Şimdi Ara

Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.906
Cevap
53
Favori
101.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • witness W kullanıcısına yanıt

    1.5 benim aracım , aynı sıcaklık artışı bende de mevcut 102 103 dereceleri gördüğüm oldu. hatta kaputu açtığınızda bakış yönünüze doğru sol taraftaki antifriz kaynıyordu. Ne kadar normal bir durum bilmiyorum. Soldaki antifriz yüksek sıcaklık sistemi soğutma sıvısı, sağdaki motor soğutma sıvısı diye geçiyor.


    Alfa Romeo Tonale (Ana Konu)


    --

    Vag grubunda evet 90'a sabitliyordu hareket etmiyordu. Çok gözüme batmasın diye takip etmiyorum :) . çok ısındığında mutlaka kendisinin haber vereceği bir teknoloji koymuşlardır diye düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bosnaktolga -- 29 Eylül 2023; 16:13:45 >




  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Aracım henüz 700 km'de. Yaşadığınız sorunları görünce üzülüyorum. Diğer taraftan da bende bunlara bayağı takan birisiyim, yaşarsam araçtan soğurum düşüncesindeyim. Çok yükseltmeden satsam mı diye düşünmüyor değilim.

  • bosnaktolga B kullanıcısına yanıt
    Bana da usta durumun normal olduğunu söyledi. Çok takilmamak lazım dediğiniz gibi demek ki.
  • bosnaktolga B kullanıcısına yanıt
    Ben 5000 km dizel 3000 km phev modelini kullandım ve bir sorun yaşamadım. Her yeni araçta elbette hatalar sorunlar ortaya çıkabilir. Ama çıkan sorunların cok basit aksamlarla alakalı olmasına rağmen çözüme ulasamamasina ben de cok şaşırıyorum.
  • bosnaktolga B kullanıcısına yanıt

    Satarsanız bu ortamda zararınız çok olur hocam. Ben 2.el aldığım için rahat davranıyorum bakmayın bana :) Olur da sorun görürseniz en azından elinizde bazı bilgiler olacak. Biz birbirimize yaza yaza öğrendik çoğu şeyi


    Bu direksiyon problemleri düşündüğümüz gibi basit çözümlü değil aslında. Opelde sorun yaşan çok oldu mesela son dönemlerde. Hatta bir arkadaşım dava açtı crossland aracının sağ çekme problemini çözemiyor servis. Umarım benim problemlerim tamamen çözülmüştür ve tekrarlanmaz zira 2 tam günümü harcadım bu işler için


    Forumdaki arkadaşlar 2. el kaygısı yaşadığı için araçlarındaki problemleri çok ifade etmiyorlar. İnanın diğer markalarda da çok sorunlar var premiumlar dahil. Detay arttıkça risk artıyor herhalde. Motor şanzıman sorunu olmasın da bi şekilde çözülür elbet diğer sorunlar





  • masterap M kullanıcısına yanıt

    İşin şakası bir yana elbette 300 400 e yakın zararımın olacağını düşünüyorum. Araçtan memnunum . Yol tutuşu güven veriyor . Konforu bence 19” jant olmasına rağmen üst seviyede.

    sürüş pozisyonunda tek takıldığım konu iç dikiz aynası. Araç içindeyken dışarıda yukarıya doğru bakmak istediğim zaman eğilmem gerekiyor 😀 o garip geldi sadece.

    iç ve dış tasarıma söz etmeye bile gerek yok. Ama alüminyum tavan barları olsaydı biraz saha güzel gözükebilirdi. Ekstra almak gerekiyor.

  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Sorununuz rot kolları değişimi ile çözüldü değil mi
  • witness W kullanıcısına yanıt

    Sırasıyla rot, direksiyon açısı ayarı, rot ve balans yapıldı hocam, parça değişimi yok

  • Selamlar aracınızdakş titreme sorunu geçti mi merak ettim test ettiniz mi beni aracaım hala parça bekliyor rot başı ve rotlar değişecek yurtdışı sipariş dendi 2 hafta dendi 1 hafta geçti bakalım. Bu hafat gelir herhalde tak çıkar sok ayar filan. Bence benim 10 gün daha bar bu kadar beklemeye bakalım degecek mi. Allahtan ikame araç verdiler o da renegade ona biniyorum

  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    Sizin aracınız ile diğer aracı farklı ustalar bakmıştır artık bence bıkkınlık olmuş insanlardan gelen şikayetleri dinle bazı ustalar iplemiyor bana ne benlm aracım mi diyerek ugraşmak istemiyor onların için yağ değiş. Bakım yap arıza ışığı kırmıız renk değilse sarı filansa reset güncelle git yazık alfa tonale renegade bildiğiniz egea cross aynı paltform araçlar

