Şimdi Ara

AKME(KME)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
3.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın LPG kullanıcıları;

    Tüm sorularınıza, tüm teknik servislerinizi elimizden geldiği kadar yanıtlamak için günün 12 saati buradayız! KME Otogaz Dönüşüm Sistemleri hakkında tüm sorunlarınız ve sorularınız için msj bırakın, cevaplayıp yardımcı olmaya calışacağız.


    KME/Resmi Web Sitesi

    KAHVECİOĞLU A.Ş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KME -- 15 Aralık 2008; 16:00:40 >







  • Hayırlı olsun bakalım... Sizi tekrar burada görmek güzel pm den bir soru yolladım cevaplarsanız sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    Hayırlı olsun bakalım... Sizi tekrar burada görmek güzel pm den bir soru yolladım cevaplarsanız sevinirim...
    Hayırlı olsun sn.meslekdaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    Hayırlı olsun bakalım... Sizi tekrar burada görmek güzel pm den bir soru yolladım cevaplarsanız sevinirim...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    Hayırlı olsun bakalım... Sizi tekrar burada görmek güzel pm den bir soru yolladım cevaplarsanız sevinirim...


    tşk ederim sorunuza en yakın zamanda cevap verilecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KME

    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    Hayırlı olsun bakalım... Sizi tekrar burada görmek güzel pm den bir soru yolladım cevaplarsanız sevinirim...


    tşk ederim sorunuza en yakın zamanda cevap verilecektir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: KME


    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    Hayırlı olsun bakalım... Sizi tekrar burada görmek güzel pm den bir soru yolladım cevaplarsanız sevinirim...


    tşk ederim sorunuza en yakın zamanda cevap verilecektir.


    Hocam cevap bekliyorum ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    quote:

    Orjinalden alıntı: KME


    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    Hayırlı olsun bakalım... Sizi tekrar burada görmek güzel pm den bir soru yolladım cevaplarsanız sevinirim...


    tşk ederim sorunuza en yakın zamanda cevap verilecektir.


    Hocam cevap bekliyorum ;)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto


    quote:

    Orjinalden alıntı: KME


    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    Hayırlı olsun bakalım... Sizi tekrar burada görmek güzel pm den bir soru yolladım cevaplarsanız sevinirim...


    tşk ederim sorunuza en yakın zamanda cevap verilecektir.


    Hocam cevap bekliyorum ;)



    Pminizi almadım burdan sorarsanız daha iyi yardımcı olabilirim. İlginize tşk ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KME

    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto


    quote:

    Orjinalden alıntı: KME


    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    Hayırlı olsun bakalım... Sizi tekrar burada görmek güzel pm den bir soru yolladım cevaplarsanız sevinirim...


    tşk ederim sorunuza en yakın zamanda cevap verilecektir.


    Hocam cevap bekliyorum ;)



    Pminizi almadım burdan sorarsanız daha iyi yardımcı olabilirim. İlginize tşk ederim.

    Alıntıları Göster
    İyi günler, iyi çalışmalar...

    Yaz tatiline girmeden gebze uzanlar lpg' de aracıma Kme sistemi taktırdım ancak arabamın muayenesi kasım ayında olduğundan o an değilde kasım ayında sızdırmazlık muayenesine gittim. Dolum ağzından sızıntı tesbit edildi ve yakındaki başka bir ustaya sordum 20 ytl' ye değiştireceğini söyledi. Uzanlara gitmeye karar verdim. Ustam değiştirdi ancak benim hatam olduğunu bu yüzden para alması gerektiğini söyledi. Tamam dedim benden 30 ytl istedi. Ayhan bey' e 20 yt' ye değiştirmeyip oraya geldiğimi söyledim. O da farklı farklı ağız var dedi. Madem öyle bu konuşmadan ötürü 5 ytl almayalım dedi bende (biraz sinirlenerek ) bu söz üstüne 30 ytl verip çıktım.

    Sormak istediğim sorular;

    1. Bu sefer değiştirirken usta muhakkak gaz doldurulurken başında dur pompacılar takmayı unutuyor o kapak olmazsa su alması yüzünden paslanıp gaz kaçırıyor diye tembihledi. Bunu bana ilk montajda söylemesi gerekmez miydi? Eskiden kredi kartıyla aldığımdan arabayı bırakıp gidiyordum ama son seferden beri pompacının başında bekliyorum o kapağı kapatmadan başından ayrılmıyorum. Eğer o kapağın bu kadar gerekli olduğunu bilseydim eskidende bu şekilde davranırdım ya da kapağın düştüğünü anladığım anda yeni bir kapak alıp takardım...Şimdi bu durum gerçekten kullanıcı hatası mı oluyor?

    2. Uzunlar LPG'nin ustalığından bir şüphem yok. Her ne kadar yaz tatili boyunca yaklaşık 5000 km fazla yaksamda bu sarfiyatım son zamanlarda oldukça düştü. Şu anda arabamın ayarından memnunum ancak 10000 bakımını orada yaptırmak istemiyorum başka bir yerde yaptırabilir miyim? (Tatile çıkmadan önce 1000 km bakımında aracımın fazla yaktığını söyledim, ayar yaptılar o ayarla bütün yaz dolaştım. Daha sonra kış başı tekleme sorunuyla tekrar ayar yaptırdım, bu ayarı kime yaptırdın diye sordu ustam senden başka kimse ellemedi dedim. Son yaptığı ayardan sonra 1 depo ile 300 km yapmayan arabam 350' leri gördü... O yüzden elletmek istemiyorum aslında)...

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    slm(meteg ustaya)
    12 yıl önce açıldı
    PRİNS TECHNOMAX
    9 yıl önce açıldı
    BRC-ATİKER FARKLARI
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    İyi günler, iyi çalışmalar...

    Yaz tatiline girmeden gebze uzanlar lpg' de aracıma Kme sistemi taktırdım ancak arabamın muayenesi kasım ayında olduğundan o an değilde kasım ayında sızdırmazlık muayenesine gittim. Dolum ağzından sızıntı tesbit edildi ve yakındaki başka bir ustaya sordum 20 ytl' ye değiştireceğini söyledi. Uzanlara gitmeye karar verdim. Ustam değiştirdi ancak benim hatam olduğunu bu yüzden para alması gerektiğini söyledi. Tamam dedim benden 30 ytl istedi. Ayhan bey' e 20 yt' ye değiştirmeyip oraya geldiğimi söyledim. O da farklı farklı ağız var dedi. Madem öyle bu konuşmadan ötürü 5 ytl almayalım dedi bende (biraz sinirlenerek ) bu söz üstüne 30 ytl verip çıktım.

