Şimdi Ara

Age Of Empires II Rehberi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
106
Cevap
9
Favori
112.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Irklar:
    Her Irkın belirli bir stratejisi vardır. Bu stratejiler, her ırkın sahip olduğu kendine özgü savaş aletlerine göre şekillenir. Örneğin, Moğol süvari sınıfının içinde ayrı bir sınıf okçu sınıfı idi. Bu sınıfa mensup askerler arkalarını dönerek bile ok atabilme yeteneğine sahipti. Age Of Empires 2'de bunlara 'Mangudai' denmiş. Age 2, bu örnekteki gibi pek çok Unique Unit içermekte ve bu, savaş stratejilerini direk etkiliyor. Şimdi gelin tek tek bütün ülkelerin savaş stratejilerini inceleyelim.

    Mayalılar: Okçularda uzman olan Mayans da Aztecs gibi atlı ünitelerden yoksunlar fakat aynı Aztecs gibi birçok ekonomi artısı var. Mesela en göze çarpan özellik olan kaynakları %20 daha verimli toplama olayı. Mesela bir altın madenin bir parçasından bir ırk 800 altın çıkarıyorsa Mayans buradan 960 altın çıkarıyor. Bu sadece altın için değil tüm kaynaklar için geçerli. Mayans okçularını bir miktar daha ucuza üretiyor. Feudal Age’de %10, Castle Age’de %20, İmperial Age’de %30 daha ucuza çıkarıyorlar tüm okçu ünitelerini. Ayrıca bir köylü (villager) fazla fakat –50 food az başlıyorlar. Bu ırk hızlı oyunlar için. Ayrıca mayans’da scout yok onun yerine eagle warrior adlı daha fazla menzilli fakat daha yavaş bir ünite ile başlıyorlar. Ekonomi konusunda yine uprgadeleri iyi fakat birçok askeri zaafları var. Unique unit: Plumed Archer("Mayalılar" alıntıdır)

    Vikingler: Limanlarında "longboat" denilen gemiler üretebiliyorlar. Bu sayede deniz savaşlarında büyük bir üstünlük kazanıyorlar. Genelde yaya askerleriyle ünlüdür çünkü unique unitleride bir yaya asker olan barserkerlerdir. Barserkerlerin hit pointi yeterli düzeydedir.

    Japanese: Kalelerinden samurai adlı yaya savaşçı çıkarırlar. Samurai'lerinin diğer tüm ırkların Unique Unit'lerine karşı bonus atağı vardır.

    Koreans: Limanlarından "tutrle ship" adı verilen bir gemi üretilirler. Bu gemi vikinglerin long boatlarından bile daha güçlüdürler. Unique unitleri "war wagon" adlı, scorpion gibi ateş eden at arabalarıdır. Korelilerin keepleri diğerlerinden (+3) daha uzun menzillidir , yan yana 7-8 tane koyarak mini kale etkisi yaratmak mümkün, özellikle düşük populasyonlu Regicide oynarken çok işe yarıyorlar.

    Gothlar: Barrackları diğer ırklarınkine göre %70 daha hızlıdır. İmperial agede 7 saniye gibi bir sürede bir champion çıkarabilir. Kaleden çıkan adam barrackdan da çıkabilir, oyuna +10 population limitle başlarlar ve unique unitlerine ok işlemiyor gibi.

    Aztec: Piyade ve rahiplerde (monk) uzman olan bu ırkın en büyük eksisi herhangi bir atlı birliğinin bulunmaması. “Paladin’siz oyun mu olur?” diyenler biraz sabretsinler. Bir kere işçiler her kaynağı (resource) 5 tane daha fazla taşıyorlar. Bu rakam az gibi görünse de oyunun sonundaki işçi sayısını ve her getir götürdeki 5 fazlalığı hesap edersek hiç de yabana atılacak bir özellik değil. Ayrıca bütün askerler %15 daha hızlı üretiliyorlar. Rahipleri manastırdaki (monastery) her upgrade başına +5 sağlık (hit point) alıyorlar. Ekonomide pek de önemli olmayan bir upgrade hariç tüm upgrade’lere sahipler fakat halberdier (pikeman’in bu oyunda yer alan gelişmişi) ve bir çok gemi olmaması bu ırkın çok iyi olan ekonomisine gölge düşürüyor. Ayrıca uzun süren oyunlarda işe yarayan %33 relic’ten daha fazla altın alma bonusu var.("Aztec" alıntıdır)

