Merhaba https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet Öncelikle buradan kayıt yapar mısınız? Adresinizi yazın ve VDSL kullanmak istediğinizi beyan edin bakalım ne yanıt gelecek. Bahsettiğiniz yerleşim yerinde kabin vardır hocam o sebeple 100megabit gösteriyor olabilir. |
AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (93. sayfa)
-
-
Hocam selamlar. Öncelikle hayırlı olsun. Buradan sonra süreciniz daha kolay zira aktif aboneliğiniz mevcut. Hocam şimdi sırasıyla size işlemleri gönderiyorum.
Evvela E devletiniz ile
https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html
https://turkiye.gov.tr/icisleri-acik-kapi-basvurusu-ve-takibi
https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365-5
Buradan bir kayıt oluşturun hocam. Adresinizi yazın ve devamında bu hız testi görüntüsünü de başvurunuza ekleyebilirsiniz.
Devamında
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Buradan kayıt oluşturarak bağlı olduğunuz müdürlüğe iletilmek üzere adresiniz ile yaşadığınız durumu anlatın.
Bir üstte paylaştığım linkte adresiniz ile birlikte yazarak hızın çok düşük olduğunu ve ilgili hızın arttırılması yönündeki talebinizi iletin.
Bir de hocam;
Söz konusu hattın bulunduğu ilin BTK bölge müdürlüğüne ulaşıp durumu aktarabiliyorsunuz.
https://www.btk.gov.tr/birimler-ve-gorevleri
En alttaki bölge müdürlükleri kısmından ilinizin bağlı olduğu bölge müdürlüğüne ulaşabilir ve durumu anlatabilirsiniz. Onların da sizlere bilgilendirmeleri olacaktır hocam.
-
Teşekkürler hocam cevap için. 14 gün içinde Turk Telekomdan ayrılacağız. Sıkıntı olur mu? Yani TT altyapısı veren başka firmaya geçeceğiz. TT yardımcı olması gerekiyor yine değil mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim.
Telekom ile anlaşması olan firmalardan hizmet alabilirsiniz mahsuru yoktur ancak taleplerinizi Telekom a iletirseniz siz kendi işletmecinize söyleyin onlar bize iletirler diyebilirler bunun örneklerini forumda çok gördük. Başvurularınızı yapmaya devam edersiniz yine bir mahsuru yok.
-
Hocam bunların hepsini yaptım.
Bulunduğum konumda sıralı şekilde 30 müstakil ev var. Bugün konuştum komşularla herkes internet altyapısından şikayetçi ama uğraşmaktan bıkmışlar artık çözüm gelmiyor diyor.
Ben komşular adına dilekçe yazıp imza toplayıp müdürlüğe dilekçe vereyim diyorum. Nasıl bir yol izlemem gerek? Dilekçe örneği var mıdır?
Komşuların hepsinin interneti benimkiyle aynı durumda kimisi aboneliği sonlandırmış, kimisinin aboneliği açık...
Fiber veya en azından VDSL alabilesek herkes bayram edecek...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Throwaway1968 -- 11 Temmuz 2024; 21:28:20 > -
Hocam bir dilekçe hazırlayıp komşulara da imza attırabilirsen onu müdürlüğe teslim edersin erişim planlama birimine.
Şu konunun ilk mesajında bolca dilekçe örneği var hocam
Takip no almayı unutmayın hocam
VDSL/FTTH talep ederiz şeklinde yazarsınız hocam hangisi uygun ise onu verirler ama önceliğinizin FTTH olduğunu belirtebilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 11 Temmuz 2024; 22:53:6 > -
Değerli Müşterimiz,
İletmiş olduğunuz talebiniz titizlikle incelenmiş olup talebiniz ilgili Türk Telekom Müdürlüğümüze iletilmiş olup ilgili Türk Telekom Müdürlüğümüzden gelen bilgiye istinaden;''vdsl alt yapımız mevcuttur 24 mbt hız destekletebilir.'' Bilgisini tarafınıza iletmek isteriz.
Saygılarımızla,
TÜRK TELEKOM MÜŞTERI HİZMETLERİ
Böyle bir mail attılar hocam. Sorgulama yaptığımda 16 Mbps ADSL altyapımız var. VDSL boş port yok sorgulama ekranında. Şimdi hangi adımları izlemem gerekiyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam selamlar. Almış olduğunuz bu yanıtı ekran görüntüsü yapın.
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Adresinizi yazdıktan sonra VDSL için başvuru yaptığınızı ve ekteki yanıtı aldığınızı beyan edip VDSL kullanmak istediğinizi beyan edin lütfen. VDSL destekli modem ile VDSL kullanabilirsiniz. Eğer 24 hız benim için yetersiz derseniz, VDSL e geçtikten sonra bölgenizdeki kapasite hızın arttırılması için ayriyeten başvuru yapmak gerekiyor. Adım adım gidilir ise daha sağlıklı olur.
-
Hocam VDSL modem zaten var. Biz köye taşındık bundan 2 yıl önce. Zamanında üşendim bu zaman uğraşsaydım olurdu belki bu zamana. Dediğiniz yolları izleyeceğim. Yardım için çok teşekkürler.
-
Hocam birde şöyle bir sıkıntı var. Başka firmaya geçeceğim ben birkaç gün içerisinde. Türk Telekom pürüz çıkarır mı ne yapmam gerek? TT altyapısı kullanan bir sağlayıcıya geçeceğim bu arada.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 13 Temmuz 2024; 22:18:42 > -
Hocam geç olsun güç olmasın inşallah. Rica ederim hocam ne demek her zaman gelişmeleri yazın bizler de fikirlerimizi yazalım.
