline getirmeyin. Adamlar small overlap diye bir test çıkarmış. Test bize gösterdiki; burundan (sağ yada sol kısmi) bir bariyere vurunca ön lastiğin jantı sürücünün çok afedersiniz bir tarafına girebilir. Bakınız jant zayıf olur, dağılırsa kabine tesiri yüksek olmuyor. Kalın sağlam bir malzeme oldumu içeriyi göçertiyor. Bu tip kaza simülasyonunda zayıf jant faydalı olabilirken bir başka kaza durumunda aksi olabilir. İsteyen alman fanatiği desin ;

    1- iyiniyetli yada değil; ben bu testin bağlayıcı ve objektif olduğunu düşünmüyorum.

    2- mercedesi bu testi geçememesi mercedesin değil test sisteminin sonu olur.

    Son olarak; mercedes veya vw ni diğer araçlar gibi başta jant olmak üzere daha zayıf malzeme kullanarak imal edip tekrar test edin muvaffak olduklarını görürsünüz.



    Güner bey gözünüzde büyütmeyin dediğiniz test otomobil dünyasını temelden sarsmış,euro ncap denilen bağışlarla yıldız dağıtan kepazeliğin foyasını meydana dökmüştür.
    1-bu test iyi niyetlidir,zira bütün araçları aynı şekilde çarptırmış,çıkan sonucu da ASLANLAR GİBİ ayan beyan yazmıştır.
    2-mercedes'in değil de test sisteminin sonu olur demek mercedes gözü kapalı güvenlidir gibi bir imaj yaratır ki,BU DA AYAN BEYAN ALMAN FANATİKLİĞİDİR.
    Son tahlilde;
    sizin bugüne kadarki mesaj ve icraatlarınızdan da anlaşıldığı üzere alman markalarına karşı aşırı derece bir fanatikliğiniz var,o açıdan almanların paramparça olduğu bir testte kalkıp volvoyu,veya acurayı övmenizi,yahut almanları kötülemenizi beklemek saflık olur.O açıdan sizden ricam,alman araçlarının kevgire döndüğü bu test konusunda da çıkıp aynı fanatizm davranışlarını sergilemeyiniz.
    Zira söyledikleri çürütülünce karşısındakine hakaret yağdıran ergen çıkması boşluklardan daha edepli ve adaplı bir tarzınız var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Bu kadar gözünüzde büyütmeyin, olayı saplantı haline getirmeyin. Adamlar small overlap diye bir test çıkarmış. Test bize gösterdiki; burundan (sağ yada sol kısmi) bir bariyere vurunca ön lastiğin jantı sürücünün çok afedersiniz bir tarafına girebilir. Bakınız jant zayıf olur, dağılırsa kabine tesiri yüksek olmuyor. Kalın sağlam bir malzeme oldumu içeriyi göçertiyor. Bu tip kaza simülasyonunda zayıf jant faydalı olabilirken bir başka kaza durumunda aksi olabilir. İsteyen alman fanatiği desin ;

    1- iyiniyetli yada değil; ben bu testin bağlayıcı ve objektif olduğunu düşünmüyorum.

    2- mercedesi bu testi geçememesi mercedesin değil test sisteminin sonu olur.

    Son olarak; mercedes veya vw ni diğer araçlar gibi başta jant olmak üzere daha zayıf malzeme kullanarak imal edip tekrar test edin muvaffak olduklarını görürsünüz.



    Yazdiklariniza sasirmamak mumkun degil, umarim saka olsun diye yazdiniz.
    Sanki Mercedes Allah yapisi da, onun gecemedigi test test degildir.
    Mercedes gecememis iste, aradan kac ay gecti test kurulusunun sonu gelmedi hala.
    Bu nasil mantiktir, inanilir gibi degil.

    Goreceksiniz gelecek yil Mercedes essek gibi calisip bu testi gecmek icin elinden geleni yapacaktir.
    Ayni durum Lexus icin de gecerli, zaten adamlar hatamizi kabul ediyoruz, duzeltecegiz dediler.

    Bu testin objektif olduguna ne zaman inanacaksiniz acaba?
    VW ve Mercedes en yuksek puani alinca mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZZ RAT

    Yazdiklariniza sasirmamak mumkun degil, umarim saka olsun diye yazdiniz.
    Sanki Mercedes Allah yapisi da, onun gecemedigi test test degildir.
    Mercedes gecememis iste, aradan kac ay gecti test kurulusunun sonu gelmedi hala.
    Bu nasil mantiktir, inanilir gibi degil.

    Goreceksiniz gelecek yil Mercedes essek gibi calisip bu testi gecmek icin elinden geleni yapacaktir.
    Ayni durum Lexus icin de gecerli, zaten adamlar hatamizi kabul ediyoruz, duzeltecegiz dediler.

