Şimdi Ara

Alfa romeo 159 alıcam yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR ALFA ROMEO 159 ALMAYI DUSUNUYORUM.
    SİZDEN RİCAM BANA BU KONUDA YARDIM EDERMİSİNİZ HANGISINI TERCİH ETMELİYİM. DİZELİNİMİ YOKSA BENZİNLİ MODELİMİ BENZİN VE LPG KULLANIMIN HAKKINDA BİLGİ İSTİYORUM. ŞİMDİDEN SOYLUYORUM ONA VERİCEĞİN PARAYLA SuNU AL BUNU AL DEMEYİN BU ARABAYI ALMAYI DUNUSUNUYORUM KULLANANLAR SIKINTI YASAYANLAR NE GİBİ EKSİLERİ VAR ARTILARI VAR SOYLERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM :)



  • BRERA AL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZEVK SUYU

    BRERA AL
    okuma yazması olmayan bi adam enterasan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i.unal

    okuma yazması olmayan bi adam enterasan

    Alıntıları Göster
    valla ne alırsan al ama bu devirden sonra dizel al. benzin fiyatları cok can yakıyor. dıs gorunus olarak cok guzel bir alet ama keske içide biraz albenili olsaydı. eger 2. el alacaksanız ucuza alacagınız için satarkende çok zarar etmezsiniz, ama sıfır alacaksanız cok tavsiye etmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cooler

    valla ne alırsan al ama bu devirden sonra dizel al. benzin fiyatları cok can yakıyor. dıs gorunus olarak cok guzel bir alet ama keske içide biraz albenili olsaydı. eger 2. el alacaksanız ucuza alacagınız için satarkende çok zarar etmezsiniz, ama sıfır alacaksanız cok tavsiye etmem.

    Alıntıları Göster
    Hayran oldugum bir araba. Ilerde almak isterim ara ara girip sahibinden.com da fiyatlara bakiyorum. Ben olsam dizelini almaya calisirdim, sirf yakit tuketimi acisindan. yoksa ikisini de kullanma firsatim olmadi performanslari nasildir bilmiyorum.

    Umarim guzel bir tane bulup alirsiniz ve yorumlarinizi da bizimle paylasirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Hayran oldugum bir araba. Ilerde almak isterim ara ara girip sahibinden.com da fiyatlara bakiyorum. Ben olsam dizelini almaya calisirdim, sirf yakit tuketimi acisindan. yoksa ikisini de kullanma firsatim olmadi performanslari nasildir bilmiyorum.

    Umarim guzel bir tane bulup alirsiniz ve yorumlarinizi da bizimle paylasirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Bende 1 ay öncesine kadar haldır haldır alfa 159 arıyordum fakat sahibi olan bir tanıdık İstanbul gibi bir yerde tavsiye etmem nazik araba dedi ve hevesimi kırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    Bende 1 ay öncesine kadar haldır haldır alfa 159 arıyordum fakat sahibi olan bir tanıdık İstanbul gibi bir yerde tavsiye etmem nazik araba dedi ve hevesimi kırdı.

    Alıntıları Göster
    Sıfır alacağınızı varsayıyorum.
    Ben olsam dizelini alırdım.
    Sıfır alıp LPG asla düşünmezdim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Alfa Romeo GT Çok Mu Yakar?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SIRADANUS

    Sıfır alacağınızı varsayıyorum.
    Ben olsam dizelini alırdım.
    Sıfır alıp LPG asla düşünmezdim.

    Alıntıları Göster
    Dizel alın. Bakımları düzenli yapılmış ise KM çok da önemli değil. Arabaya gözü gibi bakan çok adam var. Temizi bulunur. Çok klas bir araba. D sınıfının en yakışıklı en farklı arabası. Motor ve donanım da süper... yol tutuş D sınfının en iyilerinden. 50.000 TL lik bir bütçem olsa ilk almayı düşüneceğim arabalardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Dizel alın. Bakımları düzenli yapılmış ise KM çok da önemli değil. Arabaya gözü gibi bakan çok adam var. Temizi bulunur. Çok klas bir araba. D sınıfının en yakışıklı en farklı arabası. Motor ve donanım da süper... yol tutuş D sınfının en iyilerinden. 50.000 TL lik bir bütçem olsa ilk almayı düşüneceğim arabalardan.

