Düz vites araç için mümkün. 130 ile giderken vitesi 2ye takmak lazım ama
quote:
Orijinalden alıntı: fullflavor1977
bu julyetlerin navigasyon sistemini alan ve calistiran oldumu? turkiye haritasi icermiyor yaziyor, ama navteq`in turkiye haritasi var, pioneerlerde falan calisan.
Navigasyon sistemini geçtim , o ekran kadar dandik bişey görmedim. Para verilip alınmaz.
tct için gulylerın kalkısları cok agır alt devırlerde golf bıle yardırır ( fren gazla kalkılmıosan ) ancak 4k devirden sonra arac patlama yasıyo. f1 de ve dinamik modda aracı 5500 devırde tutun. ve bi anda gaza yüklenin arac 8500 devırı goruo ( f1 de kullanın ) ve sonra aracın aklı cark edıo frenlemeye gıdıo. eger frenlemeye ramak kala vıtes deıstrrsenız c63 amg ile kafa kafaya gıdersınız. ben yaptım oldu :)=
buarada benım aracım bozulmustu ( daha once yazdım ) ve servıse goturmustum orda da söylediler bana ''dün cok sık araca 8500 devırde vıtes atlatmıssın '' die. bigisayardan hemen görüldü. ama bozulma sebebi olarak onu gostermedıler ve garantıden hallettıler
quote:
Orijinalden alıntı: aanil
quote:
Orijinalden alıntı: fullflavor1977
bu julyetlerin navigasyon sistemini alan ve calistiran oldumu? turkiye haritasi icermiyor yaziyor, ama navteq`in turkiye haritasi var, pioneerlerde falan calisan.
Navigasyon sistemini geçtim , o ekran kadar dandik bişey görmedim. Para verilip alınmaz.
haklisin ekranida cok kotu.
o kisimda acaba oraya portatif navigasyonu entegre edebilirmiyiz, iyi bir usta ile kablolari icten baglattirsak, en azindan o bolmedee ise yarar, hemde istedigin marka navigasyonu kullanabilirsin boylece.
yaptıran varsa banada solesın. aracın ıcı cok bos gozukuo b ekran koymak lazım kalıteyı bozmadan
quote:
Orijinalden alıntı: endustry
buarada benım aracım bozulmustu ( daha once yazdım ) ve servıse goturmustum orda da söylediler bana ''dün cok sık araca 8500 devırde vıtes atlatmıssın '' die. bigisayardan hemen görüldü. ama bozulma sebebi olarak onu gostermedıler ve garantıden hallettıler
Üzeri açık kaldı herhalde gece...
quote:
Orijinalden alıntı: endustry
tct için gulylerın kalkısları cok agır alt devırlerde golf bıle yardırır ( fren gazla kalkılmıosan ) ancak 4k devirden sonra arac patlama yasıyo. f1 de ve dinamik modda aracı 5500 devırde tutun. ve bi anda gaza yüklenin arac 8500 devırı goruo ( f1 de kullanın ) ve sonra aracın aklı cark edıo frenlemeye gıdıo. eger frenlemeye ramak kala vıtes deıstrrsenız c63 amg ile kafa kafaya gıdersınız. ben yaptım oldu :)=
vitesi çat diye 4 e atan ceed hastası vardı bi tane sende onun gibisin bu motorlar 8500 devir çeviremz söz konusu twinspark yada boxer motor olsaydı yazlımla çıkabilirdi çünkü onların strok mesafeleri kısa(brera 3.2 6800de redlineye girerken benim 146ti 7000 de giriryor örneğin)alfanın yeni nesil motorlarının tümü uzun stroklu yani imkansız birşey anca boş viteste çıkarsın ondada motoru eline alırsın
quote:
Orijinalden alıntı: endustry
tct için gulylerın kalkısları cok agır alt devırlerde golf bıle yardırır ( fren gazla kalkılmıosan ) ancak 4k devirden sonra arac patlama yasıyo. f1 de ve dinamik modda aracı 5500 devırde tutun. ve bi anda gaza yüklenin arac 8500 devırı goruo ( f1 de kullanın ) ve sonra aracın aklı cark edıo frenlemeye gıdıo. eger frenlemeye ramak kala vıtes deıstrrsenız c63 amg ile kafa kafaya gıdersınız. ben yaptım oldu :)=
Ziyaaaa450 beygir arabayla kafa kafaya mı gittin?
Selam Arkadaşlar,
Konuyu ve neredeyse tüm mesajları keyifle okudum. Zaten son 1 haftadır hangi Giulietta topiğine girdiysem hepsinde de birbirinden keyifli sohbetler var. Maşallah
Ben de Giulietta'yı test ettikten sonra vurulmuş bir insan olarak, mevcut aracımı sattıktan sonra almayı planlıyorum. H.sonu Birmot'tan 1.4 170hp Distinctive TCT için 62.000 TL fiyat aldım ve araçta ekstra olarak sadece görüş paketi vardı. Yakın tarihlerde bu modelden alanların İstanbul ş.içi tüketim verilerini ve fiyat konusundaki görüşlerini alabilir miyim?
Teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: Oktay_TR
Selam Arkadaşlar,
Konuyu ve neredeyse tüm mesajları keyifle okudum. Zaten son 1 haftadır hangi Giulietta topiğine girdiysem hepsinde de birbirinden keyifli sohbetler var. Maşallah
Ben de Giulietta'yı test ettikten sonra vurulmuş bir insan olarak, mevcut aracımı sattıktan sonra almayı planlıyorum. H.sonu Birmot'tan 1.4 170hp Distinctive TCT için 62.000 TL fiyat aldım ve araçta ekstra olarak sadece görüş paketi vardı. Yakın tarihlerde bu modelden alanların İstanbul ş.içi tüketim verilerini ve fiyat konusundaki görüşlerini alabilir miyim?
Teşekkürler.
zaten fiyat 63,350 filan civarinda degilmiydi? bence cok az indirim yapmislar. en az 4-5% indirim yapmalari icin ugras.
yakit tuketimi diger benzinliler gore az, tct dahada az yakiyor, sanirim gecisler ekonomi moduna ayarlanmis.
super araba, imkaniniz varsa, baz donanima artik en azindan spor paketi 1 alin, vede bi-xenon, tabi butce meselesi.
Baz donanıma ek yaptığımda ellerinde yoksa teslimat süresi sanırım 2 ayı geçiyor. Böyle bir bekleme süresini pek istemiyorum ama farklı bayilerde spor paket1 eklenmiş araç bulabilir miyim ne dersiniz?
quote:
Orijinalden alıntı: Oktay_TR
Baz donanıma ek yaptığımda ellerinde yoksa teslimat süresi sanırım 2 ayı geçiyor. Böyle bir bekleme süresini pek istemiyorum ama farklı bayilerde spor paket1 eklenmiş araç bulabilir miyim ne dersiniz?
Haklısınız, ben siparişle getirttim Mitoyu.Tam 3 ayda teslim aldım.Beklemek biraz zor olmakta...
quote:
Orijinalden alıntı: Oktay_TR
Baz donanıma ek yaptığımda ellerinde yoksa teslimat süresi sanırım 2 ayı geçiyor. Böyle bir bekleme süresini pek istemiyorum ama farklı bayilerde spor paket1 eklenmiş araç bulabilir miyim ne dersiniz?
normalde bayilerinde goruyorlar, ne var ne yok, ama kendileri satis yapmak istedigi icin pek ilgili / bilgili davranmiyorlar, en iyisi teker teker sizin aramaniz bayileri.
bence spor paketini dusunun cunku sonra keske diyebilirsiniz. 1-2 ay da cabuk gecer diye dusunuyoruz, ama biliyorum hemen kavusma ve surme arzusunu :)
en iyi teklifi arayin. zincirlikuyu birmot her zaman tercih edilen bir sube, ama bundan dolayida indirimi digerlerine gore daha az biliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: berkke
quote:
Orijinalden alıntı: endustry
tct için gulylerın kalkısları cok agır alt devırlerde golf bıle yardırır ( fren gazla kalkılmıosan ) ancak 4k devirden sonra arac patlama yasıyo. f1 de ve dinamik modda aracı 5500 devırde tutun. ve bi anda gaza yüklenin arac 8500 devırı goruo ( f1 de kullanın ) ve sonra aracın aklı cark edıo frenlemeye gıdıo. eger frenlemeye ramak kala vıtes deıstrrsenız c63 amg ile kafa kafaya gıdersınız. ben yaptım oldu :)=
vitesi çat diye 4 e atan ceed hastası vardı bi tane sende onun gibisin bu motorlar 8500 devir çeviremz söz konusu twinspark yada boxer motor olsaydı yazlımla çıkabilirdi çünkü onların strok mesafeleri kısa(brera 3.2 6800de redlineye girerken benim 146ti 7000 de giriryor örneğin)alfanın yeni nesil motorlarının tümü uzun stroklu yani imkansız birşey anca boş viteste çıkarsın ondada motoru eline alırsın
Tam aksine Twin Spark'ların strokları uzundur. Zaten turbo araçların strokları mecburen kısa olur.
Normal seviyedeki bir Chip+egzantrikle bile twinspark motorların çevireceği devir 8000 falan (2.0 TS). Biz bile göremeyiz yani o 8500ü
Ben bu arabaya hastayım... Babam bana üniversite kazanırsam ( özel olmzsa ) okul parası kadar bir araba alacağını söylemişti. Daha ehliyetim yok. Bu ay yazılacağım kursa. Bu sene üniversiteye gitmezsem seneye bu arabaya binerim kazanınca Yada 4-5 sene sonra mezun olduktan sonra alırım ...
Çok güzel bir araba ya
kardeşim seni bilmem ama o sözler her üniversiteye girecek evlada verilir :) üni bitti alınmadı kendi paramızı kazanır olduk gene alınmadı :D inşşallah sana alırlar sen gene de ehliyeti hemen al :)
Dizel model de ortalama tüketim kaç litreydi?
Merhaba Arkadaşlar bugün gittiğimde 1.4 170 hp distinctive fonksiyonel paket(Blue&Me + karartılmış cam) + f1 direksiyon + ıtalyan bayragı stickerlı olan ıcın 63400 teklifi aldım sızce fıyat nasıldır? yorum beklıyorum teşekkürler