Şimdi Ara

Aman dikkat edin,motor yatak sarmış [6 bin tl girdi] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Doğru düzgün konuş! biliyoruz da konuşuyoruz adam 6 bin çekmiş daha da artar demiş daha yok dolar yok bilmem ne normal olduğunu savunuyor normal deme de bari adamın cebinden fazla para cıkmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babapars -- 29 Haziran 2019; 6:28:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Bende bu ustalara ayar oluyorum 6 bin çekmiş daha da değişebilir demiş daha ne değişecek acaba! benzinli motorun bu kadar bile tutmaması lazım bence
    1.6 cruzeye motor yapildi 11bintl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıfır motoru alın, eskisinide yarı fiyata okutursunuz netten, ayrıca sıfır olanın volan/baskı üzerinde sıfırlamış oluyorsunuz yani, her türlü daha karlı
  • babapars kullanıcısına yanıt
    Sen doğru konuş önce sanayi piyasasını bir tek sen biliyorsun bu ülkede deme ! Enjeksiyonlu motoru 5-6 liraya topluyorlar her gelen kur farkini parçalara yansitiyorlar aninda bu isler dolar kuruyla yürüyor maalesef sanayiye surekli uğradığım için kim ne kadara is yapiyor biliyorum bol keseden sallamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maydanoz bilmem ne yazan sensin sonra bana doğru konuş diyon hem motorda enjeksiyonlu karbüratörlü diye bişey yok hocam hepsi aynı sekman gömlek Sunal enjeksiyonlu da ayrı karbüratörlü de ayrı değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • realitych R kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Maydanoz bilmem ne yazan sensin sonra bana doğru konuş diyon hem motorda enjeksiyonlu karbüratörlü diye bişey yok hocam hepsi aynı sekman gömlek Sunal enjeksiyonlu da ayrı karbüratörlü de ayrı değil
    Dalga gecer gibi sen 3 ver o zaman demek neye giriyor karburatorlu ve enjeksiyonlu motor arasinda fark olmaz olur mu piston gömlek capindan tutunda egzantrik derecesine subap sayisi ve takimina kadar hersey farkli karburatorlu tempra motor ile 1.2 16v enjeksiyonlu motoru ayni paraya sifirlamazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam mutlaka, ama mutlaka, sandık motor al, sakın yaptçtırma 3 kuruş kar edecem sanarsın ama usta motor yaparken bir hata yaparsa bedelini ağır ödersin, pisikojik çöküntü de cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sandık motorun fiyatını öğrenin arada çok fark yoksa sizi uzmeyecekse sıfır taktırın derim. Yaptırmak hiç mantıklı değil. Motor dizelde değil ucuz olduğunu varsayiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usta motoru söküyo rektefeciye veriyo yok bu motor enjeksiyonlu bunu 750 değil 1200 e mi yaparım diyo sizin orda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babapars -- 29 Haziran 2019; 10:33:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars kullanıcısına yanıt
    Sifir motor yapinca sen sadece kapakciya mi para veriyorsun onlarin isciligi genelde sabittir her arabanin piston gomlek egzantrik krank triger seti kasnaklar baski balata fiyatlari ve yapilacak iscilik fiyatlari ayni mi tofasin sanzimani 40 dk da sökersin fordun sanzimani 2 saatte sokersin ustada ona gore iscilik yazar karburatorlu motorda sensor yokken enjeksiyonluda zibille sensor var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razor Crest

    Dolar kurundan ve sanayi piyasasından haberiniz yok sanırım tofaş motorunu bile 2500-3000 liradan aşağı yapmıyorlar artık.
    Ustaların en sevdiği iştir motor açmak, toplamda 5 saatlık (başından ayrılmadan yapsa) işleme 3000-4000 lira işçilik yazıyolar, birde sizin gibi bi müşteri olursa şahane.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinTasci -- 29 Haziran 2019; 12:4:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Cok fark olur sifir motor 8.500 tl bunun taktirmasi iscilik parasi, motor numarasinin degismesi su bu derken astari pahaliya gelecek. Adam belki 3 bin tl ye yarim rektefe yapacak,krank ve segmanlar zarar gormediyse kurtaracak cunku olay oldugunda ses geldikten sonra 50 mt falan ancak gitmis hemen saga cekmis.

    Ustanin isciligi iyi kendisi renault servisinden ayrilma tecrubesi var ve sadece renault araclarina bakiyor. Sahsinin Megane 3 arabasi var. Bu arabayi yapan muhendislere de sovmemek elde degil aracin motorda yag kalmamis yag lambasi göz kırpıyor, temassizlik yapiyormus gibi. Benim 99 fiat unoda da aynisi olmustu müsür bozulmus. Yag bitince veya kritik seviyeye inince komple yanik kalmasi lazim ben bayramda izne gelmistim lamba bir ara yandi sonra yanmadi kafasina gore takiliyordu.

    Broadway de misal yag bitti veya basinc asiri dustu komple yanik kaliyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne fikri sabit adamsın daha da alıntılama beni

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars kullanıcısına yanıt
    Ok her motorun aynı olduğunu sanmaya devam et fikri sabitlik neymiş görürsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    Komik esprilerini kendine sakla piyasadan anlamayan yaz tatiline girmis liseli ergenler gelmiş burada yorum yapıyor 2000 2500 civari sadece parca tutuyor o da renoyu baz alirsak diger markalarda bu rakamlar daha yüksek piyasayi yakindan takip ediyorum bir motoru komple sifirla baski balatasina kadar git bakalım parca fiyati ne cikaracaklar sana ustalarin en sevdigi is motor acip kapatma değil maalesef götür bakalim 3 silindir 1.5 crdi accent admireyi kaç tane usta el sürecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok bilmiş adamlar gelmiş burada yorum yapiyor hic piyasadan haberleri yok.

    Sadece krank milinin fiyati bu piston segman takimi 600 700 lira civari yag pompasi buji triger devirdaim baski balata hesaba bile katmiyorum verirsin 2000 2500 yarim motor yaparsin ne kadar gidecegi belli olmaz sana kalmis ama komple motorda asagi yukarı fiyatlar belli dizel motoru 8000 9000 liraya komple sifirliyorlar simdi onada mana bulan biri cikar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun, en az haftada 1 kere aracın kaputunu açıp yağ ve su seviyelerini kontrol etmekte fayda var. Kimileri de kaputu açmadan direkt göstergeden kontrol ediyor bu yanlış bir durum. Ne olursa olsun yinede kaputu açıp gözle su seviyesini ve yağ seviyesini kontrol etmek lazım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.