6 dairelik bina. GPON geldi. 3 kişi bağlattık. Sonra farklı ispye geçtim. Bir süre sonra port yok oldu :D Muhtemelen sistemden kapadılar. Başvuru yaparken teknik birimi arayıp müşteirimiz internet istiyor port yokmuş bakar mısınız dediler. Adam butona tıkla herhalde. off to on :D |
AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (126. sayfa)



-
-
Sonunda aktif oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Anladım hocam. Hayırlı olsun güle güle kullanın
-
Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın
-
ben açık kapı talebimi ilettim. BTK şikayete yönlendirildim. Superonline için gpon talebinde bulundum 100 mbit kullanıcısıyız. Resmen azar yedim. soruyorum, kalıp cevaplar verip duruyorlar. çalışmamız var tarih veremiyoruz şeklinde. Sinirden klavyeyi parçalayacaktım.
-
Fiber çekilmesi için telekoma yazdım btk ya yazdım,cimer e yazdım,açıkkapı ya yazdım o diyo btk ya müracaat et,öbürü diyo telekom bakıyor telekomda siz bize abone değilsiniz sizin firmanız müracaat edecek firmamdan ses seda yok klasik türkiye işleri
-
quote:
Orijinalden alıntı: kill3rvib3ben açık kapı talebimi ilettim. BTK şikayete yönlendirildim. Superonline için gpon talebinde bulundum 100 mbit kullanıcısıyız. Resmen azar yedim. soruyorum, kalıp cevaplar verip duruyorlar. çalışmamız var tarih veremiyoruz şeklinde. Sinirden klavyeyi parçalayacaktım.
tuketicisikayet.btk.gov.tr adresinden açmış olduğunuz kayıt var ise buradan aldığınız yanıt nedir?
-
tuketicisikayet.btk.gov.tr adresinden açmış olduğunuz kayıt var ise buradan aldığınız yanıt nedir
-
Ben superonline tarafından azar yedim :) konuştuk konuştuk. Hat sahibi eşim diyince konuşmayı sonlandırdı. Onun hesabından da görüştüm kalıp cümleler. Bakıyoruz gelecek planlıyoruzç bu. Amaaaa bu sabah sokağımda turknet gigafiber çekilirken gördüm. Mh leri iplemedi beni ama btk dan yazdım 2 saat sonra bir hanım aradı. Güzelce konuştuk detaylı süreci anlattı. Kablo çekilmesi 1 ayı bulur ama biz gelip protokol yapıp bağlantı dolabını önden kurarız en azından zaman kazanırız dedi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayırlısı olsun, süreci paylaşırsanız gelişmeler ışığında bizler de bilgilenmiş oluruz.
-
Yeni gördüm hocam kusura bakmayın cevap şu şekil👇
İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.
İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız lokasyonda Fibernet (H) hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda Fibernet (H) hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümünün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle Fibernet (H) altyapı üzerinden hizmet sunumu mümkün olamamaktadır.
Bununla birlikte, talebinizde farklı bir internet servis sağlayıcı firmadan hizmet almış olduğunuz anlaşılmış olup talebinizi hizmet almakta olduğunuz firmaya iletmeniz gerektiğini bildirmek isteriz.
Saygılarımızla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam estağfurullah sıkıntı yok. Başka bir sağlayıcıdan hizmet almanız talep iletemeyeceğiniz anlamına gelmiyor elbette. Taleplerinizi yine de iletebilirsiniz.
-
Alıntı
metni:Bununla birlikte, talebinizde farklı bir internet servis sağlayıcı firmadan hizmet almış olduğunuz anlaşılmış olup talebinizi hizmet almakta olduğunuz firmaya iletmeniz gerektiğini bildirmek isteriz. Artık insanların aklıyla dalga geçmeye başladılar sanırım.
-
Twitter'da telekoma yazdım dm den ulaşın dedi telefonumu verdim aradılar direk nasilsinsiniz iyimisiniz nazikçe tavırları ile sorununuz neydi falan anlatırken dedim şu firmadan internet alıyorum deyince hemen ses tonu değişti ve başka firmadan kullanıyorsanız yardımci olamıyoruz deyip kesip attı sert tavırlarla görüşmeyi bitirdi yani 3.sinif muamelesi yapıyor Telekom
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sosyal medya kanalında her zaman aynı birim aramıyor.
Bazı arayanlar sizin soylediginiz şekilde tavır sergiliyor şu ana kadar min 4-5 kez yaşadım ben de.
