Şimdi Ara

Aliexpress Standard Shipping Mağdurları - TÜM KARGO MAĞDURLARI TOPLANIYORUZ! (1072. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
21.704
Cevap
228
Favori
1.248.504
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10701071107210731074
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bulutsuzgece B kullanıcısına yanıt

    Kanka durumlar nasıl sizinkilerde ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gardanadam -- 9 Nisan 2023; 14:17:8 >
  • gardanadam kullanıcısına yanıt

    Biri 2 nisanda diğeri 7 nisanda uzun mesafeli nakliyat durumuna gelen toplam iki kargom var. Hala beklemedeyim. Bakalım gümrüğe ne zaman girecekler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım sıra gelmiyor demekki, benim kargo başka PİM'e vs uğramadan direk transfer sürecinde yazdı dünden beri aynı,diorum acaba herşey tamamlandı da bulunduğum ilçeye doğru mu geliyor yarın belli olur  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gardanadam -- 9 Nisan 2023; 15:27:46 >
  • gardanadam kullanıcısına yanıt

    Ptt'den veya Aras'tan "gönderi teslim alındı vb" herhangi bir mesaj geldi mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulutsuzgece B kullanıcısına yanıt

    Aynen,ilk mesaj geldi zaten pttden,aliexpress kargo gönderim kodu ile ptt aynı kod ta değişim olmadı,sonra ptt sitesinden takip edebilmeye başladım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gardanadam -- 9 Nisan 2023; 17:31:57 >
  • gardanadam kullanıcısına yanıt

    Evet artık Aliexpress'teki takip kodu ile ptt'den devam ediyor. Ama gümrükten geçtikten sonra ptt kayıtlarına giriyor ve yurtiçinde takip edilebilir hale geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elusnuga kullanıcısına yanıt

    Sizde var mı bir gelişme? Hala aynı durumda mı? Yoksa teslim aldınız mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yaklaşık 15 gün önce sipariş verdiğim ürün bugün bulunduğum şehre gelmiş ama adres yanlış bulamadık denilerek geri iade edilmiş aynı gün üstelik 8 senedir aynı adreste bulunmama ve aynı adrese 100 tane sipariş gelmesine rağmen kurye arkadaşın iş bilmezliğinden dolayı böyle bir sıkıntı yaşadık bu ürünü iade den tekrar geri döndürmek mümkünmü bilen arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim
    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/3123114/4d2aec1f-6c23-4c93-a14f-e1ad181d0073.jpeg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün güncelleme alan oldu mu acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dr_mtd kullanıcısına yanıt

    PTT müşteri hizmetlerini arayın ya da henüz il dışına sevk edilmemişse, yarın sabah ilk iş son bulunduğu kargo işleme merkezine gidin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iczeleven kullanıcısına yanıt

    Bende 8 gündür gelişme yok. Uzun mesafe nakliyat merkezinden gümrüğe giriş aşamasını bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulutsuzgece B kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkür ederim. Aynı şekilde benim de birkaç paketim 2'sinden itibaren bekliyor, bakalım süreç nasıl gelişecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bulutsuzgece B kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetleri biz müdahale edemeyiz diyor burayada gittim torba kapandı biz bişey yapamayız diyor hayatımda bunlar kadar adi iş bilmez insanlar görmedim ben


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr_mtd kullanıcısına yanıt

    Cevap vermeleri biraz gecikebilir ama bir de şuradan deneyin isterseniz:

    pttws.ptt.gov.tr
    Ptt | Bize Ulaşın
    https://pttws.ptt.gov.tr/info_web/info_kayit.jsp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PTT kargomu getirmediği gibi sürekli yalanlar söylüyor. Bu durum kargomun gelmemesinden bin kat daha can sıkıcı. İnsanı aptal yerine koyuyorlar.


    Aliexpress üzerinden 17 Mart 2023 tarihinde ürün sipariş verdim. Kargom bana gelmediği gibi sisteme İADE düşmüş. Hemen farkedip Beykent PTT şubesine gittim, iade edildiği söylendi. Tır yeni kalkmış kaçırmışım. (benim gibi birsürü insana aynı yalan söylenmiş sonradan farkettim)


    1) PTT şubelerine telefon ile ulaşılmıyor , açmıyorlar


    2) PTT müşteri hizmetleri ile ses kaydı alarak yaptığım görüşmede tatmin edici açıklamalar yapılmadı. Ucuz olsun diye PTT şubesine teslim edildiği, adrese dağıtım olarak kargomun gelmediği, kargonun dağıtıma çıkmadığı, şubeye teslimat seçenekli geldiği için şubeden alınması gerektiği söylendi. Ama PTT takip numarasından sorguladığınızda zaten kargonun bayi teslimatlı olmadığı açıkça görülüyor. Açık adresimde doğru bir biçimde görülüyor. Yani böyle bir durum söz konusu değil. Zaten diğer ptt elemanları da farklı konuşuyor.


