Şimdi Ara

ABD'de yeni çarpışma testleri uygulamaya kondu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
15
Favori
22.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atroce

    Kapıdan tok sesi gelmesi demekki kapı kopabilir anlamına geliyormuş

  • Oh be, sonunda blok özelliğini kullanmaya karar verim (çok çok nadir kullanırım) ve her başlığa musallat olup aynı saçmalıkları yazan tiplerden kurtuldum... Dünya varmış...
  • Sonuçlar ortada, kimse yan yatıp çamura batmasın. Japonlar ve S60 iyi iş çıkartmışlar. Bir sonraki aracımın TSX olmasını istiyordum, fakat şimdi uzun bacak boyuna sahip olduğum için fikrimi değiştrebilirim.

    Bu testler her zaman kullanıcıya faydalıdır. Mercedes orasını burasını sallamasın. Kaza kazadır, kazayı Mercedesin uygun gördüğü şekilde yapmıyor kimse.
  • ncap testlerinin ağırlaştırılma zamanı gelmişte geçiyordu zaten , bu yeni testler isabet olmuş . çoğu aracın perde hava yastıkları bile açılmadı resmen kepazelik , artık markaların daha dikkatli ar ge yapmak zorunda kalacakları çok açık .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    passatın kapısının neden koptuğunu sorgulamak yerine dalga geçen zavallılar bilsin ki : passatın cam çerçeveleri yok!

    cam çerçeveleri mi tutacaktı kapıyı, komik olmayın. bence siz yan ve perde airbaglarin açılmadığını görmeye çalışın.

    cam çerçeveleri kapının bütünlüğünü koruma açısından önemli bir faktör. darbe alttan geldiği için kapı hemen kendini bırakmış. çerçeveler üst kısımda olduğundan dolayı alt kısımla bütün olduğu için onu destekler, böylelikle burkulma daha az olurdu, kapı kendini bırakmazdı. fizik kurallarını tartışacak halimiz yok. airbagları gördüm ama sonuçlarıda gördüm. isterseniz sonuçlara bakmayı da deneyin. airbagları açılan çoğu araçtan yüksek puan aldığını görürsünüz.ayrıca perdelerin açılması çok önemli değil bu teste. darbe önden geliyor zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 15 Ağustos 2012; 13:42:19 >




  • Bu arada testteki berbat durumunu kabul edip alman markaları gibi rezilliğine kılıf aramayan toyota firmasına da ayrıca teşekkür ederim.
  • Şimdi bir link paylaşıyorum... Amacım VW'i savunmak, övmek vs değil. Ancak bazı lüzumsuz üyelerin, yazdıkları saçmalıklara son vermek için şu linklere bir bakmak gerekiyor :

    http://www.iihs.org/ratings/roof/detailsbyclass.aspx?30

    Aşağıda segmentlere göre özetler var, herbiri için link vermedim, linkteki combobox'tan istediğiniz değeri seçip bakabilirsiniz.

    "Midsize moderately priced cars" araçlar sınıfında, tavan sağlamlığı testlerinden en yüksek puanı Passat almış, "Strength-to-weight ratio" değeri 6.32. 2. olan araç ise Meksika malı ve kimseye önermediğim Jetta. (Araç fiyatını hak etmiyor ve kalitesiz ama takla testinde 2. olmuş. Buna da "gerçek" deniyor.) Volvo C30 da "G" notu almış, "Strength-to-weight ratio" (stw olarak kısaltacağım) değeri 4.27. Volvo S40 ise, "A" notu alabilmiş! (S40'ın eski teknoloji olduğunu unutmamak gerek.)

    "Midsize luxury/near luxury cars " segmentinde 1. sırada Mercedes C sınıfı var. STW puanı 5.36, Lexus ES 350 ise 5.18 ile 3. olmuş. Volvo S60 4.95 puan alırken, BMW 3 serisi de 4.98 almış.

    "Large luxury cars" segmentinde, 1.'lik iflas eden Saab'ın, 2. ve 3. sıralarda ise Mercedes E sınıfı var. Audi A6 4.90 ile 5. sırada iken, Volvo S80 4.26 puanla 8. sırada. Lexus GS ise 4.88 puanla 6. sırada.

    "Small SUV" segmentinde Tiguain 1. sırada, stw 5.82...