    Alıntıları Göster
    Mutlaka dizel alın.Sakın ama sakın benzinlinin yanından geçmeyin.JTS motorlar direkt enjeksiyonlu olup maalesef LPG dönüşümü mümkün değil.Sonra elinizden çıkarmak istediğiniz de satamazsınız ve benzin masrafı belinizi büker.Mutlaka temiz kullanılmış, SAKİN kullanılmış bir dizel alın.Kilometreye çok takılmayın.Yeterki aracın sahibi yumuşak kullanmış, aracı zorlamamış olsun.Şimdiden hayırlı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Mutlaka dizel alın.Sakın ama sakın benzinlinin yanından geçmeyin.JTS motorlar direkt enjeksiyonlu olup maalesef LPG dönüşümü mümkün değil.Sonra elinizden çıkarmak istediğiniz de satamazsınız ve benzin masrafı belinizi büker.Mutlaka temiz kullanılmış, SAKİN kullanılmış bir dizel alın.Kilometreye çok takılmayın.Yeterki aracın sahibi yumuşak kullanmış, aracı zorlamamış olsun.Şimdiden hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    Bu arada 0 km alacaksanız 1.8 tbi 200 hp lik motor mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam test tüketimi 13 litre olması lazım.Fakat araç tam bir performans manyağı.Piyasadaki araçların %90ından daha performanslı. Dizel ile arasında 4500 TL gibi bir fark var.Eğerki LPG dönüşümüne sıcak bakarsanız kesinlikle tavsiye ederim.Üstelik bir alt vergi dilimine dahil.Yani 4-5 sene de zaten vergi farkı çıkar.LPG ile muhtemelen 14-15 LT tüketimle sürersiniz bu da 9.6 litre eurodiesel tüketimine, 8.2 litre benzin tüketimine denk gelir ki 200 hp nin verdiği zevkin 10 da 1 ini dizel araçtan alamazsınız.Karar sizin.LPG ile kafanızda soru işaretleri varsa şunu söyliyim bu işi hakikaten çok iyi yapabilen insanlar var bu memlekette.Yüzünüzü kara çıkaracaklarına inanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Bu arada 0 km alacaksanız 1.8 tbi 200 hp lik motor mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam test tüketimi 13 litre olması lazım.Fakat araç tam bir performans manyağı.Piyasadaki araçların %90ından daha performanslı. Dizel ile arasında 4500 TL gibi bir fark var.Eğerki LPG dönüşümüne sıcak bakarsanız kesinlikle tavsiye ederim.Üstelik bir alt vergi dilimine dahil.Yani 4-5 sene de zaten vergi farkı çıkar.LPG ile muhtemelen 14-15 LT tüketimle sürersiniz bu da 9.6 litre eurodiesel tüketimine, 8.2 litre benzin tüketimine denk gelir ki 200 hp nin verdiği zevkin 10 da 1 ini dizel araçtan alamazsınız.Karar sizin.LPG ile kafanızda soru işaretleri varsa şunu söyliyim bu işi hakikaten çok iyi yapabilen insanlar var bu memlekette.Yüzünüzü kara çıkaracaklarına inanmıyorum.


    13 litre mi!!
    Kim çıkarıyor bu lafları arkadaş. google a iki kelime yazıp bakamıyor musunuz anlamıyorum. akıl var mantık var 3 litre araba mı bu ya 13 litre yaksın
    ha 150 km de 13 yakıyorsa tamam
    fabrika verilerine göre ortalama tüketim: 8.1lt/100km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfistii -- 17 Aralık 2010; 18:54:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Bu arada 0 km alacaksanız 1.8 tbi 200 hp lik motor mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam test tüketimi 13 litre olması lazım.Fakat araç tam bir performans manyağı.Piyasadaki araçların %90ından daha performanslı. Dizel ile arasında 4500 TL gibi bir fark var.Eğerki LPG dönüşümüne sıcak bakarsanız kesinlikle tavsiye ederim.Üstelik bir alt vergi dilimine dahil.Yani 4-5 sene de zaten vergi farkı çıkar.LPG ile muhtemelen 14-15 LT tüketimle sürersiniz bu da 9.6 litre eurodiesel tüketimine, 8.2 litre benzin tüketimine denk gelir ki 200 hp nin verdiği zevkin 10 da 1 ini dizel araçtan alamazsınız.Karar sizin.LPG ile kafanızda soru işaretleri varsa şunu söyliyim bu işi hakikaten çok iyi yapabilen insanlar var bu memlekette.Yüzünüzü kara çıkaracaklarına inanmıyorum.


    13 litre mi!!
    Kim çıkarıyor bu lafları arkadaş. google a iki kelime yazıp bakamıyor musunuz anlamıyorum. akıl var mantık var 3 litre araba mı bu ya 13 litre yaksın
    ha 150 km de 13 yakıyorsa tamam
    fabrika verilerine göre ortalama tüketim: 8.1lt/100km


    Sen de inandın ha? Yaşın küçük sanırım.İleride otomobil kullanmaya başlayınca anlarsın.Ayrıca 13 kafamdan uydurmadım OtoHaber dergisi test verilerinden alıntı yaptım ha sen onlardan çok anladığını sanıyorsan orası ayrı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Bu arada 0 km alacaksanız 1.8 tbi 200 hp lik motor mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam test tüketimi 13 litre olması lazım.Fakat araç tam bir performans manyağı.Piyasadaki araçların %90ından daha performanslı. Dizel ile arasında 4500 TL gibi bir fark var.Eğerki LPG dönüşümüne sıcak bakarsanız kesinlikle tavsiye ederim.Üstelik bir alt vergi dilimine dahil.Yani 4-5 sene de zaten vergi farkı çıkar.LPG ile muhtemelen 14-15 LT tüketimle sürersiniz bu da 9.6 litre eurodiesel tüketimine, 8.2 litre benzin tüketimine denk gelir ki 200 hp nin verdiği zevkin 10 da 1 ini dizel araçtan alamazsınız.Karar sizin.LPG ile kafanızda soru işaretleri varsa şunu söyliyim bu işi hakikaten çok iyi yapabilen insanlar var bu memlekette.Yüzünüzü kara çıkaracaklarına inanmıyorum.


    13 litre mi!!
    Kim çıkarıyor bu lafları arkadaş. google a iki kelime yazıp bakamıyor musunuz anlamıyorum. akıl var mantık var 3 litre araba mı bu ya 13 litre yaksın
    ha 150 km de 13 yakıyorsa tamam
    fabrika verilerine göre ortalama tüketim: 8.1lt/100km


    Sen de inandın ha? Yaşın küçük sanırım.İleride otomobil kullanmaya başlayınca anlarsın.Ayrıca 13 kafamdan uydurmadım OtoHaber dergisi test verilerinden alıntı yaptım ha sen onlardan çok anladığını sanıyorsan orası ayrı




