AmazonTürkiye' den (amazon.com.tr) 16/11/23 tarihinde yine satıcısının amazon türkiye olduğu bilgisayar bileşenlerinden ekran kartı ürünü sipariş ettim (MSI Geforce RTX4090 Suprim Liquid) türkiye distribütörü garantisi altında dedikleri için ona güvenerek 6 taksit kampanyasından faydalanıp sipariş geçtim. Ürünün toplam tutarı 73binTL (72.998,90) Şimdi bundan sonraki süreçte bana amazon türkiye ve agt kurye tarafından yaşatılan mağduriyet amiyane tabirle danışıklı döğüş misali oldu şöyle ki; Ben siparişim kardeşimin şahıs şirketi adına fatura ettirdim onun ikamet adresine teslim olacak şekilde sipariş geçtim ancak 5. günün sonunda adreste bulunamadı bahanesi ile amazona iade sürecine girdi ve ne kadar iade işlemini iptal etmeye çabalasamda girişimlerim sonuç vermedi üstelik bununla eş zamanlı olarak amazon türkiye hesabıma erişimim de askıya alındı müşteri hizmetlerine askıya alınan hesaba giriş yapmadan ulaşılamıyor ancak hesap erişimine tekrar açılması için görüşme yapabildiğiniz bir nuamra var o yurtdışı numarasını aradım temsilcilere durumu izah ettim onlar da sizden bazı evraklar istenebilir dediler hesabınızı doğrulamak için ancak her talep edilen evrakı ilettiğimde bir sonraki gün başka şeyler daha istediler derken toplamda geçen haftadan bu yana benden istenen evraklar ve bilgiler şu şekilde oldu Sipariş numarası ve faturanın aslı Sipariş adresi ve telefon mail gibi iletişim bilgileri teyidi Hem erkek kardeşimin hem de benim kimlik kartımızın fotoğrafları Ödeme yaptığımız kredi kartının sadece son 4 hanesi görünecek şekilde fotoğrafı ve bu sabah aldığım mailde o kadar evrak iletmeme rağmen artık isteyecekleri başka bir şey kalmadığından bahaneler de tükendiği için şöyle bir mail atmışlar "Bilgilerinizi inceledikten sonra amazon.com.tr hesabınızın kapatılması gerektiğine karar verdik. Bekleyen siparişlerinizin tamamı iptal edildi. Bu sorunla ilgili göndereceğiniz yeni e-postalara yanıt vermeyebiliriz." Bu ürünün fiyatı arttı ve ben kampanyalı fiyattan almıştım şimdi ürün fiyatı 10bin TL'den fazla arttı benim zararım ne olacak her şey yasal prosedüre uygun olarak yapıldığı tarafımca ispat için istenen her belge/evrak/fatura/adres ve telefon teyidi/ kimlik kartı ve kredi kartı doğrulama yapıldığı halde hem siparişimin kargo sürecinde bana ulaşmasına engel olup geri çektiler hem de hesabımı askıya aldılar ve sonrasındaki tüm çabalarıma rağmen hesabımı kapattılar (! ) Bu ülkenin kanunları bu adamlara işlemiyor mu? tüm çabalarıma rağmen iade sürecini durdurmayıp ürünümü bana teslim etmediler ve bugün kk. Ödemesinin son günü olması münasebetiyle 72.998,90TL tutarındaki alışverişimin ilk taksit ödemesi olan 12.170TL ödemenin tarafımdan yapıldığını ama elimde hali hazırda hiçbir ürün olmadığını bir teslimat gerçekleşmediğini bilginize sunarım... Bariz bir art niyet var. Kanundaki açıkları iyi bilip ona göre menfaatleri doğrultusunda istismar eden danışıklı dövüş misali tüketiciyi mağdur eden kim varsa onları mevlaya havale ediyorum... Sırf 6 taksit imkanında faydalanmak için amazon türkiyeye itimat edip oradan alışveriş yapmasaydım belki 3b çizimde kendimi geliştirmek için almak istediğim grafik kartı elimde olacaktı ama şuanda fiyatları 10binTL'den fazla arttı ve ben parasını (ilk taksidi) ödediğim halde elimde hiç bir şey yok Amazon türkiyeden almayıon aldırmayın arkadaşlar siz de mağdur olmayın gidin bir sürü yer var itopya/incehesap/vatan bilgisayar/QPbilişim ve daha niceleri var oralardan alın yada hepsiburada/trendyol/n11 gibi daha güvenilir alışveriş platformlarından alın ama amazon.com.tr adresinden aman diyim uzak durun(!) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a.payza -- 28 Kasım 2023; 11:5:19 > |
Bildirim