Şimdi Ara

Airties rt 206v4 modemle ilgli arayüz problemi yaşıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
10.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar;
    İşyerinde Airties Rt206v4 ttnet modem kullanıyoruz. son zamanlarda sık sık internet kesintisi oluyor ülkemizde bu normal. benim sorunum ise bu kesintiler olduğu zaman modemin 192.168.2.1 adresinden arayüzüne giremiyorum wifi üzerinden de ethernet üzerinden de girilmiyor. Ağda 8 bilgisayar var 1i ethernettle bağlı diğerleri wifi ile bağlı.
    Airties teknik servisi aradım çağrı merkezinde ki bayan internet kesilince wifi üzerinden arayüze giremezsiniz, ethernet üzerinde girebilirsiniz diyince kendisi ile fazla diyaloüa girmek istemedim. evde rt 205 kullanıyorum internet gittiği zaman her şekilde arayüze giriyorum dedim ama anlatamadım hanımefendiye.

    sizce modem arızalı mı? yoksa airties teknik destekteki kadın haklı mı? firmware güncellemesi de yaptım bir değişiklik olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drhope -- 15 Nisan 2013; 22:12:19 >







  • güncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drhope

    Selamlar;
    İşyerinde Airties Rt206v4 ttnet modem kullanıyoruz. son zamanlarda sık sık internet kesintisi oluyor ülkemizde bu normal. benim sorunum ise bu kesintiler olduğu zaman modemin 192.168.2.1 adresinden arayüzüne giremiyorum wifi üzerinden de ethernet üzerinden de girilmiyor. Ağda 8 bilgisayar var 1i ethernettle bağlı diğerleri wifi ile bağlı.
    Airties teknik servisi aradım çağrı merkezinde ki bayan internet kesilince wifi üzerinden arayüze giremezsiniz, ethernet üzerinde girebilirsiniz diyince kendisi ile fazla diyaloüa girmek istemedim. evde rt 205 kullanıyorum internet gittiği zaman her şekilde arayüze giriyorum dedim ama anlatamadım hanımefendiye.

    sizce modem arızalı mı? yoksa airties teknik destekteki kadın haklı mı? firmware güncellemesi de yaptım bir değişiklik olmadı.


    Selamlar,

    Benim Airties RT-204 v2 dede aynı problemler vardı. Geçen hafta alttaki yazı ile Airties gönderdim. Yazıyı okumamışlar ki , ürün sağlam diye geri geldi.

    İşyerinde denediğimde sorunların devam ettiğini gördüm, 444 0 239 u tekrar aradım, farklı bilgisayardan denememi istediler, denedim sonuç yine aynı.

    Müşteri hizmetleri sürekli, şunu deneyin, bunu deneyin, kanal sayısını değiştirin, yok altyapı çalışması, yok driverlarınız güncel mi vs. diye konuşuyorlar.

    Hepsini denediğiniz söyleyip, modemi servise göndermek istediğinizi belirtin.

    En son görüştüğüm müşteri temsilcisine sorunun belli bir süre sonra ortaya çıktığını söyleyince, uzun süreli teste alacaklarını belirttiler.

    İlk gittiğinde, kısa sürede kablosuzun çalışıp çalışmadığına bakmışlar.

    Bugün tekrar aradım, modemin Airties Air 5341 modeli ile değiştirilmiş olduğunu öğrendim.

    Sizde 3 yıllık garanti süreniz dolmadıysa bir ar önce, müşteri temsilcilerine sorunun belli bir süre sonra, özellikle download yaparken ortaya çıktığını belirttiğiniz bir arıza kaydı açtırıp modemi UPS kargo aracığılıyla ücretsiz bir şekilde gönderiniz.

    DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN BİR DİĞER KONU İSE ;

    Ürünün garanti süresi başlangıç tarihi, ürünün DSMARTA yada AIRTIES RT-206 için TTNET'e verildiği tarihinden itibaren 3 yıl olarak gözüküyor.

    Fakat diyelim ki sizin modemi kullanmaya başlama tarihiniz ile arada 6 ay fark var, bu aradaki süreyi garanti süresine ilave ettirmek için faturayı faklamanız gerekiyor gibi birşey söylediler.

    Dsmart faturası yada ilk başlangıçta verilen sözleşme fotokopisi olabilir.

    Garanti süreniz bitmiş derler ise yukarıda tarihleri göz önünde bulundurun.


    AIRTIES'a gönderdiğim bilgi notu ;


    Selamlar,

    Ekteki Airties RT-204 v2 adsl modemi yaklaşık 2 yıl sorunsuz kullandım.

    2 yıl boyunca Smile Adsl 1mb hızda kullandığım için herhangi bir problem yaşamadım.

    Taahhüdüm bittikten sonra 8mb’e kadar hıza geçince sık sık kablosuz ağ bağlantısı sınırlı bağlantıya düşmeye başadı.

    2 ay sona ttnet geçtim sorun ttnette de devam etti.