    Sormak istediğim sorular;

    1. Bu sefer değiştirirken usta muhakkak gaz doldurulurken başında dur pompacılar takmayı unutuyor o kapak olmazsa su alması yüzünden paslanıp gaz kaçırıyor diye tembihledi. Bunu bana ilk montajda söylemesi gerekmez miydi? Eskiden kredi kartıyla aldığımdan arabayı bırakıp gidiyordum ama son seferden beri pompacının başında bekliyorum o kapağı kapatmadan başından ayrılmıyorum. Eğer o kapağın bu kadar gerekli olduğunu bilseydim eskidende bu şekilde davranırdım ya da kapağın düştüğünü anladığım anda yeni bir kapak alıp takardım...Şimdi bu durum gerçekten kullanıcı hatası mı oluyor?

    2. Uzunlar LPG'nin ustalığından bir şüphem yok. Her ne kadar yaz tatili boyunca yaklaşık 5000 km fazla yaksamda bu sarfiyatım son zamanlarda oldukça düştü. Şu anda arabamın ayarından memnunum ancak 10000 bakımını orada yaptırmak istemiyorum başka bir yerde yaptırabilir miyim? (Tatile çıkmadan önce 1000 km bakımında aracımın fazla yaktığını söyledim, ayar yaptılar o ayarla bütün yaz dolaştım. Daha sonra kış başı tekleme sorunuyla tekrar ayar yaptırdım, bu ayarı kime yaptırdın diye sordu ustam senden başka kimse ellemedi dedim. Son yaptığı ayardan sonra 1 depo ile 300 km yapmayan arabam 350' leri gördü... O yüzden elletmek istemiyorum aslında)...

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    İyi günler, iyi çalışmalar...

    Yaz tatiline girmeden gebze uzanlar lpg' de aracıma Kme sistemi taktırdım ancak arabamın muayenesi kasım ayında olduğundan o an değilde kasım ayında sızdırmazlık muayenesine gittim. Dolum ağzından sızıntı tesbit edildi ve yakındaki başka bir ustaya sordum 20 ytl' ye değiştireceğini söyledi. Uzanlara gitmeye karar verdim. Ustam değiştirdi ancak benim hatam olduğunu bu yüzden para alması gerektiğini söyledi. Tamam dedim benden 30 ytl istedi. Ayhan bey' e 20 yt' ye değiştirmeyip oraya geldiğimi söyledim. O da farklı farklı ağız var dedi. Madem öyle bu konuşmadan ötürü 5 ytl almayalım dedi bende (biraz sinirlenerek ) bu söz üstüne 30 ytl verip çıktım.

    Sormak istediğim sorular;

    1. Bu sefer değiştirirken usta muhakkak gaz doldurulurken başında dur pompacılar takmayı unutuyor o kapak olmazsa su alması yüzünden paslanıp gaz kaçırıyor diye tembihledi. Bunu bana ilk montajda söylemesi gerekmez miydi? Eskiden kredi kartıyla aldığımdan arabayı bırakıp gidiyordum ama son seferden beri pompacının başında bekliyorum o kapağı kapatmadan başından ayrılmıyorum. Eğer o kapağın bu kadar gerekli olduğunu bilseydim eskidende bu şekilde davranırdım ya da kapağın düştüğünü anladığım anda yeni bir kapak alıp takardım...Şimdi bu durum gerçekten kullanıcı hatası mı oluyor?

    2. Uzunlar LPG'nin ustalığından bir şüphem yok. Her ne kadar yaz tatili boyunca yaklaşık 5000 km fazla yaksamda bu sarfiyatım son zamanlarda oldukça düştü. Şu anda arabamın ayarından memnunum ancak 10000 bakımını orada yaptırmak istemiyorum başka bir yerde yaptırabilir miyim? (Tatile çıkmadan önce 1000 km bakımında aracımın fazla yaktığını söyledim, ayar yaptılar o ayarla bütün yaz dolaştım. Daha sonra kış başı tekleme sorunuyla tekrar ayar yaptırdım, bu ayarı kime yaptırdın diye sordu ustam senden başka kimse ellemedi dedim. Son yaptığı ayardan sonra 1 depo ile 300 km yapmayan arabam 350' leri gördü... O yüzden elletmek istemiyorum aslında)...

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...



    Sayın Mitto;

    Sorununuzu bizimle paylaştıgınız için teşekkür ederim. Bize iletişim bilgileriniz Yollarsanız burdan yada Pmden bende iletişim bilgilerinizi yetkililerimize ileteceğim sorununuzu en kısa zamanda halletmeyece çalışacaklardır. Kahvecioglu A.Ş Yetkilileri her zaman müşterisinin peşine düşmüşlerdir.

    İlgi ve Alakanızdan dolayı teşekkür ederim. İyi Çalışmalar.

    Saygılarımla!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KME

    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    İyi günler, iyi çalışmalar...

    Yaz tatiline girmeden gebze uzanlar lpg' de aracıma Kme sistemi taktırdım ancak arabamın muayenesi kasım ayında olduğundan o an değilde kasım ayında sızdırmazlık muayenesine gittim. Dolum ağzından sızıntı tesbit edildi ve yakındaki başka bir ustaya sordum 20 ytl' ye değiştireceğini söyledi. Uzanlara gitmeye karar verdim. Ustam değiştirdi ancak benim hatam olduğunu bu yüzden para alması gerektiğini söyledi. Tamam dedim benden 30 ytl istedi. Ayhan bey' e 20 yt' ye değiştirmeyip oraya geldiğimi söyledim. O da farklı farklı ağız var dedi. Madem öyle bu konuşmadan ötürü 5 ytl almayalım dedi bende (biraz sinirlenerek ) bu söz üstüne 30 ytl verip çıktım.

    Sormak istediğim sorular;

    1. Bu sefer değiştirirken usta muhakkak gaz doldurulurken başında dur pompacılar takmayı unutuyor o kapak olmazsa su alması yüzünden paslanıp gaz kaçırıyor diye tembihledi. Bunu bana ilk montajda söylemesi gerekmez miydi? Eskiden kredi kartıyla aldığımdan arabayı bırakıp gidiyordum ama son seferden beri pompacının başında bekliyorum o kapağı kapatmadan başından ayrılmıyorum. Eğer o kapağın bu kadar gerekli olduğunu bilseydim eskidende bu şekilde davranırdım ya da kapağın düştüğünü anladığım anda yeni bir kapak alıp takardım...Şimdi bu durum gerçekten kullanıcı hatası mı oluyor?

