Şimdi Ara

Abonelik Taşıma Yerine Yeni bir Abonelik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turkcell hattı üzerinden hizmet almakta iken TTnet internet hizmetini Superonline'a taşımak suretiyle "Dört Dörtlük Tarife"ye geçmek için abone merkezine başvurdum. 30/05/2016 tarihinde geçiş işlemim tamamlandı. TTnet'ten gelen faturayı da kalan borç olduğunu düşünerek ödedim. İkinci kez fatura gelmesi üzerine TTnet müşteri hizmetlerini aradığımda aboneliğin devam ettiğini, taraflarına herhangi bir bilgi iletilmediğini belirttiler. Bunun üzerine Superonline müşteri hizmetlerini aradığımda yanlışlık yapıldığını, abone merkezinden taşıma yerine yeni bir abonelik açıldığını, TTnet aboneliğinin kapatılması için işlem yapılmadığını belirttiler. Abone merkezinin hatası nedeniyle toplam 2 fatura ödedim. Kapatma işlemine kadar süre için bir fatura daha ödeyeceğim. Gecikmeli olarak tarafıma gelecek cayma bedelinin karşılanmama durumu olabilir. Uğradığım zararın giderilmesini Superonline'dan talep ettim ama henüz bir cevap gelmedi.
    Benzeri durum yaşayan veya bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertforyou -- 11 Temmuz 2016; 20:59:56 >







  • Ayni durumu vodafone gecince bende aynisi oldu 18 gun internetsiz kaldim gecis yaparken ttnet abonesinolduhumu belirttim aradan 1 hafta gecti iste aktivasyonunuz tamamlandi intwrnete giris yapabilirsini giremedim 3 kere ekip yonlendirdiler adamlar bile sorunu bulamadi megerse direk gecis yapmislar ttnetinaradim bole.bole fatura cikmis falan kullanmadim nese ben bunu vidafone bildirdim ses kayitlari istedim geriye donuk bisetler bulmuslar su adrese ttnet faturasi odendigine dair makbuzu gonder 120 tl ye kadar karsilarlar tamma dedim ttneti iptale gittim bayiye evragi doldurdum beni.1 gun aonra aradilar konustuk bana ikna kampanyasi yaptilar guzel bir kampanya yaptilar bana yalin ne 50mbps 200 gb akk pro extra 6 ay boyunca %50 indirimle tahhutsuz 74 lira dediler iyi dedim.vodafone aradim iptalmedin dedim iptalleride bir ugrastrmaca kimlik fotokopisi dilekce gondercekmisim.email.denen bir sey var dedim tamam oraya atin dediler neden sorunca sedim 18 gundur internetsizim ugrasamam dedim.sole bole falan dedim.ttnete gectim tekrar port cakismasindan internet gelmedigini anladim.2 abonelik varmis ustumde 2 gun sonrada ttnet portum takildi kurtuldum 2. Sinif isslerden uzakndurun faturamida odedim haram olsun 95 lira odedim vodafone yuzunden ttnete cunku port vodafonede ama abonelik sonlanmadigi icin indirim.yapamadim yoksa yapyolar normalde onlardan kaynikli hata oldugumda 19 gun kullnamadim onceki ay 8 lira odedim faturayi bunu yapyolar tekel mekel ama 10 lira daha fazla veririm ttnete gecerim tanidik teknik servisimde var aradimi yardimci oluyorlar bolgende fiber yada uydunet yolsa butun iss ler turk telekom alt yapisi ve ekibini kullanir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anteke31 A kullanıcısına yanıt
    Maalesef uydunet, fiber vs yok. Çok araştırdım TTnet defalarca aradım 10-11 Mb/s hız alıyordum. Superonline'a geçtim şuan. Aynı paraya 47 Mb/s hızım. AKK ise 200 GB ama asıl sorun abone merkezinin hatası yüzünden açık kalan TTnet aboneliği. Haberim olmadan açık bırakılmış. Taşıma yapılmamış. Mecburen ödüyorum ama superonline'dan talep ettim nolacak bakalım.
  • Hayirlisi olur insallh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.