Şimdi Ara

Alfa Giulietta (Jülyet) 1.4 multiair 170 bg TCT incelemesi - güncellendi. (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
8
Favori
74.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @ krandei

    Benim araç 170 hp ,tct,spor 1 paket, dreksiyondan f1. Renk,beyaz. 65900 e aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak reis -- 18 Temmuz 2012; 17:51:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim arac tct progression beyaz f1 vites siyah cam kımsede olmayan yan eteklikler 68750 ye aldım yüzde 5 koc ındırımıyle
  • Arkadaşlar yazdığınız fiyatlar ile sahibinden.com'da satılan sıfır araçlar arasında sanki fiyat olarak büyük farklar var.

    Bu ilanlar manuel vites ancak liste fiyatlarından 8-9bin TL ucuz!

    Araçların hepsi 1.4 170bg ve hepsi manuel vites.

    Cam Tavanlı (54,750):http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2012-sifir-alfa-romeo-cam-tavanli-1-4-tb-multiair-170-hp-distini-93468646/detay

    Normal (50,000):http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2012-alfa-romeo-1-4-tb-170-hp-distinictive-beyaz-sifir-km-93410917/detay

    Normal (49,500):http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2012-alfa-romeo-giulietta-1-4-tb-multiair-distinctive-170-hp-92962079/detay

    Cam Tavanlı (53,000):http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2012-alfa-romeo-giulietta-1-4-tb-multiair-distinctive-170-hp-92959352/detay

    Cam Tavan + Spor3 paket (56,500):http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2012-sifir-km-sifir-km-1-4-tb-170-beygir-cam-tavan-92901723/detay

    @endustry hocam sizin kimsede olmayan yan eteklikler bundan mı?


    Şimdi merak ettiğim bu araçlarda 8-9bin TL indirim yapıyorlar da kimse bilmiyor mu? sitede 58,650TL olan araç yukarıdaki ilanlarda 49,500TL arada 9,150TL fark var. Ayrıca ilanlarda bahsedlen araçlar için bayi çıkışlı garantili deniyor sorduğunuzda. Bu fark neden kaynaklanıyor?

    Asıl sorum şu: yarın ben alfa romeo bayisine gittiğimde bu araç için ne fiyat verecekler?




  • ben yazmayı unutmusum benım aractada cam tavan o sekılde 68500 e falan gelmıstı 9 ay faizsiz krediyle beraber. ustelık baya pazarlık yapıp koc ındırımı kullandım.
    sahıbınden dekı ılanları anlamak mumkun deıl. belkı araclar plakalıdır. ama yınede fıyatlar cok dusuk. benim aklıma şöyle bişey gelior; julinin otomatiği gercekten cok beklenmıstı. tct gelıncede hem performansı hemde yakıt harcamaları ıyılestı buda otomatık vıtese ragbeti arttırdı. ve manueller ellerınde kaldı gibi bi düşünce gelıo aklıma. cunkı otomatık vıtesler hep yuksek fıyatlara satıldı sahıbınden de takıp ettim bende.
    benim eteklerin resmını cekıp koyarım. kimsede olmayan diyince herkesınkınden güzel anlamına gelmıo buarada kımse yanlıs anlamasın. ama yınede farklı eteklikler var bende.
    avro düştü diye artık ulasılması daha zor araclar oldu bence juli ler. cunku 1 serısının fıyatı bu aylarda oldukca uygun fıyatlara denk gelıor buda 1 serısıne ılgıyı arttırıyor ve zaten dusuk olan alfa satısları daha da duser oluyor. ben kımsede olmasını ıstemıyorum julinin herkes f20 ye bınsın a3 bınsın alfa parmakla gosterılmeye deam etsın ıstıorum. paylasmak ıstedım




  • Bu aralar Giulietta 1.4 170bg manuel modellerde (üst sonanım) kampanya varmış.52000TL ye gelmekte araç...
  • @Krandei,