    Britons: Stratejilerini okçular üzerine kuran oyuncuların favorisi olan bir ırktır. Irkın en göze çarpan birliği Castle'dan çıkan çok uzun menzilli Longbowman'lar. Her çağda menzillerine aldıkları +1 ve blacksmith upgrade'leriyle birlikte okçular, Castle Age'de uzaktan kale yıkar hale geliyorlar. Ne yazık ki düşük hitpointleri nedeniyle Castle'da garrison edilmiş süvariyle kolay bir hedef teşkil ediyorlar. Fakat aklı başında hiçbir oyuncu bunları tek başına kullanmayacağı için (tabi ki rush hariç) bu pek de büyük bir problem değil. Eğer yanına biraz piyade veya süvari eklerseniz çok iyi bir sonuç elde edebilirsiniz.

    Chinese: En önemli özelliklerinden biri oyuna 3 köylü fazladan yapılmış olarak başlamaları. Bu biraz daha hızlı rush yapabilmenize imkan veriyor. Bir diğer özellik ise vuruş gücü yüksek ve seri ok atabilen Chi-oku okçuları. Şato kurduktan sonra bunlardan bolca yapıp düşmanın başına musallat edebilirsiniz. Ateşli silahlara da birkaç bonus alan bu ırkın dezavantajları ise Paladin ve Champion yapamaması ve Imperial Age'de bazı upgrade'lerin eksikliğinden dolayı biraz zayıf kalması.

    Byzantine: Türk'lerin kök söktürdüğü Bizanslılar, Cataphract adlı özel bir süvariye sahiptir. Oklara karşı dayanlıklı ve yüksek hitpointe sahip bu atlılar çevrelerindeki birliklere trample hasar verme yeteneğine sahip (Filler gibi).Ayrıca Cataphract'ının tüm infantry'lere karşı yine Paladin'den daha etkili.

    Franks: Irkın tek cazip özelliği farm bonusları ve düşük fiyata kale yapabilmesi ve genelde tech tree kısıtlaması olmaması. Bunun dışında çok fazla bir getirisi yok.

    Huns: Unique Unit'leri olan Tarkan, bonusları sayesinde binalara karşı oldukça etkili. 1 VS 1 savaşlarda çok iyilerdir ancak diğerlerinde bu kadar iyi olamayabilirler.

    Mongol: Mangudai adlı Unique unitleri var. Bunlar çok seri ok atabilen, yüksek vuruş gücüne ve hit pointe sahip cavalry archer'lardır. Bu atlılardan 30 tane ve bunların önüne de 40 tane knight koyarsanız çok iyi sonuç alırsınız. Ayrıca kaleleri diğer ırklardan daha fazla ok attığından nispeten daha güçlü. Manguadi'lerinin %25 daha hızlı ok attığını (diğer Atlı Okçulardan), ve Siege Unit'lere bonus zarar verdiğini (diğer okçular ram'den 1 götürürken normal Mangudail'ler bile 5 götürüyor),

    Persians: Perslerin en iyi özelliği +50 food ve wood ile başlaması. Tabiki bu başlarda fazladan 1 köylü daha üretmeniz ve daha hızlı rush yapmanız anlamına geliyor. Uzayan ve çıkmaza giren oyunlarda Unique Unit'leri olan fillerle superior hale geliyorlar. Fillerin en büyük özelliği abarık hitpointleri olması ve binalara karşı ve diğer süvarilere karşı bonusları olması. Tabi trample özelliği de göz ardı edilemez. Bunlardan birkaç tanesi biraraya geldiğinde kalelerin en büyük düşmanı haline geliyorlar. Ne yazık ki yeniçeri veya hand canoner'lara karşı zayıf kalıyorlar. Persian'ların en önemli bir özelliği de tech tree kısıtlamaları olmaması.

