Şimdi Ara

ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
15
Favori
22.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş
    iyi de mercedes gibi araçların, yani premium araçların bu tarz sonuçlara diğer araçlardan daha fazla hazırlıklı olması gerekmez mi? hem hazır olmak nedir yani? premium araba üreticileri bizim güvenliğimizi önemsediğinden mi güvenli araba üretiyorlar, yoksa yıldız almak için mi? mercedes hazır değilken neden volvo hazır?

    Büyük ihtimalle premium araçlar zaten diğerlerinden daha fazla hazır, testteki tüm araçların premium ya da süper spor araçlar olduğunu unutmamak gerekir. Ayrıca "dummy injuries" alanına baktığımda, ortada burada bahsedildiği gibi bir "skandal", "komedi" vs olduğuna dair bir not göremedim. Hemen tüm modeller mankenleri iyi korumuş, birkaç modelin sadece bir alanda "P" notu var.

    Şunu da unutmamak gerek, bu sadece bir test ve özel bir kaza şeklini ölçüyor. Bugüne kadar daha yaygın kullanılan geleneksel önden çarpışma testleri hala bu testten daha geçerli. Ayrıca her kuruluşun yapmadığı takla testleri de var. "Güvenlik" konusunda tam bir not verebilmek mümkün değil, saydığım testler dışında bugüne kadar yapılmamış başka testler de eklenebilir, örneğin "arkadan darbe" testi. Güvenlik tüm bunların toplamı ile aktif güvenlik önlemlerinin toplamıdır. Premium bir araç sadece pasif güvenlikte değil, aktif güvenlikte de iddialıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 15 Ağustos 2012; 9:59:21 >




  • o testteki araçların bir ortak noktası var, o da daha önceki güvenlik testlerinden tam not almaları. o yüzden de bu test ilk olarak o araçlarda yapılmış. kısacası dünyanın en güvenli araçları hakkında konuşuyoruz desek yalan olmaz, ve bu araçlar far hizasından yapılan 60 km hızındaki kazada sürücüyü koruyamıyor. bence bu skandaldır, yeni bir test olsa da kafanın hava yastığını ıskalayacak, konsolun bacaklara girecek kadar sonuçlar elde edilmemesi gerekliydi.

    evet genel not ortalaması diye bir şey var, ama gene de genele bu kadar bakmamak gerek bence.

     ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu




  • Tabir yerinde olacak ama bizim belki bir gün ulaşabileceğimiz araçlar içerisinden Volvo S 60 sevip atmış premiumları.
    Vosvosa neden yükleniyorsunuz ki arkadaşlar. En iddalı olduğu konu piyasa nabzını tutup çok satmaya çalışmak . Yoksa yeni teknoloji, güvenlik vs. gibi bir iddası yok ki adamların.
  • VOlvo yandan tam çarpamamışta sıyırmış gibi bi hali var .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    VOlvo yandan tam çarpamamışta sıyırmış gibi bi hali var .

    benim de dikkatimi çekti, ama üstten çekim izlenirse volvoya tam hizadan çarptığı görünüyor, ama duvar tam yaşam alanına girecekken yaşam alanı çevresindeki korumaların etkisi ile olacak ki, dışarı atıyor, aynı durum acurada da mevcut, aynı zamanda iki arabada da sol tekerleğin içeri girmeyip dışarı çıktığını da eklemek isterim. bence burada bir tasarım ve güvenlik başarısı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diesotto

    quote:

    Araçlardan BMW, Mercedes ve Volkwagen'daki emniyet kemerinin kazadan sonra çok çabuk çözülerek çarpma testlerinde kullanılan mankenlerin sert yüzeylere çarpmasına neden olduğu bildirilen açıklamada, ayrıca Volkswagen'ın kapısının test sırasında tamamen koptuğu kaydedildi.



    cok sert

    kapanirken tok ses cikarmak ise yaramiyormus demek ki

    hani su Golf'un kapisinda ziplayan adam vardi ya o geldi simdi aklima birden.

    hani su Golf'un kapisinda ziplayan adam vardi ya o geldi simdi aklima birden Bu cümleye koptum süper yaaa. Ama ben görmedim Nerede bulabilirim bu video yu lütfenbiri link versin. Çok hoş yaaaa.




  • Kapıdan tok sesi gelmesi demekki kapı kopabilir anlamına geliyormuş
  • vw nin genel anlamda c serisinden daha başarılı bir sonuç elde ettiğini söylemek isterim. ben de vw ye bayılmam, ama gerçekten çocukluk yapmanın da anlamı yok.
  • bmw 3 serisi mükemmel koruma sağlamış gördüğüm kadarıyla.Direksiyon ve yan perde hava yastıkları acıldığında birbiriyle birleşmiş resmen ve sürücü kafasının sol ön direğe dogru gitmesini engellemiş.


