Şimdi Ara

akü tamamen bittikken,vurdurunca çalışırmı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
1
Favori
11.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • akü bitik olarak iki şekilde oluyor
    birincisi gösterge kırmızı ışıkları zayıf yanıyor,far yanmaz,kapı otomatikleri çalışmaz,aküde gr elektrik kalmıştır sadece gösterge kırmızı ışıkları yanar,marşa basınca vıuu vıuu ses bile gelmez,marşa basınca tık yapar sadece çalılşmaz bile
    bu durumda aracı ittirip vurdurunca çalışıyor,akü doluyor,başıma geldi bu

    ama birde sabaha kadar açık kalıp,tamamen biterse,gösterge kırmızı ışıkları bile yanmazsa sanki arabada hiç akü yok,söküp atılmışcasına elektrik kalmamışsa
    o zaman ittirip vurdurunca çalışırmı,hatta aküyü sökün sonra ittirip vurdurun çalışırmı

    birde şunu izledim,birinin akü tamamen bitikti,onu çıkardılar,sağlam akü taktılar aracı çalıştırdılar,sağlam aküyü çıkardılar
    araç o anda çalışıyor,akü yok ama çalışıyor
    sonra bitik aküyü taktılar,akü dolmaya başladı bunu izledim

    ama arabada akü yokken ittirinca çalışırmı sorum bu,yada tamamen bitikse







  • Akü tamamen bitince çalışmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aku bitik olsa bile vurdurunca calisir diyorum bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam daha gecen cuma basima geldi, kabin ici isigini acik unutmusum gunlerce yanik kalmis, saat bile calismiyordu. Vurdurmak ise yaramaz biliyorduk ama yine de denedik, tık yok. Takviyeyle hallettim artik. Arac 2000 Felicia

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1999 yılında Polo Sportline servis bakımdan teslim aldıktan sonra trafikte giderken vites geçişi için debriyaja tam basmadığımdan stop etti.
    Tekrar çalıştırmak istedim ama marş bile basmıyordu. Vurdurarak çalıştırıp en yakın oto elektrikçiye gittim. Akü bitip deyip aküyü değiştirdiler.
    Ertesi gün tekrar arabayı çalıştırmak istediğimde yine aynı şey oldu ve yine vurdurarak çalıştırıp aküyü satın aldığım yere gittim.
    Ölçüm yaptı aküde sorun yok sonra akü bağlantı kablolarını kontrol etti ve sorunu buldu. Rekor Oto' nun yetkili servisinde akü bağlantı kablosunun kutup başındaki kutu içerisinde bulunan devrelerden birini kırıp yerine mısır püskülü benzeri bir kablo lehimlemişler.
    Elektrikçinin dediğine göre akü şarj etmediği için boşalıyordu.
    O kabloyu söktü ve güzel bir lehim ile kırılan devreyi birleştirdi, sorun kalmadı.




  • akü tamamen bitince araba iterek zor çalışıyor. biz takviye kaplosu bulamadık kamyonun arkasına bağladık çekerek baya bir zor çalıştırdık

    yine biyerde aküm bitti adam reno expres çalışır vaziyette aküsünü söktü benim
    arabayı taktı arabayı çalıştırdık. benim araba çalışır vaziyette aküyü alıp tekrar onun arabasına bağladık
  • Akünün amacı motoru calıstırmak ve motor calısmadan aydınlatmayı elektrik devrelerini saglamak. O yuzden motor calistiktan sonra aküyü cıkarıp takabilirsin.

    Vurdurunca calısıyor ama arabayı kapattıgın yerde yine vurdurman lazım :) gösterge ısıkları yanık icin konusuyorum tabi.

    Dibine kadar bitik basıma gelmedi daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    1999 yılında Polo Sportline servis bakımdan teslim aldıktan sonra trafikte giderken vites geçişi için debriyaja tam basmadığımdan stop etti.
    Tekrar çalıştırmak istedim ama marş bile basmıyordu. Vurdurarak çalıştırıp en yakın oto elektrikçiye gittim. Akü bitip deyip aküyü değiştirdiler.
    Ertesi gün tekrar arabayı çalıştırmak istediğimde yine aynı şey oldu ve yine vurdurarak çalıştırıp aküyü satın aldığım yere gittim.
    Ölçüm yaptı aküde sorun yok sonra akü bağlantı kablolarını kontrol etti ve sorunu buldu. Rekor Oto' nun yetkili servisinde akü bağlantı kablosunun kutup başındaki kutu içerisinde bulunan devrelerden birini kırıp yerine mısır püskülü benzeri bir kablo lehimlemişler.
    Elektrikçinin dediğine göre akü şarj etmediği için boşalıyordu.
    O kabloyu söktü ve güzel bir lehim ile kırılan devreyi birleştirdi, sorun kalmadı.

    evet o sorun,aküye gelen şarj kablolarıyla alakalı sorun,şarj etmiyor

    birde bu tarz sorun bana oldu,benim aküyü 8 sene kullanmışım,ama aküden anlamadığım acemilik zamanlarda,aracı benzinlikte stop ettim,benzin aldım ve marşa bastım araç çalışmadı,ama gösterge ışıkları kırmızıydı,ittirip çalıştırdık

    sonra eve geldim stop ettim,ertesi gün çalıştırdım araba çalışmadı,servis geldi aküyü değiştirdi,dediki içindeki batarya ömrünü tamamlamış,şarj tutmuyor dedi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    1999 yılında Polo Sportline servis bakımdan teslim aldıktan sonra trafikte giderken vites geçişi için debriyaja tam basmadığımdan stop etti.
    Tekrar çalıştırmak istedim ama marş bile basmıyordu. Vurdurarak çalıştırıp en yakın oto elektrikçiye gittim. Akü bitip deyip aküyü değiştirdiler.
    Ertesi gün tekrar arabayı çalıştırmak istediğimde yine aynı şey oldu ve yine vurdurarak çalıştırıp aküyü satın aldığım yere gittim.
    Ölçüm yaptı aküde sorun yok sonra akü bağlantı kablolarını kontrol etti ve sorunu buldu. Rekor Oto' nun yetkili servisinde akü bağlantı kablosunun kutup başındaki kutu içerisinde bulunan devrelerden birini kırıp yerine mısır püskülü benzeri bir kablo lehimlemişler.
    Elektrikçinin dediğine göre akü şarj etmediği için boşalıyordu.
    O kabloyu söktü ve güzel bir lehim ile kırılan devreyi birleştirdi, sorun kalmadı.

    Aküyüde bosa değiştin o zaman

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.