    Bu testin objektif olduguna ne zaman inanacaksiniz acaba?
    VW ve Mercedes en yuksek puani alinca mi?


    fanatikliğin ilacı yok,ama güner bey en azından adabını koruyarak tartışmasını biliyor,bu da bir şeydir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcornek

    Niye şu markaları babamızın malı gibi savunuyoruz anlamıyorum. Test yapılmış resmi sonuçlar açıklanmış. Hala neyin tartışması oluyor bilemiyorum.

    Sn.shadowgeist sizi de biraz daha sükünete davet ediyorum; anlıyorum doğruları söylüyorsunuz ama diğerlerini de çaığırınca konuya adam havalara zıplıyor.

    Biz yeni test gelirse olanları yayınlarız, fanatikliği aklının önüne geçmemiş olanlar da kendi kararını verir.

    Fanboyluk görüldüğü her yerde ve her zaman cevabını almalıdır.
    Biz de bu cevabı veriyoruz.Alınca bir müddet savunuyor,sonra batmaya başlayınca hakarete başlıyor,en sonunda da birkaç ay ortadan kayboluyorlar zaten.
    Düşün şu rezilliğin ortaya çıkış tarihi ne,bunun konuya yazdığı tarih ne.
    Var hesap et adamların içindeki alman hayranlığını,rezilliğine bile gıkını çıkaracak cesareti yok.
    Alman markalarını severim,otomobillerini de severim.
    Ama bu hatası olduğunda diğer markaları nasıl çatır çatır eleştiriyorsam onları da eleştirmeyeceğim anlamına gelmez.
    Sahibi olduğum marka toyota,testte dökülmüş,rezilliğini ayan beyan ifade ettim,etmeye de devam ediyorum.
    Üstelik toyotanın bizzat kendisi bu olayda çamura yatmayıp rezilliğini kabul etmesine rağmen.
    Neden japoncular çıkıp toyotayı yağlamıyor,neden sadece alman fanatikleri karşı çıkıyor bu teste?
    Forumda böyle 5 10 tane üye var,yok yıldızı yeter,yok alman her yerde üstün falan filan,bu işleri geçiceksiniz abicim.
    Geçmezseniz de her yerde foyanızı dökülür böyle ortaya.

    Bu kadar gözünüzde büyütmeyin, olayı saplantı haline getirmeyin. Adamlar small overlap diye bir test çıkarmış. Test bize gösterdiki; burundan (sağ yada sol kısmi) bir bariyere vurunca ön lastiğin jantı sürücünün çok afedersiniz bir tarafına girebilir. Bakınız jant zayıf olur, dağılırsa kabine tesiri yüksek olmuyor. Kalın sağlam bir malzeme oldumu içeriyi göçertiyor. Bu tip kaza simülasyonunda zayıf jant faydalı olabilirken bir başka kaza durumunda aksi olabilir. İsteyen alman fanatiği desin ;

    1- iyiniyetli yada değil; ben bu testin bağlayıcı ve objektif olduğunu düşünmüyorum.

    2- mercedesi bu testi geçememesi mercedesin değil test sisteminin sonu olur.

    Son olarak; mercedes veya vw ni diğer araçlar gibi başta jant olmak üzere daha zayıf malzeme kullanarak imal edip tekrar test edin muvaffak olduklarını görürsünüz.



    Hala utanmadan sıkılmadan yazıyorsun ya pes diyorum arkadaşım PES.

    Bu kadar kişi hayretler içerisinde mesajlarını okuyor tepki gösteriyor halen daha saçma sapan şeylerin peşindesin.


    Test bağlayıcı ve objektif değilmiş, koskoca 50 yıllık IIHS'de sana soracaktı tabi testimiz nasıl oldu geçer not aldımı diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZZ RAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Bu kadar gözünüzde büyütmeyin, olayı saplantı haline getirmeyin. Adamlar small overlap diye bir test çıkarmış. Test bize gösterdiki; burundan (sağ yada sol kısmi) bir bariyere vurunca ön lastiğin jantı sürücünün çok afedersiniz bir tarafına girebilir. Bakınız jant zayıf olur, dağılırsa kabine tesiri yüksek olmuyor. Kalın sağlam bir malzeme oldumu içeriyi göçertiyor. Bu tip kaza simülasyonunda zayıf jant faydalı olabilirken bir başka kaza durumunda aksi olabilir. İsteyen alman fanatiği desin ;

    1- iyiniyetli yada değil; ben bu testin bağlayıcı ve objektif olduğunu düşünmüyorum.

    2- mercedesi bu testi geçememesi mercedesin değil test sisteminin sonu olur.

    Son olarak; mercedes veya vw ni diğer araçlar gibi başta jant olmak üzere daha zayıf malzeme kullanarak imal edip tekrar test edin muvaffak olduklarını görürsünüz.