    Yaşı benden büyük saygıdeğer amcacığım o otohaber bu otohaber mi.
    Yok değilse kusura bakma
    Eğer oysa senin de yakın gözlük alma zamanın gelmiş demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfistii -- 17 Aralık 2010; 20:43:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Bu arada 0 km alacaksanız 1.8 tbi 200 hp lik motor mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam test tüketimi 13 litre olması lazım.Fakat araç tam bir performans manyağı.Piyasadaki araçların %90ından daha performanslı. Dizel ile arasında 4500 TL gibi bir fark var.Eğerki LPG dönüşümüne sıcak bakarsanız kesinlikle tavsiye ederim.Üstelik bir alt vergi dilimine dahil.Yani 4-5 sene de zaten vergi farkı çıkar.LPG ile muhtemelen 14-15 LT tüketimle sürersiniz bu da 9.6 litre eurodiesel tüketimine, 8.2 litre benzin tüketimine denk gelir ki 200 hp nin verdiği zevkin 10 da 1 ini dizel araçtan alamazsınız.Karar sizin.LPG ile kafanızda soru işaretleri varsa şunu söyliyim bu işi hakikaten çok iyi yapabilen insanlar var bu memlekette.Yüzünüzü kara çıkaracaklarına inanmıyorum.


    13 litre mi!!
    Kim çıkarıyor bu lafları arkadaş. google a iki kelime yazıp bakamıyor musunuz anlamıyorum. akıl var mantık var 3 litre araba mı bu ya 13 litre yaksın
    ha 150 km de 13 yakıyorsa tamam
    fabrika verilerine göre ortalama tüketim: 8.1lt/100km


    Sen de inandın ha? Yaşın küçük sanırım.İleride otomobil kullanmaya başlayınca anlarsın.Ayrıca 13 kafamdan uydurmadım OtoHaber dergisi test verilerinden alıntı yaptım ha sen onlardan çok anladığını sanıyorsan orası ayrı




    Yaşı benden büyük saygıdeğer amcacığım o otohaber bu otohaber mi.
    Yok değilse kusura bakma
    Eğer oysa senin de yakın gözlük alma zamanın gelmiş demektir.


    Gözden değil de hafızadan kayıp var sanırım.Yalnız gördüğün gibi 8.1 felan değilmiş. Yalnız bilmem farkettinmi yanıldığım yerde bile senden çok yaklaşmışım. 13 litre 10.3 ün %26 fazlası iken maalesef 10.3 litre 8.1 in %27 fazlası.Senin de bir doktora görünme zamanın gelmiş:) Herneyse şunu diyim.Otohaber e de inanmamak laızm.Type-R fn2 test tüketimi 9.5 :) Clio rs keza yine öyle. Auto motor & sport dergisi de olabilir.Belki olmayabilir de hafızam bulandı.belki de 10.3 ü 13 diye hatırladım.Ne olursa olsun inan bana o araçla istanbulda 13 litrenin altında gezmek pek mümkün değil.Yazılı değerlerden çok(tüketim anlamında) realist tecrübe edilen değerler daha önemli.Kullanan biri olsaydı keşke kendisinden öğrenirdik bizzat değerleri.150 hp dizel versiyonu bile 7.5 litre tüketirken 200 hp benzinlisi tamamen sakin kullanımla ancak 10 litre tüketebilir bence.Son olarak arşiv yeteneğinden ötürü seni kutlamak istiyorum.Anında buldun çıkardın karşıma.Ben de ekliyorum hemne arşivime.Umarım yine kaybetmem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Bu arada 0 km alacaksanız 1.8 tbi 200 hp lik motor mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam test tüketimi 13 litre olması lazım.Fakat araç tam bir performans manyağı.Piyasadaki araçların %90ından daha performanslı. Dizel ile arasında 4500 TL gibi bir fark var.Eğerki LPG dönüşümüne sıcak bakarsanız kesinlikle tavsiye ederim.Üstelik bir alt vergi dilimine dahil.Yani 4-5 sene de zaten vergi farkı çıkar.LPG ile muhtemelen 14-15 LT tüketimle sürersiniz bu da 9.6 litre eurodiesel tüketimine, 8.2 litre benzin tüketimine denk gelir ki 200 hp nin verdiği zevkin 10 da 1 ini dizel araçtan alamazsınız.Karar sizin.LPG ile kafanızda soru işaretleri varsa şunu söyliyim bu işi hakikaten çok iyi yapabilen insanlar var bu memlekette.Yüzünüzü kara çıkaracaklarına inanmıyorum.


    13 litre mi!!
    Kim çıkarıyor bu lafları arkadaş. google a iki kelime yazıp bakamıyor musunuz anlamıyorum. akıl var mantık var 3 litre araba mı bu ya 13 litre yaksın
    ha 150 km de 13 yakıyorsa tamam
    fabrika verilerine göre ortalama tüketim: 8.1lt/100km


    Sen de inandın ha? Yaşın küçük sanırım.İleride otomobil kullanmaya başlayınca anlarsın.Ayrıca 13 kafamdan uydurmadım OtoHaber dergisi test verilerinden alıntı yaptım ha sen onlardan çok anladığını sanıyorsan orası ayrı




    Yaşı benden büyük saygıdeğer amcacığım o otohaber bu otohaber mi.
    Yok değilse kusura bakma
    Eğer oysa senin de yakın gözlük alma zamanın gelmiş demektir.


    Gözden değil de hafızadan kayıp var sanırım.Yalnız gördüğün gibi 8.1 felan değilmiş. Yalnız bilmem farkettinmi yanıldığım yerde bile senden çok yaklaşmışım. 13 litre 10.3 ün %26 fazlası iken maalesef 10.3 litre 8.1 in %27 fazlası.Senin de bir doktora görünme zamanın gelmiş:) Herneyse şunu diyim.Otohaber e de inanmamak laızm.Type-R fn2 test tüketimi 9.5 :) Clio rs keza yine öyle. Auto motor & sport dergisi de olabilir.Belki olmayabilir de hafızam bulandı.belki de 10.3 ü 13 diye hatırladım.Ne olursa olsun inan bana o araçla istanbulda 13 litrenin altında gezmek pek mümkün değil.Yazılı değerlerden çok(tüketim anlamında) realist tecrübe edilen değerler daha önemli.Kullanan biri olsaydı keşke kendisinden öğrenirdik bizzat değerleri.150 hp dizel versiyonu bile 7.5 litre tüketirken 200 hp benzinlisi tamamen sakin kullanımla ancak 10 litre tüketebilir bence.Son olarak arşiv yeteneğinden ötürü seni kutlamak istiyorum.Anında buldun çıkardın karşıma.Ben de ekliyorum hemne arşivime.Umarım yine kaybetmem


    Ben de sizi matematik yeteneğinizden dolayı kutluyorum.Ama ben zaten 8.1'e test verisi demedim fabrikanın verdiği ortalama değerden bahsettim. O da 8.1lt zaten.

    Ama asıl takıldığım bu değildi.Yeni teknolojiyle üretilmiş 1742cc lik bir motorun test verisi 13 litre falan olamayacağını arabaları takip eden,arabalardan az çok anlayan hemen herkes kestirebilir.En azından bir testte 13 litre/100km değerini gördüğünde ya da hatırladığında bundan şüphelenir ve kesin net bilgiye anında ulaşabilirsiniz.Ha ben 15 litre de yaktırırım dersiniz kabul. Ama bir testten bahsetmişsiniz ve test dediğimiz şey ortalama koşullarda yapılır,bir aracın en fazla ne kadar yakıt tüketeceği konusunda bilgi verme gerksinimi duymaz. Ki dediğiniz gibi arşiv olsun diye saklıyorum bu testleri yoksa otohaberin hiçbir testine güvenmem.Bu testte de 7.7sn olan 0-100 km hızlanmasını da 8.91sn yapmayı nasıl başarıyorlar anlamamıştım.Başka bir dergide 7.5sn test edilmişti aynı araç mesela(?)

    Bu arada bilip bilmeden yargılamayın belki sizden 15 yaş küçüğüm belki de daha büyük.Önemli olan yaş değil arabalarla ne kadar içli dışlı olduğumuzdur.Eleştrim alaycı gibi görünebilir ama 10sn ayırıp o bilgiye ulaşmaya üşenilmemeli diye düşündüm sadece.
    Merak ettiyseniz yaşım 25, araba kullanmasını 10 yaşındayken öğrendim tarla yollarında. Tecrübem fena değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfistii

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Bu arada 0 km alacaksanız 1.8 tbi 200 hp lik motor mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam test tüketimi 13 litre olması lazım.Fakat araç tam bir performans manyağı.Piyasadaki araçların %90ından daha performanslı. Dizel ile arasında 4500 TL gibi bir fark var.Eğerki LPG dönüşümüne sıcak bakarsanız kesinlikle tavsiye ederim.Üstelik bir alt vergi dilimine dahil.Yani 4-5 sene de zaten vergi farkı çıkar.LPG ile muhtemelen 14-15 LT tüketimle sürersiniz bu da 9.6 litre eurodiesel tüketimine, 8.2 litre benzin tüketimine denk gelir ki 200 hp nin verdiği zevkin 10 da 1 ini dizel araçtan alamazsınız.Karar sizin.LPG ile kafanızda soru işaretleri varsa şunu söyliyim bu işi hakikaten çok iyi yapabilen insanlar var bu memlekette.Yüzünüzü kara çıkaracaklarına inanmıyorum.


    13 litre mi!!
    Kim çıkarıyor bu lafları arkadaş. google a iki kelime yazıp bakamıyor musunuz anlamıyorum. akıl var mantık var 3 litre araba mı bu ya 13 litre yaksın
    ha 150 km de 13 yakıyorsa tamam
    fabrika verilerine göre ortalama tüketim: 8.1lt/100km


    Sen de inandın ha? Yaşın küçük sanırım.İleride otomobil kullanmaya başlayınca anlarsın.Ayrıca 13 kafamdan uydurmadım OtoHaber dergisi test verilerinden alıntı yaptım ha sen onlardan çok anladığını sanıyorsan orası ayrı




    Yaşı benden büyük saygıdeğer amcacığım o otohaber bu otohaber mi.
    Yok değilse kusura bakma
    Eğer oysa senin de yakın gözlük alma zamanın gelmiş demektir.


    Gözden değil de hafızadan kayıp var sanırım.Yalnız gördüğün gibi 8.1 felan değilmiş. Yalnız bilmem farkettinmi yanıldığım yerde bile senden çok yaklaşmışım. 13 litre 10.3 ün %26 fazlası iken maalesef 10.3 litre 8.1 in %27 fazlası.Senin de bir doktora görünme zamanın gelmiş:) Herneyse şunu diyim.Otohaber e de inanmamak laızm.Type-R fn2 test tüketimi 9.5 :) Clio rs keza yine öyle. Auto motor & sport dergisi de olabilir.Belki olmayabilir de hafızam bulandı.belki de 10.3 ü 13 diye hatırladım.Ne olursa olsun inan bana o araçla istanbulda 13 litrenin altında gezmek pek mümkün değil.Yazılı değerlerden çok(tüketim anlamında) realist tecrübe edilen değerler daha önemli.Kullanan biri olsaydı keşke kendisinden öğrenirdik bizzat değerleri.150 hp dizel versiyonu bile 7.5 litre tüketirken 200 hp benzinlisi tamamen sakin kullanımla ancak 10 litre tüketebilir bence.Son olarak arşiv yeteneğinden ötürü seni kutlamak istiyorum.Anında buldun çıkardın karşıma.Ben de ekliyorum hemne arşivime.Umarım yine kaybetmem


    Ben de sizi matematik yeteneğinizden dolayı kutluyorum.Ama ben zaten 8.1'e test verisi demedim fabrikanın verdiği ortalama değerden bahsettim. O da 8.1lt zaten.

