Benim oturduğum mahallede herkesin interneti var. Ben de 1 ay öncesine kadar internet kullanabiliyordum. Bir gün internet gitti 1 hafta gelmedi. Ben de o iss de çok sıkıntı yaşadığım için aboneliğimi sonlandırdım ve TT ye başvurdum. TT bana altyapımın olmadığını söyledi ve 24 ay süre verdi. Bu nasıl olabiliyor benim 10 yıldır kullandığım internet altyapısı yok oldu. Ben evime kadar kablo gelmesine rağmen 24 ay bekliyecek miyim. Ne yapabilirim ? Buna benzer bir durum yaşamış olan var mı? |
Alt yapı görünmüyor
-
-
-
Bu benim binamın sorgusu
Bu da aynı kutudan çekilen hatla internet alan yan binanın sorgusu
-
hocam türk telekoma twiterdan ulaşmaya çalışın ya da dilekçe yazın, muhtemelen binanızdaki kutuyla alakalı bir sorun var apartmanınızdaki diğer dairelerde internet var mı?
-
Binada ortak internet kullandığımız için tek abonelik var. Türk Telekom a twitter dan yazmıştım ama ilgilineceğiz diyip kapatmışlardı. Şimdi bir daha deniyim belki bu sefer hallolur. Sonucunu yazarım
-
Port olmadigi icin gorunmuyodur hocam bendede port olmadigi icin altyapi kapali gorunuyor -
Bende de aynı sorun var.
-
TT ye Twitter'dan yazdım. Bana ulaştı oturduğunuz yerde altyapı yok dedi. Durumu anlattım yine bir şey değişmedi 2021 yılı içerisinde çözeceğiz diyorlar. Diyorum benim kablom bağlı kapıma kadar geliyor yine de baştan savıp yolladılar. Port sıkıntısı olduğunu düşünmüyorum çünkü sorguladığım sitede port durumunu da gösteriyor ben sorguladığımda direkt altyapı yok diyor.
Başka çözüm öneriniz var mı? Bu online ders sürecinde internetim yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reloaded0000 -- 10 Ocak 2021; 12:32:43 > -
Böyle bir sorun yaşayıp çözüme ulaştırabilmiş olan var mı ??
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam iss değiştirmek istediğinizde hattı kapatmak yerine hattı taşımak daha doğru oluyor. Sizin durumunuzda yukarıdaki arkadaşların da söylediği gibi port olmadığı için altyapı sisteme kapalı olarak giriliyor. Biliyorum port durumunu da gösteriyor siteler ancak türk telekom böyle bir uygulamaya gidiyor. İlçe telekoma giderseniz durumu anlatacaklardır zaten.
Siz hattınızı kapattığınızda portunuz internet bekleyen başka bir müşteriye verilmiştir portlar dolunca da altyapı yok bilgisi sisteme girilmiştir. Bende de aynı durum mevcut. Evimde mevcutta internet var, ben hat uzunluğum çok olduğu için türknetten yeni hat talebinde bulundum aylardır interneti bağlayamadılar türk telekom altyapı yok diyor, mevcut hattımın faturalarını gönderince de "port yok" diyorlar. İlçe telekomla görüştüğümde de port olmadığı için altyapı sisteme kapatılıyor demişlerdi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaizerd4555 -- 10 Ocak 2021; 17:20:25 > -
Anladım hocam. Yani beklemekten başka şansım yok.
-
hocam en doğru bilgiyi ilçe telekom müdürlüğünden alabilirsiniz, dilerseniz yüzyüze gidip görüşün onlar da port yok derse eğer beklemekten başka çare yok.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X