    2. Uzunlar LPG'nin ustalığından bir şüphem yok. Her ne kadar yaz tatili boyunca yaklaşık 5000 km fazla yaksamda bu sarfiyatım son zamanlarda oldukça düştü. Şu anda arabamın ayarından memnunum ancak 10000 bakımını orada yaptırmak istemiyorum başka bir yerde yaptırabilir miyim? (Tatile çıkmadan önce 1000 km bakımında aracımın fazla yaktığını söyledim, ayar yaptılar o ayarla bütün yaz dolaştım. Daha sonra kış başı tekleme sorunuyla tekrar ayar yaptırdım, bu ayarı kime yaptırdın diye sordu ustam senden başka kimse ellemedi dedim. Son yaptığı ayardan sonra 1 depo ile 300 km yapmayan arabam 350' leri gördü... O yüzden elletmek istemiyorum aslında)...

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...



    Sayın Mitto;

    Sorununuzu bizimle paylaştıgınız için teşekkür ederim. Bize iletişim bilgileriniz Yollarsanız burdan yada Pmden bende iletişim bilgilerinizi yetkililerimize ileteceğim sorununuzu en kısa zamanda halletmeyece çalışacaklardır. Kahvecioglu A.Ş Yetkilileri her zaman müşterisinin peşine düşmüşlerdir.

    İlgi ve Alakanızdan dolayı teşekkür ederim. İyi Çalışmalar.

    Saygılarımla!

    Alıntıları Göster
    Bende öncelikle ilginiz için teşekkür ederim...

    Bugün başıma gelen 2 olayıda sizinle paylaşmak istiyorum... Öncelikle arabamı eksoz muayenesine soktuğumda CO değerinin 7000 civarında çıktığını ve bununda sınırın çok üstünde olduğunu öğrendim. Ölçüm yapan kişi öncelikle ayar yaptırmam gerektiğini söyledi.Önceki mesajda elletmek istemiyorum dediysemde sanırım ayar düzgün değil. Bunun yanında yarım saat önce maltepeden gebzedeki evime doğru yola çıktığımda arabanın kaloriferinin ısıtmadığını fark ettim... Benzinliğe çektiğimde arabada su kalmadığını gördüm hemen 1 litre antifreeze eklettim yola devam ettim. Gebzede evime geldiğimde arabayı garaja çektim. Arabada koyduğum antifreeze bitmişti bir müddet bekledikten sonra tam gaz beyninin alt tarafından su aktığını gördüm... Gece vakti çok iyi olmasada gördüğüm kadarıyla beynin su girişi ya da çıkışında bir yerden kaçırıyor...

    Önceki mesajda yazdığım gibi 10 000 bakımı geldi. Bunun üzerine bugün 2 sorun daha eklendi... Yani yarın (perşembe günü) muhakkak yetkili bir servisinize uğramam gerekiyor ancak daha önce dediğim gibi bu işlemleri uzanlar lpg'de yaptırmak istemiyorum... İsmim Fatih Demirci, telefon numaram 0 505 .. En yakın zamanda bana ulaşmanızı bekliyorum. İlginiz için tekrar çok teşekkür ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitto -- 26 Aralık 2008; 11:46:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    Bende öncelikle ilginiz için teşekkür ederim...

    Bugün başıma gelen 2 olayıda sizinle paylaşmak istiyorum... Öncelikle arabamı eksoz muayenesine soktuğumda CO değerinin 7000 civarında çıktığını ve bununda sınırın çok üstünde olduğunu öğrendim. Ölçüm yapan kişi öncelikle ayar yaptırmam gerektiğini söyledi.Önceki mesajda elletmek istemiyorum dediysemde sanırım ayar düzgün değil. Bunun yanında yarım saat önce maltepeden gebzedeki evime doğru yola çıktığımda arabanın kaloriferinin ısıtmadığını fark ettim... Benzinliğe çektiğimde arabada su kalmadığını gördüm hemen 1 litre antifreeze eklettim yola devam ettim. Gebzede evime geldiğimde arabayı garaja çektim. Arabada koyduğum antifreeze bitmişti bir müddet bekledikten sonra tam gaz beyninin alt tarafından su aktığını gördüm... Gece vakti çok iyi olmasada gördüğüm kadarıyla beynin su girişi ya da çıkışında bir yerden kaçırıyor...

    Önceki mesajda yazdığım gibi 10 000 bakımı geldi. Bunun üzerine bugün 2 sorun daha eklendi... Yani yarın (perşembe günü) muhakkak yetkili bir servisinize uğramam gerekiyor ancak daha önce dediğim gibi bu işlemleri uzanlar lpg'de yaptırmak istemiyorum... İsmim Fatih Demirci, telefon numaram 0 505 .. En yakın zamanda bana ulaşmanızı bekliyorum. İlginiz için tekrar çok teşekkür ederim...

    Alıntıları Göster
    Benim aracıma 1 yıl önce kme marka sıralı lpg taktırdım.genelde memnunum ancak taktırdığım günden beri deposunu lpg doldurduğumda bazen göstergenin yeşil ışıkları yanıyor aradan üç beş dk sonra kırmızı oluyor.Bunu servisine bakımını yaptırmaya gittiğimde söyledim pek oralı olmadılar şimdi hatırlamıyorum şundandır bundandır dediler önemsemediler bende aracımın çalışması ile ilgili bir sorun olmadığından üzerine düşüp ısrar etmedim öylece kaldı.Benim bu gösterge sorunumun tamiri çokmu zor veya masraflımı servis tamir etmek istemiyor veya önemsemiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    Benim aracıma 1 yıl önce kme marka sıralı lpg taktırdım.genelde memnunum ancak taktırdığım günden beri deposunu lpg doldurduğumda bazen göstergenin yeşil ışıkları yanıyor aradan üç beş dk sonra kırmızı oluyor.Bunu servisine bakımını yaptırmaya gittiğimde söyledim pek oralı olmadılar şimdi hatırlamıyorum şundandır bundandır dediler önemsemediler bende aracımın çalışması ile ilgili bir sorun olmadığından üzerine düşüp ısrar etmedim öylece kaldı.Benim bu gösterge sorunumun tamiri çokmu zor veya masraflımı servis tamir etmek istemiyor veya önemsemiyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: komador

    Benim aracıma 1 yıl önce kme marka sıralı lpg taktırdım.genelde memnunum ancak taktırdığım günden beri deposunu lpg doldurduğumda bazen göstergenin yeşil ışıkları yanıyor aradan üç beş dk sonra kırmızı oluyor.Bunu servisine bakımını yaptırmaya gittiğimde söyledim pek oralı olmadılar şimdi hatırlamıyorum şundandır bundandır dediler önemsemediler bende aracımın çalışması ile ilgili bir sorun olmadığından üzerine düşüp ısrar etmedim öylece kaldı.Benim bu gösterge sorunumun tamiri çokmu zor veya masraflımı servis tamir etmek istemiyor veya önemsemiyor.