    Yazdiklariniza sasirmamak mumkun degil, umarim saka olsun diye yazdiniz.
    Sanki Mercedes Allah yapisi da, onun gecemedigi test test degildir.
    Mercedes gecememis iste, aradan kac ay gecti test kurulusunun sonu gelmedi hala.
    Bu nasil mantiktir, inanilir gibi degil.

    Goreceksiniz gelecek yil Mercedes essek gibi calisip bu testi gecmek icin elinden geleni yapacaktir.
    Ayni durum Lexus icin de gecerli, zaten adamlar hatamizi kabul ediyoruz, duzeltecegiz dediler.

    Bu testin objektif olduguna ne zaman inanacaksiniz acaba?
    VW ve Mercedes en yuksek puani alinca mi?


    Hele bi geçmesin. Adamı oyarlar.

    Amerika Birleşik Devletleri orası, eavrüpaya benzemez, kan alır adamdan.




  • hayır toyota ve lexus da rezilleri oynamış, japon sever olarak şaşırdım ve ortada bazı gerçeklerin oldugu aşikar.

    tamam ncap de değerli bi test kurumu fakat bu kurum daha farklı noktalara değinmiş ve bi çok marka çuvallamış.


    çıkmış biri demişki kendi markasını destekleme amaçlı yapılan test.

    ya gerçekten nasıl bu kadar saçmalanabiliyor şaşırıyorum.


    kardeşim japonda, almanda rezilleri oynamış işte.

    honda- volvo dışında diğerleri başarısız kalmış. bu kadar acık ve net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar da fanatiklik olmaz arkadaş. Ben de toyota severim ama toyotalar resmen dökülmüş. Hiç yakıştıramadım Toyota2ya ama adamların yaklaşımı yine takdire şayan. Özür diledi, bu durumu düzelteceğini belirttiler. Volvo ve hondayı tebrik etmek lazım. Volvo ve honda gözümde yükseldi. Özellikle honda iyiye gidiyor son yıllarda, satışlarına da yansıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    hayır toyota ve lexus da rezilleri oynamış, japon sever olarak şaşırdım ve ortada bazı gerçeklerin oldugu aşikar.

    tamam ncap de değerli bi test kurumu fakat bu kurum daha farklı noktalara değinmiş ve bi çok marka çuvallamış.


    çıkmış biri demişki kendi markasını destekleme amaçlı yapılan test.

    ya gerçekten nasıl bu kadar saçmalanabiliyor şaşırıyorum.


    kardeşim japonda, almanda rezilleri oynamış işte.

    honda- volvo dışında diğerleri başarısız kalmış. bu kadar acık ve net.



    Birde bu teste bakarak ncapın para yediğini düşünenler var.AYnı test değil birinden iyi alan diğerinden kötü alabilir.BU markaların yeni maruz kaldığı bir test.Ki gerekli böyle farklılıklar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    hayır toyota ve lexus da rezilleri oynamış, japon sever olarak şaşırdım ve ortada bazı gerçeklerin oldugu aşikar.

    tamam ncap de değerli bi test kurumu fakat bu kurum daha farklı noktalara değinmiş ve bi çok marka çuvallamış.


    çıkmış biri demişki kendi markasını destekleme amaçlı yapılan test.

    ya gerçekten nasıl bu kadar saçmalanabiliyor şaşırıyorum.


    kardeşim japonda, almanda rezilleri oynamış işte.

    honda- volvo dışında diğerleri başarısız kalmış. bu kadar acık ve net.



    Birde bu teste bakarak ncapın para yediğini düşünenler var.AYnı test değil birinden iyi alan diğerinden kötü alabilir.BU markaların yeni maruz kaldığı bir test.Ki gerekli böyle farklılıklar.

    Kesinlikle farklı ama birinden iyi alan diğerinden kötü alabilir yaklaşımı şu aşamada doğru değil, NCAP tstlerinde araç yarısından çarpışmaya tabii tutuluyor, burada ise 20-25 lik kısmından. Tahribat etkisi çok daha fazla oluyor. Önde darbeyi sönümleyecek kısımları daha kolay geçip yaşam alanına ulaşıyor.

    Zaten bu araçların hepsi NCAP'ten 5 yıldız alan araçlar. Hepsi belli standartların üstünde, tek fark şimdi sorular daha zor.

    150 tane Türkiye birincisinin çıktığı YGS sınavları gibi olmuştu NCAP, seviyeyi artıran da IIHS oldu. Ak koyun kara koyun ortaya çıktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    hayır toyota ve lexus da rezilleri oynamış, japon sever olarak şaşırdım ve ortada bazı gerçeklerin oldugu aşikar.

    tamam ncap de değerli bi test kurumu fakat bu kurum daha farklı noktalara değinmiş ve bi çok marka çuvallamış.


