Şimdi Ara

Amazon.com.tr iade sorunu(Çözüldü) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
245
Cevap
3
Favori
21.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
109 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mng personellerinden birisi telefonu aşırmış olabilir mi? Kutunun içinin boş olması nedeniyle akıllara gelen ilk ihtimal bu. Ayrıca koskoca Amazon neden Mng gibi iğrenç bir kargo firmasıyla çalışır iade konularında. Anlamak mümkün değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargoda hiç etmişler telefonu tahminim. Kutusu amazona ulaşmış ve içinde telefon yoksa

    1 sorumlu kargo
    2. Sorumlu amazon

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Atbrk_the_lad kullanıcısına yanıt
    Cuma günü ilk işim savcılığa gitmek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstan34bul kullanıcısına yanıt
    2 tarafta birbirine atıyor sorumluluğu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İmei ve adınıza fatura sizde. Apple dan cihazi uzaktan kilitleme ihtimalleri olup olmadığını da öğrenin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır teşekkür ederim ulaşayım onlarada

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi kargodaki elamanın aşırması bana mantıklı gelmedi bunu yapan adam komple kutuyu kaybeder boş kutuyu neden teslim etsin ? Amazon da sorun vardır neden ürünü teslim alır almaz sizle irtibata geçmediler ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blacksss kullanıcısına yanıt
    Bende bu soruyu soruyorum ama cevap veremiyorlar defalarca sordum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • coke019 C kullanıcısına yanıt
    Cihazı uzaktan kilitlerseniz içine imei atarlar ve asla ulaşamazsınız. Ayrıca iade ettiğiniz bir ürün hakkında yasak koydurmakta yasa dışı sayılabilir savcılığa sormadan böyle bişey yapmayın. Bir yerden ürün aldığımızda nasılki kargoyu kapıda açmamız gerekiyorsa, aynı şekilde amazonda o şekilde yapmalıydı, ve sorun kargoda ise kargocu gitmeden tutanak tutulmalıydı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt

    Aynen, amazonda kamera varmış. Hatta forumdan biri daha buna benzer bir başlık açmıştı, hem telefonun parasını alıp, hem de iadeden ücret almak için telefon kutusunun içine ağırlık koyup kargoya teslim etmiş. Amazon kargoyu açarken kameralar eşliğinde açtığı savcılık soruşturmasıyla ortaya çıkmıştı.

    Sonrasını bilmiyorum ama iftira suçundan dolayı amazon da şahsı savcılığa vermiş olabilir.


    Sizde de kargo elemanı kutuyu hiç etmiş olabilir. Savcılık çözer….


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0173FC748

    Aynen, amazonda kamera varmış. Hatta forumdan biri daha buna benzer bir başlık açmıştı, hem telefonun parasını alıp, hem de iadeden ücret almak için telefon kutusunun içine ağırlık koyup kargoya teslim etmiş. Amazon kargoyu açarken kameralar eşliğinde açtığı savcılık soruşturmasıyla ortaya çıkmıştı.

    Sonrasını bilmiyorum ama iftira suçundan dolayı amazon da şahsı savcılığa vermiş olabilir.


    Sizde de kargo elemanı kutuyu hiç etmiş olabilir. Savcılık çözer….

    Sadece Amazon degil A101 vs gibi kucuk marketlerde bile mal kabul alanları kor nokta kalmayacak şekilde kamera ile izlenir.

    Ancak bu kamera görüntüleri kvkk kapsamında sadece olay savcılığa giderse paylaşılır.

    Suistimal kargoda olsuysa yapılacak birsey yok. Yalan olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    2 desidir o. Kargo dünyasında ağırlık ölçüsü desiyle ifade ediliyor. Desinin yazması kutunun boş olmadığını ispatlar ama içinde telefonun olup olmadığını ispatlamaz. Belki ağırlık konulup mngye teslim edildi kutu. Mng kutu içeriğiyle ilgilenmez, ınun için beyan esastır. Siz telefonu kutuya koyarken kameraya bile çekseniz, karşı taraf savunmasında görüntülere montaj diyecektir. Savcılık teslim eden elemanın ifadesine başvurur. İspatı zor bir durum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon’un tüm kargoları kapalı gelirdi. Geçen telefon boyutunda bir kargo kutusu açık geldi. Kenarından içindeki ürüne bakmışlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • elophidae kullanıcısına yanıt

    amazondan bir şey aldığımda dhl, en azından kolay gelsin tarafından gelmiyorsa benim için sıkıntı, mng falan ne alaka anlamadım

  • Amazona şu zamana kada 4-5 iadem oldu hatta 8 ay sonra verdiğim bile oldu hiç sıkıntı etmediler müşteri memnuniyeti çok önemli bizim için derler sanmıyorum böyle yaparak sizi mağdur edeceklerini kesin Türk aklıyla yönetilen kargo firmaları cebe atmıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eger bir firma anlasmali kargo kodu paylasiyor ise en az kargo firmasi kadar firmanin kendisi de bu durumdan sorumludur. Yani sen kargo firmasi ile masaya oturmus ve bir anlasma yapmissin. Kargo firmasi olarak senin isini duzgun yaoiyor olman lazim. Firmanin da musterisine karsi sorumlulugu olmasi lazim.

    Teslim alirken kargo gorevlisinin kutu icerigini de kontrol etmesi lazim ki bu yukun altina girdiklerini teyit etsinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon malesef topu kargoya atıp üstünden sorumluluk atmış. Dava açmanız gerekiyor çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sorumluluk alma kısmında kötü niyetli müşteri faktörü giriyor işin içine. Belki bu konuyu yazan arkadaş (varsayımsal) gerçekten kutuyu boş koydu ?


    Kargo teslim edilirken içerik kontrol edilip açıklamaya yazılması da tamamen müşteri talebi ile oluyor. Kargocu aç bakayım içinde ne var mı diyecek ? Kayıt altına girmesini istediğin birşey varsa gösterip açıklamalarına da yazılmasını istersen zaten kayıt altına alınıyor. Ancak kargocu aç bakayım kontrol edeceğim demez/diyemez. Bu sizin talebiniz ile olur.



    Arkadaş riskleri egale etmek için üstüne düşenleri yapmamış ancak tabi ki de bu tarz bir durum başına geleceğini bilemezdi.

  • Geçen ay Amazon iadem vardı .Depoya ulaşmadı diye gözüküyordu. .Müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Benden kargo firmasının telefonunu isteyip bizzat takip etti. En sonunda kargo firması iade kodunun son hanesini yanlış girmiş..Yanlış kodla depoda arayıp ürünü buldular ve iadem yapıldı..Bu sürede kargo firması bana bizimle gönderdiğinize eminmisiniz diye bile sormuştu.Hatta teslim alan çalışan bayağ sinirlenmişti.Kamera kaydında vardır falan demişti şubeye.Zor bir durum Allah yardımcınız olsun.Eğer teslim faturanızda telefon yazıyorsa oradan zorlayabilirsiniz belki.

  • Üzgünüm ama işiniz zor eğer sonuçlanirsa bile birkaç yıl bile sürebilir. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.