dostlar yardımınıza ihtiyacım var. kuzenimin acer 5710 marka laptopu tamir için teknik servise verdim. üzerine sıvı mı dökülmüş ne tuş takımı vs çalışmıyordu neyse tam 2 hafta sonra cevap geldi aynen aşagıya yazıyorum. ha bu arada teklif bana güya 19.02.2010 da gelmiş gibi gözüküyor ama mailime bugün geldi 26.02.2010.
TEKLİF 19/02/2010
DATAPRO Bilişim Hizmetleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. Kimden: Hasan KOZAK DPR Cendere Yolu, Ayazma Cad. No: 22, Ayazağa-Şişli, İstanbul Kime: XXXXXXXXXXXX
Alkım Bilgisayar Tarım ve İşletmeleri San.ve Tic.A.Ş Fax: **** Cendere Yolu, Ayazma Cad. No: 22, Ayazağa-Şişli, İstanbul Kayıt No: XXX
Sayın XXXXXXXXX 'in dikkatine, Firmamıza 15/02/2010 tarihinde onarım amacıyla getirmiş olduğunuz XXX Model ve XXX Seri Nolu cihazınızın onarım ve yedek parça fiyatı aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. PARÇA/HİZMET TANIM MİKTAR BİRİM BİRİM FİYAT TUTAR MB.AHC02.001 MAIN BD.945GM.U MA.W/RDR 1 Adet 196,00 196,00 KB.INT00.039 KEYBD.TUR.89KEY .WHITE 1 Adet 58,00 58,00 KH.12007.010 HDD.9.5mm.120GB .5K4.S-ATA 1 Adet 72,00 72,00 60.AH902.001 COVER.UPPER.W/T P/UMA.15.4" 1 Adet 23,00 23,00 IS22 işçilik 0,375 saat 80,00 30,00 TOPLAM: 379 EUR+KDV (%18)
Değiştirilen parçalar ilgili markaların depolarından sağlanan yedek parçalar olup, 6 (altı) ay süresince garantimiz altındadır. KDV: Yukarda belirtilen fiyatlara KDV dahil olmayıp, fatura duzenleme tarihinde geçerli olan KDV oranı fiyata ayrıca eklenecektir. TEKLİFİN KABULÜ: BU FORMU KAŞELEYEREK İMZALAYIP TARAFIMIZA GÖNDERMENİZ TEKLİFİN KABULÜ ANLAMINA GELECEKTİR. FATURANIN DOĞRU DÜZENLENEBİLMESİ İÇİN AŞAĞIDA YERALAN FATURA BİLGİ FORMUNU DOLDURARAK TEKLİF KABULÜ ESNASINDA GÖNDERMENİZİ RİCA EDERİZ. ONARIM SÜRECİMİZ TEKLİFİMİZE VERECEĞİNİZ ONAY SONRASINDA AŞAĞIDAKİ HESAP NUMARAMIZA ÖDEME YAPILDIKTAN VE ÖDEME DEKONTU 0212 332 27 16 NOLU FAKSA GÖNDERİLDİKTEN SONRA BAŞLAYACAKTIR. TEKLİFİN REDDİ: İşbu teklif yazımızın reddedilmesi veya teklif düzenleme tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde herhangi bir cevap alınamaması durumunda, sözkonusu cihaza firmamız tarafından herhangi bir onarım hizmeti verilmesinin kabul edilmediği anlaşılacaktır. Ayrıca, cihazı firmamıza teslim ederken tarafınızdan veya yetkilinizce imzalanan Teslim Fişi ile kabul ettiğiniz arıza tespit ücretinin ( 15 (Onbeş) € + KDV ) firmamıza ödenmesi gerekecektir. ÖDEME: T.C Merkez Bankası döviz alış kurudur. Yapilan banka ödemelerinde mutlaka yukarıda belirtilen "KAYIT Numarası"nın bildirilmesi ve Dekont üzerinde yine bu "KAYIT Numarası"nın bulunması gerekmektedir. "KAYIT Numarası" bulunmayan ödemeler için ürün ve fatura teslimatı yapılamamaktadır. ARIZALI PARÇALARIN İMHASI: Yukarda belirtilen parça ( veya parçaların ) değiştirilmesi ile ortaya çıkacak arızalı parçanın ( veya parçaların ) hurda değeri bulunmadığı taktirde ve DATAPRO'ya terkedilmeleri halinde, tarafımızdan imha edilecektir.
şok oldum kaldım. sizce bu bir soygun mu arkadaşlar? yaptırmaya deger mi?