    Saracens: Memluke adlı atlı okçuları ile göze çarpıyorlar. Çok seri ok atmaları, güçlü vuruş güçleri en büyük özellikleri.

    Teuton: Unique Unit'leri teutonic knightlardır. Çok iyi saldırı ve savunmaları olmasına karşın çok yavaş hareket ederler.

    Turks: Castle age'de ateşli silah kullanan tek ırk bizim ırkımız Türkler. Yeniçeri isimli askerlerin castle age'de yapılması dolayısıyla diğer ırklara karşı inanılmaz üstünlük sağlıyorlar. Attack ve defense'ları yüksek ve diğer piyade birliklerine kıyasla hızlı. Ayrıca gemilere karşı karadan çok iyi savunma yapıyorlar. Diğer ırklara kıyasla daha hızlı altın kazmaları da iyi bir avantaj. Eksiklikleri ise Paladin-Champion ve Onager yapamamaları.

    Spanish: Unique Unit'leri olan Conquisitor'lar oldukça ilginç. Bunlar yeniçerilerin ata binmiş cinsi. Yanlız attack'ı biraz daha az. Fakat oldukça seriler. Ayrıca İspanyollar, tüm upgrade'leri yapabiliyorlar. Cannon Galleon'ları diğer tüm ırklarınkinden daha etkili, çünkü attığı gülle onlar gibi süzülmüyor, direk hızlı şekilde hedefe yöneliyor ve %90 vuruyor.

    Celts: Celt'lerin unique technology'leri sayesinde tüm Siege ünitelerinin hızını artırıp, hit pointlerini yükseltmek mümkün, 540 puanlık, teutonic knight'dan hızlı giden RAM'ları var. Kalelerinden "woad raider" adlı bir piyade birimi çıkıyor, hit points: 65, attack: 8, range : 0, armor : 0/0 +1 pierce armor. Ayrıca woad raider birimi; skirmisher, deve ve hafif süvari birimleri üzerinde etkili olduğu kadar, okcu, scorpion, süvari, mangonel ve cataphract birimleri karşısında da güçsüz.
    ----------------------------------------
    Bazı Oyun Türleri:

    Wonder Race: Zone’da olsun, IP’den olsun birçok kişinin zaten oynadığı ve bildiği bir olaydı Wonder Race. Oyun türü olarak eklenmesi daha rahat oynanmasını sağlamış. Wonder Race’de amacınız en hızlı şekilde Wonder yapmak. Olay bu kadar basit. Diğer kuralların hepsini kendin belirliyorsunuz.

    Defend the Wonder: Adından da anlayacağınız gibi bir ırka wonder veriliyor ve belirlenen süre boyunca onu koruması gerekir. Diğer takım ise korunan Wonder’a saldırmakla ve o belirlenen sürede yükmekle görevlidir.

    King of the Hill: Haritada, tam ortada bir wonder var ve amaç onun kontrolünü ele geçirip belli bir süre tutmak. Deathmatch’de yapılan savaşlara benzer meydan savaşları çok oluyor ama tabii normal oyun tarzı hiçbir şeye değişilmez. ("Bazı Oyun Türleri" alıntıdır.)
    ----------------------------------------
    Upgradeler ve yararları:
    Fervor: Monkların hızını %15 artırır.(140 gold)
    Block Printing: +3 Conversion range verir.(200 gold)
    Sancicty: Monklara %50 hit pint verir. (120 gold)
    ŞU ANDA GÜNCELLENMEKTE...
    ----------------------------------------
    • Online oynamak için;www.igzones.com
    • Çeşitli Replaylar için;http://www.thelegionclan.com/forum/index.php?s=d8e9381c5d4c2611d5c882a40deab828&showforum=31
    ----------------------------------------
    • En güçsüz veya en güçlü ırk diye bir şey yoktur. Burada önemli olan 2 nokta var.
    1) Asıl olan nasıl oynadığımızdır,
    2) Bu birazda zevk meselesi bu nedenle, renkler ve zevkler tartışılmaz, diyerek bir daha güçlü-güçsüz tartışmalarının olmamasını diliyorum.
    • Ayrıca bizansların paladin ve kaleden çıkan atlılarını birleştirseniz durdurmak çok zor olur. Halberdierler kaleden çıkan atlıya karşı zayıftır.
    • SVGA, Randall, -Supreme-,_DefeatMe_, MaGeSuKo, TRQX ve hooijdonk1120 arkadaşlarımıza katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.
    ----------------------------------------
    Edit: Güncelleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golden-Dragon -- 23 Aralık 2007; 12:31:58 >