    Sayın komador;

    Oncelikle KME sorunlarınızı bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim!

    Sizin sorununuz ya sensörden yada Şamandıradan meydana gelmekte olabilir. Tabi ustalarımız gördükten sonra söylemeleri daha iyi olur! Nerde oturdugunuzu yada irtibat telefonu yazarsanız burdan size ulaşabilirim! En yakın KME Yetkili Servisimize yönlendirir ve yardımcı oluruz. bekliyorum.

    Saygılarımla!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    Bende öncelikle ilginiz için teşekkür ederim...

    Bugün başıma gelen 2 olayıda sizinle paylaşmak istiyorum... Öncelikle arabamı eksoz muayenesine soktuğumda CO değerinin 7000 civarında çıktığını ve bununda sınırın çok üstünde olduğunu öğrendim. Ölçüm yapan kişi öncelikle ayar yaptırmam gerektiğini söyledi.Önceki mesajda elletmek istemiyorum dediysemde sanırım ayar düzgün değil. Bunun yanında yarım saat önce maltepeden gebzedeki evime doğru yola çıktığımda arabanın kaloriferinin ısıtmadığını fark ettim... Benzinliğe çektiğimde arabada su kalmadığını gördüm hemen 1 litre antifreeze eklettim yola devam ettim. Gebzede evime geldiğimde arabayı garaja çektim. Arabada koyduğum antifreeze bitmişti bir müddet bekledikten sonra tam gaz beyninin alt tarafından su aktığını gördüm... Gece vakti çok iyi olmasada gördüğüm kadarıyla beynin su girişi ya da çıkışında bir yerden kaçırıyor...

    Önceki mesajda yazdığım gibi 10 000 bakımı geldi. Bunun üzerine bugün 2 sorun daha eklendi... Yani yarın (perşembe günü) muhakkak yetkili bir servisinize uğramam gerekiyor ancak daha önce dediğim gibi bu işlemleri uzanlar lpg'de yaptırmak istemiyorum... İsmim Fatih Demirci, telefon numaram 0 505 .. En yakın zamanda bana ulaşmanızı bekliyorum. İlginiz için tekrar çok teşekkür ederim...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    Bende öncelikle ilginiz için teşekkür ederim...

    Bugün başıma gelen 2 olayıda sizinle paylaşmak istiyorum... Öncelikle arabamı eksoz muayenesine soktuğumda HO değerinin 7000 civarında çıktığını ve bununda sınırın çok üstünde olduğunu öğrendim. Ölçüm yapan kişi öncelikle ayar yaptırmam gerektiğini söyledi.Önceki mesajda elletmek istemiyorum dediysemde sanırım ayar düzgün değil. Bunun yanında yarım saat önce maltepeden gebzedeki evime doğru yola çıktığımda arabanın kaloriferinin ısıtmadığını fark ettim... Benzinliğe çektiğimde arabada su kalmadığını gördüm hemen 1 litre antifreeze eklettim yola devam ettim. Gebzede evime geldiğimde arabayı garaja çektim. Arabada koyduğum antifreeze bitmişti bir müddet bekledikten sonra tam gaz beyninin alt tarafından su aktığını gördüm... Gece vakti çok iyi olmasada gördüğüm kadarıyla beynin su girişi ya da çıkışında bir yerden kaçırıyor...

    Önceki mesajda yazdığım gibi 10 000 bakımı geldi. Bunun üzerine bugün 2 sorun daha eklendi... Yani yarın (perşembe günü) muhakkak yetkili bir servisinize uğramam gerekiyor ancak daha önce dediğim gibi bu işlemleri uzanlar lpg'de yaptırmak istemiyorum... İsmim Fatih Demirci, telefon numaram 0 505 225 04 24... En yakın zamanda bana ulaşmanızı bekliyorum. İlginiz için tekrar çok teşekkür ederim...




    Müşterimizin Sorunu İçin irtibata geçilmiş ve kendisine nerede yardımcı olunacağı konusunda bilgi verilmiştir. Ve servisimize geldiğinde ise kendisi ile ayrıca ilgilenilecektir. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim. Sorularınız ve sorunlarınız için burdayız! Lütfen sorun ve sorgulayın ki bizimde müşterilerimize yardımcı olma konusunda ki savasımıza yardımcı olduğunuz! Teşekkür Ederim!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KME

    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    Bende öncelikle ilginiz için teşekkür ederim...

    Bugün başıma gelen 2 olayıda sizinle paylaşmak istiyorum... Öncelikle arabamı eksoz muayenesine soktuğumda HO değerinin 7000 civarında çıktığını ve bununda sınırın çok üstünde olduğunu öğrendim. Ölçüm yapan kişi öncelikle ayar yaptırmam gerektiğini söyledi.Önceki mesajda elletmek istemiyorum dediysemde sanırım ayar düzgün değil. Bunun yanında yarım saat önce maltepeden gebzedeki evime doğru yola çıktığımda arabanın kaloriferinin ısıtmadığını fark ettim... Benzinliğe çektiğimde arabada su kalmadığını gördüm hemen 1 litre antifreeze eklettim yola devam ettim. Gebzede evime geldiğimde arabayı garaja çektim. Arabada koyduğum antifreeze bitmişti bir müddet bekledikten sonra tam gaz beyninin alt tarafından su aktığını gördüm... Gece vakti çok iyi olmasada gördüğüm kadarıyla beynin su girişi ya da çıkışında bir yerden kaçırıyor...

    Önceki mesajda yazdığım gibi 10 000 bakımı geldi. Bunun üzerine bugün 2 sorun daha eklendi... Yani yarın (perşembe günü) muhakkak yetkili bir servisinize uğramam gerekiyor ancak daha önce dediğim gibi bu işlemleri uzanlar lpg'de yaptırmak istemiyorum... İsmim Fatih Demirci, telefon numaram 0 505 225 04 24... En yakın zamanda bana ulaşmanızı bekliyorum. İlginiz için tekrar çok teşekkür ederim...




    Müşterimizin Sorunu İçin irtibata geçilmiş ve kendisine nerede yardımcı olunacağı konusunda bilgi verilmiştir. Ve servisimize geldiğinde ise kendisi ile ayrıca ilgilenilecektir. İlgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim. Sorularınız ve sorunlarınız için burdayız! Lütfen sorun ve sorgulayın ki bizimde müşterilerimize yardımcı olma konusunda ki savasımıza yardımcı olduğunuz! Teşekkür Ederim!

    Alıntıları Göster
    Merhabalar...
    Az önce kahvecioğlu LPG' den evime ulaştım...Motorum su eksilttiğinden dolayı 10 km' de bir durup durup su ekleyerek geç saatte kuruma ulaştım. Sağolsunlar beni gayet sıcak karşıladılar. BEn başımdan geçenleri anlatırken ustalar hemen tamirata başladılar. Sorun hortumlarda değilmiş beynin altında bağlantı noktasındaymış. Beyin sanırım sağlam bağlanmadığından hareket ediyor ve sonunda gevşemeden dolayı su akıtıyor. Sonuç olarak 10000 bakımını da yaptırdım normalde 60 ytl imiş ama benim durumumdan ötürü benden 50 ytl aldılar... Gazım yolda bitmişti gaz alıp gelesiye saat 18.30 oldu ama sağolsunlar beni beklediler arabayı bilgisayar bağlayıp hata kodlarını sildiler. Ancak;

    * Sistemimde su bitmişti. İlk gittiğimde pembe antifreeze koyacağımı söylemiştim ancak yan tarafta bulunan vw servisine sorduklarında 3 litresinin 40 ytl olduğunu öğrenince mavi koymaya karar verdim ancak koyamadık çünkü yakınlarda yürüyerek gidip antifreeze alacak yer yoktu. Arabamda su olmadığı için benim arabamla gidilemiyordu, aynı zamanda alıp gelmeye başka araç bulamadılar. Benim arabama su koyup gaz almaya gittiğimde antifreeze alayım dedim ancak usta hangi hortumu söküp suyu boşaltacağımı bilemiyorum dedi.Yanlış hortumu sökersek takamayabiliriz ve devamlı su kaçırabilir dedi. Ustanın bu sözü üzerine ısrar etmedim. Bence bu mevsimde dönüşüm yapıldığına göre antifreeze temin edilebilmeliydi....(Hatta bana göre onların hatası yüzünden sistemimdeki antifreeze boşalmıştı açık söylemek gerekirse antifreeze' in kme tarafından koyulmasını beklerdim.) Bu arada beyin aynen eskisi gibi monte edildi tekrar aynı arızayı verir bence bu dedim. Vermez abi dediler. Umuyorum onlar haklıdır.

    * Bunun yanında gaz alıp gelmem saat 18.30' u bulmuştu. Yeni yazılım atmalarını beklerdim ustabaşının bana dediği yazılımda sorun olmadığı idi. Son ölçümümü söyledim. Litresi 1.57' den 34 litre gaz almıştım 330 km yol gitti. Bunun en az 20 km' si benzinde gitmiştir 170 ykr sanki biraz fazla gibi dedim. Ancak usta bu arabanın 200 ykr altında yakmasının normal olduğunu söyledi. Hatta bunu ısrarla söyledi. Taksicilere sormamı, 200 ykr' den az yakan bulamayacağımı iddaa etti... Bende diyecek bi şey bulamadım bunları aynen yazacağımı söyledim. Hatta yarın gerçekten üşenmeyeceğim, bir taksici bulup soracağım eğer daha az yakıyorsa telefon edeceğim... :)

    * Son olarak gaz muayenesinde 7000 co oranı altına inmediğini söyledim. Bunun ayarla ilgisi olmadığını çoğu aracın eksoz muayenesinden geçemediğini katalitik konvertörün temizlenmesi, enjektörlerin temizlenmesi, temiz hava filtresi gibi işlemler yapmam gerektiğini söyledi. Bu konuda bilgim yok forumdaki ustalardan fikir alacağım...

    Çok uzun oldu ama başımdan geçenler bunlar... İşin kötüsü otobandan doğru döndüm hararet göstergem 90' a ulaşmadı hiç. Acaba ne olmuş olabilir merak ediyorum. Yarın bir vw servisine uğrayıp öğreneceğiz artık. Bu arada dolum ağzı için verdiğim 30 ytl gitti. Umarım bundan sonra montaj yapılan kişilere bu uyarı yapılır...

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KME

    quote:

    Orjinalden alıntı: komador

    Benim aracıma 1 yıl önce kme marka sıralı lpg taktırdım.genelde memnunum ancak taktırdığım günden beri deposunu lpg doldurduğumda bazen göstergenin yeşil ışıkları yanıyor aradan üç beş dk sonra kırmızı oluyor.Bunu servisine bakımını yaptırmaya gittiğimde söyledim pek oralı olmadılar şimdi hatırlamıyorum şundandır bundandır dediler önemsemediler bende aracımın çalışması ile ilgili bir sorun olmadığından üzerine düşüp ısrar etmedim öylece kaldı.Benim bu gösterge sorunumun tamiri çokmu zor veya masraflımı servis tamir etmek istemiyor veya önemsemiyor.



    Sayın komador;

    Oncelikle KME sorunlarınızı bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim!

    Sizin sorununuz ya sensörden yada Şamandıradan meydana gelmekte olabilir. Tabi ustalarımız gördükten sonra söylemeleri daha iyi olur! Nerde oturdugunuzu yada irtibat telefonu yazarsanız burdan size ulaşabilirim! En yakın KME Yetkili Servisimize yönlendirir ve yardımcı oluruz. bekliyorum.

    Saygılarımla!

    Alıntıları Göster
    Orjinalden alıntı: KME

    Sayın komador;

    Oncelikle KME sorunlarınızı bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim!

    Sizin sorununuz ya sensörden yada Şamandıradan meydana gelmekte olabilir. Tabi ustalarımız gördükten sonra söylemeleri daha iyi olur! Nerde oturdugunuzu yada irtibat telefonu yazarsanız burdan size ulaşabilirim! En yakın KME Yetkili Servisimize yönlendirir ve yardımcı oluruz. bekliyorum.

    Saygılarımla!