    3) Kargomun 4 Nisan'da dağıtıma çıktığına dair ve öncesinde takip numaralı kargomu teslim almam için gereken şifre bilgisini içeren 2 farklı SMS aldım. Yani numaram da sistemde sorunsuz, öyle olmasa mesajda gelmezdi. Fakat aynı bayan numaranız görünmüyor, ben göremiyorum bundan kaynaklı da olabilir diye yine yalan yanlış bilgi vermeye devam etti. Beykent şube ise dağıtıma çıkmış yokmuşsunuz diye buraya gelmiş diyor. Çelişkili bilgilere devam ediyorlar.


    4) Diyelim ki kargo gerçekten dağıtıma çıkmış olsun, Güvenlikli, 7/24 kamera kayıtlı sitede oturuyorum. Güvenliği sabah bilgilendirdim, PTT Kargo gelirse kaçırmayın, kargo bekliyorum dedim. Aradığımda gelen yok, olursa size diyafonla ulaşamazsak bile ararız mutlaka haber veririz dediler. Evde de iki kişi tüm gün mevcuttu. Duymama şansımız yok bütün gün kargo gelecek diye tetikteydik.


    5) Ertesi gün yine sordum gelen giden yok denildi. Sistemde durum bilgisi "PTT işyerinde bekliyor-Beykent" olarak güncellendi. Bende Kıraç şube buraya bakmıyor, dağıtımı herhalde Beykent şube yapacak diye oraya göndermişlerdir diye düşündüm. Herhangi bir "size ulaşamadık, geldik yoktunuz" şeklinde ne bir SMS ne bir tebligat, ne güvenliğe bilgi verme hiçbir şey yok! BANA BİLGİLENDİRME YAPILMADI !


    6)Beykent şube müdürü ile 10 Nisan'da görüştük ve evime döndüm. 1-2 saat sonra aradı ve kargo hiç gelmemiş ,dağıtıma bile çıkmamış, ödeme ile ilgili bir problem olmuş dedi. Sorun çözülür ama birkaç günü bulur dedi. Bende vergisi kargosu herşeyini zaten satın alırken ödedim dedim. Bir numara verdi , whatsapp hattından o bayan ile de görüştüm yine klasik cevaplarla beni oyaladılar.


    7) PTT sayfasında bekleme süreleri yazıyor.Benim kargomu süresi dolmadan iade etmişler.Kendim alayım kargo neredeyse dedim almama izin vermediler çünkü belliki Beykent-Kıraç veya başka bir şubede değildi, yalan söyleniyordu.


    8)"PTT işyerinde bekliyor" cümlesi açık ve anlaşılır değil. Neyi bekliyor?Dağıtıma çıkmayı mı , gelip almayı mı?


    Kamera-ses-whatsapp kaydı,şahitlerim var alenen yalanlar söyleniyor !


    CİMER , şikayetvar , ptt şikayet bölümü, müşteri hizmetleri ve şube her yolu denedim ve her yalan daha da canımı sıktı.


    Önerisi olan var mı?





  • huncacare kullanıcısına yanıt

    Ptt işyerinde bekliyor şeklindeki açıklama, dağıtıma çıkıp geri dönmüş gönderiler için, dağıtım günü olmayan bir zamanda şubeye gelen gönderiler için veya şubeden alınacak gönderiler için kullanılıyor yanlış bilmiyorsam. Kargolar, dağıtımın mesai saatinde yetişmemesi, adreste bulunulmaması, adresin eksik ya da hatalı olmasından dolayı şubeye geri dönerse iade için birkaç günlük bekleme sürecine giriyor.

    Dağıtıcı dağıtıma çıkarmış ama yetiştirememiş sonradan da dağıtıma çıkarmayı unutmuş olabilir mi? Aklıma bu ihtimal geliyor sadece. İade ya da bekleme açıklamasının net ve açık şekilde düşülmemiş olması can sıkıcı.

    Umarım başvurduğunuz yerlerden bir çözüm bulursunuz. Kargonun imkanı varken teslim edilmemesinin ne kadar can sıkıcı, sinir bozucu olduğunu eminim online alışveriş yapan herkes biliyordur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulutsuzgece -- 11 Nisan 2023; 17:35:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim siparişim 2 Nisan'dan beri "Arrived at linehual office" olarak görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atlas15 A kullanıcısına yanıt

    Evet 2 nisandan sonra dondu sanki kargolar.

    Benim ve buradaki birkaç kişinin daha 2 nisanda kaldı aynı yerde. 6 nisanda gelen bir tane daha var, o da aynı yerde kaldı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de 2 Nisan'dan beri bekleyen 2 kargom var.

    "Arrived at linehual office" olarak görünüyor.

  • Nisanın ilk haftasında gelen kargolarda çok yığılma var, sanırım aliexpress'in yıllık indiriminden dolayı insanlar aliexpress'e çöktü. Bugün Türkiye'ye giren kargom ne hikmetse gümrüğü geçti ve PTT tarafından bana ulaştırılmak üzere teslim alındı. Benim düşündüğüm şu, ilk hafta gelen kargoları bekletiyorlar, günü gününe gelen kargoları gönderip ilk haftadan kalanlarla ilgileniyorlar, çünkü gümrük dışında bir çok ürün bekletiliyor şu anda, her biri yer kaplıyor ve bu gümrüğe bir miktar zarar verir diye düşünüyorum.

  • 
Sayfa: önceki 10701071107210731074
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.