    Özellikle download yaparken ve oyun oynarken bu kopmalar daha da çoğalıyor.

    Sınırlı bağlantıya düştüğünde modem ile iletişim kopuyor, modemin web arayüzüne dahi girilmiyor, modeme reset atmak gerekiyor. Bu esnada modem üzerindeki ışıklar yanmaya ve ethernet bağlantısı internet sağlamaya devam ediyor.

    Airties müşteri hizmetlerini bir kaç defa aradım ; önerdiği çözüm yollarını, ilgisi olmadığını düşündüğüm halde bir kaç defa denedim. Altyapı çalışmalarından bile olabileceği iddia edildi fakat ttnetin verdiği ZTE marka modemle kullandığımda herhangi bir problem yaşamamaktayım.

    (Airties RT-204 v2 Modemim son firmware’i yüklüdür)

    Yapılan işlemer ;
    1- Modeme bir kaç defa reset atılmıştır.
    2- Modemde kablosuz kanal sayısı değişikliği denenmiştir. 1-4-6-8-11
    3- Modemde modların sadece ADSL2+ ve müşteri hizmetlerinin söylediği diğer modla seçilip denenmiştir.

    • 2 yıldan buyana sorunsuz kullanım hız 8 mb’e kdar çıktığında yaşanmaya başlamıştır.
    • Kullanılan notebook işyerinde 4-5 yıldır sorunsuz kullandığımız Airties RT-205 Modem ile sorunsuz çalışmaktadır.
    • Modemin etrafındaki elektronik cihaz, telsiz telefon vs lerde 2,5 yıldır herhangi bir değişiklik yoktur.

    Google’dan “RT-204 sınırlı bağlantı” diye arama yaptığımda bu modelde bu sorunların bir çok kişi tarafından yaşandığını görmekteyim. Lütfen modeme reset atıp geri göndermeyiniz, modem hali hazırda size reset atarak gönderilmiştir.

    Hatta sıfır RT-204 değişikliği yapılan kişiler bile bu sorunla karşılaşmaya devam etmişler, RT 205 modelini işyerimizde sorunsuz 4-5 senedir kullanmaktayız, eğer değişiklik yapma durumu olursa RT-205 ile değiştirirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Discovery_ -- 13 Nisan 2013; 14:56:32 >




  • @_Discovery_

    İlgin için çok teşekkür ederim. problemi çözdüm sorun modem de değilmiş. başka bir modemi taktığımda aynı sorunla karşılaştım. modemi spliterdan ayırıp direk hatta bağladım sorun çözüldü. bu sık sık kesilmelerin sebebi ise işyerinde "tepe güvenlik" alarm sistemi kurulu, sistem yapısı gereği belli aralıklarla merkeze "asayiş berkemal" şeklinde aramalar yapıyor tabi bu aramalar olduğu zaman hat meşgul oluyor spliter bozulduğu için görevini yerine getiremiyor ve internet kopuyor. ülkemiz altyapısında çok karşılaşılan bir problem (yada sistemin özelliği) adsl e bağlı telefon hattı kullanıldığı zaman internette kopmalar bir çok abonenin problemi. alarm sistemini uzun zamandır sorunsuz bir şekilde kullandığımız için ilk etapta aklıma gelmedi. telekom görevlileri de uyarmadı.
    çok teşekkür ederim. iyi çalışmalar dilerim.




  • @drhope

    Rica ederim.

    " benim sorunum ise bu kesintiler olduğu zaman modemin 192.168.2.1 adresinden arayüzüne giremiyorum wifi üzerinden de ethernet üzerinden de girilmiyor. "

    Normalde telefon hattı, splitter, yada internet kaynaklı arızalar modem ile bilgisayar arasında ki bağlantıyı engellemediklerinden rt204 lerde olan sorundan diye tahmin etmiştim.
  • işin ilginci; evimde kullandığım rt 205 i işyerine götürdüm aynı problemle o modemle de yaşadım. yani 192.168.2.1 ip adresinden modem arayüzüne girilemiyor. sorunlu modem rt 206 evde sıkıntısız çalışıyor. bu arada sorun devam ediyor.
  • Garip.

    İnternet bağlantısı koptuğunda ben wifi üzerinden arayüze girebiliyorum.
  • Sık sık TTNET müşteri hizmetlerini aramalarım sonucu son karşıma çıkan cağrı merkezi çalışanı daha bilgili ve ilgili çıktı uzun süren konuşma sonucu bir kaç denemeden sonra "sayfa açmama problemi" olarak arıza kaydı açıldı. Ve problem çözüldü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drhope -- 25 Nisan 2013; 23:44:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drhope

    Sık sık TTNET müşteri hizmetlerini aramalarım sonucu son karşıma çıkan cağrı merkezi çalışanı daha bilgili ve ilgili çıktı uzun süren konuşma sonucu bir kaç denemeden sonra "sayfa açmama problemi" olarak arıza kaydı açıldı. Ve problem çözüldü.

    Bende bu tip bir öneri yazacaktım , neyseki çözülmüş.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.