    Bu başlıktaki teste bakarak, tabiri caizse "yerle yeksan ettiğiniz" VW ve Mercedes, en az bu test kadar geçerli olan tavan sağlamlığı testinde hep en üstlerde. Demek ki marka fanatizmi ile yorum yapmamak gerekiyor, bir araç her yönden, her koşulda en güvenli olamaz, olamıyor da. Mercedes de Volvo da BMW de son derece sağlam ve güvenli araçlar üretiyor. Fiyatını hak eden bir araç olduğunu düşünmediğim, almayı da düşünmediğim, fanatiklerini son derece antipatik bulduğum VW de -kabul etmek gerekir ki- güvenliğe pek çok otomobil üreticisinden daha fazla önem veriyor. Bu test de uzun vadede daha fazla güvenlik önlemi getirilmesini sağlayacaktır.

    NOT 1: Bir sonraki aracım olarak kafamda V60 var. Ciddi biçimde. Ancak bu benim sonuçları subjektif yorumlamama neden değil.

    NOT 2 : Maalesef şuna adım gibi eminim, bu saçmalıkları yazan lüzumsuz üyeler, bu linklerdeki verilere rağmen aynı saçmalıkları yazmaya devam edecekler. Çünkü amaçları bilgi paylaşmak değil, ego ve kompleks tatmini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 15 Ağustos 2012; 13:51:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    passatın kapısının neden koptuğunu sorgulamak yerine dalga geçen zavallılar bilsin ki : passatın cam çerçeveleri yok!

    cam çerçeveleri mi tutacaktı kapıyı, komik olmayın. bence siz yan ve perde airbaglarin açılmadığını görmeye çalışın.

    cam çerçeveleri kapının bütünlüğünü koruma açısından önemli bir faktör. darbe alttan geldiği için kapı hemen kendini bırakmış. çerçeveler üst kısımda olduğundan dolayı alt kısımla bütün olduğu için onu destekler, böylelikle burkulma daha az olurdu, kapı kendini bırakmazdı. fizik kurallarını tartışacak halimiz yok. airbagları gördüm ama sonuçlarıda gördüm. isterseniz sonuçlara bakmayı da deneyin. airbagları açılan çoğu araçtan yüksek puan aldığını görürsünüz.ayrıca perdelerin açılması çok önemli değil bu teste. darbe önden geliyor zaten.

    bu yazdıklarınızı inanarak yazıyorsanız eğer benim size diyecek birşeyim kalmadı. Zaman hepimiz için çok değerli. iyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Şimdi bir link paylaşıyorum... Amacım VW'i savunmak, övmek vs değil. Ancak bazı lüzumsuz üyelerin, yazdıkları saçmalıklara son vermek için şu linklere bir bakmak gerekiyor :

    http://www.iihs.org/ratings/roof/detailsbyclass.aspx?30

    Aşağıda segmentlere göre özetler var, herbiri için link vermedim, linkteki combobox'tan istediğiniz değeri seçip bakabilirsiniz.

    "Midsize moderately priced cars" araçlar sınıfında, tavan sağlamlığı testlerinden en yüksek puanı Passat almış, "Strength-to-weight ratio" değeri 6.32. 2. olan araç ise Meksika malı ve kimseye önermediğim Jetta. (Araç fiyatını hak etmiyor ve kalitesiz ama takla testinde 2. olmuş. Buna da "gerçek" deniyor.) Volvo C30 da "G" notu almış, "Strength-to-weight ratio" (stw olarak kısaltacağım) değeri 4.27. Volvo S40 ise, "A" notu alabilmiş! (S40'ın eski teknoloji olduğunu unutmamak gerek.)

    "Midsize luxury/near luxury cars " segmentinde 1. sırada Mercedes C sınıfı var. STW puanı 5.36, Lexus ES 350 ise 5.18 ile 3. olmuş. Volvo S60 4.95 puan alırken, BMW 3 serisi de 4.98 almış.

    "Large luxury cars" segmentinde, 1.'lik iflas eden Saab'ın, 2. ve 3. sıralarda ise Mercedes E sınıfı var. Audi A6 4.90 ile 5. sırada iken, Volvo S80 4.26 puanla 8. sırada. Lexus GS ise 4.88 puanla 6. sırada.

