Şimdi Ara

ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
15
Favori
22.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volvo For Life

    Demekki neymis? Yildizi yetmiyormus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    bazı sonuçlar şöyle :



     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu


    Gördüğüm kadarıyla bmw 3 serisinin testi başarılı, araba diğerleri gibi yarısına kadar göçmüyor ve hava yastığında mankenlerin kafası kaymıyor. Testte hepsini yeşil beklerdim bazı şeyleri kırmızı ve turuncu onlar nedir acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfgti06 -- 15 Ağustos 2012; 3:57:44 >




  • bu testler gene 64km hızlamı yapılıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konix

    bu testler gene 64km hızlamı yapılıyor

    üstteki mesajımda detaylandırdım, bu mevcut çarpışma testlerine eklenmiş yeni bir test ve evet aynı hızla yapılıyor fakat çok daha zorlayıcı şekilde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Araçlardan BMW, Mercedes ve Volkwagen'daki emniyet kemerinin kazadan sonra çok çabuk çözülerek çarpma testlerinde kullanılan mankenlerin sert yüzeylere çarpmasına neden olduğu bildirilen açıklamada, ayrıca Volkswagen'ın kapısının test sırasında tamamen koptuğu kaydedildi.



    cok sert

    kapanirken tok ses cikarmak ise yaramiyormus demek ki

    hani su Golf'un kapisinda ziplayan adam vardi ya o geldi simdi aklima birden.

    Fena




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Araçlardan BMW, Mercedes ve Volkwagen'daki emniyet kemerinin kazadan sonra çok çabuk çözülerek çarpma testlerinde kullanılan mankenlerin sert yüzeylere çarpmasına neden olduğu bildirilen açıklamada, ayrıca Volkswagen'ın kapısının test sırasında tamamen koptuğu kaydedildi.


    Benim anlamadığım, bu kemer handikapının daha önceki testlerde nasıl ortaya çıkmadığı, kemerlerin davranışını değiştirecek bir değişiklik yok ortada.

    edit: onu da açıklamışlar, buna sebep olan şey bütün yeni araçlarda emniyet kemerinde olan yük limitörüymüş. Bu sistem, göğüs kafesindeki kaburga kırığı gibi yaralanmaları önlemek ve çarpışmadan sonra sürücünün hareketine imkan vermek için belli bir kuvvetten sonra kemeri bir miktar salıyormuş fakat BMW, Mercedes, VW' deki emniyet kemeri yük limitörü (load-limiter) kemeri çok fazla saldığından ve bu tip kazalarda (small overlap olarak özetlenen) sürücü ve yolcunun hava yastıklarını ıskalama şansı daha büyük olduğundan yeni ortaya çıkmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 15 Ağustos 2012; 4:45:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    vah vah vah... vosvos gibi premium marka ayaklar altında.

    en komiğide bizim millet kapının tok sesine aldınıp ne kadar da kaliteli ve güvenilir hissi veriyormuş.

    evet çok güvenilir koparak kendini kurtarıyor sadece

    Acımasız bir yprum olmuş ama son cümle çok komik.




  • O zaman binecek tek araç kaldı :


     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Volvo yandan sıyırmış geçmiş gibi duruyor. Araba geriye doğru sekmediğinden kabine binen yük az olmuş gibi. Mercedes'in yan hava yastığı da açılsaymış iyimiş. Bu tarz ağır testler yapılmaya devam edildikçe bu işten kazançlı çıkan biz oluruz. Güvenlik önemli arkadaş.

    volvoda çamurluğun hemen üst tarafında koruyucu bir bar yapmışlar. O bar darbenin içeri girmesini engelliyor, bu sayede güzel sonuçlar alıyor.
  • Çamurluk ve kaput gibi kaporta parçalarının nasıl hiç bir işe yaramadan çarşaf gibi katlandığını görüyorsunuz. Kaportayı eliyle kanırtıp güvenli mi değil mi anlayan güruh görsün bunu.