  • idare eder bu arada teuton hakkında soylediklerini esefle kınıyorum gerektiginde muhtesem bir ırk saracens e karsı bi gun 1 vs 1 yapalım senle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randall

    idare eder bu arada teuton hakkında soylediklerini esefle kınıyorum gerektiginde muhtesem bir ırk saracens e karsı bi gun 1 vs 1 yapalım senle
    mayalıları, vikingleri, korelileri ve gotları fln atlamıssın.
    mesela mayalılar; castle'larından okcu cıkarılabilen ırk.gerci onların azteclerden pek bi farkı yok diye dusunebilirsiniz.ama mayalıların monk'larının ozel bonusları ve update leri fln war.boylelikle diger ırklara karsı hic kuskusuz ciddi hasarlar verebiliorlar.azteclere karsı bence daha iyiler.
    vikingler; dock'larından longboat denilen uzun viking gemileri cıkarabiliyorlar ve bu gemiler çatışma anında galleon'lara karsı buyuk bi ustunluk kuruyorlar.genelde piyade askerleriyle unlu bi ırk.mesela barserker'lerin hit point'i yeterli duzeyde.ayrıca wonder'ları da cok şekil
    koreliler; tersanelerinden turtle ship denilen ustu kapalı, buyuk ve guclu gemiler uretebiliyorlar ve bence bu turtle ship'ler vikinglerin unlu long boat'larıyla kapıstıklarında galibiyete daha fazla yakın olan birim.ve castle'larından suan adını hatırlayamadıgım bi birim cıkarıyorlar.at arabası benzeri bir birim ve scorpion gibi vuruş yapıyor.
    gotlar; bunların pek fazla bi ozelligi yok aslında.tek dogru-duzgun bonusları oyuna +10 population limitl'e baslamaları.
    ayırca randall'ın da dedigi gibi teuton'ların hakkı yenmis.ben post-imperial age'da 15 teutonic knight'la 2 kale ust-uste aldıgımı bilirimayrıca tech tree de nerdeyse butun update'leri fln tam.

    NOT:birim adlarında hata yapmış olabilirim.yanlıs yazdıysam affola.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SVGA -- 22 Ekim 2007; 21:02:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SVGA

    mayalıları, vikingleri, korelileri ve gotları fln atlamıssın.
    mesela mayalılar; castle'larından okcu cıkarılabilen ırk.gerci onların azteclerden pek bi farkı yok diye dusunebilirsiniz.ama mayalıların monk'larının ozel bonusları ve update leri fln war.boylelikle diger ırklara karsı hic kuskusuz ciddi hasarlar verebiliorlar.azteclere karsı bence daha iyiler.
    vikingler; dock'larından longboat denilen uzun viking gemileri cıkarabiliyorlar ve bu gemiler çatışma anında galleon'lara karsı buyuk bi ustunluk kuruyorlar.genelde piyade askerleriyle unlu bi ırk.mesela barserker'lerin hit point'i yeterli duzeyde.ayrıca wonder'ları da cok şekil
    koreliler; tersanelerinden turtle ship denilen ustu kapalı, buyuk ve guclu gemiler uretebiliyorlar ve bence bu turtle ship'ler vikinglerin unlu long boat'larıyla kapıstıklarında galibiyete daha fazla yakın olan birim.ve castle'larından suan adını hatırlayamadıgım bi birim cıkarıyorlar.at arabası benzeri bir birim ve scorpion gibi vuruş yapıyor.
    gotlar; bunların pek fazla bi ozelligi yok aslında.tek dogru-duzgun bonusları oyuna +10 population limitl'e baslamaları.
    ayırca randall'ın da dedigi gibi teuton'ların hakkı yenmis.ben post-imperial age'da 15 teutonic knight'la 2 kale ust-uste aldıgımı bilirimayrıca tech tree de nerdeyse butun update'leri fln tam.

