Şimdi Ara

Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
1.906
Cevap
53
Favori
101.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bosnaktolga B kullanıcısına yanıt

    Autohold güzel bir özellikl ama dar yerlere özellikle iki araç arasına park ederken zorluyor sıkışık yerlerde kullanan için efektif değil.Bundan önce sportage kullanıyordum. Autohold vatdı ama bir kere açmadım en direk rampada bir milim geri kaydırmazdı o da dct sanzımandı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    Düzelsin vallahi servise tatlı börek dağıtıcam ama benim çok umidim yok bir kere böyle sorun çıkınca araçlarda devam ediyor ya anlayan çıkmıyor ya da kimsenin tahmin etmeyeceği kıl bir yerde sorun ve kimse çözemiyor aracın direksiyon sistemi sonuçta benim en önem verdiğim yer rahatsız edici


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Servisi gelmiş muhtemel güncelleme deyip cihaza bağlarlar geçer yazılımlar hala sıkıntılı benim aracımda sürekli bagaj posizyonu ayarlayın uyarısı her kapıyı açısımda geliyır yaaışım gelis dediler yapıldı anacak daha servisten çıkmadan tekrar vrrdi son servise verdiğimde bursadan gelen uzmana sordum bunun için gelen yazılım da tırt çıkmış yenisi gelecek bekliyoru dediler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetipek63 M kullanıcısına yanıt

    Böyle bir tasarım, böyle bir motor, böyle bir yol tutuş ve frenlemenin karşılığında direksiyon sorunları gerçekten kabul edilemez, sürüş keyfini aşırı törpülüyor. Ben de takıntı haline getirdim daha da can sıkıcı oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuşulanlara bakıyorum da, aracını mutlu mesut kullanan bir ben kaldım herhalde Alfa Romeo Tonale (Ana Konu) 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abandonware -- 24 Eylül 2023; 19:18:48 >
  • Jeep avenger mini tonale olmuş iç tasarımda, aklımı çelmeye başladı bile :(


    Alfa Romeo Tonale (Ana Konu)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Gözüme gayet dandik gözüktü benum. Renegade'den aşina olduğumuz ucuz direksiyon simidi, silecek kolları, havalandırma menfezleri... Tonale'yi satıp bunu alacağıma gider efendi gibi formento alırım (bana kalsa suv sevmiyor olduğum için tonale'yi satsam bmw1 alırım ama tercih meselesi tabii)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    Şimdilik ben de memnunum 🤣

    teknolojik oyuncaklar mutlu ediyor beni. ilgi çeken bir araba, bakan bir kez daha bakıyor . Özellikler renkleri çok güzel .

    herkes almak istiyor ama iş ciddiye gelince alfa romeoya pek yanaşan olmuyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ne yalan söyleyeyim ben de memnunum şu ana kadar.

    Tucsondan sonra ufak tefek aradığım şeyler var tabi, ama öyle atla deve büyük, kronik şeyler değil.

    Biraz yazılım olgunlaşırsa bence çok daha oturaklı olacaktır.

    Tabi sorunu olan arkadaşları tenzih ederim, onların durum farklı.

  • Merhaba,

    Antalya Birmot Jeep-Alfa Romeo- Maserati bayisinden ben Ali Kaya...

    Temsilcisi olduğum markalarla ilgili teknik bilgi ve satış konusunda size destek olmak isterim...

    Bu ayın kampanyalı araçlarını aşağıya ekliyorum...

    Telefon Numaram:0539 527 84 00


    Alfa Romeo Tonale


    TI 1.6 130HP DS DCT FWD dizel donanımlı aracımızın kampanyalı fiyatı:2.190.000 TL

    VELOCE 1.5 160HP MHEV FWD benzin mild-hibrit aracımız kampanyalı fiyatı:2.600.000 TL

    VELOCE 1.3 280HP PHEV eAWD Plug-in hibrit aracımızın kampanyalı fiyatı:2.980.00 TL


    Alfa Romeo Tonale (Ana Konu)




  • Kampanya nerede 🫣

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abandonware A kullanıcısına yanıt

    %100 elektrikli tabi bi parantez açmak gerekirse, bi de neredeyse 40bin euro ucuz olacak tonale veloceden vergi diliminden ötürü. Almanya fiyatları neredeyse aynı 5bin euro civarı fark var. Aradaki farkı devletimiz cukkalıyor :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 25 Eylül 2023; 13:32:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Elektrikli olduğunu bilmiyordum, Fiat grubunun GSE ailesi bir motoruyla piyasaya çıkan bir model olduğunu varsayarak yazmıştım. Elektrikliyse işler değişir, beni aşar bir şey diyemem :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Avenger modeli yanılmıyorsam peugeot 2008 ile aynı platform. 2008 elektrikli modeline göre hem menzil hem de motor özellikleri daha iyi.

    Benim de ikinci araç için incelediğim bir modeldi. Henüz Türkiye'de resmi satışları başlamadı. Yurtdışında epey ilgi görüyor. Megane e-tech'te

    özellikleri açısından fena değil. Ama lansman fiyatı ile gelen araçlar hızla tükenmiş. Ekipman farkı bahanesiyle sarı sitede 250 bin farkla satmaya

    çalışıyorlar.

  • Kullandığım hem dizel hem de phev model tonale ile ilgili benim de bir şikayetim olmadı.

    Ancak hangi oranda olursa olsun çözüme ulaşmayan sorunlar yaşayan kullanıcıların olması üzücü.


    Ben de phev modelle ilgili kullanım deneyimlerimi güncelleyeyim,


    3000 km'yi geçti önemli kısmını şehir içinde kullandım. Ortalama yakıt tüketimim 1.9 litre/100 km civarında.

