Şimdi Ara

ALIEXPRESS Satıcının 2 defa bozuk ürün göndermesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler 6 ayda bi aliexpressten Z3 telefona ekran alırdım sonra 6 7 ay sonra kırılırdı bende baştan alırdım. Ama bu sefer bunları yaşadım.

    Önce bir ekran aldım 22,25 dolara kutusu ve ekran sıfır hasarlı olmasına rağmen yolda bozulmuştur 2 defa kontrol ediyoruz göndermeden diyor. Neyse zar zor 13$ indirim ile tekrardan aldım bu sefer 8 dolar ödedim ama söz verdi bu defa sağlam olacaktı. Fakat gelen ekran yine bozuktu ve yine aynı şeyler yaşandı.


    Şimdi ben bu satıcıyı napayım kutular sapasağlam ekranlar fiziki olarak sapasağlam ama takınca ya görüntü gelmiyor diğeri de aşağıdaki gibi. Vallahi bu kadar kalitenin düşük olduğunu bilmiyodum alide, amazonun canını seveyim ha.. Dispute açtım ali müdahele edip benim lehime karar çıkarmazsa tam bir skandal olur.


    ALIEXPRESS Satıcının 2 defa bozuk ürün göndermesi

    Not: yarın kalabalık saatlerde konu uplanıcak ve daha uygun yer bulamadım konu için.

    Bu konuda ne yapabilirim? Ürün iadesi nasıl yapılıyor? Yardımlarınızı bekliyorum pm den ve burdan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WonderCx -- 18 Mart 2017; 4:36:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • UP!!

    Yuh ulan bir kişi bile cevap vermemiş iyice dalga yeri oldu burası da.

    Bir kişi bile bilen yok mu nasıl ürün iade yapılır ne kadar tutar?
  • hocam o ekran sorununun aynısı bende de var darbeden ziyade benimki mazot dökülünce böyle olmuştu kesinlikle satıcı ile kaynaklı bir şey
  • Alinin müdahale etmesini isteyeceksin. Ben olsam full refundda diretirdim acımazdım. Fazla ısrar edemiyorlar, kötü yorum yaparım diye tehdit et. Global satış yaptıkları için yoruma çok önem veriyorlar.

    Duş başlığı almıştım redli 7 renkli. Adam yazmış renk değişiyor diye. Bir geldi duş başlığı, sapasağlam ama renkler disko topu gibi değişiyor gözü mahvediyor karanlıkta. Hafifte sızdırıyordu diretti yarısını iade edelim biz kontrol ederek gönderiyoruz sağlamdı dedi. Direttim aldım parayı. Ama ingilizcenin biraz iyi olması lazım, yukarıdaki ingilizceyle biraz zor işin.
  • hocam ekran görüntüsüyle aldığın ürüne geri ödeme alacaksın satıcı büyük ihtimal ilk başta iade etmek istemeyecek. sen satıcının isteğini kabul etmeyeceksin bi kaç gün sonra büyük ihtimal para iadesini kabul edecek. Para iadesini nasıl yapacağını bilmiyorsan youtubede aratabilirsin aliekspress para iadesi alma yazarak.
  • DaYWaLkeR kullanıcısına yanıt
    vueenox kullanıcısına yanıt
    Sağolun yorumlarınız için böyle dolandırıcı kılıklı satıcıla ilk defa karşılaşıyorum.



    Ürün iadesi nasıl yapılıyor birde onu eklicem dispute seçeneğine full refund için. Bu iş zararıma olsa bile üstüne gideceğim. Zaten 2 geribildirim hakkım var 2 siyle se 1 yıldız ve olabilecek en kötü yorumu yapıcam. Yukardaki resimdeki eleman gibi hem 4 dolar zarara uğrayıp hem 5 yıldız veremem. Başka alan kişilerin başı yanıyor öylesi yüzünden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WonderCx

    Sağolun yorumlarınız için böyle dolandırıcı kılıklı satıcıla ilk defa karşılaşıyorum.



    Ürün iadesi nasıl yapılıyor birde onu eklicem dispute seçeneğine full refund için. Bu iş zararıma olsa bile üstüne gideceğim. Zaten 2 geribildirim hakkım var 2 siyle se 1 yıldız ve olabilecek en kötü yorumu yapıcam. Yukardaki resimdeki eleman gibi hem 4 dolar zarara uğrayıp hem 5 yıldız veremem. Başka alan kişilerin başı yanıyor öylesi yüzünden.

    İadeye falan girme hiç. PTT china post gibi ucuz değil hem para verirsin hem de ekstra zaman kaybedersin. Para ve zaman kaybedemem de, suçlu olan sensin eğer sağlam ürün gönderseydin hiçbir sıkıntı olmayacaktı, mağdurum de full refund iste. Zaten fotoğraflı kanıtın da var aliexpress girince devreye alırsın iade sıkıntı olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaYWaLkeR -- 18 Mart 2017; 18:44:29 >




  • yurtdışı alışverişin cilveleri ucuz ama riskli zaten tr den alsan 2 sinin fiyatıyla aynı paraya gelrdi herhalde benimde ali den alıp çöp olan kalitesiz ürünüm dolu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 18 Mart 2017; 18:52:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    yurtdışı alışverişin cilveleri ucuz ama riskli zaten tr den alsan 2 sinin fiyatıyla aynı paraya gelrdi herhalde benimde ali den alıp çöp olan kalitesiz ürünüm dolu...