    Ama asıl takıldığım bu değildi.Yeni teknolojiyle üretilmiş 1742cc lik bir motorun test verisi 13 litre falan olamayacağını arabaları takip eden,arabalardan az çok anlayan hemen herkes kestirebilir.En azından bir testte 13 litre/100km değerini gördüğünde ya da hatırladığında bundan şüphelenir ve kesin net bilgiye anında ulaşabilirsiniz.Ha ben 15 litre de yaktırırım dersiniz kabul. Ama bir testten bahsetmişsiniz ve test dediğimiz şey ortalama koşullarda yapılır,bir aracın en fazla ne kadar yakıt tüketeceği konusunda bilgi verme gerksinimi duymaz. Ki dediğiniz gibi arşiv olsun diye saklıyorum bu testleri yoksa otohaberin hiçbir testine güvenmem.Bu testte de 7.7sn olan 0-100 km hızlanmasını da 8.91sn yapmayı nasıl başarıyorlar anlamamıştım.Başka bir dergide 7.5sn test edilmişti aynı araç mesela(?)

    Bu arada bilip bilmeden yargılamayın belki sizden 15 yaş küçüğüm belki de daha büyük.Önemli olan yaş değil arabalarla ne kadar içli dışlı olduğumuzdur.Eleştrim alaycı gibi görünebilir ama 10sn ayırıp o bilgiye ulaşmaya üşenilmemeli diye düşündüm sadece.
    Merak ettiyseniz yaşım 25, araba kullanmasını 10 yaşındayken öğrendim tarla yollarında. Tecrübem fena değildir.

    Alıntıları Göster
    159tbi kullananların tespit ettiği rakamlar genelde İstanbul içi ara sıra agresif kullanım, ara sıra yoğun trafikte, bazen de akıcı trafikte ortalama 11 litre olduğu yönünde. İstanbul faktörünü saymazsak 10'un altında bile olur. Yeni araçlar için bu bile çok, ama 159un ağırlığını göz önüne alırsak, ve yakıt cimriliği için çok da kasılmamış bir motor olduğunu düşünürsek, yine iyi. Bunun bir performans motoru olduğunu düşünürsek, süper. Turbo'nun çalışma mantığını anlamış biriysek, mükemmel. Zaten alfa alan, hele ki bir sürü dizel D sınıfı araç verken gidip 159 alan adam, ha bir de buna 40.000€nun üzerinde bir para vermiş adam gidip de 10 lire mi yakmış, 11 litre mi yakmış diye hesap yapmaz o kadar Bu aracın zevkini bilen bilir. Hiç konuşup çene yormaya gerek yok, isterse 30 litre yaksın dersiniz kullanırken... Başka bir şeyi gözünüz görmez. Alfaları passatlarla, opellerle, renault'larla karşılaştırmayın artık.. Alfisti bunlara güler geçer.. Onun gözünde bir tek alfalar ve otomotiv dünyasının en mükemmel arabası vardır. Yoldaki diğer araçların hepsi şahindir ona O yüzden dışarıdan "senin araban 12-13 litre yakıyo" diyen adama "evet, helal olsun bebeğime" der. Biz onların karnını doyururuz, yeter ki bu zevki bize yaşatmaya devam etsinler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    159tbi kullananların tespit ettiği rakamlar genelde İstanbul içi ara sıra agresif kullanım, ara sıra yoğun trafikte, bazen de akıcı trafikte ortalama 11 litre olduğu yönünde. İstanbul faktörünü saymazsak 10'un altında bile olur. Yeni araçlar için bu bile çok, ama 159un ağırlığını göz önüne alırsak, ve yakıt cimriliği için çok da kasılmamış bir motor olduğunu düşünürsek, yine iyi. Bunun bir performans motoru olduğunu düşünürsek, süper. Turbo'nun çalışma mantığını anlamış biriysek, mükemmel. Zaten alfa alan, hele ki bir sürü dizel D sınıfı araç verken gidip 159 alan adam, ha bir de buna 40.000€nun üzerinde bir para vermiş adam gidip de 10 lire mi yakmış, 11 litre mi yakmış diye hesap yapmaz o kadar Bu aracın zevkini bilen bilir. Hiç konuşup çene yormaya gerek yok, isterse 30 litre yaksın dersiniz kullanırken... Başka bir şeyi gözünüz görmez. Alfaları passatlarla, opellerle, renault'larla karşılaştırmayın artık.. Alfisti bunlara güler geçer.. Onun gözünde bir tek alfalar ve otomotiv dünyasının en mükemmel arabası vardır. Yoldaki diğer araçların hepsi şahindir ona O yüzden dışarıdan "senin araban 12-13 litre yakıyo" diyen adama "evet, helal olsun bebeğime" der. Biz onların karnını doyururuz, yeter ki bu zevki bize yaşatmaya devam etsinler.

    Alıntıları Göster
    Bu forumda daha önceden mercedes c180 ve bmw 320d ile alfa 159 arasında kalan birine yazdığım mesajı aynen kopyalıyorum. umarım yardımcı olur.

