Şimdi Ara

Alfa Giulietta (Jülyet) 1.4 multiair 170 bg TCT incelemesi - güncellendi. (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
8
Favori
74.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraser84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: eraser84

    paylaşımlar için teşekkürler..konuyu baya geç gördüm mazda 3 ile alfa arasında kalmış durumdayım.aslında gönlüm ve ruhum daha çok mazda dan yana ama alfa da çekici gelmiyor değil..mazda aşk evliliği alfa ise şimdilik bir kaçamak gibi geliyor bana..

    kıssadan hisse test eden arkadaşlar ne der?

    ikisi de en sevdigim araclardandir.

    Ikisi de cok zevkliaraclar.

    Mazda3 giulietta nin yaninda yasli bir arac.

    Bence hic bir disiplinde Giulietta dan iyo degil.

    Kesinlikle Giulietta :)

    Daha spesifik bilgi isterseniz sorun akliniza takilani.


    mazdanın yeni motorlarını bekliyorum daha sağlıklı bir karar verebilmek için..tabi birde sorunsuzluk noktasında mazda çok güven veren bir marka..alfalar ise genelde iyi yol tutan,marjinal ve keskin hatlara sahip ancak biraz sorunlu bir izlenim bıraktı her zaman bende..test edilen aracta görsel bakımdan bir tek direksiyonunu beğenmedim..her disiplinde agır basar derken biraz daha açar mıyız?teşekkürler

    Simdi su bozulur olayindan baslayalim.

    Eskiden (145 zamanlarinda) Alfa araclarini tek basima tasarliyor ve gelistiriyordu.

    Artik arkasinda Fiat in cok buyuk destegi var.
    Hatta ve hatta ferrari ve maserati muhendislerinin de oldugunu dusunuyorum cunku bu yol tutus baska turlu aciklanmaz. :)

    Gunumuz Alfa lari Fiat power train in gelistirdigi ve milyonlarca aracta kullanilan motorlari kullaniyor.

    Yani artik Alfa Romeo larin degil bozulmasi sorun cikarcagini bile sanmiyorum.

    Ben defalarca Giulietta surdum hatta ona surmek denmez patakladim cok ama cok stabil her turlu.

    Giulietta sirumce taninacak bir arac. Gidim ve surun donunce pazarliga baslayin. :)

    Ankara da misiniz bu arada?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: eraser84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: eraser84

    paylaşımlar için teşekkürler..konuyu baya geç gördüm mazda 3 ile alfa arasında kalmış durumdayım.aslında gönlüm ve ruhum daha çok mazda dan yana ama alfa da çekici gelmiyor değil..mazda aşk evliliği alfa ise şimdilik bir kaçamak gibi geliyor bana..

    kıssadan hisse test eden arkadaşlar ne der?

    ikisi de en sevdigim araclardandir.

    Ikisi de cok zevkliaraclar.

    Mazda3 giulietta nin yaninda yasli bir arac.

    Bence hic bir disiplinde Giulietta dan iyo degil.

    Kesinlikle Giulietta :)

    Daha spesifik bilgi isterseniz sorun akliniza takilani.


    mazdanın yeni motorlarını bekliyorum daha sağlıklı bir karar verebilmek için..tabi birde sorunsuzluk noktasında mazda çok güven veren bir marka..alfalar ise genelde iyi yol tutan,marjinal ve keskin hatlara sahip ancak biraz sorunlu bir izlenim bıraktı her zaman bende..test edilen aracta görsel bakımdan bir tek direksiyonunu beğenmedim..her disiplinde agır basar derken biraz daha açar mıyız?teşekkürler

    Simdi su bozulur olayindan baslayalim.

    Eskiden (145 zamanlarinda) Alfa araclarini tek basima tasarliyor ve gelistiriyordu.

    Artik arkasinda Fiat in cok buyuk destegi var.
    Hatta ve hatta ferrari ve maserati muhendislerinin de oldugunu dusunuyorum cunku bu yol tutus baska turlu aciklanmaz. :)

    Gunumuz Alfa lari Fiat power train in gelistirdigi ve milyonlarca aracta kullanilan motorlari kullaniyor.

    Yani artik Alfa Romeo larin degil bozulmasi sorun cikarcagini bile sanmiyorum.

    Ben defalarca Giulietta surdum hatta ona surmek denmez patakladim cok ama cok stabil her turlu.