    Sayın kme yetkilisi bugün pm den size telefonumu vermiştim sağolun beni aradınız ve kme sıralı sistemimi yapan serviside aramış olmalısınızki servis yetkilisi beni aradı ve servise gelmemi söyledi. bu hafta sonu servise gideceğim sonucunu buradan paylaşırım.teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    Merhabalar...
    Az önce kahvecioğlu LPG' den evime ulaştım...Motorum su eksilttiğinden dolayı 10 km' de bir durup durup su ekleyerek geç saatte kuruma ulaştım. Sağolsunlar beni gayet sıcak karşıladılar. BEn başımdan geçenleri anlatırken ustalar hemen tamirata başladılar. Sorun hortumlarda değilmiş beynin altında bağlantı noktasındaymış. Beyin sanırım sağlam bağlanmadığından hareket ediyor ve sonunda gevşemeden dolayı su akıtıyor. Sonuç olarak 10000 bakımını da yaptırdım normalde 60 ytl imiş ama benim durumumdan ötürü benden 50 ytl aldılar... Gazım yolda bitmişti gaz alıp gelesiye saat 18.30 oldu ama sağolsunlar beni beklediler arabayı bilgisayar bağlayıp hata kodlarını sildiler. Ancak;

    * Sistemimde su bitmişti. İlk gittiğimde pembe antifreeze koyacağımı söylemiştim ancak yan tarafta bulunan vw servisine sorduklarında 3 litresinin 40 ytl olduğunu öğrenince mavi koymaya karar verdim ancak koyamadık çünkü yakınlarda yürüyerek gidip antifreeze alacak yer yoktu. Arabamda su olmadığı için benim arabamla gidilemiyordu, aynı zamanda alıp gelmeye başka araç bulamadılar. Benim arabama su koyup gaz almaya gittiğimde antifreeze alayım dedim ancak usta hangi hortumu söküp suyu boşaltacağımı bilemiyorum dedi.Yanlış hortumu sökersek takamayabiliriz ve devamlı su kaçırabilir dedi. Ustanın bu sözü üzerine ısrar etmedim. Bence bu mevsimde dönüşüm yapıldığına göre antifreeze temin edilebilmeliydi....(Hatta bana göre onların hatası yüzünden sistemimdeki antifreeze boşalmıştı açık söylemek gerekirse antifreeze' in kme tarafından koyulmasını beklerdim.) Bu arada beyin aynen eskisi gibi monte edildi tekrar aynı arızayı verir bence bu dedim. Vermez abi dediler. Umuyorum onlar haklıdır.

    * Bunun yanında gaz alıp gelmem saat 18.30' u bulmuştu. Yeni yazılım atmalarını beklerdim ustabaşının bana dediği yazılımda sorun olmadığı idi. Son ölçümümü söyledim. Litresi 1.57' den 34 litre gaz almıştım 330 km yol gitti. Bunun en az 20 km' si benzinde gitmiştir 170 ykr sanki biraz fazla gibi dedim. Ancak usta bu arabanın 200 ykr altında yakmasının normal olduğunu söyledi. Hatta bunu ısrarla söyledi. Taksicilere sormamı, 200 ykr' den az yakan bulamayacağımı iddaa etti... Bende diyecek bi şey bulamadım bunları aynen yazacağımı söyledim. Hatta yarın gerçekten üşenmeyeceğim, bir taksici bulup soracağım eğer daha az yakıyorsa telefon edeceğim... :)

    * Son olarak gaz muayenesinde 7000 co oranı altına inmediğini söyledim. Bunun ayarla ilgisi olmadığını çoğu aracın eksoz muayenesinden geçemediğini katalitik konvertörün temizlenmesi, enjektörlerin temizlenmesi, temiz hava filtresi gibi işlemler yapmam gerektiğini söyledi. Bu konuda bilgim yok forumdaki ustalardan fikir alacağım...

    Çok uzun oldu ama başımdan geçenler bunlar... İşin kötüsü otobandan doğru döndüm hararet göstergem 90' a ulaşmadı hiç. Acaba ne olmuş olabilir merak ediyorum. Yarın bir vw servisine uğrayıp öğreneceğiz artık. Bu arada dolum ağzı için verdiğim 30 ytl gitti. Umarım bundan sonra montaj yapılan kişilere bu uyarı yapılır...

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...

    Alıntıları Göster
    eksoz muayenesinde HO değerinin 7000 çıktığını söylemişsiniz.. bir yanlışlık olmasın. eksoz ölçümü yaptırdığım kağıdı buldum, HO diye bir değer yok ama HC değeri var. onun da maksimum değeri 1200. acaba benzinde de aynı değerler mi ölçülüyor? benzinde de aynı sonuçlar çıkıyorsa lpg ile ilgili olmayabilir sorununuz.

    yakıt sarfiyatına gelince.. aracınız hangi marka ve model? benzinde 100km.de kaç lt yakıyor mesela? benzin değerlerini baz alıp lpg ile karşılaştırmak en iyisi. lpg.de %10-15 daha fazla yakar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    Merhabalar...
    Az önce kahvecioğlu LPG' den evime ulaştım...Motorum su eksilttiğinden dolayı 10 km' de bir durup durup su ekleyerek geç saatte kuruma ulaştım. Sağolsunlar beni gayet sıcak karşıladılar. BEn başımdan geçenleri anlatırken ustalar hemen tamirata başladılar. Sorun hortumlarda değilmiş beynin altında bağlantı noktasındaymış. Beyin sanırım sağlam bağlanmadığından hareket ediyor ve sonunda gevşemeden dolayı su akıtıyor. Sonuç olarak 10000 bakımını da yaptırdım normalde 60 ytl imiş ama benim durumumdan ötürü benden 50 ytl aldılar... Gazım yolda bitmişti gaz alıp gelesiye saat 18.30 oldu ama sağolsunlar beni beklediler arabayı bilgisayar bağlayıp hata kodlarını sildiler. Ancak;

    * Sistemimde su bitmişti. İlk gittiğimde pembe antifreeze koyacağımı söylemiştim ancak yan tarafta bulunan vw servisine sorduklarında 3 litresinin 40 ytl olduğunu öğrenince mavi koymaya karar verdim ancak koyamadık çünkü yakınlarda yürüyerek gidip antifreeze alacak yer yoktu. Arabamda su olmadığı için benim arabamla gidilemiyordu, aynı zamanda alıp gelmeye başka araç bulamadılar. Benim arabama su koyup gaz almaya gittiğimde antifreeze alayım dedim ancak usta hangi hortumu söküp suyu boşaltacağımı bilemiyorum dedi.Yanlış hortumu sökersek takamayabiliriz ve devamlı su kaçırabilir dedi. Ustanın bu sözü üzerine ısrar etmedim. Bence bu mevsimde dönüşüm yapıldığına göre antifreeze temin edilebilmeliydi....(Hatta bana göre onların hatası yüzünden sistemimdeki antifreeze boşalmıştı açık söylemek gerekirse antifreeze' in kme tarafından koyulmasını beklerdim.) Bu arada beyin aynen eskisi gibi monte edildi tekrar aynı arızayı verir bence bu dedim. Vermez abi dediler. Umuyorum onlar haklıdır.