    Bu araçların hiçbirinde Spor Paket yok.
    Standart süspansiyonlu, standart koltuklu vs.'li araçlar.
    Eteklikler vs.'ler de spor paketle geliyor.
    Ben de bu fiyat nasıl böyle diyordum, biraz anlaşıldı...
  • benım aractada yok ama malıyetı 68bin b ıkı ekstrayı cıkar 65 bin olsun yınede uygun 50 bine juli.
  • benim bi sorum olcak arkdslar. sımdı bızım araclar 1.4 170 beygir. kucuk hacım yuksek verım motor ole 200k lara kadar dayanmazmı ole b soylentı var. 160 lık şirokkolar 50k dan sonra motor hata verıomus. falan die juli lerdede olurmu bu sıkıntı. bılgısı olan arkdslar paylasırsa sevınırım.
  • Günümüzde 1.4 hacimden turbo ile 170bg güç elde etmek çok da zor değil.Aşırı beslemeli motorlar atmosferikler kadar uzun ömürlü olmasa da 50000km de biten motor ya kullanıcı hatasıdır ya da üretim hatasıdır.Normal koşullarda -bakımları zamanında yaptırarak ve dikkatli kullanarak- 50000li km leri 3.4 kat daha çok rahat geçer motorlarımız.Burada dikkat edilmesi gereken konu turbo ünitesi zaten.Bu bozulmadıkça motora birşey olmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LUCI0 -- 20 Temmuz 2012; 19:54:27 >
  • Bugün Ankara/Akota bayiindeydik. Girip araçlara şöyle bir baktıktan sonra Fatih bey'i sorduğumuzda Fatih bey'in işten ayrıldığı haberini aldık..

    Araçlar güzel, içleri alman otolarına kıyasla sade ve sert geliyor, sportif ruhu gayet güzel. 1.4 170bg TCT şanzıman ile deneme sürüşüne çıktık. araçta toplam 4 kişi olmamıza ve klima tam güçte soğuk hava üflemesine rağmen performansı tatmin ediciydi. Hızlanması 7.8 saniye ile alakası olmamasına rağmen ben beğendim aracı İlgilendiğimiz model manuel vites olan 170bg distinctive paketti ancak bu araçtan ellerinde olmadığından tct versiyonunu denedik ufak da olsa bilgi vermesi için (Bu arada aracın bu güne kadar ortalama tüketimi 12.5 litre)

    Gelelim fiyatlara; 1.4 170bg distinctive için 27bin euro üzerine %2 kadar indirim olacağı söylendi. Daha aşşağısı pek mümkün görünmüyor. İnternetteki fiyatlarla kıyasladığımızda 10bin TL fark var, o 50bin TL gibi fiyatlar hayal.. Satış danışmanına da söyledim, bu sahibinden.com'daki uygun fiyatların bizi cezbettiğini ve bu aracı düşünmeye başladığımızı.. O araçlar için kendisinin yorumu grey market olabileceği idi. Yetkili servis garantili olamayacağı idi.. Çok da fazla üstelemedim durumu doğrusu. Yani durum bu arkadaşlar merak eden varsa diye paylaşıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krandei

    Bugün Ankara/Akota bayiindeydik. Girip araçlara şöyle bir baktıktan sonra Fatih bey'i sorduğumuzda Fatih bey'in işten ayrıldığı haberini aldık..

    Araçlar güzel, içleri alman otolarına kıyasla sade ve sert geliyor, sportif ruhu gayet güzel. 1.4 170bg TCT şanzıman ile deneme sürüşüne çıktık. araçta toplam 4 kişi olmamıza ve klima tam güçte soğuk hava üflemesine rağmen performansı tatmin ediciydi. Hızlanması 7.8 saniye ile alakası olmamasına rağmen ben beğendim aracı İlgilendiğimiz model manuel vites olan 170bg distinctive paketti ancak bu araçtan ellerinde olmadığından tct versiyonunu denedik ufak da olsa bilgi vermesi için (Bu arada aracın bu güne kadar ortalama tüketimi 12.5 litre)

    Gelelim fiyatlara; 1.4 170bg distinctive için 27bin euro üzerine %2 kadar indirim olacağı söylendi. Daha aşşağısı pek mümkün görünmüyor. İnternetteki fiyatlarla kıyasladığımızda 10bin TL fark var, o 50bin TL gibi fiyatlar hayal.. Satış danışmanına da söyledim, bu sahibinden.com'daki uygun fiyatların bizi cezbettiğini ve bu aracı düşünmeye başladığımızı.. O araçlar için kendisinin yorumu grey market olabileceği idi. Yetkili servis garantili olamayacağı idi.. Çok da fazla üstelemedim durumu doğrusu. Yani durum bu arkadaşlar merak eden varsa diye paylaşıyorum.