    Giulietta sirumce taninacak bir arac. Gidim ve surun donunce pazarliga baslayin. :)

    Ankara da misiniz bu arada?

    izmirde oturuyorum..haftasonu gidip test edesim geldi bak şimdi




  • kesinlikle edin zaten.

    Kadin gibi bir araba :)

    Zaten adindan belli degil mi? :) cidden cok ozel bir araba Giulietta.

    Aldiginiz fiyat icin bana pm atin fiyat icin yorum yapayim :)
  • Romeo <3 Giulietta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Romeo <3 Giulietta

    Hahaha :D

    Me2

    <3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantoka -- 2 Mart 2012; 1:28:43 >
  • Motor : Alfa
    Yol tutuş: Alfa
    Tüketim : Alfa
    Güvenlik : Alfa
    Donanım: Alfa
    Dizayn : subjektif
    Sorunsuzluk : ?

    İlk 5i objektif, karşılaştırılabilir şeyler zaten. Sonuncusu da aslında subjektif bir sonuç, ancak hem Alfa Romeo kullanan hem de kendisini alfista sayan birisi olarak fanatiklik yapmadan cevap vermem gerekirse; Alfa Romeo'nun öyle çok da sorunsuz bir aracı olmadığını söyleyebilirim. Ancak bu motorla ilgili değil, daha çok iç aksamdaki trim sesleri, abuk subuk yerlerden gelebilecek tıkırtılar falan şeklinde göreceli şekilde önemsiz sorunlar olduğunu da belirtmek şart. Mazda hakkında bu konuda bir bilgim yok. Alfa Romeo kullanan insanlar %90 araçlarına hasta olan insanlardır. Diğer marka araç sahipleri gibi araçlarını A noktasından B noktasına gitmek için değil, zevk için kullanırlar. Diğer bütün markalarla ayrıldığı nokta budur. Modeli ne olursa olsun, Alfa, alfadır.

    Yukarıdaki arkadaşla (Phantoka) bazı konularda hemfikir değilim. Zira Alfa Romeo'nun Fiat'la birleşmesinden sonra daha sorunsuz motor üreteceği anlamına gelen bir şey yok.. 145 zamanlarında Alfa Romeo kendis tasarım bölümü olan Centro Stile, Pininfarina, Guigiaro, Walter de Silva gibi tasarımcı şirket ve kişilerle çalışıyordu, eski tasarımlarda da bu mükemmeliyeti zaten görüyoruz. Fiat'ın Giulietta ve Mito için geliştirdiği motorlar sadece Alfa Romeo modellerinde var, yani milyonlarca sayıda üretilen motorlardan değil. Bir de eskiden sanki Alfa Romeo'ların motorları sürekli arızalanıyor gibi bir imaj çizmiş kendisi ama öyle bir şey yok, aksine Alfa Romeo'nun Arese'deki kendi fabrikasında tasarlanıp üretilen motorlar ve meşhur TwinSpark gayet sorunsuz ve sportif karakterli motorlardır. Bu bilgi çok kulaktan dolma olmuş. Fiat'ın yaptığı motor harika da Arese'de yapılan tü kaka demek komik olur. Aksini düşünmek bile daha mantıklı..

    Ayrıca her alfistinin ortak kanaati yeni nesil alfa romeoların pek de "alfa" olmadığı yönündedir. Alfanın sportif ruhunun, sürücü odaklı tasarımının azalmasının, Fiat'ın ağırlığını marka üzerinde daha da ağırlaştırmasının olumsuz etkileri şeklinde yorumlarlar.

    Bu demek değil ki Giulietta kötü araba, aksine kendi sınıfının (C segmenti) açık ara en iyi otomobilidir. Ancak o kadar da "alfa" değildir. Bunu eskiden beri kalıplaşmış önyargılara göre iyi veya kötü olarak algılamak yanlış olur. Buna aracın özelliklerini inceleyerek, yani eskiden olmadığı şekilde "alfa romeoyu mantık çerçevesinde inceleyerek" karar vermek gerekir. Giulietta sınıfının en iyi aracıdır, eğer alfaya karşı mantığa aykırı olumsuz bir takıntınız yoksa da alınabilecek TEK c segmenti araçtır.

    Servis ve yedek parça kısmına gelirsek, sıfır araç alıp da yetkili servise mecbur olduğunuz her marka zaten sizi soymaya hazırdır, bu artık normal bir durum oldu maalesef. Türkiyede de Alfa yetkili servisleri ilgi alaka konusunda pek beğenilmiyor, ücretleri ise servisten servise değişkenlik gösteriyor. Ancak duyduğum kadarıyla İzmir'deki Enriko Aliberti servisinden gidenler memnunlardı yanlış hatırlamıyorsam.

    Seçiminiz için şimdiden hayırlı olsun. Güle güle kullanın yeni aracınız hangisi olursa..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    Motor : Alfa
    Yol tutuş: Alfa
    Tüketim : Alfa
    Güvenlik : Alfa
    Donanım: Alfa
    Dizayn : subjektif
    Sorunsuzluk : ?

    İlk 5i objektif, karşılaştırılabilir şeyler zaten. Sonuncusu da aslında subjektif bir sonuç, ancak hem Alfa Romeo kullanan hem de kendisini alfista sayan birisi olarak fanatiklik yapmadan cevap vermem gerekirse; Alfa Romeo'nun öyle çok da sorunsuz bir aracı olmadığını söyleyebilirim. Ancak bu motorla ilgili değil, daha çok iç aksamdaki trim sesleri, abuk subuk yerlerden gelebilecek tıkırtılar falan şeklinde göreceli şekilde önemsiz sorunlar olduğunu da belirtmek şart. Mazda hakkında bu konuda bir bilgim yok. Alfa Romeo kullanan insanlar %90 araçlarına hasta olan insanlardır. Diğer marka araç sahipleri gibi araçlarını A noktasından B noktasına gitmek için değil, zevk için kullanırlar. Diğer bütün markalarla ayrıldığı nokta budur. Modeli ne olursa olsun, Alfa, alfadır.

    Yukarıdaki arkadaşla (Phantoka) bazı konularda hemfikir değilim. Zira Alfa Romeo'nun Fiat'la birleşmesinden sonra daha sorunsuz motor üreteceği anlamına gelen bir şey yok.. 145 zamanlarında Alfa Romeo kendis tasarım bölümü olan Centro Stile, Pininfarina, Guigiaro, Walter de Silva gibi tasarımcı şirket ve kişilerle çalışıyordu, eski tasarımlarda da bu mükemmeliyeti zaten görüyoruz. Fiat'ın Giulietta ve Mito için geliştirdiği motorlar sadece Alfa Romeo modellerinde var, yani milyonlarca sayıda üretilen motorlardan değil. Bir de eskiden sanki Alfa Romeo'ların motorları sürekli arızalanıyor gibi bir imaj çizmiş kendisi ama öyle bir şey yok, aksine Alfa Romeo'nun Arese'deki kendi fabrikasında tasarlanıp üretilen motorlar ve meşhur TwinSpark gayet sorunsuz ve sportif karakterli motorlardır. Bu bilgi çok kulaktan dolma olmuş. Fiat'ın yaptığı motor harika da Arese'de yapılan tü kaka demek komik olur. Aksini düşünmek bile daha mantıklı..

    Ayrıca her alfistinin ortak kanaati yeni nesil alfa romeoların pek de "alfa" olmadığı yönündedir. Alfanın sportif ruhunun, sürücü odaklı tasarımının azalmasının, Fiat'ın ağırlığını marka üzerinde daha da ağırlaştırmasının olumsuz etkileri şeklinde yorumlarlar.

    Bu demek değil ki Giulietta kötü araba, aksine kendi sınıfının (C segmenti) açık ara en iyi otomobilidir. Ancak o kadar da "alfa" değildir. Bunu eskiden beri kalıplaşmış önyargılara göre iyi veya kötü olarak algılamak yanlış olur. Buna aracın özelliklerini inceleyerek, yani eskiden olmadığı şekilde "alfa romeoyu mantık çerçevesinde inceleyerek" karar vermek gerekir. Giulietta sınıfının en iyi aracıdır, eğer alfaya karşı mantığa aykırı olumsuz bir takıntınız yoksa da alınabilecek TEK c segmenti araçtır.

    Servis ve yedek parça kısmına gelirsek, sıfır araç alıp da yetkili servise mecbur olduğunuz her marka zaten sizi soymaya hazırdır, bu artık normal bir durum oldu maalesef. Türkiyede de Alfa yetkili servisleri ilgi alaka konusunda pek beğenilmiyor, ücretleri ise servisten servise değişkenlik gösteriyor. Ancak duyduğum kadarıyla İzmir'deki Enriko Aliberti servisinden gidenler memnunlardı yanlış hatırlamıyorsam.