    156 kadar olmasa da, 159'un içine binip 1km kadar sürün, gözünüz o dakikadan sonra c180, 320d falan görmeyecektir Alfa öyle bir virüstür ki, siz ona sahip olmazsınız, o size sahip olur, camınızın önüne park edersiniz, saat başı cama çıkar bakarsınız, tam içeri girerken döner bir daha bakarsınız, bir yerlere gitmek için kendi kendinize bahane uydurursunuz. Arada aşağı iner yağını suyunu kontrol eder, içini dışını siler, yıkarsınız. Dokunmak, okşamak istersiniz. Arkanızı dönüp eve gitmek, yanından ayrılmak istemezsiniz. Yine 156 ve benzinli kadar olmasa da, 3000 devir'i geçtiğinizde hayatınızda çok az şeyden alacağınız zevki, coşkuyu yaşarsınız, ciğerleriniz şişer, gözbebekleriniz büyür, kalbiniz hızla atmaya başlar. Sevgiliniz kıskanmaya başlar, her gittiğiniz yerde arabanızın özelliklerini sorarlar, her yere alfanızla gitmeye başlarsınız. Telefonunuzun arka planı, bilgisayarınızın duvar kağıdı, anahtarlıklarınızı alfa logoları ve resimleri işgal eder. Hayatınıza tam bir virüs gibi girer. Yoldaki hiç bir araba çekici gelmez, araba değiştirmek sizin için sadece "yeni alfa almak" anlamına gelir.. Ya da "başka bir alfa daha almak".

    Bunların haricinde basarsanız köpek gibi yakar, basmazsanız da yine öyle çok az yakmaz, küçücük bir dizel forddan sonra yakıt göstergesinin daha hızlı indiğini görürsünüz, ama bunun 3 katı da yaksa helal olsun dersiniz. Gözlerinizi parlatan, size bu duyguları yaşatan bir arabaya helal olsun dersiniz. Zamanla sevgilinizden kısar, ona harcarsınız. Sık sık yıkamaya gidersiniz, ona bakımların en güzelini, hatta meguiar's iç dış boya korumaları layık görürsünüz, cilası eksik olunca üzüldüğünü düşünürsünüz, siz de üzülürsünüz onu pis görünce.

    Bu duyguların 10da 1ini yaşatabilecek bir araba yaptıysa BMW veya Mercedes bugüne kadar, lütfen gidin koşa koşa o arabayı alın. Alfalarımız bize kalsın, biz yine birbirimizi gördüğümüzde kardeşçe selam verelim birbirimize, önümüzde giden bir 147nin güzel kalçalarını izleyelim, yahut arkamızdan gelen GT'nin scudettosunun (öndeki kalkan şeklindeki üçgen ızgara) büyüsüne kapılalım...

    Varsın varyatör 60.000de bir 600 lira masraf çıkarsın, 20km hıza ulaşana kadar konsoldan tıkırtı gelsin, 5 litre değil 7 litre yaksın... Tüm masrafların son kuruşuna kadar helal olsun... Bu zevki hayatta yaşayabileceğiniz bir tek marka daha vardır sanıyorum, o da zaten otomobil dünyasının en pahalı araçlarını üretiyor. Bize alfisti, onlara tifosi deniyor.

    Alfa alacaksanız, zaten alfa alacaksınızdır. Bunun neresinde sorun olur, ne kadar yakar, kaça satarım diyecekseniz lütfen kalbinizi değil mantığınızı dinleyin, gidip dümdüz, ruhsuz, kütük gibi alman arabaları alın. Ben kalça seviyorum, kıvrım seviyorum, heyecan yaşamak istiyorum, içindeyken başka hiçbir şeyi değil, arabamı hissetmek istiyorum demiyorsanız, yani dümdüz mantıkla "araba" istiyorsanız gidip Alman alın. Ben mantıklı olmak değil, mutlu olmak istediğim için Alfa'yı seçtim. Siz neyi isterseniz ona göre tercihinizi yapın. Benim mantığım pek "düz" çalışmıyor.

    Tüm diğer alfistiler gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    Bu forumda daha önceden mercedes c180 ve bmw 320d ile alfa 159 arasında kalan birine yazdığım mesajı aynen kopyalıyorum. umarım yardımcı olur.

    156 kadar olmasa da, 159'un içine binip 1km kadar sürün, gözünüz o dakikadan sonra c180, 320d falan görmeyecektir Alfa öyle bir virüstür ki, siz ona sahip olmazsınız, o size sahip olur, camınızın önüne park edersiniz, saat başı cama çıkar bakarsınız, tam içeri girerken döner bir daha bakarsınız, bir yerlere gitmek için kendi kendinize bahane uydurursunuz. Arada aşağı iner yağını suyunu kontrol eder, içini dışını siler, yıkarsınız. Dokunmak, okşamak istersiniz. Arkanızı dönüp eve gitmek, yanından ayrılmak istemezsiniz. Yine 156 ve benzinli kadar olmasa da, 3000 devir'i geçtiğinizde hayatınızda çok az şeyden alacağınız zevki, coşkuyu yaşarsınız, ciğerleriniz şişer, gözbebekleriniz büyür, kalbiniz hızla atmaya başlar. Sevgiliniz kıskanmaya başlar, her gittiğiniz yerde arabanızın özelliklerini sorarlar, her yere alfanızla gitmeye başlarsınız. Telefonunuzun arka planı, bilgisayarınızın duvar kağıdı, anahtarlıklarınızı alfa logoları ve resimleri işgal eder. Hayatınıza tam bir virüs gibi girer. Yoldaki hiç bir araba çekici gelmez, araba değiştirmek sizin için sadece "yeni alfa almak" anlamına gelir.. Ya da "başka bir alfa daha almak".