    "Small SUV" segmentinde Tiguain 1. sırada, stw 5.82...

    Bu başlıktaki teste bakarak, tabiri caizse "yerle yeksan ettiğiniz" VW ve Mercedes, en az bu test kadar geçerli olan tavan sağlamlığı testinde hep en üstlerde. Demek ki marka fanatizmi ile yorum yapmamak gerekiyor, bir araç her yönden, her koşulda en güvenli olamaz, olamıyor da. Mercedes de Volvo da BMW de son derece sağlam ve güvenli araçlar üretiyor. Fiyatını hak eden bir araç olduğunu düşünmediğim, almayı da düşünmediğim, fanatiklerini son derece antipatik bulduğum VW de -kabul etmek gerekir ki- güvenliğe pek çok otomobil üreticisinden daha fazla önem veriyor. Bu test de uzun vadede daha fazla güvenlik önlemi getirilmesini sağlayacaktır.

    NOT 1: Bir sonraki aracım olarak kafamda V60 var. Ciddi biçimde. Ancak bu benim sonuçları subjektif yorumlamama neden değil.

    NOT 2 : Maalesef şuna adım gibi eminim, bu saçmalıkları yazan lüzumsuz üyeler, bu linklerdeki verilere rağmen aynı saçmalıkları yazmaya devam edecekler. Çünkü amaçları bilgi paylaşmak değil, ego ve kompleks tatmini.

    haklısın ama birazdan taşlarlar. jetta 2. diye..




  • Ruh sağlığımız açısından bu testin ülkemizde satılan b ve c sınıfı araçlarda yapılmaması yerinde olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032
    quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    .

    videolar kabak gibi ıspatlıyor herşeyi,
    puana muana itibar etmek alemsiz olur.
  • ihhs ncap küçük bir karşılaştırma
    98 model passat iihs'den tam not G almış
    aynı passat Euroncap'ten 3 yıldız alabilmiş.
    passat'ın 5 yıldız alması 2005 yılına rastlıyor
    http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=92&seriesid=389
    http://www.euroncap.com/results/vw/passat.aspx?class=39ea856a-5cc5-4547-9405-47aa0c091b00




  • Ncap veya diğer tetler sadece size gerçek kazada olabileekler hakkında bir fikir verr asla gerçek durumu veremeyecektir. Bu nedenle yıldızlara kanıp hız yapmayın veya ağır bir araçla çarpışmayın sonuçları ölümcül olma olasılığı fazladır. madem amerikan , japon ve avrupa necap testlerini kıyaslıyoruz. Bilimsel bir araştırma raporu özeti ve çarğıcı noktalarını okumanızda yarar olduğunu düşünüyorum .Konunun özeti full şase ve ağır olan öbürünü her zaman döver ,yeter ki bir düz duvara veya aynı cüssede bir araca vurmasın.

    CONCLUSION

    The offset deformable barrier tests currently conducted
    using honeycombs are suitable for evaluating vehicle safety
    in vehicle-to-vehicle accidents involving vehicles which
    weigh approximately 1500kg or less. However, the results
    are not necessarily consistent with actual accidents in cases
    where the vehicles weigh more than approximately 1500kg.
    This is due to a problem with the specifications of the
    honeycomb, which is the deformable device
    . Specifically,
    the force-stroke characteristic of currently used honeycombs
    is not suitable for vehicle-to-vehicle crash tests with vehicle
    weights of 1500kg or greater.
    Our results reconfirm the
    recognition and observation by others that this is a bottoming
    out problem. In addition, it was learned that vehicle-to-
    vehicle offset collisions involving an MDB are not
    necessarily consistent with actual accidents in terms of what
    actually happens (e.g., the MDB rises onto the test car).
    Therefore further research is needed.

    DISCUSSION

    As described above, test methods involving deformable
    barriers have been proposed and are used to simulate vehicle
    to vehicle accidents. However, based on these tests results,
    the barrier characteristics do not always seem to replicate
    actual accidents
    .
    In cases where there is a difference in
    weight between vehicles, as is commonly found in vehicle-
    to-vehicle accidents, the heavier vehicle will suffer less
    deformation than the lighter vehicle
    . This has been
    confirmed experimentally, so test methods which provide
    different results are clearly problematic in a number of
    respects. Specifically, there is the problem of the collision
    speed, which is not related to the vehicle weights, and the
    related honeycomb characteristics. In the future we believe
    it will be necessary to establish appropriate test methods
    based on further research.

