< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi münşi -- 11 Kasım 2020; 5:11:0 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
AC Valhalla Cpu Usage (İşlemci kullanımı)
-
-
Valhalla yeni nesil bir oyun değil. Seneye bf’de 6c/12t yetmezse şaşırmam
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Battlefield 'ın 64 kişilik haritaları bildiğin işlemci testi
-
BF 128 kişi serverları çıkarırsa asıl cümbüş o zaman prime95 niyetine açarız
-
Demek ki konsoldaki işlemciyi kullanmamışlar. Eski nesil dinamiklere sahip. Buradan bu sonuç çıkıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vamp -- 11 Kasım 2020; 14:46:1 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
5GHZ 9600K olacak Valhalla'Da %100e vurdurmadan güzel oynatır. Origins ile Odyssey anamızı ağlatmıştı 6/6da.
-
Dünyada hâlâ 4/8, 6/12 işlemci sahibi olan çok büyük bir kitle var. Birden bu kadar insanı görmezden gelemezler. Yeni nesil konsolların piyasaya yön vermesi en az 2 yılı bulur kanaatindeyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
BF 5 te 64 kişilik haritalarda 3100 4.45 ghz + vega 56 ile dx12 modunda darboğaz olmadan oynayabiliyorum. Ancak dx 12 in kötü yanı oyun kendine gelene kadar bir süre geçmesi gerekiyor, başlarda takılmalardan oyun oynanmıyor. 4/8t in hala zamanı var henüz dolmuş görünmüyor.
dx11 de ise maalesef darboğaz oluyor dx12 nin 4k çözünürlük ya da ultra detay gibi karta yüklenen oyunlarda pek bir getirisi yok. 1080p de farklılığı yaratıyor.
-
Oyunu oynamadım. Videoya kısaca baktım. Odysseyde ki gibi kalabalık bir şehir görmedim. Npc az olan yerlerde işlemci yükünün az olması normal. Gerçi herhangi bir AC oyununda işlemci %100 e vursa ne vurmasa ne.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2019daDHyekatilmak -- 12 Kasım 2020; 0:24:53 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X