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
AnLamiyorum.. Bu kadar yani parçalar yanamazki.
HDD Desen ne alaka hdd ler nelere dayaniyorda.... Tamamen soygun o fiyata yeni leptop alırsın. Bence ürünü oradan çek ve başka bilgisayarcılara ver çok abartı bir fiyat..
1.Sorum
Bilgisayar Hic Acılıyormuydu
2.Sorum
Garantisi bittimi?
Şok olmayı gerektirecek yada soygun olduğunu düşündürecek bir durum yok adamlar açık açık değişecek parçaları ve bedellerini yazmış takdiri kullanıcıya bırakmışlar. Maliyeti düşürme adına yapılabilecek olan servisin yaptığı gibi anakartı sıfırı ile değiştirmek yerine tamirini yapabilecek bir yer aramak olabilir ki en yüksek bedel anakarta sahip.
tamir edebilecek yer arastırmalısınız,ayrıca şişirilmiş fiyatlarla donatmıslar parçaları maalesef piyasada durum böyle...
Kesinlikle soygun
quote:
Orijinalden alıntı: i Am Not Dead
Kesinlikle soygun
maalesef sırf konuyu açan arkadasa yapılan bir durum değil, sadece pc sektöründede yok bu durum tv nizi dahi garantiye gönderseniz bunlar cıkabiliyor...
cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ederim. şöyle bir karar verdik 400 euro bunun tamirine verecegimize yeni bir laptop almamız daha mantıklı geldi. anakart tamirini kendi servisi yapamazsa, degiştirmeyi önerirse ben nerede yaptırabilirim ki??? parça fiyatlarından pek anlamam ama ne bileyim bana da çok uçuk gibi geldi. birde EURO!!! buradan çıkardıgım ders; bir daha ne ACER alırım ne de aldırırım. zaten sikayetvar.com sitesini tamire vermeden önce okusaydım kesinlikle tamire de vermezdim. ne bileceksin işte insan sanıyorki en uygun en saglam kendi teknik servisinde yapılır... ACER firması, teknik servisin bu tutumunu biliyormu acaba? çok müşteri kaybettirecegi kesin...
laptop alacaksanız,vestel,acer,arçelik,casper,crea,hatta hp sakıncalılar listenizde yer alsın,geriye ne kaldı derseniz,asus veya toshibadan asla sasmayın 300 lira fazla verirsiniz ne reset atar ne parçası yanar extradan garanti süresi veren firmalardır,asla sasmayın hazır bir pc de bu markalardan...
teknik servislerin bazıları fütursuzca davranıp kullanıcıların lehine hiç bir tasarrufta bulunmazlar.geçmiş olsun umarım az masrafla işin üstesinden gelirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: makedonn
laptop alacaksanız,vestel,acer,arçelik,casper,crea,hatta hp sakıncalılar listenizde yer alsın,geriye ne kaldı derseniz,asus veya toshibadan asla sasmayın 300 lira fazla verirsiniz ne reset atar ne parçası yanar extradan garanti süresi veren firmalardır,asla sasmayın hazır bir pc de bu markalardan...
Söylediklerine katılıyorum fakat hp'i diğer firmalarla bir tutman doğru değil. Çünkü hp teknik servisi gerçektende işinin hakkını veriyor. Ayrıca pcleride oldukça sağlam..
HP
teşekkürler arkadaşlar. belki acer firmasının türkiyedeki teknik servisin bu uygulamasından haberi yoktur diye düşünüyorum. acaba başıma gelen bu durumu acerin kendisine nasıl iletebilirim? sonuçta türkiyede bulunan teknik servis bu zihniyetle acer markasına zarar veriyor,müşteri kaybettiriyor ki şikayetvar.com da da çok sayıda şikayet bulunmakta. bu durumu acerin kendisine nasıl iletecegimi bilen varsa yardımcı olabilir mi? bir de arkadaşlar bu bana verilen fiyat listesi ne kadar dogrudur? bir anakart, bir hdd bu kadar fahiş fiyatlımı? en azından bu teknik servisin ne mal oldugunu anlatmak istiyorum
tamirini bir kenara bıraktım, laptopumu bakım ücreti olan 15 euro yu ödeyip teslim almak istiyorum ve tam 3 gündür arıyorum her telefonumda "cep telefonunuza bir mesaj gelecek,sonra teslim ettiginiz yerden alabilirsiniz" yalanını söyleyip oyalıyorlar. artık lanet ediyorum resmen bu acer teknik servis hizmetini BECEREMEYEN şahıslara!!!
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme