Şimdi Ara

ADAC 2005 Arıza istatisticleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
10.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1000 arabaki ort arıza sayısı

    Almanca ama anlaşılmayacak gibi değil

    Seite 1 von 9
    Kleine Klasse
    Pannen pro 1000 Fahrzeuge der Baujahre
    Rang Modell 2000 2001 2002 2003 2004 2005
    1 Audi A2 14,9 10,5 9,8 5,4 3,1 1,5
    2 BMW Mini 8,7 6,2 3,7 2,0
    3 Honda Jazz 6,5 5,4 5,1 4,4
    4 Toyota Yaris/Yaris
    Verso 12,5 11,1 9,3 7,9 6,0 4,8
    5 VW Lupo 26,7 18,3 12,0 8,2 4,7
    6 Opel Corsa 27,7 20,8 18,1 8,0 5,0 4,3
    7 VW Polo 24,3 18,2 19,4 8,8 5,5 3,6
    8 Renault Twingo 42,1 31,3 16,6 7,8 4,1 4,2
    9 Ford Fiesta 15,6 12,9 12,9 11,3 8,4 7,0
    10 Ford Fusion 9,4 5,9 4,8
    Citroen Saxo 29,9 19,4 19,1
    12 Ford Ka/Street Ka 14,8 10,6 8,5 15,3 15,4 12,2
    13 Peugeot 206 33,6 28,2 18,3 10,6 5,5 4,5
    13 Nissan Micra 23,8 16,7 13,8 13,0 10,5 5,9
    15 Opel Agila 31,2 22,5 17,3 9,1 6,4
    16 smart City-
    Coupé/Fortwo 29,4 31,8 24,8 16,4 5,1 1,1
    17 Skoda Fabia 31,8 21,6 16,7 11,8 6,0 5,8
    18 Renault Clio 49,7 46,0 27,6 11,5 4,8 3,6
    Seat Ibiza/Cordoba 35,0 22,2 23,1 11,1 5,7 4,9
    20 Fiat Seicento 29,9 29,4 25,7
    21 Citroen C3 12,7 6,5 6,6
    22 Mazda 2 14,4 8,5 6,3
    23 Fiat Punto 58,5 45,2 36,0 15,0 8,2 7,9
    24 Hyundai Getz 12,6 12,5 12,2
    Untere Mittelklasse
    Pannen pro 1000 Fahrzeuge der Baujahre
    Rang Modell 2000 2001 2002 2003 2004 2005
    1 Mazda 323 18,9 21,0 13,8
    2 VW New Beetle 6,2 5,5 5,5
    3 Honda Civic 18,7 15,8 17,6 11,3 9,0 6,0
    4 Audi A3/S3 20,7 21,5 18,6 8,9 4,9 6,5
    5 VW Golf/Jetta/Bora 22,9 24,2 17,4 9,2 6,5 6,0
    6
    Toyota
    Corolla/Corolla
    Verso
    19,7 22,3 10,5 8,7 9,4 7,7
    Mercedes A 24,2 28,7 18,6 11,2 6,5 5,0
    8 Seat Leon/Toledo 20,0 25,7 20,2 11,0 6,7 5,7
    9
    Citroen
    Xsara/Xsara
    Picasso
    30,3 35,0 24,2 10,8 6,4 2,8
    10 Ford Focus/C-MAX 19,8 20,0 18,6 12,9 10,8 11,6
    11 Nissan
    Almera/Almera Tino 19,0 24,8 23,3 18,4 16,6 6,3
    12 Opel Astra 28,2 34,3 25,4 13,0 9,0 6,4
    13 Peugeot 307 35,5 17,7 7,9 6,6
    14 Renault Megane 43,7 49,4 65,8 25,9 7,3 5,4
    15 Renault Kangoo 62,9 65,1 49,0 20,8 12,4 5,1
    16 Citroen Berlingo 37,3 41,0 28,6 15,8 13,3 7,8
    17 Fiat Stilo 44,7 23,2 18,1
    Mittelklasse
    Pannen pro 1000 Fahrzeuge der Baujahre
    Rang Modell 2000 2001 2002 2003 2004 2005
    1 Mercedes C 25,8 13,4 8,7 5,4 2,5 2,6
    2 BMW 3er 21,7 13,7 11,7 7,9 3,4 2,0
    3 Audi A4/S4 25,9 14,4 9,2 4,9 3,5 3,4
    4 Mazda 6 9,1 6,4 5,4 6,4
    5 VW Passat 21,2 15,0 12,1 7,9 5,8 4,2
    6
    Toyota
    Avensis/Avensis
    Verso
    17,2 15,7 11,9 7,7 8,7 5,9
    7 Skoda Octavia 25,1 16,3 15,1 9,5 6,3 6,8
    8 Ford Mondeo 23,7 17,1 20,9 15,4 10,3 8,8
    9 Nissan Primera 20,0 23,4 21,1 20,8 16,5
    10 Opel Vectra 36,4 30,7 25,1 15,4 8,7 6,6
    11 Volvo S40/V40/V50 26,2 19,1 17,6 15,8 12,4 10,7
    12 Renault Laguna 39,9 52,0 50,4 27,4 11,0 5,7
    Obere Mittelklasse/Oberklasse
    Pannen pro 1000 Fahrzeuge der Baujahre
    Rang Modell 2000 2001 2002 2003 2004 2005
    1 Audi A6/S6 42,3 27,8 18,3 10,4 5,8 4,9
    2 Mercedes S 43,5 40,6 24,5 8,7 4,8
    3 Mercedes E 55,5 44,5 26,6 10,6 5,7 6,8
    4 BMW 5er 51,6 41,3 32,2 16,1 7,1 6,1
    5 Volvo
    S60/S70/S80/V70 58,8 46,6 33,3 18,0 12,2 12,2
    6 Opel Signum 25,1 15,7 7,0
    7 Opel Omega 65,2 66,2 55,2
    Sportwagen/Cabrios
    Pannen pro 1000 Fahrzeuge der Baujahre
    Rang Modell 2000 2001 2002 2003 2004 2005
    1 BMW 3er Cabrio 10,9 7,3 5,6 2,5
    2 Mercedes SLK 19,4 13,9 9,5 6,4 2,5 1,9
    3 Mercedes CLK 19,3 20,8 11,4 5,4 3,3 3,1
    4 Peugeot 206 CC 26,0 19,3 10,0 4,6 4,3
    Geländewagen
    Pannen pro 1000 Fahrzeuge der Baujahre
    Rang Modell 2000 2001 2002 2003 2004 2005
    1 Toyota RAV4 16,9 12,0 6,7 5,3 3,7
    2 Mercedes M 31,1 22,1 14,0 7,3 4,8 5,2
    3 BMW X5 17,1 11,8 4,7 2,3
    4 Nissan X-Trail 6,8 7,8 5,6
    Vans
    Pannen pro 1000 Fahrzeuge der Baujahre
    Rang Modell 2000 2001 2002 2003 2004 2005
    1 Mazda Premacy 19,1 11,1 8,9 5,0 3,6
    Mitsubishi Space
    Star 15,8 10,6 7,8 6,3 5,3
    3 VW T4/T5 32,1 24,0 16,0 8,2 2,1 1,4
    4 Opel Meriva 10,2 5,0 2,8
    5 VW Touran 7,6 6,1 4,6
    6 VW Sharan 32,6 24,5 18,6 12,5 7,6 4,9
    7 Opel Zafira 28,2 25,1 19,9 10,8 7,7 5,5
    8 Renault Scenic 40,1 37,0 33,1 17,4 6,0 3,4
    9 Ford Galaxy 34,7 32,2 29,7 16,8 10,4 8,0
    10 Mercedes
    V/Vito/Viano 45,3 49,1 51,3 36,0 18,0







  • sozlukten cevirerek kolayca anlaşılabiliyor

    Seite 3 von 9
    Audi A2
    - Batterie defekt (bei älteren Fahrzeugen)
    - Störungen im Motormanagement (bes. Benziner bis
    2001)
    - Defekte Zündspule (bis 2002)
    - Automatikgetriebe defekt, Steuerung defekt (2002)
    - Bodenwanne der Motorkapsel gelöst (bes. 2001)
    - Zahnriemen gerissen (Benziner 2001)
    Audi A3
    - Hoher Motorölverbrauch (Diesel 2004/05)
    - Turbolader defekt (Diesel bis 2001)
    - Kühler-Lüfter defekt (bes. 2004)
    - Störungen im Motormanagement (bes. Benziner bis
    2003)
    - Scheibenwischermotor defekt (bes. 2003)
    - Thermostat defekt (Benziner bis 2002)
    - Kühlmittelpumpe defekt (Benziner bis 2002)
    - Blinkerrelais defekt (bis 2002)
    Audi A4
    - Turboschlauch abgerutscht (Diesel bis 2003)
    - Hoher Motorölverbrauch (Diesel 2004/05, Benziner
    bis 2003)
    - Scheinwerferlampen defekt (bes. bis 2003)
    - Kraftstoffpumpe defekt (Benziner bes. 2003)
    - Defekte Zündspule (bis 2002)
    - Störungen im Motormanagement (bes. Benziner bis
    2003)
    Audi A6
    - Störungen im Motormanagement (bes. Diesel bis
    2002)
    - Automatikgetriebe defekt, Steuerung defekt (bis
    2003)
    - Kraftstoffpumpe defekt (Diesel bes. 2000)
    - Einspritzleitungen gelöst, undicht (bis 2002)
    - Defekte Einspritzanlage, Einspritzpumpe defekt
    (2000)
    - Generator defekt (2000)
    BMW Mini
    - Sehr häufiger Batterieausfall
    - Kupplung defekt (2002/03)
    - Defekte Kühler-Lüfter (vereinzelt 2002)
    BMW 3er
    - Defekte Kraftstoffpumpen (Benziner bis 2003)
    - Zündspule defekt (sehr häufig bis 2003)
    - Störungen im Motormanagement (bes. Benziner bis
    2003)
    - Turbolader defekt (Diesel 2001 bis 2003)
    - Defekte Einspritzanlage (bes. 2002), Einspritzpumpe
    defekt (2000)
    - Kühlmittelpumpe defekt (Benziner bes. 2000)
    BMW 3er Cabrio
    - Defekte Kraftstoffpumpen (Benziner bis 2003)
    - Zündspule defekt (sehr häufig bis 2003)
    - Störungen im Motormanagement (bes. Benziner bis
    2003)
    - Kühlmittelpumpe defekt (Benziner bes. 2000)
    BMW 5er
    - Besonders häufige Batterieausfälle (alle Baujahre)
    - Defekte Kraftstoffpumpen (Diesel bis 2003)
    - Kühlmittelpumpe defekt (bes. Benziner 2000)
    - Defekte Einspritzanlage (bis 2003)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel bis 2002)
    BMW X5
    - Automatik-Getriebe defekt (2002/03)
    - Störungen im Motormanagement (Diesel bis 2003)
    - Defekte Einspritzanlage (bis 2003), Einspritzpumpe
    defekt (2002)
    Citroen Berlingo
    - Generator defekt (bis 2004), Antriebsriemen gerissen
    (bis 2002)
    - Schaltgestänge ausgehängt (2002 bis 2004)
    - Kühlwasserschläuche undicht (bes. 2003)
    - Kupplungsseilzug gerissen (bes. 2003)
    - Auspuffanlage gebrochen (2000/01)
    - Kraftstoffpumpe defekt (2000/01)
    Citroen C3
    - Störungen im Motormanagement (2003/04)
    - Generator defekt (bis 2004)
    - Einspritzventil defekt (2002/03)
    - Schaltgestänge ausgebrochen (2002/03)
    - Scheibenwischermotor defekt (2002)
    Citroen Saxo
    - Auspuff gebrochen (bis 2002)
    - Generator defekt (2001/02)
    - Schaltgestänge ausgehängt (bes. 2001)
    - Zündspule defekt (bes. 2001)
    - Kraftstoffschlauch locker, undicht (bis 2002)
    Citroen Xsara/Xsara Picasso
    - Generator defekt (bes. Baujahre bis 2002)
    - Störungen im Motormanagement, defekte
    Wegfahrsperren (bes. Baujahre bis 2003)
    - Kraftstoffpumpe defekt (bis 2002)
    - Auspuff gebrochen (bis 2002)
    - Lenkschloss defekt, blockiert (bis 2001)
    Fiat Punto
    - Störungen im Motormanagement (alle Baujahre, bes.
    häufig bis 2003), defekte Wegfahrsperren (bes.
    2002)
    - Marderverbiss an den Zündkabeln (bis 2003 bes.
    häufig)
    - Zündspule defekt (extrem in 2002)
    - Auspuffanlage gebrochen (extrem bis 2002)
    - Zylinderkopfdichtung defekt (Benziner bis 2001)
    Fiat Seicento
    - Lüfter defekt (bis 2002)
    - Induktivgeber defekt (bis 2002)
    - Kraftstoffpumpe defekt (bes. 2001)
    - Auspuffanlage gebrochen (bis 2001)
    - Störungen im Motormanagement (bes. 2001)
    Fiat Stilo
    - Störungen im Motormanagement; Zündkerzen feucht
    (bes. 2002 bis 2004)
    - Zündspule defekt (2001 bis 2004)
    - Airbagkontrollleuchte brennt (2002 bis 2004)
    - Drosselklappenpotentiometer defekt (bis 2004)
    - Saugrohrdruckfühler defekt (bes. 2002)
    Seite 4 von 9
    Ford Fiesta
    - Marderverbiss an den Zündkabeln (2004/05 bes.
    häufig)
    - Generator defekt (bes. 2005)
    - Störungen im Motormanagement; Zündkerzen feucht
    (bes. 2002 bis 2004)
    - Lambda-Sonde defekt (2003/05)
    - Abgasrückführung defekt (Diesel 2004)
    - Zündspule defekt (bis 2003)
    Ford Focus/C-MAX
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel alle Baujahre)
    - Marderverbiss an den Zündkabeln (2003/05 bes.
    häufig, 2005 abgerutscht)
    - Schaltgestänge ausgehängt (2005)
    - Turboschlauch abgerutscht (Diesel 2004/05),
    Turbolader defekt (2000 und 2003/05)
    - Abgasrückführung defekt (Diesel 2004)
    - Zündspule defekt (bis 2003)
    - Kühlmittelpumpe defekt (bis 2002)
    Ford Fusion
    - Störungen im Motormanagement, Zündkerzen feucht
    (bes. 2002 bis 2004)
    - Wischerarm locker (2004/05)
    - Zündspule defekt (bis 2003)
    - Anlasser defekt (Diesel 2003/05)
    Ford Galaxy
    - Scheibenwischermotor defekt (bes. 2000 und 2004)
    - Turbolader defekt (bis 2004), Turboschlauch
    abgerutscht (2003)
    - Transponder verloren (bis 2003)
    - Störungen im Motormanagement (Diesel bis 2004)
    - Generator defekt (Benziner und Diesel bis 2002)
    - Schaltgetriebe defekt (Diesel 2001/02)
    - Scheibenwischergestänge schwergängig (bis 2002)
    Ford Ka/Streetka
    - Marderverbiss an den Zündkabeln (2003/05 bes.
    häufig)
    - Lambda-Sonde defekt (2003/05)
    - Störungen im Motormanagement (bes. 2004)
    - Kupplung defekt (bis 2002)
    Ford Mondeo
    - Generator defekt (2005)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel alle Baujahre)
    - Defekte und undichte Einspritzanlage, Einspritzdüsen
    defekt (bis 2004)
    - Turbolader defekt (Diesel bis 2004)
    - Motor defekt, blockiert (Benziner bis 2002, Diesel bis
    2004)
    - Turboschlauch abgerutscht (2002/03)
    Honda Civic
    - Marderverbiss an Kraftstoffschlauch (bes. 2004)
    - Störungen im Motormanagement (bis 2004)
    - Zündkerzen feucht (bis 2002)
    - Kupplungsnehmerzylinder defekt (2003)
    Honda Jazz
    - Außer entladenen Batterien und Reifenpannen, keine
    weiteren Mängelschwerpunkte
    Hyundai Getz
    - Marderverbiss an Zündkabeln und Kühlschläuchen
    - Wegfahrsperre defekt
    - Störungen im Motormanagement (2003)
    Mazda 2
    - Störungen im Motormanagement (2003)
    - Kühlmittelpumpe undicht (bis 2004)
    - Zündkerzen feucht (2003)
    Mazda 323
    - Defekte Klopfsensoren (bes. 2001/02)
    - Störungen im Motormanagement (2001/2002)
    - Undichte Kupplungsnehmerzylinder (2001/02),
    Kupplung defekt (2000/01)
    Mazda 6
    - Vereinzelt Kupplung defekt (2003)
    - Auffällig häufige Liegenbleiber wegen
    Kraftstoffmangel
    Mazda Premacy
    - Gerissene Zahnriemen (Benziner 2000, Diesel
    2000/01)
    - Vereinzelt defekte Einspritzanlage (bis 2001)
    Mercedes A-Klasse
    - Scheibenwischerarm gebrochen (2002/03)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2003)
    - Anlasser defekt (Benziner bis 2003)
    - Undichte Einspritzanlage (Diesel, bes. 2001)
    - Bremse hinten blockiert, Belag gelöst (bis 2001)
    - Auffällig häufige Liegenbleiber wegen
    Kraftstoffmangel beim Typ169
    Mercedes C-Klasse
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel bis 2002)
    - Anlasser defekt (Benziner und Diesel bis 2002)
    - Defekte Einspritzanlage (Diesel bis 2002)
    - Gelöste Motorkapsel (bis 2003)
    - Kraftstoffpumpe defekt (Benziner 2001)
    Mercedes CLK
    - Anlasser defekt (cis 2001)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2001)
    Mercedes E-Klasse
    - Defekte Einspritzanlage, Einspritzpumpe und -düsen
    undicht (Diesel bis 2002)
    - Anlasser defekt (Diesel bis 2002)
    - Generator defekt (Benziner bis 2001, Diesel bis
    2002)
    - Besonders häufige entladene Batterien beim Typ 211
    Mercedes M-Klasse
    - Defekte Einspritzanlage (Diesel bis 2002)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2002)
    - Defektes Automatikgetriebe (Diesel 2002)
    - Servolenkungsschläuche undicht (bis 2002, Rückruf!)
    - Kraftstoffpumpe defekt (Benziner bis 2001)
    Mercedes S-Klasse
    - Hauptsächlich Batterieprobleme
    - Defekte Generatoren (bis 2002)
    - Störungen in der Einspritzsteuerung (Diesel bis
    2001)
    Seite 5 von 9
    Mercedes SLK
    - Störungen im Motormanagement (bis 2002)
    - Klappdach klemmt vereinzelt (bis 2001)
    - Beim Typ 171 sind nur entladene Batterien auffällig
    Mercedes Vito/V-Klasse/Viano
    - Zündschloss gelockert (2004/05), Lenkschloss
    blockiert (bis 2002)
    - Defekte Einspritzanlage (Diesel bis 2003)
    - Generator defekt (bis 2003)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2002)
    Mitsubishi Space Star
    - Turboschlauch abgerutscht (bis 2004)
    - Zündkerzen feucht (bis 2002)
    - Vereinzelt Störungen im Motormanagement
    (Benziner bis 2002)
    - Luftmengenmesser defekt (Benziner 2001)
    Nissan Almera/Almera Tino
    - Extrem häufiger Batterieausfall bei jungen
    Fahrzeugen
    - Defekte Wegfahrsperre (Benziner bis 2004)
    - Defekte Anlasser (bes. 2003)
    - Masseanschluss am Motor gelöst, schlechter Kontakt
    (Diesel 2003)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel bis 2003)
    Nissan Micra
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis
    2003/04)
    - Zentralverriegelung defekt (2004/05)
    - Wegfahrsperre defekt (2004/05)
    - Induktivgeber defekt (2003/04, Rückruf!)
    - Zündschloss defekt (2003)
    - Anlasser defekt (2003/04)
    - Zündkerzen feucht (bis 2003)
    Nissan Primera
    - Turboschlauch gelöst (2004/05)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2005,
    Diesel bes. 2003)
    - Motor defekt (Benziner bes. 2000, Diesel 2004)
    - Anlasser defekt (Benziner bis 2003, Diesel bis 2004)
    - Wegfahrsperre defekt (Benziner bis 2003)
    - Zündkerzen feucht (bis 2003)
    - Generator defekt (Benziner bis 2001)
    Nissan X-Trail
    - Turbolader defekt (2004/05)
    - Störungen im Motormanagement (Diesel, bes.
    2002/2003)
    - Einspritzanlage defekt (2003)
    - Zündkerzen feucht (bes. 2002)
    Opel Agila
    - Vereinzelt defekte Motoren (bis 2004)
    - Defekte Schaltgestänge (bis 2003)
    - Defekte Kraftstoffpumpe (bis 2003)
    - Handbremse, hintere Betriebsbremse blockiert, fest
    gerostet (bis 2002)
    - Türschloss defekt (bis 2002)
    Opel Astra
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel, alle Baujahre)
    - Marderverbiss an Kühlschläuchen (bes. 2005)
    - Tankanzeige defekt (Diesel 2004)
    - Abgasrückführungsventil verkokt, verklemmt
    (Benziner bis 2004)
    - Lenkschloss blockiert (bis 2002 besonders häufig)
    - Anlasser defekt (Benziner bis 2002, Diesel bis 2004)
    Opel Corsa
    - Störungen im Motormanagement (Benziner, alle
    Baujahre)
    - Zündkerzen feucht (alle Baujahre, bes. häufig 2000)
    - Schaltgestänge ausgehängt (bis 2003, bes. häufig
    2002)
    - Kombiinstrument schlechter Kontakt (bes. 2002/03)
    - Lenkschloss blockiert (2001)
    - Auspuffanlage gebrochen (Benziner 2000)
    Opel Meriva
    - Störungen im Motormanagement (Benziner 2003/05,
    Diesel 2003)
    - Zündkerzen feucht (3003/05)
    - Abgasrückführungsventil verkokt, verklemmt (bes.
    2003)
    - Probleme mit der Steuerung des Easytronic-
    Getriebes (2003/04)
    - Schaltgestänge ausgehängt (bes. 2003)
    Opel Omega
    - Generator defekt (bis 2002)
    - Einspritzanlage defekt (bis 2001)
    - Störungen im Motormanagement (bis 2003)
    - Lenkschloss blockiert (2001)
    - Riemenscheibe an Kurbelwelle gebrochen (2001)
    Opel Signum
    - Störungen im Motormanagement (Diesel 2003/04)
    - Abgasrückführung defekt (Diesel 2003)
    - Turbolader defekt (Diesel 2003/04), Turboschlauch
    gelöst (2003)
    - Einspritzanlage defekt (2003), Einspritzdüsen defekt
    (2004), Einspritzleitungen gebrochen (2003/2004)
    Opel Vectra
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2004,
    Diesel bis 2005)
    - Kupplung defekt (Diesel)
    - Einspritzleitungen gebrochen (2003/2004),
    Einspritzanlage defekt (bis 2004)
    - Luftmengenmesser defekt (Diesel 2004)
    - Steuerung des Automatikgetriebes defekt (bis 2003)
    - Kraftstoffpumpe defekt (Diesel bis 2002)
    - Lenkschloss blockiert (bis 2002)
    Opel Zafira
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel alle Baujahre)
    - Defekte Zündanlage (2004/05)
    - Einspritzanlage defekt, Einspritzleitungen gebrochen
    (bis 2004)
    - Abgasrückführung defekt (Benziner und Diesel bis
    2003)
    - Lenkschloss blockiert (bis 2002)
    - Anlasser defekt (Benziner und Diesel bis 2003)
    Peugeot 206/ 206 CC
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2004,
    Diesel bes. 2002)
    - Defekte Wegfahrsperren (bis 2003)
    - Defekte Zündspulen (bis 2003)
    - Öldruckschalter defekt (2004)
    - Einspritzventil defekt (Benziner bis 2003)
    - Auspuffanlage gebrochen, korrodiert (bis 2001)
    Seite 6 von 9
    Peugeot 307
    - Gelöste Motorkapsel (Diesel 2002 bis 2004)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2002,
    Diesel bis 2004)
    - Beschädigte Radbefestigungen (2004)
    - Turboschlauch gelöst, Turbolader defekt (beides
    2003)
    - Kupplung defekt (2002/03)
    - Auspuffanlage gebrochen, korrodiert (2001/02)
    Renault Clio
    - Wegfahrsperre Fehlfunktion (bis 2004)
    - Hinterradbremse/Handbremse festgerostet, blockiert
    (bis 2004, bes. häufig 2001/02)
    - Zündkerzen feucht (bis 2004, bes. häufig 2001/02)
    - Induktivgeber defekt (bis 2003)
    - Anlasser defekt (bis 2002)
    - Defekte Zündspulen (bis 2003)
    Renault Kangoo
    - Pedalwertgeber defekt (bes. 2003/04)
    - Wegfahrsperre Fehlfunktion (bis 2002)
    - Generator defekt (Diesel bis 2003)
    - Induktivgeber defekt (bis 2003)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner 2002,
    Diesel bis 2003)
    Renault Laguna
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2002,
    Diesel bis 2003)
    - Servo-Schläuche undicht (2004)
    - Induktivgeber defekt (bis 2003)
    - Motor defekt (Diesel bis 2003)
    - Einspritzanlage defekt (2002/03)
    Renault Megane
    - Schaltgetriebe defekt, undicht (2004/05)
    - Wegfahrsperre Fehlfunktion (Benziner bis 2004)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel bis 2003)
    - Kupplung defekt (bis 2004)
    - Elektrische Fensterheber defekt (2003)
    - Defekte Zündspulen (bis 2003)
    Renault Scenic
    - Elektrische Fensterheber defekt (2003)
    - Defekte Zündspulen (bis 2003)
    - Zentralverriegelung defekt (bes. 2005)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel bis 2003)
    - Turboschlauch gelöst (Diesel bis 2002)
    Renault Twingo
    - Induktivgeber defekt (bis 2003)
    - Anlasser defekt (bis 2002)
    - Störungen im Motormanagement (bis 2003)
    - Lenkschloss klemmt (2001 bis 2003)
    - Kraftstoffpumpe defekt (bes. 2001)
    Seat Ibiza/Cordoba
    - Zündkerzen feucht (alle Bj.
    - Scheibenwischermotor durchgebrannt (bis 2004)
    - Kühlschläuche Marderverbiss
    - Schaltgestänge ausgehängt (2004)
    - Elektrische Fensterheber defekt (2002/03)
    - Defekte Zündspulen (bis 2003)
    Seat Leon/Toledo
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2004)
    - Motorkapsel gelöst (Diesel 2004)
    - Turbolader defekt, Turboschlauch gelöst (Diesel bis
    2003)
    - Defekte Zündspulen (bis 2003)
    - Zahnriemen gerissen (Benziner bis 2002)
    Skoda Fabia
    - Scheibenwischermotor durchgebrannt (bes. 2003/04)
    - Kühlschläuche Marderverbiss
    - Handbremse festgerostet (bis 2003)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2003)
    - Zündspulen defekt (2002/03)
    Skoda Octavia
    - Kühlschläuche Marderverbiss
    - Motorkapsel gelöst (Diesel 2004)
    - Hoher Ölverbrauch (Benziner bis 2004, Diesel bis
    2005)
    - Generator defekt, Antriebsriemen gerissen (Diesel
    bis 2003)
    - Kupplung defekt (Diesel bis 2003)
    smart fortwo/City-Coupé
    - Sehr häufig defekte Wegfahrsperren (Benziner bis
    2005, Diesel bis 2004)
    - Defekte Automatikgetriebe, Schaltprobleme (bes.
    Benziner bis 2004)
    - Elektr. Dachbetätigung defekt (bes. 2004/05)
    - ABS defekt (bes. 2004)
    - Blockiertes Lenkschloss (2004/2005)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel bis 2004)
    - Anlasser defekt (bis 2003)
    Toyota Avensis/Avensis Verso
    - Überdurchschnittlich viele Batterieausfälle
    - Vereinzelt gelöste Motorkapseln (alle Baujahre)
    - Ausgefallene Scheinwerferlampen
    - Defekte Kupplung (bis 2003)
    Toyota Corolla/Corolla Verso
    - Überdurchschnittlich viele Batterieausfälle
    - Defekte Automatikgetriebe (Benziner 2004)
    - Ausgefallene Scheinwerferlampen
    - Defekte Motoren (Benziner bis 2002)
    - Defekte Scheibenwischergestänge (bis 2001)
    Toyota RAV4
    - Überdurchschnittlich viele Batterieausfälle
    - Kaufhängung des Katalysators defekt (bes. 2000/01)
    Toyota Yaris/Yaris Verso
    - Überdurchschnittlich viele Batterieausfälle
    - Kühlschläuche Marderverbiss
    - Zündkerzen feucht (2001/02)
    - Transponder verloren (bis 2001)
    Volvo S40/V40/V50
    - Wegfahrsperre defekt (Modelle ab 2004)
    - Turboschlauch gelöst (Diesel alte und neue Modelle)
    - Turbolader defekt (Diesel bis 2004)
    - Störungen im Motormanagement (Diesel bis 2004)
    - Abgasrückführung defekt (Diesel 2004)
    - Kraftstoffpumpe defekt (Benziner 2003)
    Volvo S70/V70/S60/S80
    - Turboschlauch gelöst (Diesel alle Baujahre)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel)
    - Tankverschluss klemmt (bes. 2004)
    - Einspritzanlage defekt (bes. Diesel 2002/03)
    - Einspritzdüsen undicht (Diesel bes. 2002/03)
    - Lenkschloss blockiert (2002)
    VW Golf/Bora
    - Hoher Ölverbrauch (Benziner bis 2004, Diesel bis
    2005)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner und
    Diesel bis 2003, bes. auffällig Benziner 2001)
    - Kühlschläuche Marderverbiss
    - Kupplung defekt (Benziner bis 2002, Diesel bis 2003)
    - Turbolader defekt (Diesel bis 2003)
    - Elektrische Fensterheber defekt (bis 2003, bes.
    häufig 2001)
    - Zündspulen defekt (2001 und bes. 2002)
    VW New Beetle/ New Beetle Cabrio
    - Außer Batterieproblemen und Reifendefekten keine
    Schwerpunkte
    VW T4/T5
    - Turbolader defekt, Turboschlauch abgerutscht
    (Diesel 2003/04)
    - Generator defekt (Benziner bis 2003)
    - Anlasser defekt (Diesel bis 2002)
    - Zahnriemen gerissen (2,5-l-Diesel bis 2002)
    - Motor defekt, Geräusche (Diesel bis 2001)
    VW Lupo
    - Zündkerzenstecker locker, defekt (bis 2003)
    - Scheibenwischer-Sicherung durchgebrannt (bis
    2003)
    - Störungen im Motormanagement (Benziner bis 2002)
    - Zündkabel defekt (bis 2002)
    - Automatikgetriebe defekt (3L-Diesel bis 2002)
    VW Passat
    - Störungen im Motormanagement (Diesel bis 2004)
    - Turboschlauch abgerutscht (Diesel bis 2004)
    - Generator defekt (Diesel bis 2003)
    - Störungen im Motormanagement (Diesel bis 2004)
    - Kraftstoffpumpe defekt (Diesel bis 2003)
    - Zündspule defekt (2001/2002)
    VW Polo
    - Scheibenwischermotor durchgebrannt (bes. 2003)
    - Störungen im Motormanagement (Diesel bis 2003)
    - Schaltgestänge defekt (2003/04)
    - Zündspule defekt (bes. 2002)
    - Bremslichtschalter defekt (2001 bis 2003)
    VW Sharan
    - Scheibenwischermotor durchgebrannt (bis 2004)
    - Turboschlauch abgerutscht (Diesel bis 2004)
    - Turbolader defekt (Diesel bis 2003)
    - Generator defekt (Diesel bis 2002)
    - Gelenkwelle defekt (2001)
    VW Touran
    - Undichtes Kühlsystem (bis 2004)
    - Störungen im Motormanagement (Diesel 2004)
    - Turbolader defekt (Diesel bis 2004)
    - Kofferraumschloss defekt (2003/04)
    - Thermoschalter defekt (2003)Ausfallquoten der

    belki araç alacaklar için faydalı olur

    Herkese iyi bayramlar




  • aciklayici bilgi paylasimi icin tesekkürler

    ben bozulmayan denilen toyotanin verdigi problemleri yazmak istiyorum müsadenizle


    corolla/verso:
    1-akü bosalmasi

    2-2004 model benzinlilerde otomatik vites bozulmasi

    3-farlarin bozulmasi


    4-2002 model benzinlilerde motor bozulmasi

    5-bozulan cam silecekleri (2001 modele kadar olan araclarinki)

    avensis:

    1-akü bosalmasi

    2-bütün modellerde motorda bozulan bir kapsülden bahsediliyor

    3-bozulan farlar

    4-2003 modele kadar bozulan debriyaj

    RAV4:

    1-akü bosalmasi

    2-2000 ile 2001 model arasindaki radyator bozulmasi

    YARIS:

    1-akü bosalmasi(genetik herhalde)

    2-radyator borusunu kemirebilen hayvanlar

    3-2000-2001 modellerdeki buji islanmasi

    4-2001 e kadar bilmem ne kayboluyormus


    bozulmayan arac yoktur arkadaslar




  • Vay be daha geçen arkadaşın teki toyotamla yolda kaldım aküm bitti diyerek topik açmıştı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_11254587/tm.htm

    Meğerse aynı marka arabalarda sık rastlanan bir sorunmuş.

    teşekkürler arkadaşım, ADAC bilimsel bir kuruluşdur, verileri değerlidir.

    Ahh şu reklamlar, psikolojisi beyinleri fethediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 30 Aralık 2006; 2:53:19 >
  • 2005 yılı arıza istatistikleri: Her 1000 arabada::



    Şu kesin ki bazı MODELLER 2001 DEN 2005 İLERLEDİKÇE ARIZA İSTASTİĞİNDE ÇOK ÖNEMLİ DÜŞÜŞLER ELDE ETMİŞLER::::: öRNEK MEGANE 2001 DE: 1000 DE 43.7 İKEN ; 2005 DE 5.7!!!!!!!!

    en az ==> en çok

    MİNİ sınıf:
    1. audi a2 1.5
    2. BMW mini 2.0
    3. WV polo 3.6
    4.Opel corsa 4.3
    5.Honda jazz 4.4
    6. Toyota yaris: 4.8

    C sınıf: bazı modeller
    1. Mercedes A: 5.0
    megane 5.4
    VW new beetle 5.5
    Honda civic 6.0
    VW golf 6.0
    Opel astra 6.6
    Toyota corolla: 7.7
    Ford focus/cmax: 11.7

    D sınıf:
    1. BMW 3 serisi: 2.0
    2.Mercedes C : 2.6
    3. Audi a4: 3.4
    4.Passat : 4.2
    6. Renault Laguna: 5.5
    6.Avensis : 5.9
    7. opel Vectra: 6.6
    8 Ford MOndeo: 8.8
    9.Volvo s40: 10.7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 30 Aralık 2006; 2:32:51 >
  • tabii ki bozulmayan araç yoktur, kul yapısı herşey mutlaka bir gün bir şekilde bozulmaya mahkumdur. Buna karşılık (ne kadar güvenilir bilinmez ama) şöyle araştırmalar da vardır:

    http://www.consumerreports.org/cro/cars/pricing/best-worst-in-car-reliability-1005/best-worst-models/index.htm

    Toyota görüldüğü üzere sol kolona (yani most reliable kolonuna) resmen abone olmuştur. Sağ kolonda (yani least reliable kolonunda) bence olağan ama bazılarına kalp sıkışması yapabilecek marka/model araçlar yer alır dikkatle okuyun.

    Bu araştırma ne kadar güvenilir o da tartışılır. Tarafsız bir kuruluş olduğunu duymuştum ama kesin konuşmamak lazım.

    Şöyle bir araştırma da var onu da incelemek lazım:

    http://www.jdpower.com/corporate/news/releases/pdf/2006082.pdf

    Ilk sayfanın son paragrafının başlangıcına dikkat: Toyota remains a quality benchmark...

    Benim toyotalarla 2 kere sinir bozucu olay başıma geldi. 1 kere corolla 1 kere de yaris olmak üzere toplamda 2 kere hırsızlar tarafından sol arka cam kırıldı.. Toyotaların genel bir problemi olsa gerek




  • Burda zaten toyotaya laf yok, yolda kalmaz arıza yapmaz diyen arkadaşlara yönelik bir bilgilendirici yazı::

    Verdiğin siteler anket tarzı araçtırma yapan hiç bir güvenilirliği olmayan yazılar::

    ADAC ın yanında hiç bir şey....

    ADAC verilerini her marka kendi reklamlarında kullanıyor, o kadar güvenilir, lastik üreticisinden tut ....


    quote:

    Orjinalden alıntı: rabies

    tabii ki bozulmayan araç yoktur, kul yapısı herşey mutlaka bir gün bir şekilde bozulmaya mahkumdur. Buna karşılık (ne kadar güvenilir bilinmez ama) şöyle araştırmalar da vardır:

    http://www.consumerreports.org/cro/cars/pricing/best-worst-in-car-reliability-1005/best-worst-models/index.htm

    Toyota görüldüğü üzere sol kolona (yani most reliable kolonuna) resmen abone olmuştur. Sağ kolonda (yani least reliable kolonunda) bence olağan ama bazılarına kalp sıkışması yapabilecek marka/model araçlar yer alır dikkatle okuyun.

    Bu araştırma ne kadar güvenilir o da tartışılır. Tarafsız bir kuruluş olduğunu duymuştum ama kesin konuşmamak lazım.

    Şöyle bir araştırma da var onu da incelemek lazım:

    http://www.jdpower.com/corporate/news/releases/pdf/2006082.pdf

    Ilk sayfanın son paragrafının başlangıcına dikkat: Toyota remains a quality benchmark...

    Benim toyotalarla 2 kere sinir bozucu olay başıma geldi. 1 kere corolla 1 kere de yaris olmak üzere toplamda 2 kere hırsızlar tarafından sol arka cam kırıldı.. Toyotaların genel bir problemi olsa gerek




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • tabii ki kardeş ne kadar güvenilir tartışılır dedim zaten. Internette yazılan birsürü şeye (maalesef bu forum da dahil) güvenmiyorum. Sadece kendi tecrübeme güveniyorum o da gerçekten sadece 2 kere cam kırılması yaşamam. (yalan olmasın lastiğe de çivi girmişti bikaç kere..)
  • Biliyor musun , kendi arabamda da aynı şey başıma geldi,başka da gelmedi, benim de kelebek camım iki kez kırıldı, sonuncusu evimin önünde akşam 7 gibi, yoldan o kadar insan geçiyor ve adam kırıyor, komşunun oğlu gelip söylemese sabaha kadar yağmurlu havada cam kırık kalacakmış.

    Alarm taktırdım, kesinlikle öneririm. En azından kırıldığını anlar, arabanın yanına giderim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: rabies

    tabii ki kardeş ne kadar güvenilir tartışılır dedim zaten. Internette yazılan birsürü şeye (maalesef bu forum da dahil) güvenmiyorum. Sadece kendi tecrübeme güveniyorum o da gerçekten sadece 2 kere cam kırılması yaşamam. (yalan olmasın lastiğe de çivi girmişti bikaç kere..)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Biliyor musun , kendi arabamda da aynı şey başıma geldi,başka da gelmedi, benim de kelebek camım iki kez kırıldı, sonuncusu evimin önünde akşam 7 gibi, yoldan o kadar insan geçiyor ve adam kırıyor, komşunun oğlu gelip söylemese sabaha kadar yağmurlu havada cam kırık kalacakmış.

    Alarm taktırdım, kesinlikle öneririm. En azından kırıldığını anlar, arabanın yanına giderim.



    doğru söylüyorsun alarm kesinlikle lazım. Ama malesef çoğu yer beceremiyor bu işi. Hyundai marka arabaya taktırmıştık zamanında. O vakte kadar hiç problem çıkarmayan aracın devamlı elektrik sistemi çöktü çok uğraştırdı. O yüzden kimseye güvenip de orjinal halini bozduramıyorum arabanın.
  • arıza yapmaz dıye bılınen toyota 2005 de hemen hemen hıcbır renoyu gecememıs . bu nasıl ıs yoksa ben lısteyı yanlısmı yorumladım
  • up
  • toyota cidden sorunsuzdur ama oluyor demekki 99 corolla vardı 1 kere akü bitti genetik olarak
    yaklaşık 1 ay önce 2007 corolla hb sol aldık sorunsuz toyota
  • Bilimsellik, ezbere değil...
  • Ezbere konuşanlar susdu, evet gerçekler bu, 2005 verileri şehir efsanelerini bitirdi.
  • görele sana katılıyorum bu forumda bazı markalara cok haksızlık yapılıyor baslıcalarıda opel ve hyundai yukardakı sorumu hala hıcbır japoncu cevap vermedı neden acaba????
  • japonlar sorunsuzlukta 1 numaradır sonuna kadar da bu sözün arkasındayım mazda,toyota ve honda özellikle.kalite diye geçinen almanların me mal olduğu ortada hertarafından arıza fışkırıyor
  • dikkatimi cekti de on siralarda hep alman firmalari yer aliyor...
    vw ye opel e laf atanlar buraya gelsin bi zahmet...
    hele ki passat %4.2 imis ben bu kadar dusuk olacagini sanmiyordum ama oyleymis
  • verıler yukada daha renoyu gecememıs japonlar bırde sozumun arkasındayım dıyorsun....neye gore kıme gore acıklada bılelım
  • Bunlar arıza değil, yolda kalma istatistikleri. Yoksa her arabası arızalanan ADAC'a telefon etmiyor Almanya'da. Çekici çağırmayı gerektiren arızalar bunlar.
    Yani ufacık bir kanıt olsa da hemen genelleme yapsak, sevmediğimiz markayı batırsak, kullandığımız markaları da göklere çıkarsak diye ellerinizi ovuşturuyorsunuz resmen. Yok Japoncular neredeymiş de, yok Peco'nun arızasız günü geçmezmiş de vıt vıt da vıt vıt...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.