  • mehmetipek63 M kullanıcısına yanıt

    Çok fazla kullanamadım hocam ama geçti gibi. Balans kaynaklı diye düşünüyorum, umarım öyledir. Renegade de kötü araç ya bana da vermişlerdi ikame :))

  • Bende sorun diğerr arkadaşın bahsettiği gibi 120 lerdem sonra stabil düz yolda olan durum uzun yol giden biri olarak batıyor. Şehir içi kullanışta anlanmaz sadece sehir içinde rahatsızlık direksiyonun Yolu acayip hissettirmesi sanki direksşyon direk yola bağlı gibi bu yüzden  

  • mehmetipek63 M kullanıcısına yanıt

    Bozuk yollardan geçerken direksiyon hareket ediyor değil mi hocam ?

  • Otobanda yamalı yerler olsun yada asffalt kalitesinin farklı noktalarda olsun her yolda direksyonu farklı bir his veriyor sanki yol yapısı. Ney se ben onu hissedeyim diiye araç buna özel yapılmış gibi bazan diyorum direksyon yerinden çıkacak da gidecek gibi geliyor

  • mehmetipek63 M kullanıcısına yanıt

    O durumda bende var hocam, diğer arkadaşlar ne der bilmiyorum. Tek elle kullanmak bu yüzden zor oluyor

  • gecen hafta cheery omoda 5. Citroen c4x corolla cross kullandım hiçbirinde böyle bir direksiyon husursuzluğu yok huzursuz direksiyon sendromu yaşıyoruz kullanımı torpülüyor istediği. Kadar. Baska şeyi iyi olsun. Kullanım hissi tatmin etmiyorsa Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) 

  • mehmetipek63 M kullanıcısına yanıt
    Benzer şeyleri bende yaşıyorum. Bütün araçlarda olan kronik problemler belli ki. Genel olarak güzel bir araba ama bu tarz şeyler yüzünden keyif kaçırıyor.
  • Direksiyon sistemi en cok eleştirilen yani zaten. Yoldaki engebelerle ufak oynamalar oluyor ancak cok sıkıntı yaratmadı.

    Ben direksiyon karakterine alıştım toplamda 8000 km ye yakın yapınca ister istemez alisiliyor:)

    Tabi diğer arkadaşların yaşadığı sorunlar başıma gelmedi.

    Giulia nin direksiyonuna geçince tonale de de benzer bir his yaratmak istemişler ama bu platform la becerememisler diye düşündurtuyor.

    Bunun en büyük nedeni gereğinden fazla hafif hissettirmesi. Limitlerini daha düşük sanıyorsunuz virajli yollarda. Ben epey zorladım araci baya iyi tutuyor oysaki.
  • bosnaktolga B kullanıcısına yanıt
    Hocam çarpışma önleme sistemi iki farklı sensörden gelen bilgilere bakarak karar veriyor. Kameradan çarpışma yapıyor olduğunuz image processing ile algılanıyor ve sonra da radar ile mesafe ölçümü yapılıp çok yakında bir cisim olup olmadığı teyit ediliyor. Eğer her iki sensörden de çarpışma yapılmak üzere olduğu sonucu çıkarsa araç otomatik fren uyguluyor.

    Yağmur yağdığında ise şöyle sorunlar oluşuyor:
    * Yağmur damlaları kamerayı kapattığı için arabaları vs düzgün bir şekilde göremiyor
    * Yagmur damlaları kamerayı kapatmıyor olsa bile yağan yağmur görüntüyü bozuyor ve image processing ile sistemin sahnedeki araçları yüksek doğruluk oranıyla saptayabilmesi zorlaşıyor.

    Kullanılan radar sensörü kuvvetle muhtemel milimetre dalga boyludur. Savunma sanayiinde çok çalıştım o tür bir sensör üzerinde. Bu sensörün yağmurlu havada mesafe ölçümü yapabilmesini beklerim ancak anladığım kadarıyla kamera verisi gittiği için tek sensöre bağlı bir şekilde karar vermek istemiyor araba. Dolayısıyla çarpışma sistemini kapatıyor. Doğru olan da bu.

    Uyarı verme olayını biraz abartmışlar Tonale'de, çok ufak bir uyarıda bile bir şeyler bozuldu galiba diyorsun. Aslında olması gerekeni yapıyor araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abandonware -- 1 Ekim 2023; 12:3:53 >




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.