    * Bunun yanında gaz alıp gelmem saat 18.30' u bulmuştu. Yeni yazılım atmalarını beklerdim ustabaşının bana dediği yazılımda sorun olmadığı idi. Son ölçümümü söyledim. Litresi 1.57' den 34 litre gaz almıştım 330 km yol gitti. Bunun en az 20 km' si benzinde gitmiştir 170 ykr sanki biraz fazla gibi dedim. Ancak usta bu arabanın 200 ykr altında yakmasının normal olduğunu söyledi. Hatta bunu ısrarla söyledi. Taksicilere sormamı, 200 ykr' den az yakan bulamayacağımı iddaa etti... Bende diyecek bi şey bulamadım bunları aynen yazacağımı söyledim. Hatta yarın gerçekten üşenmeyeceğim, bir taksici bulup soracağım eğer daha az yakıyorsa telefon edeceğim... :)

    * Son olarak gaz muayenesinde 7000 co oranı altına inmediğini söyledim. Bunun ayarla ilgisi olmadığını çoğu aracın eksoz muayenesinden geçemediğini katalitik konvertörün temizlenmesi, enjektörlerin temizlenmesi, temiz hava filtresi gibi işlemler yapmam gerektiğini söyledi. Bu konuda bilgim yok forumdaki ustalardan fikir alacağım...

    Çok uzun oldu ama başımdan geçenler bunlar... İşin kötüsü otobandan doğru döndüm hararet göstergem 90' a ulaşmadı hiç. Acaba ne olmuş olabilir merak ediyorum. Yarın bir vw servisine uğrayıp öğreneceğiz artık. Bu arada dolum ağzı için verdiğim 30 ytl gitti. Umarım bundan sonra montaj yapılan kişilere bu uyarı yapılır...

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mitto

    Merhabalar...
    Az önce kahvecioğlu LPG' den evime ulaştım...Motorum su eksilttiğinden dolayı 10 km' de bir durup durup su ekleyerek geç saatte kuruma ulaştım. Sağolsunlar beni gayet sıcak karşıladılar. BEn başımdan geçenleri anlatırken ustalar hemen tamirata başladılar. Sorun hortumlarda değilmiş beynin altında bağlantı noktasındaymış. Beyin sanırım sağlam bağlanmadığından hareket ediyor ve sonunda gevşemeden dolayı su akıtıyor. Sonuç olarak 10000 bakımını da yaptırdım normalde 60 ytl imiş ama benim durumumdan ötürü benden 50 ytl aldılar... Gazım yolda bitmişti gaz alıp gelesiye saat 18.30 oldu ama sağolsunlar beni beklediler arabayı bilgisayar bağlayıp hata kodlarını sildiler. Ancak;

    * Sistemimde su bitmişti. İlk gittiğimde pembe antifreeze koyacağımı söylemiştim ancak yan tarafta bulunan vw servisine sorduklarında 3 litresinin 40 ytl olduğunu öğrenince mavi koymaya karar verdim ancak koyamadık çünkü yakınlarda yürüyerek gidip antifreeze alacak yer yoktu. Arabamda su olmadığı için benim arabamla gidilemiyordu, aynı zamanda alıp gelmeye başka araç bulamadılar. Benim arabama su koyup gaz almaya gittiğimde antifreeze alayım dedim ancak usta hangi hortumu söküp suyu boşaltacağımı bilemiyorum dedi.Yanlış hortumu sökersek takamayabiliriz ve devamlı su kaçırabilir dedi. Ustanın bu sözü üzerine ısrar etmedim. Bence bu mevsimde dönüşüm yapıldığına göre antifreeze temin edilebilmeliydi....(Hatta bana göre onların hatası yüzünden sistemimdeki antifreeze boşalmıştı açık söylemek gerekirse antifreeze' in kme tarafından koyulmasını beklerdim.) Bu arada beyin aynen eskisi gibi monte edildi tekrar aynı arızayı verir bence bu dedim. Vermez abi dediler. Umuyorum onlar haklıdır.

    * Bunun yanında gaz alıp gelmem saat 18.30' u bulmuştu. Yeni yazılım atmalarını beklerdim ustabaşının bana dediği yazılımda sorun olmadığı idi. Son ölçümümü söyledim. Litresi 1.57' den 34 litre gaz almıştım 330 km yol gitti. Bunun en az 20 km' si benzinde gitmiştir 170 ykr sanki biraz fazla gibi dedim. Ancak usta bu arabanın 200 ykr altında yakmasının normal olduğunu söyledi. Hatta bunu ısrarla söyledi. Taksicilere sormamı, 200 ykr' den az yakan bulamayacağımı iddaa etti... Bende diyecek bi şey bulamadım bunları aynen yazacağımı söyledim. Hatta yarın gerçekten üşenmeyeceğim, bir taksici bulup soracağım eğer daha az yakıyorsa telefon edeceğim... :)

    * Son olarak gaz muayenesinde 7000 co oranı altına inmediğini söyledim. Bunun ayarla ilgisi olmadığını çoğu aracın eksoz muayenesinden geçemediğini katalitik konvertörün temizlenmesi, enjektörlerin temizlenmesi, temiz hava filtresi gibi işlemler yapmam gerektiğini söyledi. Bu konuda bilgim yok forumdaki ustalardan fikir alacağım...

    Çok uzun oldu ama başımdan geçenler bunlar... İşin kötüsü otobandan doğru döndüm hararet göstergem 90' a ulaşmadı hiç. Acaba ne olmuş olabilir merak ediyorum. Yarın bir vw servisine uğrayıp öğreneceğiz artık. Bu arada dolum ağzı için verdiğim 30 ytl gitti. Umarım bundan sonra montaj yapılan kişilere bu uyarı yapılır...

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...