    Bu tüketim eve dönüş yolunda yokuş yukarı çıkarken benzinli motorun devreye girdiği kısım ve ani gaz tepkileri nedeniyle.


    Beklendiği gibi dur-kalk trafiğinde daha az elektrik harcıyor. Dikkatli bir kullanımda sadece elektrikli modla kullanılması ve teorik olarak

    yakıt tüketiminin 0'a düşürülmesi mümkün.


    Genel olarak ortalama 60-65 km kadar elektrik menzili alıyorum. Evim ve işyerim arası yaklaşık 13 km. İki günde bir şarj ediyorum.


    Uzun yolda 6.5-7.0 litre/100 km gibi tüketim değerleri elde ettim. Bataryanın tamamen bittiği durumda toyota hybrid modeller gibi çalışıyor. Kalkışlar

    elektrikle, sonrasında benzinli motor devreye giriyor. Sakin kullanımda yakıt tüketimi fena değil. Uzun düzlüklerin olduğu seyahatlerde e-save moduyla

    şarjı etkin bir şekilde yapabiliyor. Yakıt tüketimine sabit hızlarda ciddi bir etkisi yok ancak aracın performansı hissedilir ölçüde düşüyor. Sabit hızlarda

    giderken kullanılabilir bir seçenek.


    Performans açısından dip gaz yapıldığında gerçekten şaşırtıcı şekilde iyi hızlanıyor. Ancak kalkışlarda %60-%70 oranında gaza basıldığında önce elektrikli motor

    sonrasında benzinli motor desteği geliyor. Benzinli motor desteği artarken elektrik desteği düşüyor. Dinamik modda da kabaca sistem böyle çalışıyor. Kısaca

    performanslı kalkışlar için dip gaza basmak gerekli. Bu durumda hem elektrik hem de benzinli motor bütün gücünü veriyor.


    Otoban kullanımlarında ara hızlanmalarda v.s. hem elektrikli hem de benzinli motor gayet etkin çalışıyor. Yormadan istenen hızlara çıkabiliyor.


    Bu süre zarfında aracın gördüğüm eksiklikleri:


    -Lastikler (bridgestone turanza) bu düzeyde bir araç için yetersiz. Bazı phev modellerde assymetric 5'ler gelmiş. Çok daha iyi bir lastik.

    -Eller serbest bagaj kapağı bazen ayakla otomatik olarak açılmıyor. Nedenini bilmiyorum.

    -Araçta 6 ileri aisin tam otomatik şanzıman var. Biraz yavaş kalıyor. Giulia'da yer alan 8 ileri zf şanzıman kullanılsaymış 0-100 değeri çok rahat 6

    saniyelerin altına inebilirmiş.

    -1.3 benzinli motor doğal olarak çok sıcak çalışıyor. Motor yağı sıcaklığı genel kullanımda da 110 derecelerin üzerine çok kolay çıkabiliyor.

    -Elektrikli kullanımda yelken modu ve rejenerasyon seviyesi için bir seçenek olmaması çok saçma. Genelde rejenerasyon fren pedalı ile

    ayarlanıyor. Araçta tek pedal kullanım mümkün değil.





  • Merhaba arkadaşlar, 2 ay önce 1.5 Hybrid veloce modelini satın aldım. 2 ayda 2 kere akü bitirdi 12 saat içinde. Ortada hiçbirşey yokken akşam parkedip arabanın başına sabah geldiğimde akü bitik buldum. 2. Sinde çekici ile arabayı yolladım ve aküyü değiştirdiler. Neden bittiği ile alakalı hiçbir açıklamaları yok. Belliki yazılımsal bir problem var. Bunun yanında asıl canımı sıkan ise sarsıtı durumu. Elektrik ve benzinli motor geçişleri inanılmaz sarsıntılı. Düşük hızlarda hatta 80-90 km ile giderken bile sürekli motor kapat aç halinde araba ve gerçekten çok sarsıntı yapıyor. Arabayı kullanmaktan çok buna bakar oldum. Hatta sinir olup dynamic moda alıp kullanmaya başladım sırf motor kapat aç yapıp kararsız kalmasın diye. Bu kadar sarsıntı kararsızlım hali yaşayan var mı yoksa benim araca has bi durum mu ona göre servise gitmeyi düşünüyorum?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ygtglr12345 Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam, sarsıntı ne yazık ki var. Bilmeyen biri vuruntu bile sanabilir :) ben bir de toyota hibritten geçtim, onun geçişleri pürüzsüzdü.


    Bu durumu teknik olarak açıklamışlardı, elektrik motoru şanzımana entegreydi yanlış hatırlamıyorsam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ygtglr12345 Y kullanıcısına yanıt
    Seyir halinde motoru kapatıp acarkenki sarsıntı hakkında şöyle bir gözlemim oldu; shell fuel save yerine shell v-power aldığımda sarsıntının hissedilir derecede azaldığını fark ettim. Deponuzdaki yakıtı bitirdikten sonra v-power alıp bir deneyebilirsiniz.

    Akü olayını yaşayan tek kişi değilsiniz. Konuda konuşulmuştu baya. Bayinin aracı size teslim etmeden önce doğru bir şekilde kalibrasyon yapmamasından kaynaklı bir durum diye biliyorum. Konudaki eski mesajlara bir bakabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • abandonware A kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aracımda temizlik yaparken bir şey farkettim. Gaz pedallarının olduğu bölümde hiç koruma ya da kapatıcak keçe türevi bir kapak yok. Herşey olduğu gibi ortada fakat yolcu tarafında kapak var. Acaba takmayı mı unuttular yoksa bütün araçlarda mı böyle merak ettim. Resimlerini ekledim iki tarafın görüntüsü böyle.

    Alfa Romeo Tonale (Ana Konu)


    Alfa Romeo Tonale (Ana Konu)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.