8 Aralık 2016'da siparişini verdiğim AOC G2460PF , 27 Aralık 2016'da elime ulaştı. Kutusunu açtığım zaman içinde CD kırılmış, display-port kablosu eksikti. Monitör üzerinde hiç bir jelatin tarzı hiç bir şey yoktu. Monitörün ekranı çok temiz değildi sanki kullanılmış gibiydi. Neyse çalışıyorsa sıkıntı etmeyecektim ama monitör de bozuk çıktı. Ekranda çizgiler beliriyordu.
Amazon.com'la iletişime geçtim. Bedava yeni bir ürün sipariş verdiler( Ürün stoklara geç girecek, Türkiye'ye gelmesi şubat sonu gibi). Ben de amazon'a monitörün gelmesine 2-3 ay var. Monitörü tamir ettirsem sıkıntı olur mu dedim. Yapabiliyorsan yap tarzında bir şey söyledi.
TecPro Şirketi bakıyormuş benim monitörüme 1 yıl. Ürünümün garantisi gitmiş midir? Garantiye yaptırsam bir sıkıntı çıkar mı?
o panel darbe sonucu kırılmış gibi duruyor garanti karışmaz kanımca.
boşuna garanti ile ugraşma. ekran o şekle yalnızca darbe ile gelir. servise götürsen kullanıcı hatası diyip senden para talep ederler.
Amazon.com bana da deective ve kullanılmış ekran kartı yolladı. Yarın geri gönderiyorum. Amazon bu tip işleri neden yapıyor anlamadım.
Fallout
kullanıcısına yanıt
Para iadesi mi alıcaksın? Yoksa aynı ürünü gönderecekler mi?
quote:
Orijinalden alıntı: mursel1905
Para iadesi mi alıcaksın? Yoksa aynı ürünü gönderecekler mi?
Para iadesi. Kullanıcı yorumlarına baktığımda benim gibi bir çok kişi olduğunu gördüm. O yüzden tekrardan denemenin bir mantığı yok benim için.
Aynen arkadaşlar dediğiniz gibi çıktı. Garanti bakmıyormuş.