    Sayın Mitto;

    Suanda Ayarınız iyidir umarım! Sonuçları buradan bildiriniz!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm

    eksoz muayenesinde HO değerinin 7000 çıktığını söylemişsiniz.. bir yanlışlık olmasın. eksoz ölçümü yaptırdığım kağıdı buldum, HO diye bir değer yok ama HC değeri var. onun da maksimum değeri 1200. acaba benzinde de aynı değerler mi ölçülüyor? benzinde de aynı sonuçlar çıkıyorsa lpg ile ilgili olmayabilir sorununuz.

    yakıt sarfiyatına gelince.. aracınız hangi marka ve model? benzinde 100km.de kaç lt yakıyor mesela? benzin değerlerini baz alıp lpg ile karşılaştırmak en iyisi. lpg.de %10-15 daha fazla yakar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: eranyumm

    eksoz muayenesinde HO değerinin 7000 çıktığını söylemişsiniz.. bir yanlışlık olmasın. eksoz ölçümü yaptırdığım kağıdı buldum, HO diye bir değer yok ama HC değeri var. onun da maksimum değeri 1200. acaba benzinde de aynı değerler mi ölçülüyor? benzinde de aynı sonuçlar çıkıyorsa lpg ile ilgili olmayabilir sorununuz.

    yakıt sarfiyatına gelince.. aracınız hangi marka ve model? benzinde 100km.de kaç lt yakıyor mesela? benzin değerlerini baz alıp lpg ile karşılaştırmak en iyisi. lpg.de %10-15 daha fazla yakar.


    İlk mesajda karıştırmışım, ikinci mesajda düzelttim. CO değeri 7000 civarı çıkıyor... Uzun zamandır benzinde kullanmadığımdan ölçüm yapamadım ama 2000 polo 6n 1.6 motor bence lpg' de 200 ykr yakmaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    quote:

    Orjinalden alıntı: eranyumm

    eksoz muayenesinde HO değerinin 7000 çıktığını söylemişsiniz.. bir yanlışlık olmasın. eksoz ölçümü yaptırdığım kağıdı buldum, HO diye bir değer yok ama HC değeri var. onun da maksimum değeri 1200. acaba benzinde de aynı değerler mi ölçülüyor? benzinde de aynı sonuçlar çıkıyorsa lpg ile ilgili olmayabilir sorununuz.

    yakıt sarfiyatına gelince.. aracınız hangi marka ve model? benzinde 100km.de kaç lt yakıyor mesela? benzin değerlerini baz alıp lpg ile karşılaştırmak en iyisi. lpg.de %10-15 daha fazla yakar.


    İlk mesajda karıştırmışım, ikinci mesajda düzelttim. CO değeri 7000 civarı çıkıyor... Uzun zamandır benzinde kullanmadığımdan ölçüm yapamadım ama 2000 polo 6n 1.6 motor bence lpg' de 200 ykr yakmaz...

    Alıntıları Göster
    CO değeri var en fazla alabileceği değer 3.5 , CO2 (karbondioksiot) var, onun da üst sınırı 15...

    gazda çok yaktığını düşünüyorsanız en sağlıklı yöntem benzinde ölçüm yapıp, daha sonra da benzindeki yakıtın üstüne %10-15 ilave edip gazı hesaplamak olacaktır.. en azından servise diyebilirsiniz benzinde şu kadar yakıyor, gazda da bu kadar yakması lazım diye. elinizde ispatı olur yani.

    bildiğim kadarıyla vw'in 1.6 motorları biraz fazla yakıyor. meselawww.otomobul.com sitesinde teknik değerlerine bakabilirsiniz. (başka yerde bulamadım). orda 100km/9.8lt. şehiriçi görünüyor.. eğer bu değer doğruysa gaz tüketiminiz yaklaşık 11lt. çıkar. o da aynen geçen sefer hesapladığınız gibi yaklaşık 170 kuruşa denk gelir.. ama kendinizin hesaplamasında yarar var.
    kolay gelsin, iyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm

    CO değeri var en fazla alabileceği değer 3.5 , CO2 (karbondioksiot) var, onun da üst sınırı 15...

    gazda çok yaktığını düşünüyorsanız en sağlıklı yöntem benzinde ölçüm yapıp, daha sonra da benzindeki yakıtın üstüne %10-15 ilave edip gazı hesaplamak olacaktır.. en azından servise diyebilirsiniz benzinde şu kadar yakıyor, gazda da bu kadar yakması lazım diye. elinizde ispatı olur yani.

    bildiğim kadarıyla vw'in 1.6 motorları biraz fazla yakıyor. meselawww.otomobul.com sitesinde teknik değerlerine bakabilirsiniz. (başka yerde bulamadım). orda 100km/9.8lt. şehiriçi görünüyor.. eğer bu değer doğruysa gaz tüketiminiz yaklaşık 11lt. çıkar. o da aynen geçen sefer hesapladığınız gibi yaklaşık 170 kuruşa denk gelir.. ama kendinizin hesaplamasında yarar var.
    kolay gelsin, iyi günler.

    Alıntıları Göster
    biraz önce lpg mi taktırdığım servisten geldim ve yazıyorum. Servis yetkilisi bana simit tanklarda gösterge sorunu olabileceğinden bahsetti.arabanın önü yokuşa gelecek şekilde durun dedi durdum 2 lamba yeşil yandı önünü hafif aşağı getirdim bir an kırmızı yandı ve tekrar iki yeşile döndü.o anda depoda yaklaşık 30 lt lpg vardı.Simit depoların gösterge sorunu olduğuna inanıyorum.ayrıca şunuda belirteyim KME sıralı sistemden memnunum.Göstergeyi kendine sorun edinecekler için en iyisi silindir depo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: komador

    biraz önce lpg mi taktırdığım servisten geldim ve yazıyorum. Servis yetkilisi bana simit tanklarda gösterge sorunu olabileceğinden bahsetti.arabanın önü yokuşa gelecek şekilde durun dedi durdum 2 lamba yeşil yandı önünü hafif aşağı getirdim bir an kırmızı yandı ve tekrar iki yeşile döndü.o anda depoda yaklaşık 30 lt lpg vardı.Simit depoların gösterge sorunu olduğuna inanıyorum.ayrıca şunuda belirteyim KME sıralı sistemden memnunum.Göstergeyi kendine sorun edinecekler için en iyisi silindir depo.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: komador

    biraz önce lpg mi taktırdığım servisten geldim ve yazıyorum. Servis yetkilisi bana simit tanklarda gösterge sorunu olabileceğinden bahsetti.arabanın önü yokuşa gelecek şekilde durun dedi durdum 2 lamba yeşil yandı önünü hafif aşağı getirdim bir an kırmızı yandı ve tekrar iki yeşile döndü.o anda depoda yaklaşık 30 lt lpg vardı.Simit depoların gösterge sorunu olduğuna inanıyorum.ayrıca şunuda belirteyim KME sıralı sistemden memnunum.Göstergeyi kendine sorun edinecekler için en iyisi silindir depo.



    Sonuçları bildirdiğiniz İçin Teşekkür Ederim!

    Sorularınız ve sorunlarınız için Biz hep burayız!




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.