|
AMD, Starfield’da DLSS’i engellediği iddialarını yalanladı





-
-
Nedense ben sevemeyeceğim gibi hissediyorum bu oyunu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nvidia çoğu oyunu DLSS ile reklam yaparken sorun olmuyor ama. Hatta DLSS güncel koyup bilerek oyuna FSR 2.2 yetine 1.0 koydurma çabaları bile var.
Yanlış anlaşılmasın RTX kart kullanıyorum ama Nvidia burada temiz değil hani biliyordur herkes.
Bu teknolojiler güzel ama son zamanlarda bu iş şirketler tarafından suistimal ediliyor. Sırf DLSS veya FSR olacak diye doğru düzgün optimizasyon yapmıyorlar. Ondan sonra TLOU1 ve Jedi gibi saçma sapan optimazasyonu olmayan oyunlar çıkarılıyor bu teknolojiler olsa ne olur olmasa ne olur bu tarz oyunlarda.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nvidia yapsa haber olmaz !!!!!!!!
-
AMD’nin HYPR-RX ve FSR 3.0 tanıtımlarından sonra çok da manası kalmayan haber. HYPR-RX ve FSR 3.0 vaat ettiklerinin sadece %80’ini bile gerçekleştirse DLSS’in pabucu dama atılıyor. Ondan sonra DLSS olmuş olmamış kimse bakmaz, AMD ekran kartı kullanıcıları FSR 3.0 entegreli HYPR-RX’in keyfini sürerken Nvidia ve Intel ekran kartı kullanıcıları da FSR 3.0’ın keyfini sürer…
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 27 Ağustos 2023; 23:46:39 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cıkınca görecegiz AMD efendi :))) Hogwart legacy`ta yaptiğiniz yamuk hala hafizalarda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Absnthe -- 27 Ağustos 2023; 23:46:55 > -
Manası hala var, Fsr 2 Dlss'e göre belirgin şekilde daha kötü görüntü sağlıyor(özellikle çözünürlük düştükçe). Haliyle Rtx kullanan insanlar için Dlss hala daha mantıklı bir tercih. Bir diğer konu da Dlss 3(diğer adıyla frame generation) bile bazı konularda sıkıntılarını çözememişken, Fsr 3 yeni çıkması sebebiyle muhtemelen sorunlu olacaktır ve Fsr 2'ye baktığımızda sorunların çözülüp çözülmeyeceği de belirsiz. Bunu da düşününce Nvidia kartı olanlar yine Dlss görmek isteyecektir daha sorunsuz bir deneyim için.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hem DLSS hem de FSR olmuyor mu? Şöyle:
if(ekran kartı = AMD)
FSR();
else
DLSS();
Olmaz mı yani?
-
Basının Nvidia ağzı ile yaptığı boş haberler. Eğer Amd engel olsaydı çoktan bir belge sızardı veya geliştiricinin biri konuşurdu. Açık kaynak yapıp engel olduğunu iddia etmek tamamen Nvidia'nın hiçbir çaba sarf etmeden Dlss ekleme tatiği. Hayır Nvidia efendi eşşek gibi vereceksin geliştiriciye destek dlss ekletmek için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Boş yapma beni dinle -- 28 Ağustos 2023; 08:00:44 >
-
Oyuna FSR 3.0 geldikten sonra DLSS gelmese de olur zaten. Bunu bir RTX 3060 kullanıcısı olarak söylüyorum çünkü asıl performansı kazandıran çerçeve oluşturma özelliğini NVidia sırf bir nesil eski diye kendi kartına vermezken AMD verecek. Oyun yapımcısı olsaydım piyasadaki seçkin bir azınlık yerine daha fazla satış yapmamı sağlayacak olan çoğunluğa hitap eden teknolojiyi desteklerdim oyunumda.
-
Nvidia'nın daha fazla kar uğruna ne sahtekarlıklar yapabileceğini geçmişte yaptıklarından az çok tahmin edebiliyorum.