    Bunların haricinde basarsanız köpek gibi yakar, basmazsanız da yine öyle çok az yakmaz, küçücük bir dizel forddan sonra yakıt göstergesinin daha hızlı indiğini görürsünüz, ama bunun 3 katı da yaksa helal olsun dersiniz. Gözlerinizi parlatan, size bu duyguları yaşatan bir arabaya helal olsun dersiniz. Zamanla sevgilinizden kısar, ona harcarsınız. Sık sık yıkamaya gidersiniz, ona bakımların en güzelini, hatta meguiar's iç dış boya korumaları layık görürsünüz, cilası eksik olunca üzüldüğünü düşünürsünüz, siz de üzülürsünüz onu pis görünce.

    Bu duyguların 10da 1ini yaşatabilecek bir araba yaptıysa BMW veya Mercedes bugüne kadar, lütfen gidin koşa koşa o arabayı alın. Alfalarımız bize kalsın, biz yine birbirimizi gördüğümüzde kardeşçe selam verelim birbirimize, önümüzde giden bir 147nin güzel kalçalarını izleyelim, yahut arkamızdan gelen GT'nin scudettosunun (öndeki kalkan şeklindeki üçgen ızgara) büyüsüne kapılalım...

    Varsın varyatör 60.000de bir 600 lira masraf çıkarsın, 20km hıza ulaşana kadar konsoldan tıkırtı gelsin, 5 litre değil 7 litre yaksın... Tüm masrafların son kuruşuna kadar helal olsun... Bu zevki hayatta yaşayabileceğiniz bir tek marka daha vardır sanıyorum, o da zaten otomobil dünyasının en pahalı araçlarını üretiyor. Bize alfisti, onlara tifosi deniyor.

    Alfa alacaksanız, zaten alfa alacaksınızdır. Bunun neresinde sorun olur, ne kadar yakar, kaça satarım diyecekseniz lütfen kalbinizi değil mantığınızı dinleyin, gidip dümdüz, ruhsuz, kütük gibi alman arabaları alın. Ben kalça seviyorum, kıvrım seviyorum, heyecan yaşamak istiyorum, içindeyken başka hiçbir şeyi değil, arabamı hissetmek istiyorum demiyorsanız, yani dümdüz mantıkla "araba" istiyorsanız gidip Alman alın. Ben mantıklı olmak değil, mutlu olmak istediğim için Alfa'yı seçtim. Siz neyi isterseniz ona göre tercihinizi yapın. Benim mantığım pek "düz" çalışmıyor.

    Tüm diğer alfistiler gibi.


    vah vah geçmiş olsun acil şifalar diliyorum size.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gagavuzz

    quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    Bu forumda daha önceden mercedes c180 ve bmw 320d ile alfa 159 arasında kalan birine yazdığım mesajı aynen kopyalıyorum. umarım yardımcı olur.

    156 kadar olmasa da, 159'un içine binip 1km kadar sürün, gözünüz o dakikadan sonra c180, 320d falan görmeyecektir Alfa öyle bir virüstür ki, siz ona sahip olmazsınız, o size sahip olur, camınızın önüne park edersiniz, saat başı cama çıkar bakarsınız, tam içeri girerken döner bir daha bakarsınız, bir yerlere gitmek için kendi kendinize bahane uydurursunuz. Arada aşağı iner yağını suyunu kontrol eder, içini dışını siler, yıkarsınız. Dokunmak, okşamak istersiniz. Arkanızı dönüp eve gitmek, yanından ayrılmak istemezsiniz. Yine 156 ve benzinli kadar olmasa da, 3000 devir'i geçtiğinizde hayatınızda çok az şeyden alacağınız zevki, coşkuyu yaşarsınız, ciğerleriniz şişer, gözbebekleriniz büyür, kalbiniz hızla atmaya başlar. Sevgiliniz kıskanmaya başlar, her gittiğiniz yerde arabanızın özelliklerini sorarlar, her yere alfanızla gitmeye başlarsınız. Telefonunuzun arka planı, bilgisayarınızın duvar kağıdı, anahtarlıklarınızı alfa logoları ve resimleri işgal eder. Hayatınıza tam bir virüs gibi girer. Yoldaki hiç bir araba çekici gelmez, araba değiştirmek sizin için sadece "yeni alfa almak" anlamına gelir.. Ya da "başka bir alfa daha almak".

    Bunların haricinde basarsanız köpek gibi yakar, basmazsanız da yine öyle çok az yakmaz, küçücük bir dizel forddan sonra yakıt göstergesinin daha hızlı indiğini görürsünüz, ama bunun 3 katı da yaksa helal olsun dersiniz. Gözlerinizi parlatan, size bu duyguları yaşatan bir arabaya helal olsun dersiniz. Zamanla sevgilinizden kısar, ona harcarsınız. Sık sık yıkamaya gidersiniz, ona bakımların en güzelini, hatta meguiar's iç dış boya korumaları layık görürsünüz, cilası eksik olunca üzüldüğünü düşünürsünüz, siz de üzülürsünüz onu pis görünce.

    Bu duyguların 10da 1ini yaşatabilecek bir araba yaptıysa BMW veya Mercedes bugüne kadar, lütfen gidin koşa koşa o arabayı alın. Alfalarımız bize kalsın, biz yine birbirimizi gördüğümüzde kardeşçe selam verelim birbirimize, önümüzde giden bir 147nin güzel kalçalarını izleyelim, yahut arkamızdan gelen GT'nin scudettosunun (öndeki kalkan şeklindeki üçgen ızgara) büyüsüne kapılalım...

    Varsın varyatör 60.000de bir 600 lira masraf çıkarsın, 20km hıza ulaşana kadar konsoldan tıkırtı gelsin, 5 litre değil 7 litre yaksın... Tüm masrafların son kuruşuna kadar helal olsun... Bu zevki hayatta yaşayabileceğiniz bir tek marka daha vardır sanıyorum, o da zaten otomobil dünyasının en pahalı araçlarını üretiyor. Bize alfisti, onlara tifosi deniyor.