    Arabanın kaportası arabayı ko-ru-mu-yor. Volvo'daki gibi sizin görmediğiniz iskelet elemanları koruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mercedes toyota vs araçlar hakkında bu konuyla ilgili yaptığım yorum silinmiş, herhalde bazıları premium diye ev parası verdiği araçlarının böyle çuvallamasını kabullenemedi. bazı şeyleri kabullenirsek kullanıcı açısından daha iyi olacak, ben de dolaylı olarak lexus markası kullanıcısıyım, ama gelip de burada hiç çekinmeden toyotaya yazıklar olsun diyebiliyorum, ve hondayı ve volvoyu da tebrik edebiliyorum. Alman hayranı olunca ve benim yorumumu şikayet edip sildirince araçlarınız daha iyi puanlar almıyor, ya da kimse fark etmemiş olmuyor.

    neyse;

    yukarıda bir arkadaş sırada orta-üst sınıf, biraz pahalı ve çok satan araçlar varmış, Ford Fusion, Honda Accord ve Toyota Camry.

    çoğu arabada kafanın nasıl havayastığını ıskaladığına dair resim:

     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu


    soldaki lincorn, sağdaki acura. lincorndaki havayastığı kazadan sonra sağa doğru kaydığı için mankenin kafası havayastığını ıskalamış ve perde hava yastıkları da korumada yetersiz kalmış, buna zıt olarak acura da herhangi bir ıskalama olmamış ve havayastığı ve perde havayastıkları mankenin kafasını başarı ile sarmış, korumuş.

     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu


    volvo ve lexus arasındaki fark, bir şey yazmaya bile gerek yok, lexusdaki adamın bacaklar gitti, volvoda sağlam.

    bir de arkadaşlar bu arabaların hepsi, en güvenli diye gösterilen arabalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jvcjvc -- 15 Ağustos 2012; 8:27:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golfgti06

    quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    bazı sonuçlar şöyle :



     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu


    Gördüğüm kadarıyla bmw 3 serisinin testi başarılı, araba diğerleri gibi yarısına kadar göçmüyor ve hava yastığında mankenlerin kafası kaymıyor. Testte hepsini yeşil beklerdim bazı şeyleri kırmızı ve turuncu onlar nedir acaba?

    bmw 3 belden aşağısını korumda çuvallamış malesef, ondan ortalama ya da iyi alsaydı en iyi 4 de yer alacaktı sanırım. ama belden aşağısına bu kadar ciddi hasar gelmesi hoş karşılanmadı sanırım.




  • ayrıca Volkswagen'ın kapısının test sırasında tamamen koptuğu kaydedildi.


    olmaz öyle şey, yalan yalannn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 15 Ağustos 2012; 8:45:23 >
  • Bu araçlar böyle sonuç veriyorsa,

    Astra, Megane, Golf, Civic, Focus gibi c segmenti araçlardan canlı çıkan olur mu acaba.
  • Standartların ağırlaştırılması iyi olmuş ,
    Darısı EuroNCap`in başına...
  • Çarpışma testlerinde herkes 5 yıldız almaya başladı, artık şartların biraz daha zorlaştırılması lazım.
  • bu test standardını beğendim doğrusu esas test böyle olur.euro-ncap in benim için hiçbir inandırıcılığı kalmadı.
  • Araçlardan BMW, Mercedes ve Volkwagen'daki emniyet kemerinin kazadan sonra çok çabuk çözülerek çarpma testlerinde kullanılan mankenlerin sert yüzeylere çarpmasına neden olduğu bildirilen açıklamada, ayrıca Volkswagen'ın kapısının test sırasında tamamen koptuğu kaydedildi.
    ********************************
    tok kapı sesi diyenler buna ne diyecekler merak ettim
    kapı sesi tok olunca kolayca kopuyor demekki
  • Yine bilimsel bir çalışmanın sonuçlarını yorumlamak yerine, komplekslerini bastırmaya, arabalarını övmeye çalışan üyeler yüzünden, bu kadar önemli bir konu anlamsız bomboş mesajlarla dolmuş...

    Her türlü yeni çarpışma testi, tüketicinin yararınadır. Bu tip testlerin çoğalmasını diliyorum. Umarım Euroncap de bu çalışmayı örnek alır... Fakat bu testin Euroncap'i tamamen bitirdiği gibi iddialar da son derece mantıksız. Bir arkadaşın söylediği gibi bu testi diğer testlerle birlikte yorumlamak lazım.