-
papucunun dama atıldığını nerden uydurdun adamlar fsr 3.0 çıkarana kadar 3.5 u çıkardı. fsr 3 çıktığı zamanda dlss 4 çıkar
-
aynen mesela fx8350 gerçek 8 çekirdek diyip sonrada ht ile 8 çekirdek olduğu ortaya çıkması gibi
-
Amd tabanlı oyunların bir çoğu optimize özürlü buda öyle çıkmış şaşırtmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birçok oyunda ikisinin birden desteği var.
-
Neyse ki millet mod yapıp DLSS Frame Generation'a kadar ekliyor. Firmalara kalırsak çok bekleriz.
-
Bu nereden çıktı, 8/8 her yerde?
https://www.amd.com/en/products/cpu/fx-8350
-
Ödediği cezaya bak sen gerçek 8 çekirdek değil o işlemci
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
AMD’nin gerçek 8 çekirdek sloganıyla pazarladığı FX işlemcilerin aslında tam manasıyla 8 çekirdek olmadığını düşünen müşteriler açtığı davada tazminat kazandı.
AMD bu yöntemi kullanan Bulldozer mimarili işlemcilerinin gerçek 8 çekirdekli olduğunu belirtmişti ancak aslında birbirinden bağımsız çalışmadığı için 4 adet çekirdek söz konusuydu. Kullanıcılar bu yanlış bilgilendirme nedeniyle bir hukuk bürosu üzerinden firmaya dava açmıştı.
2015 yılından bu yana devam eden davada AMD ve davalı tarafın avukatları, 12 kişilik jüri önünde dosyayı tartıştılar. Sonunda pazarlama konusunda hata yapıldığı kararına varıldı ve AMD tazminat ödemeyi kabul etti.
Buna göre AMD, satılan söz konusu 8 çekirdekli işlemci başına mağdurlara 35$ ödeyecek. Toplamda ödenecek tazminat miktarı ise 12.1 milyon dolar civarında yapıyor. Davalılar ise AMD’nin bu satışlardan toplamda 60 milyon dolar civarında bir gelir elde ettiğini savunuyordu.
https://www.donanimhaber.com/Bulldozer-cekirdek-sayisi-davasinda-AMD-tazminat-odeyecek--113706
https://www.donanimhaber.com/AMDye-cekirdek-sayisini-dogru-vermedigi-icin-dava--80056
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExclusivePack -- 12 Eylül 2023; 11:53:26 >
En Beğenilen Yanıtlar

Nvidia çoğu oyunu DLSS ile reklam yaparken sorun olmuyor ama. Hatta DLSS güncel koyup bilerek oyuna FSR 2.2 yetine 1.0 koydurma çabaları bile var.
Yanlış anlaşılmasın RTX kart kullanıyorum ama Nvidia burada temiz değil hani biliyordur herkes. Bu teknolojiler güzel ama son zamanlarda bu iş şirketler tarafından suistimal ediliyor. Sırf DLSS veya FSR olacak diye doğru düzgün optimizasyon yapmıyorlar. Ondan sonra TLOU1 ve Jedi gibi saçma sapan optimazasyonu olmayan oyunlar çıkarılıyor bu teknolojiler olsa ne olur olmasa ne olur bu tarz oyunlarda. |
AMD’nin HYPR-RX ve FSR 3.0 tanıtımlarından sonra çok da manası kalmayan haber. HYPR-RX ve FSR 3.0 vaat ettiklerinin sadece %80’ini bile gerçekleştirse DLSS’in pabucu dama atılıyor. Ondan sonra DLSS olmuş olmamış kimse bakmaz, AMD ekran kartı kullanıcıları FSR 3.0 entegreli HYPR-RX’in keyfini sürerken Nvidia ve Intel ekran kartı kullanıcıları da FSR 3.0’ın keyfini sürer…
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X