Şimdi Ara

Alfa romeo giulietta 1.4 170 hp lik motora uyumlu lpg kiti var mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iyi günler arkadaşlar hiç aklımda yokken bir giulietta 1.4 170 hp tutkusu başladı lpg uyumu var mı acaba? yoksa almayacağım varsa koşarak kapmayı düşünüyorum:)



  • Piyasada ihtiyacı karşılayacak çokça kıt var. Yalniz motoru uygun olmayan hava yakıt karışımında boost cut yapıyor yanı gaz kesiyor.

    Çok çok iyi ayar gerekli

    Dolayısı ile ben gözü kapalı oneremiyorum malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Murat abi lpg olurmu sence bu araca motor olarak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    Piyasada ihtiyacı karşılayacak çokça kıt var. Yalniz motoru uygun olmayan hava yakıt karışımında boost cut yapıyor yanı gaz kesiyor.

    Çok çok iyi ayar gerekli

    Dolayısı ile ben gözü kapalı oneremiyorum malesef.



    hocam bunu sürekli mi yapar yoksa sadece aşırı yüklenmelerde mi?bende lpg li bmw 120i vardı rampalarda veya düz yolda topukladım mı benzine geçerdi sakin kullanımda sorun çıkarmazdı böyle bir durum mu demek istediğiniz?
  • aseasew kullanıcısına yanıt
    BMW de yaşadığınız sorun enjektorun/üstündeki nozzle in hatalı küçük seçilmesinden dolayı.

    Onun çözümü basitti.

    Bu bahsettiğiniz FIAT 1.4 T motorda , benzin ecusu oksijen sensoruyle fakir karışım hissettiği anda turbo basıncını aniden kesiyor motoru koruma amaçlı.

    Aracta sorun varmış gibi kesiklik yapıyor.

    Doğru montaj sonrası yolda iyi bir ayar gerekir. Ama iş çok zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    BMW de yaşadığınız sorun enjektorun/üstündeki nozzle in hatalı küçük seçilmesinden dolayı.

    Onun çözümü basitti.

    Bu bahsettiğiniz FIAT 1.4 T motorda , benzin ecusu oksijen sensoruyle fakir karışım hissettiği anda turbo basıncını aniden kesiyor motoru koruma amaçlı.

    Aracta sorun varmış gibi kesiklik yapıyor.

    Doğru montaj sonrası yolda iyi bir ayar gerekir. Ama iş çok zor.


    lpg li kullanım düşünüyorsak ki bende sadece benzinde kullanmam bütçe sorunu oluşturacak araçtan uzak durmakta fayda var yani teşekkür ediyorum bilgilendirmeniz için bmw 120i aramaya devam




  • aseasew kullanıcısına yanıt
    Valla bence de daha iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YUSUFPRİNSİZMİR kullanıcısına yanıt
    Yusuf ustam.

    Diğer bir konu da daha bahsi geçmiş, bu motorlar için direkt enjeksiyon olduğunu belirtmissiniz ama bu motorlar çok nokta manifolddan enjeksiyonlu motorlar.

    FIAT linea grande puntolardaki 1.4 120 hp motorun türevi. 1.4 170 hp ler Multiair özellikli emme subaylarını elektronik olarak kontrol eden sisteme sahip ,yanı vakumsuz tabir edilen tip

    Uygulama yapılsa bile AEB eculu sistemlerde vakumsuz motorlar için işaretlenen parametre mutlaka seçilmelidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi ben direkenjeksiyon olan da var olmayan da var demiştim 1.4 cc140 hp multiair jeep Renagade ile Türkiye de ilk montajı buradan bir arkadaşımıza uyguladık prins vsi2 kheın turbo MAP montajı teşekkür ediyorum değerli yorumların için

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • YUSUFPRİNSİZMİR kullanıcısına yanıt
    Evet renegade deki motor julyeytadakine daha benzer.

    Renegade de sorun yasanmadiysa, prins tercih edilebilir julyettalarda 1.4 170 hp de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.