    Bir VW sempatizanı değilim, VW aracım yok, bu fiyat politikası ile olmayacak da. Fakat VW'e çamur atmak için insanların eline geçen her fırsatı kullanmaya çalışması, bunu yaparken mantık, akıl, tutarlılık gibi kavramları tamamen es geçerek, saçmasapan yorumlar yapmasından iyice sıkıldım. Beğenmediğiniz marka, tavan sağlamlığı testleri nedeniyle övülürken, şimdi CC'yi yerden yere vuranlar, akıllarınca dalga geçenler acaba ne yorumlar yaptı diye düşünmeden edemiyorum.

    Çocuk gibi "Volvo Mercedes'i ezmiş, yemiş", "VW'in tok kapısı kopmuş" vs yazmadan önce, bu tip testlerin yeni uygulamaya konulduğunu ve teste giren araçların bu tip testlere hazır olmadığını düşünmek gerek. Bu testler eğer kamuyounda kabul görürse, Mercedes, BMW ve Lexus gibi premium markalar 1-2 sene içerisinde tekrar liderliğe oynacaklardır.

    Test sonuçlarını çok fazla inceleyemedim ancak yukarıdaki tabloya bakara yorum yaptığımda, "dummy injuries" alanının daha önemli olduğunu ve bu alanda çok ciddi başarısızlık gösteren bir araç olmadığını söyleyebilirim. Hatta alay konusu yapılan CC'nin "P" aldığı bir not yok, sadece bir tane "M" almış. "P" notu alan modellerin kısa süre içerisinde bu notlarını düzelteceklerini düşünüyorum. Ayrıca bundan böyle muhtemelen üreticiler, havayastıklarını darbenin hangi yönden geldiğine bakmadan açılacak şekilde tasarlayacaklardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 15 Ağustos 2012; 9:50:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Yine bilimsel bir çalışmanın sonuçlarını yorumlamak yerine, komplekslerini bastırmaya, arabalarını övmeye çalışan üyeler yüzünden, bu kadar önemli bir konu anlamsız bomboş mesajlarla dolmuş...

    Her türlü yeni çarpışma testi, tüketicinin yararınadır. Bu tip testlerin çoğalmasını diliyorum. Umarım Euroncap de bu çalışmayı örnek alır... Fakat bu testin Euroncap'i tamamen bitirdiği gibi iddialar da son derece mantıksız. Bir arkadaşın söylediği gibi bu testi diğer testlerle birlikte yorumlamak lazım.

    Bir VW sempatizanı değilim, VW aracım yok, bu fiyat politikası ile olmayacak da. Fakat VW'e çamur atmak için insanların eline geçen her fırsatı kullanmaya çalışması, bunu yaparken mantık, akıl, tutarlılık gibi kavramları tamamen es geçerek, saçmasapan yorumlar yapmasından iyice sıkıldım. Beğenmediğiniz marka, tavan sağlamlığı testleri nedeniyle övülürken, şimdi CC'yi yerden yere vuranlar, akıllarınca dalga geçenler acaba ne yorumlar yaptı diye düşünmeden edemiyorum.

    Çocuk gibi "Volvo Mercedes'i ezmiş, yemiş", "VW'in tok kapısı kopmuş" vs yazmadan önce, bu tip testlerin yeni uygulamaya konulduğunu ve teste giren araçların bu tip testlere hazır olmadığını düşünmek gerek. Bu testler eğer kamuyounda kabul görürse, Mercedes, BMW ve Lexus gibi premium markalar 1-2 sene içerisinde tekrar liderliğe oynacaklardır.

    Test sonuçlarını çok fazla inceleyemedim ancak yukarıdaki tabloya bakara yorum yaptığımda, "dummy injuries" alanının daha önemli olduğunu ve bu alanda çok ciddi başarısızlık gösteren bir araç olmadığını söyleyebilirim. Hatta alay konusu yapılan CC'nin "P" aldığı bir not yok, sadece bir tane "M" almış. "P" notu alan modellerin kısa süre içerisinde bu notlarını düzelteceklerini düşünüyorum.

    iyi de mercedes gibi araçların, yani premium araçların bu tarz sonuçlara diğer araçlardan daha fazla hazırlıklı olması gerekmez mi? hem hazır olmak nedir yani? premium araba üreticileri bizim güvenliğimizi önemsediğinden mi güvenli araba üretiyorlar, yoksa yıldız almak için mi? mercedes hazır değilken neden volvo hazır? mercedeste, lexusta mankenin belden aşağısı gibi bir şey kalmadı yahu, nasıl önemli değil?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jvcjvc -- 15 Ağustos 2012; 9:52:40 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.