< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) (104. sayfa)
-
-
Peki yüksek hızda nasıl? Opsiyon varsa kendisi viraj dönüyormu?
-
Opsiyon dizellerde 30km/h üzerinde şerit ortalamalı adaptif kullanım sağlıyor, sistem otoyollarda kusursuza yakın çalışıyor ancak komple direksiyonu bırakmanıza müsaade etmiyor en azından bir elinizi direksiyonun üzerinde tutmanız gerekiyor, bunu da direksiyon üzerindeki kapasitif sensörler ve tork kontrolü ile tespit ediyor.
Otoyolda Bursa-İstanbul arası hafif yağmurlu bir günde uzun müddet kullandım çok memnun kaldım, ciddi sürüş rahatlığı sağlıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çoğu euro 6 dizelde dpf sorunu var, tonalede nasıl? Dizelin kronik bir sıkııntısı varmı?
-
1.6 multijet 2 motorlar kendini kanıtlamış motorlar, bir problem duymadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir arkadaşımız için bayiden 2024 Tonale Tributo İtaliano ,kırmızı siyah tavan ful+ful araç için 2.740 bin TL fiyat aldık . Bu kadar kampanya,indirim vs varken diğer markalarda bu rakamlara bu araç çok zor satar, çok yanlış bir fiyat politikası var bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herkse selamlar
Geçen gün Alfa Romeo bayisi önünden geçerken araçlara göz attım ve Tonale nin içi çok hoşuma gitti Tonale PHEV'e görece düşük fiyat ta veriyorlar (araçların 2023 model geldiğini söylediler ben Türkiye'de satamadılar diye düşünüyordum eğer dedikleri gibiyse dünyada pek tutulmadı herhalde) yaşadığım binada AC şarj kurma şansım da var bu yüzden PHEV ilgmi çekti foruma göz atınca Tonale de çok problem yaşanıyor gibime geldi :(
PHEV kullanıcıları bu aracı tavsiye edermisiniz yada hiç bulaşma mı dersiniz? geçen süre zarfında pillerde bir problem oluştu mu? Aracı herhangi bir şarj ünitesinden de şarj edebiliyormuyuz? 300 - 400 km yol kat ettiğinizde piller bitiyor aşırı bir tüketim yada aşırı bir zayıflık oluyormu? Sizler yaşadıysanız ne gibi sorunlar yaşadınız ve servis bu sorunları çözebildi mi?
Sürekli servise gidip araç ile uğraşmak istemiyorum senede bir bakımını yaptırıp kullanabileceğim bir araç mı?
biraz bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
-
Kompleks yapıların hata verme olasılığı daha yüksektir. Çevremizde gördüğümüz bu araçların hibrit modda en fazla 500 km gittiği. Sade benzinle ise 350 km yol yaptığı ve benzinli 1.3 motorun sesli çalıştığıdır. Sade elektrikle max 80 km yol yaptığı performans ile 45 -50km ve bunun için bile uzun bir şarj süresi gerektiği Zaten plug hibrit olayı ülkemizde pek rağbet görmedi . Tonale phev modelide çok az var, tercih etmek ne kadar mantıklı karar tüketicinin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sizin araçlarınızın da böyle toz, çamur vb. şekilde kirlenmesinden şikayetçi misiniz? Bunları alıyorsa ses de alıyordur. Biz çözüm düşünen bulan var mı?
-
quote:
Orijinalden alıntı: maxi77Herkse selamlar
Geçen gün Alfa Romeo bayisi önünden geçerken araçlara göz attım ve Tonale nin içi çok hoşuma gitti Tonale PHEV'e görece düşük fiyat ta veriyorlar (araçların 2023 model geldiğini söylediler ben Türkiye'de satamadılar diye düşünüyordum eğer dedikleri gibiyse dünyada pek tutulmadı herhalde) yaşadığım binada AC şarj kurma şansım da var bu yüzden PHEV ilgmi çekti foruma göz atınca Tonale de çok problem yaşanıyor gibime geldi :(
PHEV kullanıcıları bu aracı tavsiye edermisiniz yada hiç bulaşma mı dersiniz? geçen süre zarfında pillerde bir problem oluştu mu? Aracı herhangi bir şarj ünitesinden de şarj edebiliyormuyuz? 300 - 400 km yol kat ettiğinizde piller bitiyor aşırı bir tüketim yada aşırı bir zayıflık oluyormu? Sizler yaşadıysanız ne gibi sorunlar yaşadınız ve servis bu sorunları çözebildi mi?
Sürekli servise gidip araç ile uğraşmak istemiyorum senede bir bakımını yaptırıp kullanabileceğim bir araç mı?
biraz bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
Tonale Phev liste fiyatı 3 milyonun üzerinde olduğu için yeterli rağbet görmediğini düşünüyorum ancak PHEV sistemiyle ilgili gördüğüm kadarıyla kronik denebilecek ciddi bir sorun yok diye biliyorum, aynı motor kombinasyonu Jeep serilerinde de kullanılıyor. En son fren pedalı ile ilgili bir geri çağırma kampanyası duymuştum ancak motor ya da batarya paketi ile ilgili bir geri çağırma yakın zamanda ben duymadım.
Eğer ağrlıklı olarak şehir için kullanıyor ve günlük kullanımda ortalama 50 km. yol yapıyor ve evde şaj imkanınız varsa, buna ilave olarak bayi ciddi bir indirimle bu araçları satıyorsa bence tercih edilebilir. Bana göre PHEV modelin önemli bir dezavantajı bagajdaki stepne haznesininin kademeli olarak kullanılamaması, dolayısıyla bagaj hacmi diğer motor tiplerine göre biraz daha sınırlı ama bu sizin için ne kadar önemli bilemiyorum.
Ek olarak bu araçlar sadece AC ile şarj edilebiliyor, DC hızlı şarj imkanı yok. Bu sebeple ağırlıklı olarak uzun yol yapacaksanız PHEV çok uygun değil gibi.
Son olarak PHEV araçta test sürüşü yaptım, 4x4 kullanım ve hızlanma performansını görünce aracı bir an önce almak istiyorsunuz :)
-
Kesinlikle katılıyorum ve kapı altlarından hava alma şikayetiyle bugün aracımı servise götürdüm hatta. Isıtıcı açıkken dahi kapı aralıklarının olduğu yerler rahatsız edici soğuk oluyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Servis sonucunu yazarsanız sevinirim.
-
Buğün bende aracımı yıkatırken kapı içi alt tarafların çok kirlendiğini farkettim özellikle kış mevsiminde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X