    Hocam 2. ye 13 dolar indirimli aldım ama söz verdi çalışçaktı 2.cisi.



    Türkiyede sadece kvk-teleservice de var orjinal ekranlar orda ise çok pahalı.



    Diğer yerler de yetkili servisiz deyip, orjinal deyip çinden 50 liraya aldığı ekranları 150-400 liraya ne koparırsa takıyolar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam valla aliexpress artık alıcıdan çok satıcıyı koruyor. Mesela ben 200 tl civarlarında bi alışveriş yaptım, 100 tl de hızlı kargo seçeneği olarak bi kargo şirketini seçtim. Çünkü acilen ihtiyacım vardı. Neyse bu çakal çinli satıcı gidip china post registered air mail ile yollamış. Yani bildiğim kadarıyla 2-3 tl'lik bi kargo firmasına vermiş. Bir de utanmadan 40-60 gün içerisinde elinde olur diye mesaj yollamış. aklınaca işte 100 tl kargo parasını da cebe indirmek istiyordu. Sonra niye başka kargoyla yolladın acilen lazımdı dedim ama satıcı hiç cevap yazmadı. Ben de dispute açtım ama aliexpress pek ilgili değildi. Bana 10 gün daha bekleyin kargo size ulaşır dedi halbuki zaten 20 gün geçti olaydan (10 gün dispute açmak için + 10 günde dispute açılınca satıcıyla anlaşmamız için süre vermişti) sonra 10 gün daha bekleyin deyince ben iyice sinirlendim müşteri hizmetlerine ağzıma geleni söyledim. Onlarda özel olarak bunu not alacağız dedi. Kargom 32. Günde geldi 35. Günde de baktım aliexpress hükmü verip 300 tl paramı yatırmış. Hem parayı aldım hem de ürünümü. Hoş ihtiyacım kalmadı ama olsun fazla mal göz çıkarmaz. Şimdi de satıcı ürünü almışsın bari parayı yolla diyor, yoksa işvereni ceza verecekmiş ona. Ben de bakıp bakıp gülüyorum. Çeksin cezasını :)



    Size tavsiyem m.hizmetlerine sert konuşun. Ben bir daha alışveriş yapmayacağımı ısrarla söyledimde hemen ilgilendiler yoksa paramda yatmayacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • airnavy kullanıcısına yanıt
    İyi etmişsin hocam ben daha insaflı davranıyorum ama onda da pazarlık yapmaya çalışıyor rezaletine rağmen.

    Bende artık satıcıların iyi niyetli olduklarına inanmıyorum.



    Önce %30 sonra %50 sonra %70-80 refund veriyolar aşamalı olarak hata kendilerinde apaçık ama ne koparırsak kar diyolar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WonderCx

    İyi etmişsin hocam ben daha insaflı davranıyorum ama onda da pazarlık yapmaya çalışıyor rezaletine rağmen.

    Bende artık satıcıların iyi niyetli olduklarına inanmıyorum.



    Önce %30 sonra %50 sonra %70-80 refund veriyolar aşamalı olarak hata kendilerinde apaçık ama ne koparırsak kar diyolar..

    hocam bence hiç acımayın böylelerine , tahminimce biliyorlar mal 2 kere bozuk çıkınca karşıdaki tarafın itiraz etmeyeceğini filan ondan yolluyorlar defoluları . Hiç acımayın full refund isteyin dispute ile . kanıtları videolu ve resimli yollayın sonra alinin hakem heyeti ne önerecekse bekleyin . 3-4 defa da m.hizmetlerine sinirli şekilde yazın işte alışveriş yapmayacağım dolandırıcılığa izin veriyorsunuz diye filan . direk ayrı bir şikayet açıp disputenin daha hızlı çözülmesinde yardımcı oluyorlar. Ben size şunu da söyleyeyim ses çıkarırsanız paranızı alırsınız artı bunlara acımayın çünkü dün yine beni dolandırmaya çalışan satıcı mesaj attı ayın 28'i ile 30'u arası ürün alırsan size bedava olacak diyor ve paranız hemen iade edilecek falan fistan yani yine beni dolandıracak aklınca . o yüzden bir kere yanlış yapan satıcıdan bir daha alışveriş yapmayın ve direk dispute açın . umarım hakkınızı geri alırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airnavy