    Alfa alacaksanız, zaten alfa alacaksınızdır. Bunun neresinde sorun olur, ne kadar yakar, kaça satarım diyecekseniz lütfen kalbinizi değil mantığınızı dinleyin, gidip dümdüz, ruhsuz, kütük gibi alman arabaları alın. Ben kalça seviyorum, kıvrım seviyorum, heyecan yaşamak istiyorum, içindeyken başka hiçbir şeyi değil, arabamı hissetmek istiyorum demiyorsanız, yani dümdüz mantıkla "araba" istiyorsanız gidip Alman alın. Ben mantıklı olmak değil, mutlu olmak istediğim için Alfa'yı seçtim. Siz neyi isterseniz ona göre tercihinizi yapın. Benim mantığım pek "düz" çalışmıyor.

    Tüm diğer alfistiler gibi.


    vah vah geçmiş olsun acil şifalar diliyorum size.

    Alıntıları Göster
    Gerçekten zor seçim.Aslında o güce göre araba 12-13 litrede yaksa hakkıdır ama benzin çok pahalı malesef.

    O yüzden 0 km alınacaksa dizel daha az kaybettirir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 23;59


    quote:

    Orijinalden alıntı: scudetto

    Bu forumda daha önceden mercedes c180 ve bmw 320d ile alfa 159 arasında kalan birine yazdığım mesajı aynen kopyalıyorum. umarım yardımcı olur.

    156 kadar olmasa da, 159'un içine binip 1km kadar sürün, gözünüz o dakikadan sonra c180, 320d falan görmeyecektir Alfa öyle bir virüstür ki, siz ona sahip olmazsınız, o size sahip olur, camınızın önüne park edersiniz, saat başı cama çıkar bakarsınız, tam içeri girerken döner bir daha bakarsınız, bir yerlere gitmek için kendi kendinize bahane uydurursunuz. Arada aşağı iner yağını suyunu kontrol eder, içini dışını siler, yıkarsınız. Dokunmak, okşamak istersiniz. Arkanızı dönüp eve gitmek, yanından ayrılmak istemezsiniz. Yine 156 ve benzinli kadar olmasa da, 3000 devir'i geçtiğinizde hayatınızda çok az şeyden alacağınız zevki, coşkuyu yaşarsınız, ciğerleriniz şişer, gözbebekleriniz büyür, kalbiniz hızla atmaya başlar. Sevgiliniz kıskanmaya başlar, her gittiğiniz yerde arabanızın özelliklerini sorarlar, her yere alfanızla gitmeye başlarsınız. Telefonunuzun arka planı, bilgisayarınızın duvar kağıdı, anahtarlıklarınızı alfa logoları ve resimleri işgal eder. Hayatınıza tam bir virüs gibi girer. Yoldaki hiç bir araba çekici gelmez, araba değiştirmek sizin için sadece "yeni alfa almak" anlamına gelir.. Ya da "başka bir alfa daha almak".

    Bunların haricinde basarsanız köpek gibi yakar, basmazsanız da yine öyle çok az yakmaz, küçücük bir dizel forddan sonra yakıt göstergesinin daha hızlı indiğini görürsünüz, ama bunun 3 katı da yaksa helal olsun dersiniz. Gözlerinizi parlatan, size bu duyguları yaşatan bir arabaya helal olsun dersiniz. Zamanla sevgilinizden kısar, ona harcarsınız. Sık sık yıkamaya gidersiniz, ona bakımların en güzelini, hatta meguiar's iç dış boya korumaları layık görürsünüz, cilası eksik olunca üzüldüğünü düşünürsünüz, siz de üzülürsünüz onu pis görünce.

    Bu duyguların 10da 1ini yaşatabilecek bir araba yaptıysa BMW veya Mercedes bugüne kadar, lütfen gidin koşa koşa o arabayı alın. Alfalarımız bize kalsın, biz yine birbirimizi gördüğümüzde kardeşçe selam verelim birbirimize, önümüzde giden bir 147nin güzel kalçalarını izleyelim, yahut arkamızdan gelen GT'nin scudettosunun (öndeki kalkan şeklindeki üçgen ızgara) büyüsüne kapılalım...

    Varsın varyatör 60.000de bir 600 lira masraf çıkarsın, 20km hıza ulaşana kadar konsoldan tıkırtı gelsin, 5 litre değil 7 litre yaksın... Tüm masrafların son kuruşuna kadar helal olsun... Bu zevki hayatta yaşayabileceğiniz bir tek marka daha vardır sanıyorum, o da zaten otomobil dünyasının en pahalı araçlarını üretiyor. Bize alfisti, onlara tifosi deniyor.

    Alfa alacaksanız, zaten alfa alacaksınızdır. Bunun neresinde sorun olur, ne kadar yakar, kaça satarım diyecekseniz lütfen kalbinizi değil mantığınızı dinleyin, gidip dümdüz, ruhsuz, kütük gibi alman arabaları alın. Ben kalça seviyorum, kıvrım seviyorum, heyecan yaşamak istiyorum, içindeyken başka hiçbir şeyi değil, arabamı hissetmek istiyorum demiyorsanız, yani dümdüz mantıkla "araba" istiyorsanız gidip Alman alın. Ben mantıklı olmak değil, mutlu olmak istediğim için Alfa'yı seçtim. Siz neyi isterseniz ona göre tercihinizi yapın. Benim mantığım pek "düz" çalışmıyor.

    Tüm diğer alfistiler gibi.


    vah vah geçmiş olsun acil şifalar diliyorum size.



    Teşekkürler, şifa sizin olsun Ben çok mutluyum deli halimle




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.