    NOT:birim adlarında hata yapmış olabilirim.yanlıs yazdıysam affola.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: SVGA

    mayalıları, vikingleri, korelileri ve gotları fln atlamıssın.
    mesela mayalılar; castle'larından okcu cıkarılabilen ırk.gerci onların azteclerden pek bi farkı yok diye dusunebilirsiniz.ama mayalıların monk'larının ozel bonusları ve update leri fln war.boylelikle diger ırklara karsı hic kuskusuz ciddi hasarlar verebiliorlar.azteclere karsı bence daha iyiler.
    vikingler; dock'larından longboat denilen uzun viking gemileri cıkarabiliyorlar ve bu gemiler çatışma anında galleon'lara karsı buyuk bi ustunluk kuruyorlar.genelde piyade askerleriyle unlu bi ırk.mesela barserker'lerin hit point'i yeterli duzeyde.ayrıca wonder'ları da cok şekil
    koreliler; tersanelerinden turtle ship denilen ustu kapalı, buyuk ve guclu gemiler uretebiliyorlar ve bence bu turtle ship'ler vikinglerin unlu long boat'larıyla kapıstıklarında galibiyete daha fazla yakın olan birim.ve castle'larından suan adını hatırlayamadıgım bi birim cıkarıyorlar.at arabası benzeri bir birim ve scorpion gibi vuruş yapıyor.
    gotlar; bunların pek fazla bi ozelligi yok aslında.tek dogru-duzgun bonusları oyuna +10 population limitl'e baslamaları.
    ayırca randall'ın da dedigi gibi teuton'ların hakkı yenmis.ben post-imperial age'da 15 teutonic knight'la 2 kale ust-uste aldıgımı bilirimayrıca tech tree de nerdeyse butun update'leri fln tam.

    NOT:birim adlarında hata yapmış olabilirim.yanlıs yazdıysam affola.

    +1907 de turtle shiplerin en buyuk dezavantajı 2 ateş arasında geçen sürenin çok uzun olmasıyoksa deniz savaşlarında kore yenilme olurdu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randall

    quote:

    Orjinalden alıntı: SVGA

    mayalıları, vikingleri, korelileri ve gotları fln atlamıssın.
    mesela mayalılar; castle'larından okcu cıkarılabilen ırk.gerci onların azteclerden pek bi farkı yok diye dusunebilirsiniz.ama mayalıların monk'larının ozel bonusları ve update leri fln war.boylelikle diger ırklara karsı hic kuskusuz ciddi hasarlar verebiliorlar.azteclere karsı bence daha iyiler.
    vikingler; dock'larından longboat denilen uzun viking gemileri cıkarabiliyorlar ve bu gemiler çatışma anında galleon'lara karsı buyuk bi ustunluk kuruyorlar.genelde piyade askerleriyle unlu bi ırk.mesela barserker'lerin hit point'i yeterli duzeyde.ayrıca wonder'ları da cok şekil
    koreliler; tersanelerinden turtle ship denilen ustu kapalı, buyuk ve guclu gemiler uretebiliyorlar ve bence bu turtle ship'ler vikinglerin unlu long boat'larıyla kapıstıklarında galibiyete daha fazla yakın olan birim.ve castle'larından suan adını hatırlayamadıgım bi birim cıkarıyorlar.at arabası benzeri bir birim ve scorpion gibi vuruş yapıyor.
    gotlar; bunların pek fazla bi ozelligi yok aslında.tek dogru-duzgun bonusları oyuna +10 population limitl'e baslamaları.
    ayırca randall'ın da dedigi gibi teuton'ların hakkı yenmis.ben post-imperial age'da 15 teutonic knight'la 2 kale ust-uste aldıgımı bilirimayrıca tech tree de nerdeyse butun update'leri fln tam.

    NOT:birim adlarında hata yapmış olabilirim.yanlıs yazdıysam affola.