    Ayrıca dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama bmw ve infiniti haric digerlerinin sürücü hava yastığı ayrı tarafa sürücü kafası ayrı tarafa dogru yamuluyor.Yani sofor airbagi duz patlamıyor sarsılmanın etkisiyle sürünün sağ tarafına dogru fırlıyor surucunun kafasıda sol tarafa dogru ileri gidiyor.Yan perde hava yastıklarıda bmw ve infiniti gibi birleşerek surcuunun kafasını bosluga gitmesini engelleyemiyorlar.
    ;


    Benim dikkatimi bunlar cekti.bmw ve infinitiye kocaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş
    mercedeste, lexusta mankenin belden aşağısı gibi bir şey kalmadı yahu, nasıl önemli değil?

    Mesajı değiştirmişsiniz, şimdi gördüm. Ben "önemli değil" mi demişim? Hayret, mesajımı tekrar okuyorum, öyle bir ifadem yok... Ben "dummy injuries" alanı "daha önemli" demişim... Orada da zaten Mercedes ve Lexus, bacak korumasından "P" almışlar.

    Bu arada bazı arkadaşlar 64km/s hızı küçümsemiş ama yanlış anlamadıysam deforme olmayan bir bariyer kullanılıyor. Bu da oldukça şiddetli bir çarpışma demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 15 Ağustos 2012; 11:49:46 >
  • VW bu hallerdeyse vay halimize gibi bir yorum gördüm. Mercedes, BMW gibi markalar bu halde asıl. Hemen çirkeflik yapmışlar. Utanmasalar "Mercedes E serisinden başlar" deyip E serisini test ettirselerdi bari
  • Şahin,Doğan bu teste girse çarpmadan dağılır herhalde ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geç bile kalındı bunun için, belirli standartlar belirlemişler herkes 5 yıldız alıyordu bu şekilde biraz zorlayınca gerçkeler ortaya çıkıyor. bakalım c sınıfı ne olacak
  • Dün akşam face grupta sağolsun utku paylaştı hayret içinde izledim

    AUDİ a4 beni şaşırttı ne yalan söyliyim

    Dün yazmıştım burada yazıyorum


    VOLVODAN beklenen bu volvo cinlilere satildi artik alınmaz diyen forum üyesi arkadaşlar volvonun kaliteden güvenden asla odun vermeyeceğini anlamistir umarım

    VOLVONUN SADECE YÖNETİMİ DEĞİŞTİ KALİTEDE BİR AZALMA YOK
  • Bu açıklama bana çok mantıklı geldi


    C-Class tipi araçların şirketin ürettiği en güvenli araçlar arasında yer aldığı belirtilen açıklamada, yeni çarpma testinin, aşırı derecede şiddetli ve çok nadir rastlanan bir senaryo üzerine kurulu olduğu belirtildi.
  • arkadaşlar her izlediğimde şunu görmekten kendimi alamıyorum. VOLVO nun tekerlek iz düşümü , digerlerine göre daha mı dardır , yoksa diger araçların genel olarak daha geniş olmasımı , yoksa tasarımdaki bir durumdan mıdır bilemiyorum , kötü sonuç alan araçlar duvardan hiç kaçıp sıyrılamamış, tam vurmuşlar ve tekerleğide alan duvar, taa yaşam alanına kadar girmiş...


    Ama VOLVO da araç bir şekilde sıyrılıyor duvardan , tasarım veya diger etmenlerden ötürü , duvar yaşam alanına kadar girmiyor bu sıyrılmadan ötürü. Bence bu göz ardı ediliyor. Amacım volvo ya giydirmek degil audinin yanında kraldır benim için volvo ama durum böyleyken böyle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akdogan911 -- 15 Ağustos 2012; 11:56:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Bu açıklama bana çok mantıklı geldi


    C-Class tipi araçların şirketin ürettiği en güvenli araçlar arasında yer aldığı belirtilen açıklamada, yeni çarpma testinin, aşırı derecede şiddetli ve çok nadir rastlanan bir senaryo üzerine kurulu olduğu belirtildi.



    nesi aşırı şiddetli ve nadir? yok harbi merak ettim yani, 64 km hızla far hizasından kaza yapılmıyor mu? bayağı kaza bu hizadan gerçekleşiyor zaten, genelde tam engelden kaçtım derken o hizadan kaptırıveren çok. peki madem aşırı şiddetli, bazı arabalar o aşırı şiddetli kaza durumunda içindekini koruyor da mercedes niye koruyamıyor?
  • cc'nin kapısı kopmuş ama c serisinden daha iyi puan almış.

    birde jettaya bişey olmamış
  • neden tam olarak değilde sol ön köşeden çarpıyorlar?
  • aveo dünyanın en güvenli aracı diyenleri aveoya bindirip bu testi yaptırmak lazım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.