Şimdi Ara

Aldığım iPhone 5 ile ilgili sorunlar!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyi forumlar. 2 gün önce iphone5 aldım ikinci el. Aldığım bayide garanti belgesi yoktu ama imei no ile sorgulattığım da cihazın genpa çıkışlı olduğunu fakat ne kadar garantisi kaldığını göremiyorum. Şimdi benim asıl sorunum, cihazın kamerasında leke var. Foto ve video çekimine geçtiğimde ekranda toplu iğne başı gibi leke ortaya çıkıyor. Ikinci sorunum ise home tuşu sağa sola dönüyor. Yani üzerine basılı tutup parmağımı sola veya sağa çevirdiğimde home tuşu da kayıyor. Üçüncü sorunum ise cihazın sağ üst kısım ekrana bastırdığımda ise ekranda renk kaybı oluyor. Yani hesap makinelerinin ekranına bastırdığımıda ekranda tuhaf tuhaf şeyler oluyor ya hani öyle bir şey işte. Son sorunumda ekranın sağ kısmında bazen hissizlik oluyor. Özellikle candy crush oynarken şekerleri hareket ettiremiyorum bazen. Şimdi arkadaşlar bu sorunlar yüzünden cihazı iade mi etsem yoksa garantiye mi versem? Garanti süremi bilmiyorum ama öğrenemedim bir türlü. Apple.com' san baktığımda Aralık 16 bitiş görünüyor. Yardımınıza ihtiyacım var, cevap veren herkese teşekkürler, iyi forumlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Aralık 16'da 1 yıl doluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gönder garantiye değişim çıkar belki şansına senin için de iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başın ağrımadan iade etmelisin
    cihazı yetkisiz mudahale olabilir ve bu sebeple garantiden faydalanamazsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WinqSaber kullanıcısına yanıt
    hocam sımdı cıhazı garantıye yollarsan en az 30 gun cıhazsız kalacaksın bence ılk basta aldıgın yerle gorus para ıadesı ya da baska duzgun bır cıhazla degıstırmeyı dene. yok benım ıcın 30 gun sorun degıl dıyosan da dırek servıse yolla bana göre direk yenı bır cıhhazla degısım yaparlar.
  • Arkadasin dedigi gibi mudahale varsa garantiden faydalanamazsin iade edebiliyorsan et

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gallerkrali

    hocam sımdı cıhazı garantıye yollarsan en az 30 gun cıhazsız kalacaksın bence ılk basta aldıgın yerle gorus para ıadesı ya da baska duzgun bır cıhazla degıstırmeyı dene. yok benım ıcın 30 gun sorun degıl dıyosan da dırek servıse yolla bana göre direk yenı bır cıhhazla degısım yaparlar.

    30 gün sıkıntı değil ama değişme garantisi yok işte ona canım sıkılıyor. Sorunların tamamı donanımsal, bu çok net fakat genpa çıkışlı cihazın garanti süresini öğrenemedim bir türlü tekrar arayacağım bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • WinqSaber kullanıcısına yanıt
    genpa yı ara ya da genpa ınternet sıtesı uzerınden onlıne destek var ordan bır ıletısıme gec bakalım bılgı alabılırsn belkı
  • Home tuşu mu dönüyor. 3 yıllık 3gs kullanıcısıyım stabilite kaybı hariç hiç bir sıkıntım olmadı şimdiye kadar. Ölmüş hocam o telefon direk iade edin.
  • iade et bence cihaz çok sorunlu resmen elle tutulur bir yanı yok,bu tarz sorunları olan bir cihazı size nasıl söylemeden satabilirler
  • Tamir görmüş olabilir o cihaz arızalar yazılım kaynaklı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke cihazı alırken inceleseydiniz biraz. Yapacak hiçbir şey kalmamış. Tek şansınız iade.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranın içinde toz varsa açılmıştır
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.