-
Telekom altyapısı üzerinden hizmet veren firmalara geçiş yapmanız durumunda altyapı taleplerinizi ilgili firma üzerinden iletmenizi talep ediyorlar hocam. Geçiş yaptığınız firmanın port konusunda Telekom a kayıt açması gerekiyor örneğin ya da hız konularında. Tabi siz Telekom a kayıt açtığınızda yine bilgi verirler altyapı ile ilgili ama peşine de taleplerinizi işletmeciniz üzerinden iletin diye ekliyorlar. Forumda gördüğüm örneklerde bazen direkt olarak başvuruyu reddedip işletmecinüzerinden bize ulaş diyorlar ya da dediğim gibi bilgiyi verip peşine bize işletmecinden ulaş diyorlar.
Ancak şunu söyleyebilirim altyapı ile ilgili konularda altyapı sahibi Telekom ise, alternatif işletmecilerden hizmet almak Telekom a altyapı mevzularında başvurmaya, kayıt açmaya engel teşkil etmiyor.
-
Hocam merhaba.
Çevrede bulunan müstakil evlerden imza topladık dün. 2 tip dilekçe yaptık birinde hane başı olacak şekilde bireysel dilekçe, diğeri tek kağıda kapı numaraları ayrı ayrı olacak şekilde tek dilekçe.
20 küsür imza topladık. Bugün evrak kayıda götürdüm kağıtları. Kadın inceledi inceledi zaten toplu imza atmışsınız bireysel dilekçelere gerek yok dedi bireysel dilekçeleri ayrı kabul etmedi.
Olumsuz konuştu bayaa buraya dilekçe geliyor hiçbir şey olmuyor vs. dedi.
Kılçık bir şeydi.
Takip kodu için de SMS olarak gelecek size dedi.
Beklemeye geçtim şimdi.
-
Hocam sizle konuşmuştuk mail atmıştı TTKOM bana 24 Mbps destekliyor diye. TTKOM Müdürlüğüne gittim. Gerçekten de 24 Mbps VDSL veriyorlarmış. Onlarda da sorgulama ekranında 16 Mbps ADSL çıkıyor. Peki şimdi farklı firmaya geçince nasıl olacak 16 gözüküyor sorgulama sitelerinde. Birde son 2 gün kaldı taahhüt bitimine faturalandırma nasıl olur? Benim farklı firmaya geçmem zaman alacak gibi.
Hocam bir firmayı aradım VDSL olarak geçecekseniz sıfırdan olur kurulum ücreti alırız diyor. Başka bir firma da VDSL'e biz geçiremeyiz diyor. Türk Telekom geçirmesi lazım diyor. Sorgulama yerinde ADSL ama müdürlük VDSL portta olduğumuzu söylüyor. O zaman neden ADSL hizmet alıyoruz biz. Kim yanlış bilgi veriyor?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 16 Temmuz 2024; 17:22:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam tekrardan merhaba, türknet kullanıyorum bugün görüştüm bana TT Müdürlüğüne başvurabilirsiniz veya Gigafiber için başvuru yapabilirsiniz dediler, şimdi ben 15-16 tane abonelik getirsem türknete, 0 altyapısı olan mahalleye yaparlar mı? sonuçta kendilerine özel altyapı kendileri döşeyecek, mümkün olur mu sizce?
-
Bu arada hocam tabelaya baktım, Saski'ye ait, yani sakaryanın su sağlayıcısıymış, kısmi kanalizasyon inşaatı yazıyor proje adında.
-
Merhaba hocam
Öyle konuşmalarına bakmayın hocam size mutlaka bir cevap verecekler bakalım orada ne yazacak ona göre yeni yol haritası çizebiliriz.
Takip no size sms ile geldi mi?
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Üstteki linke aşağıda belirttiğim şekilde kayıt yapın hocam.
Alıntı
metni:Dilekçe takip no : Dilekçeyi verdiğiniz müdürlük adı il ilçe : Dilekçemizin takibinin yapılması ve tarafıma bilgilendirme yapılmasını talep ederim
-
Selamlar hocam @cracker1718
Maalesef sorularınızın cevabı bende yok, keşke olsaydı yardımcı olabilseydim. Size müdürlükte bilgiyi veren kişi sorgulama sayfalarında gözüken sonucu düzeltebiliyor mu bilmiyorum açıkcası eğer düzeltebilse düzeltirdi diye düşünüyorum ama bilemiyorum tabi sistem arka planını.
Kurulum ücreti almayan işletmeciler vardı galiba @Lady-Of-Ice hocamız yardımcı olabilir.
-
Hocam öncelikle bilgilendirme mesajınız için teşekkür ediyorum (çalışma tabelası ile ilgili) @furkkyy
Sorunuza gelirsek bu sorunun cevabını @TurkNet Destek ten alabilirsiniz hocam.
-
Takip No SMS olarak halen gelmedi hocam. Dün TTDestek ekibine tweet attım tarafımıza dilekçe no ile ilgili dönüş sağlanamadı dediler. Halen beklemedeyim.
Bir de elimde kalan bireysel dilekçeleri PTT iadeli taahhütlü ile yollamak geldi aklıma. 20 adet bireysel dilekçe var.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X