Ama taleplerin çoğuna başka bir birim arıyor ve o müdürlüğe yazıp bilgi talep ediyor daha sonrasında gelen bilgiyi paylaşıyor müşteri olup olmamak etkilemiyor yardımcı oluyorlar.
Şu an Twitter kanalından tekrar talep açtıramazsınız muhtemelen yeni bilgi alındığı için ancak Instagram veya Facebook kanalından yazarsanız şansınızı deneyebilirsiniz tekrar hepsine aynı kişiler bakıyor zaten.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bazı temsilciler bu şekilde bilgi iletiyor.
Mail’den yazdigimda firmanız bize iletebilir hangi firma kullanıyorsunuz altyapı gelince telekom’a geçecek misiniz gibi saçma SORULAR sormuşlardı :D
İşin Özü bu arkadaşlar altyapıda fiber görününce servis sağlayıcı tarafından telekom’a açılan dönüşüm iş emirlerinden bahsediyor diye düşünüyorum.
Haricinde firmaların telekom’a fiber altyapı talep etme gibi bir yetkisi yok ancak mail atabilir ona da yeterli ilgi gösterilmiyor ve genellikle hiç altyapı olmayan yerlerinki dikkate alınıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aslında usul öyledir yani diyelim siz x işletmeciden hizmet alıyorsunuz ve ftth talebiniz var bu durumda işletmecinize iletiyorsunuz onlar kiralama yaptıkları yerleşik işletmeciye iletiyor. Yani aslında orada bahsettikleri şey silsile ile ilgili bir durum
Lakin vatandaş olarak elbette direkt olarak da yerleşik operatöre başvuru yapabiliyoruz orada bahsettiği sadece usul açısından değinilen bir durum
-
Hocam bir üst mesajda da bahsettim
Usul olarak siz direkt Telekom dan destek alamazsınız zaten doğru olan bu. Size verilen yanıtta da bu söylediklerinde de hiçbir yanlış yok zira silsile zaten böyle işler.
Bu konuda veya muhtelif konularda çok kez bahsettik alternatif bir işletmeciden hizmet alıyorsan ancak yerleşik işletmeci Telekom ise yine de altyapı taleplerini iletmek vatandaş olarak mümkündür
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Yalnızca adres bilgisi yazın, talebiniz ne ise ondan bahsedin. Başkaca detaya luzum yoktur (örneğin : ftth talep ediyorum)
tuketicisikayet.btk.gov.tr
Sisteme giriş yaptıktan sonra ilgili işletmeci seçip
adres bilgisi akabinde örneğin "ftth talep ediyorum"
hepsi bu kadar
Bu arada yerleşik operatöre iletilmek üzere hizmet aldığınız işletmeci üzerinden de kayıt açabilirsiniz (örneğin : ftth talep ediyorum)
Sistem üzerinden gerekli inceleme yapılıp tarafınıza dönüş yapılır
-
quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34Aslında usul öyledir yani diyelim siz x işletmeciden hizmet alıyorsunuz ve ftth talebiniz var bu durumda işletmecinize iletiyorsunuz onlar kiralama yaptıkları yerleşik işletmeciye iletiyor. Yani aslında orada bahsettikleri şey silsile ile ilgili bir durum
Lakin vatandaş olarak elbette direkt olarak da yerleşik operatöre başvuru yapabiliyoruz orada bahsettiği sadece usul açısından değinilen bir durum
Anladım. Yetmiş doğumlu dayıların kurum bürokrasisi diyorsun yani hocam.
Kurum bürokrasisi zaten yok. Kullandığım tek iss türk telekoma iş emri veriyordu: turknet. Hattım tamamen kopuyor netspeed korkuyor arıza bildirimi yapmaya. Niye korkuyorsunuz abi hat komple gitmiş binada arıza bildirimi yapamıyorlar :D şeyyy sizin hızınızı düşürelim belki düzelir diyor telefondaki abla, kafayı yiyeceğim artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam şu mevzudan dolayı da olabilir. Mesela diyelim siz işletmeci kurdunuz Tt ile anlaşma yapıyorsunuz. Arıza kayıtları ve bunun ücretleri noktasında da bir anlasma yapıyorsunuz. O sebeple birçok işletmeci arıza kaydı açmaya pek sıcak bakmıyor. Bazı işletmeciler ise arıza kayıt ücretini müşteriden alıyor bildiğiniz gibi.
Lakin dediğiniz gibi, bürokrasi hayatımızın her alanında. Özel firmalarda bile -kamu kurumlarında zaten var- oldugu oluyor. Bürokrasi tamamen ortadan kalksın da diyemeyiz ama birçok aşamada anlamsız gelebiliyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X