    Hocam valla aliexpress artık alıcıdan çok satıcıyı koruyor. Mesela ben 200 tl civarlarında bi alışveriş yaptım, 100 tl de hızlı kargo seçeneği olarak bi kargo şirketini seçtim. Çünkü acilen ihtiyacım vardı. Neyse bu çakal çinli satıcı gidip china post registered air mail ile yollamış. Yani bildiğim kadarıyla 2-3 tl'lik bi kargo firmasına vermiş. Bir de utanmadan 40-60 gün içerisinde elinde olur diye mesaj yollamış. aklınaca işte 100 tl kargo parasını da cebe indirmek istiyordu. Sonra niye başka kargoyla yolladın acilen lazımdı dedim ama satıcı hiç cevap yazmadı. Ben de dispute açtım ama aliexpress pek ilgili değildi. Bana 10 gün daha bekleyin kargo size ulaşır dedi halbuki zaten 20 gün geçti olaydan (10 gün dispute açmak için + 10 günde dispute açılınca satıcıyla anlaşmamız için süre vermişti) sonra 10 gün daha bekleyin deyince ben iyice sinirlendim müşteri hizmetlerine ağzıma geleni söyledim. Onlarda özel olarak bunu not alacağız dedi. Kargom 32. Günde geldi 35. Günde de baktım aliexpress hükmü verip 300 tl paramı yatırmış. Hem parayı aldım hem de ürünümü. Hoş ihtiyacım kalmadı ama olsun fazla mal göz çıkarmaz. Şimdi de satıcı ürünü almışsın bari parayı yolla diyor, yoksa işvereni ceza verecekmiş ona. Ben de bakıp bakıp gülüyorum. Çeksin cezasını :)



    Size tavsiyem m.hizmetlerine sert konuşun. Ben bir daha alışveriş yapmayacağımı ısrarla söyledimde hemen ilgilendiler yoksa paramda yatmayacaktı.

    Aynen öyle hatalı karşı tarafta hiç geri atmadan ciddiyetle hiç açık kapı bırakmadan sert çıkışacaksın.

    Bugüne kadar bütün sorunlarımda iade aldım sorunsuz bu sayede. Bir kere hdd gümlemişti film arşivimin oldu. HDD'nin üzerindeki devreden gerekliydi, kontrolcüsü bozulmuştu okuyucu kafa bağımsız hareket ediyordu. Neyse aldık bi satıcıdan bulup, devreyi bağladık çalıştırdık. HDD'ye elektrik bile gitmiyor devre üzerinden herif bozuk olanı çakmış, saftirik sandı heralde. Dispute açtım full refund, direkt onayladı iadeyi aliexpress'e bırakmadan. Biliyor çünkü bozuk mal yolladığını. Tek yıldız verip kötü yorum yaptım affetmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WonderCx

    UP!!

    Yuh ulan bir kişi bile cevap vermemiş iyice dalga yeri oldu burası da.

    Bir kişi bile bilen yok mu nasıl ürün iade yapılır ne kadar tutar?

    Hakaretlerini içinde tut birdahakine. Şimdi hakkında gerekli olan işlem başlatılacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DaYWaLkeR kullanıcısına yanıt
    Hocam bende bozuk ürünleri bilerek gönderdiklerini düşünmeye başladım. Şu resmi eklicem mesela bu geçen temmuzda aldığım 2. Ekran üst tarafı komple gidik olmasına rağmen %10 u dokunmatik özürlü sadece ve görüntü düzgün..



    Yani darbe ile kırık ile alakası yok bu işin kargoya da suçu atamazlar..



    ALIEXPRESS Satıcının 2 defa bozuk ürün göndermesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WonderCx -- 19 Mart 2017; 0:34:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • S7 edge telefonuma 2 tane ekran koruyucusu almıştım, 2si de telefona oturttuktan sonra yerinden atıyordu, öyle kötü bir yapışkan malzeme mi kullanmışlar hatalı mı üretmişlerse artık. Neyse ben fotoğraf ve video çektim, bozuk ürün ve geri iadesiz full refund istedim. Satıcı bozuk ürün değil de kargo bana ulaşmadı şeklinde yaparsam şikayeti paramı iade edeceğini söyledi ama ben dik durdum kabul etmedim. Aliexpress müdahale etti, ya 2.5 dolarını al ürünü iade etme ya da 8 dolarını tamamen al ürünü iade et diye teklif sundu. Bunu da kabul etmedim, ürünü gönderemem kargo parası çok pahalı tutar iadesiz full refund istiyorum dedim. Yeni teklif yaptı, iade etmene gerek yok paranı tamamen al diye, kabul ettim. Hem ürünleri göndermemiş oldum, hem ödediğim ücretin hepsini geri aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakapaca37 kullanıcısına yanıt
    İyi etmişsin hocam öyle refund alıp sonra 4 5 yıldız verenler yüzünden başkalarının başı yanıyor.



    Benim bu konuda full refund almam lazım ama ürünü istiyor. Bende fazla uzamasın diye %65 e çektim fakat satıcı temelli ölü sevici çıktı..



    Hertürlü 2 geribildirimimde de 1 yıldızı basıcam bunlara kaçarı yok isterse full refund versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WonderCx -- 19 Mart 2017; 1:2:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahkemeye ver orda idam ederler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.