    +1907 de turtle shiplerin en buyuk dezavantajı 2 ateş arasında geçen sürenin çok uzun olmasıyoksa deniz savaşlarında kore yenilme olurdu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Randall


    quote:

    Orjinalden alıntı: SVGA

    mayalıları, vikingleri, korelileri ve gotları fln atlamıssın.
    mesela mayalılar; castle'larından okcu cıkarılabilen ırk.gerci onların azteclerden pek bi farkı yok diye dusunebilirsiniz.ama mayalıların monk'larının ozel bonusları ve update leri fln war.boylelikle diger ırklara karsı hic kuskusuz ciddi hasarlar verebiliorlar.azteclere karsı bence daha iyiler.
    vikingler; dock'larından longboat denilen uzun viking gemileri cıkarabiliyorlar ve bu gemiler çatışma anında galleon'lara karsı buyuk bi ustunluk kuruyorlar.genelde piyade askerleriyle unlu bi ırk.mesela barserker'lerin hit point'i yeterli duzeyde.ayrıca wonder'ları da cok şekil
    koreliler; tersanelerinden turtle ship denilen ustu kapalı, buyuk ve guclu gemiler uretebiliyorlar ve bence bu turtle ship'ler vikinglerin unlu long boat'larıyla kapıstıklarında galibiyete daha fazla yakın olan birim.ve castle'larından suan adını hatırlayamadıgım bi birim cıkarıyorlar.at arabası benzeri bir birim ve scorpion gibi vuruş yapıyor.
    gotlar; bunların pek fazla bi ozelligi yok aslında.tek dogru-duzgun bonusları oyuna +10 population limitl'e baslamaları.
    ayırca randall'ın da dedigi gibi teuton'ların hakkı yenmis.ben post-imperial age'da 15 teutonic knight'la 2 kale ust-uste aldıgımı bilirimayrıca tech tree de nerdeyse butun update'leri fln tam.

    NOT:birim adlarında hata yapmış olabilirim.yanlıs yazdıysam affola.

    +1907 de turtle shiplerin en buyuk dezavantajı 2 ateş arasında geçen sürenin çok uzun olmasıyoksa deniz savaşlarında kore yenilme olurdu

    ewt haklısın.ensemble mumkun mertebe ırklar arası dengeyi kurmaya calısmış (tabi aztekleri ve mayaları saymazsak).bu arada o turtle shiplerin gorunusu acaip heybetli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SVGA

    quote:

    Orjinalden alıntı: Randall


    quote:

    Orjinalden alıntı: SVGA

    mayalıları, vikingleri, korelileri ve gotları fln atlamıssın.
    mesela mayalılar; castle'larından okcu cıkarılabilen ırk.gerci onların azteclerden pek bi farkı yok diye dusunebilirsiniz.ama mayalıların monk'larının ozel bonusları ve update leri fln war.boylelikle diger ırklara karsı hic kuskusuz ciddi hasarlar verebiliorlar.azteclere karsı bence daha iyiler.
    vikingler; dock'larından longboat denilen uzun viking gemileri cıkarabiliyorlar ve bu gemiler çatışma anında galleon'lara karsı buyuk bi ustunluk kuruyorlar.genelde piyade askerleriyle unlu bi ırk.mesela barserker'lerin hit point'i yeterli duzeyde.ayrıca wonder'ları da cok şekil
    koreliler; tersanelerinden turtle ship denilen ustu kapalı, buyuk ve guclu gemiler uretebiliyorlar ve bence bu turtle ship'ler vikinglerin unlu long boat'larıyla kapıstıklarında galibiyete daha fazla yakın olan birim.ve castle'larından suan adını hatırlayamadıgım bi birim cıkarıyorlar.at arabası benzeri bir birim ve scorpion gibi vuruş yapıyor.
    gotlar; bunların pek fazla bi ozelligi yok aslında.tek dogru-duzgun bonusları oyuna +10 population limitl'e baslamaları.
    ayırca randall'ın da dedigi gibi teuton'ların hakkı yenmis.ben post-imperial age'da 15 teutonic knight'la 2 kale ust-uste aldıgımı bilirimayrıca tech tree de nerdeyse butun update'leri fln tam.