    Seçiminiz için şimdiden hayırlı olsun. Güle güle kullanın yeni aracınız hangisi olursa..

    oncelikle spider a selam ederim. :)

    Simdi Fiat in 1.4 uniteleri lancia, fiat ve alfa da kullaniliyor. Yani sayi milyona cikar. :)

    Fiat in 1.4 asiri beslemeli motorlari hakkinda daha 1 tane sorun duymadim.

    Keza multijet'ten de sorun duymadim.

    Ama twinspark icin cok sorun duydum. En bilinen nerdeyse herkesin yasadigi variator.

    Alfa yi cok sevmeme ragmen 147 den korktum acikcasi.

    Giulietta'nin her motorunu, her sanzimanini denedim hatta sonuna kadar kullandim.

    Ne TCT ne de multiair ne de turbo benzina 1750 e ufak bir anormal ses, titresim uretmedi. Cok cok stabillerdi stress altinda.

    Ben sorunsuzluk konusunda yeni Alfa Romeo lara cok guveniyorum.




  • Fiat ve Lancia'da kullanılan motorlar temel bazda aynı olsa bile ürettikleri güç açısından farklılar. Blok muhtemelen aynıdır, o konuda bilgim yok. Varyatör 100.000km'de bir yaşamanız muhtemel olan 500 liralık bir parça ve gereğinden çok fazla abartılıyor. BMW'leri Vanos, Hondaları VTEC sorunları için almayan kimse duymadım ben, ama aynı işi yapan, aynı miktarda sorun çıakran alfaların varyatörü nedense hep çok büyük problem gibi lanse edilmiş bugüne kadar. Ben de bundan çok korkuyodum ilk alfa aldığımda. Ama şuan 2. alfamı kullanıyorum, ikisi de Twin Spark motorlu ve ikisinde de varyatör sorunu yaşamadım. Zaten bu da sabah çok kısa bir süreliğine dizele benzer bir ses çıkarması dışında problem olan bir şey de değil. 147den korkulacak şey motoru değil, güvenliği 156dan da aynı şekilde. O konuda da aktif güvenlik konusunda çok iyi otomobiller olduğundan pasif güvenliği bir miktar göz ardı edebiliyoruz. Ama benim korktuğum şey ASLA motoru değildi.

    Tabii yeni nesil, henüz çıkalı 1 yıl olmuş Giulietta motoru için de sorunsuz demek için henüz erken. Fiat motorları konusunda sıkıntı olduğunu ben de duymadım ama daha sportif karakterleri olan TS ve Arese V6'ları şahsen tercih ederim. Mito QV'yi daha 100 metre sürdükten sonra Spider'ımı nasıl özlediğimi hiç bir edebiyatçı tarif edemez Twin Spark bambaşkadır...

    Neyse arkadaşın konusunu bölmeyelim, mantık zaten hiç bir zaman olmadığı kadar ALFA diyor Giulietta için, gerisi subjektif değerlendirmelere kalmış..




  • Neyi vardı Mito'nun?
  • Mito'nun bir şeyi yoktu, muhtemelen Polo kullanan birisi aşık olacaktır, ama bana göre değil. Ben sportif karaterli bir araç kullanmak istiyorsam bunu sessiz sakin, şirin bi arabanın içinde beklememeliymişim, bunu gördüm Oturma pozisyonu olsun, elektronik tepkileri olsun, motor sesi olsun, beni bu Fiat motorlu alfalar eski alfalar kadar cezbetmiyor. Gerçi ben alfaların eskidikçe güzelleştiğini düşünen biriyim, muhtemelen ileride yeni çıkacak alfa modellerinden sonra da Giulietta ve Mito hayranı olabilir, hatta bi gün sahibi de olabilirim Ama şu an için Spider'ımı değişecek olsam, ondan daha yakışıklı, daha üstün gördüğüm alfalar benimkinden daha eski alfalar olur (1967 Spider mesela ). Geçenlerde 1974 spiderın içinde yolculuk yapma şansım oldu.. O zevk tarif edilemez.. Şimdiki hiç bir stock araçta öyle bir ses, öyle bir hissiyat yok.