    Araba işinde de "Grey" market olayı varmış demek! İlginç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engineer97s

    quote:

    Orijinalden alıntı: Krandei

    Bugün Ankara/Akota bayiindeydik. Girip araçlara şöyle bir baktıktan sonra Fatih bey'i sorduğumuzda Fatih bey'in işten ayrıldığı haberini aldık..

    Araçlar güzel, içleri alman otolarına kıyasla sade ve sert geliyor, sportif ruhu gayet güzel. 1.4 170bg TCT şanzıman ile deneme sürüşüne çıktık. araçta toplam 4 kişi olmamıza ve klima tam güçte soğuk hava üflemesine rağmen performansı tatmin ediciydi. Hızlanması 7.8 saniye ile alakası olmamasına rağmen ben beğendim aracı İlgilendiğimiz model manuel vites olan 170bg distinctive paketti ancak bu araçtan ellerinde olmadığından tct versiyonunu denedik ufak da olsa bilgi vermesi için (Bu arada aracın bu güne kadar ortalama tüketimi 12.5 litre)

    Gelelim fiyatlara; 1.4 170bg distinctive için 27bin euro üzerine %2 kadar indirim olacağı söylendi. Daha aşşağısı pek mümkün görünmüyor. İnternetteki fiyatlarla kıyasladığımızda 10bin TL fark var, o 50bin TL gibi fiyatlar hayal.. Satış danışmanına da söyledim, bu sahibinden.com'daki uygun fiyatların bizi cezbettiğini ve bu aracı düşünmeye başladığımızı.. O araçlar için kendisinin yorumu grey market olabileceği idi. Yetkili servis garantili olamayacağı idi.. Çok da fazla üstelemedim durumu doğrusu. Yani durum bu arkadaşlar merak eden varsa diye paylaşıyorum.

    Araba işinde de "Grey" market olayı varmış demek! İlginç.

    Grey market olacağına ihtimal vermiyorum. İlanlarda "bayi çıkışlı garanti kapsamında" diye satıyorlar ama dediğim gibi fazla üstelemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krandei

    Bugün Ankara/Akota bayiindeydik. Girip araçlara şöyle bir baktıktan sonra Fatih bey'i sorduğumuzda Fatih bey'in işten ayrıldığı haberini aldık..

    Araçlar güzel, içleri alman otolarına kıyasla sade ve sert geliyor, sportif ruhu gayet güzel. 1.4 170bg TCT şanzıman ile deneme sürüşüne çıktık. araçta toplam 4 kişi olmamıza ve klima tam güçte soğuk hava üflemesine rağmen performansı tatmin ediciydi. Hızlanması 7.8 saniye ile alakası olmamasına rağmen ben beğendim aracı İlgilendiğimiz model manuel vites olan 170bg distinctive paketti ancak bu araçtan ellerinde olmadığından tct versiyonunu denedik ufak da olsa bilgi vermesi için (Bu arada aracın bu güne kadar ortalama tüketimi 12.5 litre)

    Gelelim fiyatlara; 1.4 170bg distinctive için 27bin euro üzerine %2 kadar indirim olacağı söylendi. Daha aşşağısı pek mümkün görünmüyor. İnternetteki fiyatlarla kıyasladığımızda 10bin TL fark var, o 50bin TL gibi fiyatlar hayal.. Satış danışmanına da söyledim, bu sahibinden.com'daki uygun fiyatların bizi cezbettiğini ve bu aracı düşünmeye başladığımızı.. O araçlar için kendisinin yorumu grey market olabileceği idi. Yetkili servis garantili olamayacağı idi.. Çok da fazla üstelemedim durumu doğrusu. Yani durum bu arkadaşlar merak eden varsa diye paylaşıyorum.

    12,5 litreyi nasıl başarmışlar ilginç. QV'lerde bile o tüketim zor. Test aracı tamam, binen motor ısınmadan gazlıyor.. Ama baya bi suyunu çıkarmışlar demek Bildiğim kadarıyla manuel 170liklerde 8 litre falan milletin ortalaması. TCT'de daha düşük olması lazım.