    NOT:birim adlarında hata yapmış olabilirim.yanlıs yazdıysam affola.

    +1907 de turtle shiplerin en buyuk dezavantajı 2 ateş arasında geçen sürenin çok uzun olmasıyoksa deniz savaşlarında kore yenilme olurdu

    ewt haklısın.ensemble mumkun mertebe ırklar arası dengeyi kurmaya calısmış (tabi aztekleri ve mayaları saymazsak).bu arada o turtle shiplerin gorunusu acaip heybetli

    Alıntıları Göster
    1v1 arabia da Huns en çok tercih edilen ırk gerisini bilemem..aztec ırkınında en güçsüz ırk demişssin yanılıyosun bi kaç ustanın replayını izle oyuna bakış açın değişecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dersolad -- 23 Ekim 2007; 0:05:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dersolad

    1v1 arabia da Huns en çok tercih edilen ırk gerisini bilemem..aztec ırkınında en güçsüz ırk demişssin yanılıyosun bi kaç ustanın replayını izle oyuna bakış açın değişecek

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: -Supreme-

    1v1 arabia da Huns en çok tercih edilen ırk gerisini bilemem..aztec ırkınında en güçsüz ırk demişssin yanılıyosun bi kaç ustanın replayını izle oyuna bakış açın değişecek


    tamamen katılıyorum CA de tutulmuyor koca çomaklılar çok geçmeden 'GG'




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenicalCold

    Arkadaşlar çok özür diliyorum alıntıdır yazmayı unutmuşum ayrıca söylediklerinizide yazacağım, bir kaç tanesini okudum normail bir şekilde bilgi veriyordu yorumu görmedim Hemen düzeltiyorum ve eklemeleri yapıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golden-Dragon

    Arkadaşlar çok özür diliyorum alıntıdır yazmayı unutmuşum ayrıca söylediklerinizide yazacağım, bir kaç tanesini okudum normail bir şekilde bilgi veriyordu yorumu görmedim Hemen düzeltiyorum ve eklemeleri yapıyorum

    Alıntıları Göster
    İspanyolların, Cannon Galleon'ları diğer tüm ırklarınkinden daha etkili,
    çünkü attığı gülle onlar gibi süzülmüyor, direk hızlı şekilde hedefe yöneliyor ve %90 vuruyor...

    Korelilerin Keep'leri diğerlerinden daha uzun menzilli (+3),
    yanyana 7-8 tane koyarak mini kale etkisi yaratmak mümkün,
    özellikle düşük populasyonlu Regicide oynarken çok işe yarıyorlar....

    Celt'lerin unique technology'leri sayesinde tüm Siege ünitelerinin hızını artırıp, hit pointlerini yükseltmek mümkün,
    540 puanlık, teutonic knight'dan hızlı giden RAM'ları var

    Moğollar'ın Manguadi'lerinin %25 daha hızlı ok attığını (diğer Atlı Okçulardan), ve Siege Unit'lere bonus zarar verdiğini (diğer okçular ram'den 1 götürürken normal Mangudail'ler bile 5 götürüyor),

    Japon'ların Samurai'lerinin diğer tüm ırkların Unique Unit'lerine karşı bonus atağı olduğunu ve,

    Bizans'ın Cataphract'ının tüm infantry'lere karşı yine Paladin'den daha etkili olduğunu söylemem gerekiyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRQX

    İspanyolların, Cannon Galleon'ları diğer tüm ırklarınkinden daha etkili,
    çünkü attığı gülle onlar gibi süzülmüyor, direk hızlı şekilde hedefe yöneliyor ve %90 vuruyor...

    Korelilerin Keep'leri diğerlerinden daha uzun menzilli (+3),
    yanyana 7-8 tane koyarak mini kale etkisi yaratmak mümkün,
    özellikle düşük populasyonlu Regicide oynarken çok işe yarıyorlar....