    Yoksa Mito QV teknik olarak müthiş başarılı bir araç. Dediğim gibi ileride alacak araç bulamayacağımız zaman bakacağımız ilk araçlardan

    Ama şu an için 10 küsür litre tüketimi olsa da, her yerinden tıkırtı sesi gelse de gaza bastığım anda kükremeye başlayan o TwinSpark motorlu Spider'ımı bırakmam mümkün değil.. Stock TS motorun sesi de çok güzeldir ama ben o sesi daha net duymak için K&N açık filtre ve son susturucu kullanıyorum. Bunun da etkisi var. Ama komple egzozlu, filtreli Mito'lar da duydum tabii ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scudetto -- 2 Mart 2012; 18:11:31 >




  • Hort gibi olacak ama sahibindende haftalardır olan ve satılmayınce yenilenen QV ilanı hep ilgi alanımda. İlanı arayan soran oldu mu hiç hala bu fiyata satılmaması bana çok ilginç geliyor. Ya araçta bir sorun var ya ilanda ya da Türk milleti olarak "eşek hoşaftan anlamıyor" durumundayız.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2011-alfaromeo-giulietta-1-75l-tbi-quadrifoglio-verde-235-hp-93458258/detay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Hort gibi olacak ama sahibindende haftalardır olan ve satılmayınce yenilenen QV ilanı hep ilgi alanımda. İlanı arayan soran oldu mu hiç hala bu fiyata satılmaması bana çok ilginç geliyor. Ya araçta bir sorun var ya ilanda ya da Türk milleti olarak "eşek hoşaftan anlamıyor" durumundayız.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2011-alfaromeo-giulietta-1-75l-tbi-quadrifoglio-verde-235-hp-93458258/detay

    kazalı felan mıacaba? Tahminen sahibi 90.000 tl civarına almıştır. O tarihlerde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • o ilanı bende gördüm eger b kusuru yoksa cok zengın olmalı; anladınız.
    arkadslar ben 4 aylık juli tct kullanıcısıyım. aracımı alırken bmw 1 le arasında kalıp juliyi tercıh ettım. sımdı alfayı mazda 3 le kıyaslıyanları goruorum veya astra j ile golf daha ıyı diyenler var. kendimi sorguluoarum yanlısmı yaptım acaba bende sorun mu var die. cunkı ben julimi aldıgımda avro yuksek olmasına ramen f20 yi 65 bine 2k km de premımyum olarak alabılıodum. 70 bin verip alfa aldım.
    aracım 4 aylık ve 1 kez motor ve vites ikaz ısıgı yanıp yolda bıraktı beni. bildigınız motor durdu yolda. servıse gotrdum ıkı gunde gaantıden hallettıler sorunu.
    aracımı cok hırpalayıp cok agresıf kullandım ama yınede bu olmamalıydı diorum. cooper s, 3.20 de rcz, kafa kafaya gittigım araclar. sirokko rahatlıkla gectıgım arac. hangı araclara kafa tuttugumu solemıorum forum da dalga konusu olurum.
    ben aracımdan cok memnunum benı yolda bırakmasına ramen. garıp garıp her yerınden sesler gelmesıne ramen ben bu araca kotu dıemıorum. ve alırken ki tercıhımden hala pısman olmadım b kez daha 4 ay oncesıne gıtsem yıne juli alırdım. ve tum dunya yanlıs yapmıssın bmw baska abi. alfanın rakıbı mazda 3 falan gıbı gorsede ben neyın ne oldugunu bılıorum ve alfa kendı sınıfının (a3. f20, şirokko) sımdılık bırıncısı dıorum. merso a serısı ve volvo v40 gelıcek cunkü. ancak onlar yolda kendılerıne baktrcklar juli gibi f20 yeni a3 ne abi. hep sıradan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: endustry