  • Test aracı sonuçta. Önce birader sonra ben kullandım. Biraderin sürüş tarzı sakindir, dinamik modda ve kulakçıkları kullanarak bile maksimum 4bin devirlerde vites değiştirdi ve aracı beğendi. Sonrasında ben aldım aracı, satış danışmanına 170 beygiri 6bin devirlerde verdiğini tasdik ettikten sonra zaten 6bin devir üzerinde geçirdim her bir vitesi. Zaten tahminim 4üncü vitesin üzerini görememişimdir. Burda amacım hazır bulmuşum kullanabildiğim kadar hor kullanayım mantığı değildi. Araç sonuçta performans odaklı, hele dinamik modda süspansiyonların ve direksiyonun sertleşmesi, viraj almaktaki kolaylık ve yol tutuş inanılmaz. Haliyle böyle bir aracı test etmek demek gerçek manada performansını denemek demek. O yüzden 12.5 litre bana az bile geldi.

    Şu da bir gerçek, böyle bir araç alıp yakıt tüketimini çok da dert etmemek lazım. Yakıt tüketimi önemliyse direkt dizele yönelmek en mantıklısı. Sonuçta istediğiniz kadar sakin sürün 8,5 litre ancak yaparsınız şehir içinde. Ayrıca 170 beygiri de insan zaman zaman denemek isteyecektir, atıyorum 3 şeritli bir yolda sol iki şeritin full dolu olmasına hiç rastlamıyormusunuz




  • LUCIO soruma cvp verdıgın ıcın tesekkur ederım bende senn soledıgın gıbı umıt edıorum. cunkı aracımı asla deıstrmek ıstemıorum. bir kez benı yolda bırakmasına ragmen ben pıyasada en ıyı aracı aldıgımı dusunuorum.
    benım aracım juli tct ortalama yakıt degerım 14 lt. 8500 devırde genelde vıtes deıstrıorum trıptronıkte. 0-100 kalıkısım 7.2s gibi cunku fren-gaz yapıp kalkıorum 2500 devır bandında. yazılımlı 210 beygır şirokkoyla kafa kafaya gıdıorum. dinamik modda da sispansıyınlar sertlesmıo. direksıyon sertlesır motor evrım gecırır falan.
  • Satış fiyatında şöyle birşey olabilir, bayilerin satış kotaları-hedefleri falan oluyor, hedefe erişen hiçbirşeyi sallamıyor, erişemeyen ise ellerinde kalan arabayı nasıl olursa olsun da bir şekilde satayım diye elinden çıkarmaya çalışıyor. Öyle birşey de olabilir.

    Veya bazı galeriler-bayiler, bazı araçları sıfır olmasına rağmen birbirinden alıyor, tabi ülkemizdeki sistem buna uygun işlemediğinden, bu araçlar plakalandırılmak zorunda kalıyor, satıldığı için trafiğe çıkmış gibi göründüğünden...
    Plakalandırma yapıldığında araba ikinci elmiş gibi işlem görüyor.
    Bu aklıma geldi, acaba böyle birşey mi yaşıyorlar diye.

    Çünkü "bayi çıkışlı" diyor. Demek ki bayiden "çıkmış" aslında.

    Yani grey market de değil, ülkeye Giulietta'yı niye grey market getirsinler, var mı öyle bi enayi galeri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: endustry

    LUCIO soruma cvp verdıgın ıcın tesekkur ederım bende senn soledıgın gıbı umıt edıorum. cunkı aracımı asla deıstrmek ıstemıorum. bir kez benı yolda bırakmasına ragmen ben pıyasada en ıyı aracı aldıgımı dusunuorum.
    benım aracım juli tct ortalama yakıt degerım 14 lt. 8500 devırde genelde vıtes deıstrıorum trıptronıkte. 0-100 kalıkısım 7.2s gibi cunku fren-gaz yapıp kalkıorum 2500 devır bandında. yazılımlı 210 beygır şirokkoyla kafa kafaya gıdıorum. dinamik modda da sispansıyınlar sertlesmıo. direksıyon sertlesır motor evrım gecırır falan.

    8500 devirde mi vites değiştiriyosunuz? hmm ilginç.




  • bu julyetlerin navigasyon sistemini alan ve calistiran oldumu?
    turkiye haritasi icermiyor yaziyor, ama navteq`in turkiye haritasi var, pioneerlerde falan calisan.
  • istenirse yapılır 8500 devir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endustry

    istenirse yapılır 8500 devir

    başarılar
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.