    Celt'lerin unique technology'leri sayesinde tüm Siege ünitelerinin hızını artırıp, hit pointlerini yükseltmek mümkün,
    540 puanlık, teutonic knight'dan hızlı giden RAM'ları var

    Moğollar'ın Manguadi'lerinin %25 daha hızlı ok attığını (diğer Atlı Okçulardan), ve Siege Unit'lere bonus zarar verdiğini (diğer okçular ram'den 1 götürürken normal Mangudail'ler bile 5 götürüyor),

    Japon'ların Samurai'lerinin diğer tüm ırkların Unique Unit'lerine karşı bonus atağı olduğunu ve,

    Bizans'ın Cataphract'ının tüm infantry'lere karşı yine Paladin'den daha etkili olduğunu söylemem gerekiyor...

    Alıntıları Göster
    Bunu online oynayabiliyo muyduk?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.Barkley

    Bunu online oynayabiliyo muyduk?

    Alıntıları Göster
    tabiiiii biraz arastır bulursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dersolad

    1v1 arabia da Huns en çok tercih edilen ırk gerisini bilemem..aztec ırkınında en güçsüz ırk demişssin yanılıyosun bi kaç ustanın replayını izle oyuna bakış açın değişecek

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: -Supreme-

    1v1 arabia da Huns en çok tercih edilen ırk gerisini bilemem..aztec ırkınında en güçsüz ırk demişssin yanılıyosun bi kaç ustanın replayını izle oyuna bakış açın değişecek

    ewt haklısın hunlar ev yapmadan population limiti kökleyebildikleri icin (yani bu bonusa sahip oldukları icin) tam bi rush ırkı.
    aztec'ler o kadar da kötü degil, tek kötü yanları atlı birlikler çıkaramamaları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SVGA

    quote:

    Orjinalden alıntı: -Supreme-

    1v1 arabia da Huns en çok tercih edilen ırk gerisini bilemem..aztec ırkınında en güçsüz ırk demişssin yanılıyosun bi kaç ustanın replayını izle oyuna bakış açın değişecek

    ewt haklısın hunlar ev yapmadan population limiti kökleyebildikleri icin (yani bu bonusa sahip oldukları icin) tam bi rush ırkı.
    aztec'ler o kadar da kötü degil, tek kötü yanları atlı birlikler çıkaramamaları.

    Alıntıları Göster
    http://www.thelegionclan.com/forum/index.php?s=d8e9381c5d4c2611d5c882a40deab828&showforum=31


    burdan bi kaç replay indirip izlemenizi öneririm

    hamaciden oynayan varsa age of atabiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dersolad

    http://www.thelegionclan.com/forum/index.php?s=d8e9381c5d4c2611d5c882a40deab828&showforum=31


    burdan bi kaç replay indirip izlemenizi öneririm

    hamaciden oynayan varsa age of atabiliriz

    Alıntıları Göster
    www.igzones.com diye bir site açıldı eski zone tadında hatta daha güzel . Online oynamak isteyen arkadaşlar client i yükledikten sonra ordan oynayabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    www.igzones.com diye bir site açıldı eski zone tadında hatta daha güzel . Online oynamak isteyen arkadaşlar client i yükledikten sonra ordan oynayabilirler.

    Alıntıları Göster
    Herkese teşekkürler arkadaşlar eklemeleri yapıyorum




  • İstanbul'un kuşatması haritasını bir türlü bulamıyorum yardımcı olur musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş

    İstanbul'un kuşatması haritasını bir türlü bulamıyorum yardımcı olur musunuz?
    quote:

    Orjinalden alıntı: fenerlix07

    İstanbul'un kuşatması haritasını bir türlü bulamıyorum yardımcı olur musunuz?

    Dediğin şey save game mi sayılıyor yoksa senaryo mu? Bunu öğrenirsem sanırım bulabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golden-Dragon

    quote:

    Orjinalden alıntı: fenerlix07

    İstanbul'un kuşatması haritasını bir türlü bulamıyorum yardımcı olur musunuz?

    Dediğin şey save game mi sayılıyor yoksa senaryo mu? Bunu öğrenirsem sanırım bulabilirim

    Alıntıları Göster
    senaryo olarak büyük ihtimal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş

    senaryo olarak büyük ihtimal

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar online oymamam için ne yapmam gerekiyor?krize girdim burada???




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.