    o ilanı bende gördüm eger b kusuru yoksa cok zengın olmalı; anladınız.
    arkadslar ben 4 aylık juli tct kullanıcısıyım. aracımı alırken bmw 1 le arasında kalıp juliyi tercıh ettım. sımdı alfayı mazda 3 le kıyaslıyanları goruorum veya astra j ile golf daha ıyı diyenler var. kendimi sorguluoarum yanlısmı yaptım acaba bende sorun mu var die. cunkı ben julimi aldıgımda avro yuksek olmasına ramen f20 yi 65 bine 2k km de premımyum olarak alabılıodum. 70 bin verip alfa aldım.
    aracım 4 aylık ve 1 kez motor ve vites ikaz ısıgı yanıp yolda bıraktı beni. bildigınız motor durdu yolda. servıse gotrdum ıkı gunde gaantıden hallettıler sorunu.
    aracımı cok hırpalayıp cok agresıf kullandım ama yınede bu olmamalıydı diorum. cooper s, 3.20 de rcz, kafa kafaya gittigım araclar. sirokko rahatlıkla gectıgım arac. hangı araclara kafa tuttugumu solemıorum forum da dalga konusu olurum.
    ben aracımdan cok memnunum benı yolda bırakmasına ramen. garıp garıp her yerınden sesler gelmesıne ramen ben bu araca kotu dıemıorum. ve alırken ki tercıhımden hala pısman olmadım b kez daha 4 ay oncesıne gıtsem yıne juli alırdım. ve tum dunya yanlıs yapmıssın bmw baska abi. alfanın rakıbı mazda 3 falan gıbı gorsede ben neyın ne oldugunu bılıorum ve alfa kendı sınıfının (a3. f20, şirokko) sımdılık bırıncısı dıorum. merso a serısı ve volvo v40 gelıcek cunkü. ancak onlar yolda kendılerıne baktrcklar juli gibi f20 yeni a3 ne abi. hep sıradan

    Hocam allah kaza bela vermesin hepsini iyi güzel diyorsun ama biraz düzgün Türkçe ile yazsan diyorum bende..Yoruldum vallahi okurken




  • biz alfa sahipleri herkesın konustugu turkceyı konusmaz herkesler gıbı yurumeyız:P. her alfa sahıbının farklı yogurt yıyısı vardır yani ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endustry

    o ilanı bende gördüm eger b kusuru yoksa cok zengın olmalı; anladınız.
    arkadslar ben 4 aylık juli tct kullanıcısıyım. aracımı alırken bmw 1 le arasında kalıp juliyi tercıh ettım. sımdı alfayı mazda 3 le kıyaslıyanları goruorum veya astra j ile golf daha ıyı diyenler var. kendimi sorguluoarum yanlısmı yaptım acaba bende sorun mu var die. cunkı ben julimi aldıgımda avro yuksek olmasına ramen f20 yi 65 bine 2k km de premımyum olarak alabılıodum. 70 bin verip alfa aldım.
    aracım 4 aylık ve 1 kez motor ve vites ikaz ısıgı yanıp yolda bıraktı beni. bildigınız motor durdu yolda. servıse gotrdum ıkı gunde gaantıden hallettıler sorunu.
    aracımı cok hırpalayıp cok agresıf kullandım ama yınede bu olmamalıydı diorum. cooper s, 3.20 de rcz, kafa kafaya gittigım araclar. sirokko rahatlıkla gectıgım arac. hangı araclara kafa tuttugumu solemıorum forum da dalga konusu olurum.
    ben aracımdan cok memnunum benı yolda bırakmasına ramen. garıp garıp her yerınden sesler gelmesıne ramen ben bu araca kotu dıemıorum. ve alırken ki tercıhımden hala pısman olmadım b kez daha 4 ay oncesıne gıtsem yıne juli alırdım. ve tum dunya yanlıs yapmıssın bmw baska abi. alfanın rakıbı mazda 3 falan gıbı gorsede ben neyın ne oldugunu bılıorum ve alfa kendı sınıfının (a3. f20, şirokko) sımdılık bırıncısı dıorum. merso a serısı ve volvo v40 gelıcek cunkü. ancak onlar yolda kendılerıne baktrcklar juli gibi f20 yeni a3 ne abi. hep sıradan


    Hocam bu "her yerinden ses gelmesi" kısmını biraz açabilir misiniz? 4 aylık bir araçdan bahsediyoruz ama kapılardan gıcırtılar, tümseklerde konsoldan tıkırtılar, amortisörlerden garip sesler mi geliyor? Yani bu aracı alırsak bu tarz problemlerden dolayı endişelenmeli miyiz?