    Another problem which may arise is that vehicles which
    are developed using such problematic test methods may not
    be suitable in terms of compatibility in vehicle to vehicle
    collisions --an issue which is expected to be important in

    the future. In particular, heavier than average vehicles which
    are sold in each market have the potential to increase
    aggressiveness toward small and lighter-weight vehicles.


    This paper presents research on vehicle to vehicle tests
    involving an MDB, and compares these tests to ODB crash
    tests which are currently used. Further research will be
    needed in the future on criteria for evaluating vehicle
    aggressiveness.

    Collision accidents are extremely complex. For this
    reason, it is necessary to have a number of methods for
    evaluating crashworthiness
    --not just one method. In
    particular, it is impossible to use a single test method to
    evaluate mutually contradictory phenomena (i.e., single
    vehicle crash protection evaluations and securing cabin space
    in vehicle-to-vehicle crashes). Therefore, care must be taken
    in publishing test results supposedly serving as safety
    information.


    kaynak:http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&ved=0CEoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww-nrd.nhtsa.dot.gov%2Fpdf%2FEsv%2Fesv16%2F98S1O08.PDF&ei=LoErUOrPB-364QTM9IGYBA&usg=AFQjCNE4SlWtqUEFmbIUWKEuAeURvv1EyQ&sig2=HqGNwAcXyk6LU2s8P4ecFQ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bu arada testteki berbat durumunu kabul edip alman markaları gibi rezilliğine kılıf aramayan toyota firmasına da ayrıca teşekkür ederim.



    Her alman markası aynı şeyi yapmamış ki sevgili shadowgeist ? Alman markası lafını duyduğunuz an köpürüyorsunuz, biraz daha sakin olmalısınız bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    3 büyükler tabir ettiğimiz merc bmw ve audinin bu tarz sonuçlar aldıktan sonra itiraz etmeleri bile rezilliktir.
    Hele ki otomobil güvenliği konusunda dünyaya çağ atlatmış mercedes gibi bir firmanın yok araba öyleymiş yok böyleymiş yok bu her zaman olmazmış tarzı bahanelere sığınması da ayrı bir rezillik benim için.
    C serisi bariyere çarpıp dağılmış bildiğin bunun extrem durumu mu olur yahu?
  • VW CC'nin kötü sonuç almasına neden bu kadar sevindiğinizi anlamıyorum gerçekten. Yakınlarımız, arkadaşlarımız binmiyor mu bu araçlara? Eleştirirsin ama sevinir gibi yorumlar abes. Yani bazılarımız sadece haklı olabilmek için "VW iyi araba değil. Bizim bir akraba vardı, VW ile kaza yaptı ve öldü. Ben demiştim işte, he he heee" diyecek neredeyse.
  • vw in kapısıda kopsa mercedes,audi ve lexus dan daha iyi bir durumda..nedir bu vw antisempatizanlığı anlamış değilim gerçekten..konu dönüp dolaşıyor tok kapı sesine geliyor ya fazla söze gerek kalmıyor işte o an.bu vw neymiş be kardeşim .öyle bir girmiş ki piyasaya çıkaramıyor kimse..
    bir sonraki dönemde vw de mercedes de kapatır o farkı dert değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 15 Ağustos 2012; 14:40:45 >
  • Yok yok VW en sağlamı..
    Dostlar yoksa kavga çıkacak..

    Muadiline göre 2 kat para verenlere göre VW gerçekten sağlam(!)..

    Hatta the most premium marka VW..

    Boşverin, VW iyi markadır ülkemizde ama yurtdışında sıradan bir araç işte..

    Son söz;(bir daha söyleyim de kavga çıkmasın)
    VW gerçekten on numara araç:):) Ama 50 üzerinden:)
  • LEXUS videoları konmamış bakıyorum. sizi gidi japoncular sizi. izleyin rezilliğin de rezilliğini görün. A sütunları olduğu gibi katlanmış.

    LEXUS u mercedes-bmw ile bir tutanlar iyi izlesin.





    3 Serisi



    bu da C serisi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 15 Ağustos 2012; 15:32:21 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.