    çıkmış biri demişki kendi markasını destekleme amaçlı yapılan test.

    ya gerçekten nasıl bu kadar saçmalanabiliyor şaşırıyorum.


    kardeşim japonda, almanda rezilleri oynamış işte.

    honda- volvo dışında diğerleri başarısız kalmış. bu kadar acık ve net.

    Yahu toyotamız var,özür dilemelerine rağmen çıktık rezilledik adamları.
    Arkadaşım alamancılarla boşa mı mücadele ediyoruz biz?
    Adamlarda objektiflik denilen kavram yok.
    Mercedes demiş ki böyle kaza senaryosu nadir,ee bizim aracımız güvenli.
    Ayan beyan duvara çarptırılıyor araba be,neyin nadirinden bahsediyosun sen?
    Burdaki fanatikler de bunu öne koyuyor,bir de diyor ki test kurumu biter mercedes değil.
    Oldu,baştacısınız.
    Adamlara gel sen mercedesin açıklamasını ciddiye alıyor.Adam tabi çamura yatacak,daha önce A serisi geyik testinde takla attığında çamura yatmadı mı?Sonra kendi testinde rezilliği ayan beyan görüp paşalar gibi düzeltmedi mi hatasını?Burada da düzeltecekler.Hele şu yeni C serisi falan gelsin,ben görücem NCAPçilerin,alamancıların boyunu burda.
    Kalite desen kalite yok,donanım desen yerlerde sürünüyor,kaporta desen paçavra, ee neymiş,yıldızı yetermiş,S60tan iyiymiş.
    Kargalar bile güler adama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 2 Mayıs 2013; 12:53:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    hayır toyota ve lexus da rezilleri oynamış, japon sever olarak şaşırdım ve ortada bazı gerçeklerin oldugu aşikar.

    tamam ncap de değerli bi test kurumu fakat bu kurum daha farklı noktalara değinmiş ve bi çok marka çuvallamış.


    çıkmış biri demişki kendi markasını destekleme amaçlı yapılan test.

    ya gerçekten nasıl bu kadar saçmalanabiliyor şaşırıyorum.


    kardeşim japonda, almanda rezilleri oynamış işte.

    honda- volvo dışında diğerleri başarısız kalmış. bu kadar acık ve net.



    Birde bu teste bakarak ncapın para yediğini düşünenler var.AYnı test değil birinden iyi alan diğerinden kötü alabilir.BU markaların yeni maruz kaldığı bir test.Ki gerekli böyle farklılıklar.

    aynı test değil dogrusunda, birinden iyi alan diğerinden kötü falan almayacak bu kadar bsit.

    bu test biraz daha ağır şartlara göre tasarlanmış, firmalar bu testlere yönelik hazırlanıp, güvenlik hususunu ilerletirlerse ncap'den zaten geçer not alırlar.

    bu test sonrası firmalar elbet geliştirmelere gidecektir, bu tamamen müşterinin çıkarına olacak bi durum.

    toyota özür dilemiş ve geiştireceğiz kendimizi demiş. yani eşşekliğini kabul etmiş. eminim bi daha ki teste daha başarılı modeller çıkaracaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    birinden iyi alan diğerinden kötü falan almayacak bu kadar bsit.



    Aynen öyle.

    Öyle bir lüksleri yok. Ha hiçbir firma bu testi geçemeseydi o zaman eyvallah test çok ağır, çok ekstrem şartlara göre hazırlanmış diyebilirdik.

    Ama bazı markalar geçebildiyse, bazıları geçemediyse, demekki ortada işini iyi yapan- iyi yapmayan üretici durumu var demektir.

    Bu bu kadar basit.
  • Volvo nun gerçekten sağlam araç olduğu şehir efsanesi değil gerçektir.2 arkadaşım da feci kaza geçirip volvonun içinden tek parça çıktılar. Kazadır bu ne olacağı belli olmaz ama araç da sağlam olmalı be kardeşim

    Volvo yu takdir etmek lazım.Bizde tutulan , ikinci eli kuvvetli olan araçların ne oldukları ortaya çıktı. Te ne ke...
  • Yazik.. Millet babasinin mali gibi marka koruyor burda.. İyiye iyi, Kötüye kötü Diyemeyenler doluşmu yine Foruma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sedat. -- 16 Mayıs 2013; 11:25:43 >
  • Yeni Çarpişma Testleri yayinlanmiş...





































  • Tiguan'daki Dummycağız yine far açma düğmesine buse kondurmuş.

    CRV de çok benzer sonuç almış.

    Mitsubishi de herhalde hırsızlık amacıyla perde hava yastıklarını açmış. Kazadan 10 dakika sonra falan açılıyor perde hava yastıkları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw X1'i de tebrik etmek lazim.. Kafayi Tam ortaladi, sağa sola hiç yalpalamadi..
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.