  • öyle konsoldan falan ses geldıgı yok benim aracımda tramer sesi cok fazla amartisöerlerden falanda gıcırtı sesleri gelio. ama sunu solemelıyım bu sesler raatsız edici deil. ben endişede etmıorum aracı böle yapmıslar gıbı hıssedıorum. yani bişey olcagını sanmıorum. yolda giderken surus keyfınıde bozmuo zaten ole ses de gelmıo. ve belkı baska hıc b julide bu sesler yoktur. ben inanılmaz hor kullanıorum aracımı. ortalama yakıt tuketımım 14lt. bunu baska hıcbı julide goremezsın. normal kullanabılseydım bu deger 8 lerde olucaktı. Yani benden alınan bilgi nekadar saglıklı olur bılemıorum. ama muhtesem b kullanımı var b kere kesınlıkle 0-100 7.7s deil 7 nin altında veya 7 gibi. bu sınıfta alınıcak gelıcek olan a serısınden sonra en ıyı arac. 1.18 de var ama bence gereksız pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Krandei

    Hocam bu "her yerinden ses gelmesi" kısmını biraz açabilir misiniz? 4 aylık bir araçdan bahsediyoruz ama kapılardan gıcırtılar, tümseklerde konsoldan tıkırtılar, amortisörlerden garip sesler mi geliyor? Yani bu aracı alırsak bu tarz problemlerden dolayı endişelenmeli miyiz?

    Valla spor paketli bir Giulietta kullanıyorum, o sertliğe rağmen standart bir Peugeot 207'den (eski arabam) daha sessiz gidiyorum.
    Hoş, 207 ile bariz sınıf farkı var, hem de alet aslında neredeyse Almanların tokluğunda.
    Arkadaşımda Golf var, ufak tefek tıkırtılar vs. ondan da geliyor, ama içeride ses yok, konsoldan falan gelmiyor yani.

    Bazı arkadaşlar koltuklardan yana sıkıntı yaşıyor galiba, nedendir, niyedir bilmiyorum. Bende şimdilik bi sorun yok.

    Kapılarda da hiç gıcırtı vs. yok.
    Bazen şu kapı kollarındaki piyano siyah kaplamalar, kapıyı açıp kapatırken tutulduğunda ufak tefek çıtırdayabiliyorlar, çok ağır çukurlarda nadir de olsa onlardan ses gelebiliyor ama zaten öyle çukura da pek girmezsiniz. Rahatsız da etmiyorlar zaten.

    Amortisör mü şanzıman mı bilmiyorum ama özellikle araba soğukken ön taraftan çeşitli sesler gelebiliyor.
    Sonra bir anda bunlar susuyorlar

    Mesela yerdeki şu butonlardan geçerken lastik ve yürüyen aksamın darbe sesi haricinde ufak şıkırtılar gelebiliyor.
    O sesleri de camınız açıksa anca duyabiliyorsunuz. Sanıyorum şanzımandan falan geliyor.




  • Bende aracımı geçen lerde teslim aldım. Spor paket olmasına rağmen rahatsız edecek bir sertlik ve ses sorunu yok. Bundan önceki aracım A3 s- line , dehşet sertti ,çok rahatsız ediyordu. Audi de tıkırtı sorunları yoktu ama başka ses sorunları vardı. Kìsaca her markada ufak tefek sorunlar olabiliyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak reis -- 18 Temmuz 2012; 14:01:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak reis

    Bende aracımı geçen lerde teslim aldım. Spor paket olmasına rağmen rahatsız edecek bir sertlik ve ses sorunu yok. Bundan önceki aracım A3 s- line , dehşet sertti ,çok rahatsız ediyordu. Audi de tıkırtı sorunları yoktu ama başka ses sorunları vardı. Kìsaca her markada ufak tefek sorunlar olabiliyo.

    Hocam sizin aracınız tam olarak hangisi? ve sakıncası yoksa ne kadara satın aldığınızı paylaşabilir misiniz (özel mesajdan da olur). Ciddi şekilde düşünüyoruz 1.4 170bg olanını ama fiyatlandırma konusunda kafamız karıştı. Sitede 58binTL yazıyor, sahibindende sıfırını 49,500e satan var. Acaba güzel bir indirim alınabiliyor mu? Bu arada Ankarada bakıcaz araca, aklımıza yatarsa hemen işlemleri başlatıp almayı düşünüyoruz.

    Sizin aracınız 1.4 170bg olandan mı? TCT şanzıman mı düz mü? spor paketten başka neler var. Yardımcı olabilirseniz çok seviniriz.




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.