Bursa İnegöl'de hizmet vermekte olan Saloni ile Erhun Metal isimli bir firmalar, bir elektrik motorlu otomobil projesi için iş birliği yaptı. Bu iş birliği kapsamında 25 milyon liralık yatırım yapan şirketler, şehir içinde kullanılmak üzere tasarladıkları küçük SUV benzeri modelin seri üretimine başlamak için harekete geçtiler. Bursa İnegöl'de üretilecek aracın ismi, "Amperino" olacak. Amperino projesine ilişkin attıkları ilk resmi adım marka tescilini almak olan şirketler, şimdi bu projelerinin duyurusunu yapmaya hazırlanıyorlar. Bir yandan da elektrik motorlu otomobilin hayata geçirilmesi için prototip çalışmalarına başlayan şirketler, temmuz ayı içerisinde düzenleyecekleri etkinliklerle Amperino'yu kamuoyuyla paylaşacaklar. Beklediğimiz gerçek oluyor. Birde devlet destek verse hem üretici hem tüketiciye nakit olarak, böyle girişimler çoğalır. Benim istediğim UCUZ, dağa taşa vurmalık, yerden yüksek suv - sedan yerli elektrikli araba markası. Menzili 250 km olsa bile olur. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackGhost12 -- 2 Aralık 2021; 19:50:1 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
AMPERİNO - Yerli Mini Otomobil Girişimi! Resmi Tasarımı Ortaya Çıktı!
-
-
Hocam böyle şeylerin üretilmesinde bir şey yok, elektrik motorunu satın alıyorsun, aküyü/pili satın alıyorsun ve bir şaseye oturtuyorsun. Ama iş bu aletlerin seri üretimine gelince 25 milyon lira çok çok düşük seviye kalıyor. Milyar dolarlık üretim tesisleri gerekiyor kar getiren ucuz araba üretmek için. Belki elektrikli bisiklet kullanan küçük ilçe insanına hitap edecek ucuz ve düşük menzilli araçlar üretebilirler ama "araba" üretmek zor biraz.
Umarım ortaya satın alması mantıklı ve işe yarar bir ürün çıkarırlar. Araba yerine "motor" sınıfında üretseler belki kitle daha doğru seçilmiş olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motoru arçelik bile yapar çamaşır makinelerinde kullanılan rotordur kaporta yalıtım ikinci plandır kolay değil büyük ihtimalle atalyöde imal ediliyordur
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Biseyler yapmaları çok güzel ama ismi çok kötü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: AtesHırsızı
Hocam böyle şeylerin üretilmesinde bir şey yok, elektrik motorunu satın alıyorsun, aküyü/pili satın alıyorsun ve bir şaseye oturtuyorsun. Ama iş bu aletlerin seri üretimine gelince 25 milyon lira çok çok düşük seviye kalıyor. Milyar dolarlık üretim tesisleri gerekiyor kar getiren ucuz araba üretmek için. Belki elektrikli bisiklet kullanan küçük ilçe insanına hitap edecek ucuz ve düşük menzilli araçlar üretebilirler ama "araba" üretmek zor biraz.
Umarım ortaya satın alması mantıklı ve işe yarar bir ürün çıkarırlar. Araba yerine "motor" sınıfında üretseler belki kitle daha doğru seçilmiş olur.Gelecek bu tarz araçlarda ve bu araçlar taksiciliği bitirecekler. Citroen Ami isimli modelle bu işe girdi, Reno twizy den farklı olarak martı scooter gibi şehrin sağına soluna dağıtıp ihtiyacın olursa al kullan modeliyle gelir elde edecek. Üstelik Avrupa’da Citroen Ami için ehliyet gerekmeyecek ve 14 yaş üstü kullanabilecek.
Bence çok mantıklı ve karlı olabilecek bir girişim.Yurtdışında dahi pazar sahibi olabilir. Seri üretimi de sandığınız kadar maliyetli ve zor olmayabilir çünkü bunların üretim amacı şehiriçi kısa mesafeleri dolmuş ,taksi,otobüs yerine araca sahip olmadan katetmek olduğu için bildiğiniz otomobiller gibi yüksek teknoloji ve arge gerektirmiyor. Zaten firmayı kuran iki ortak farklı sektörde de olsa yılların üreticisi imiş.
Bu tür araçlarda kalite,yüksek hız ,donanım vs ihtiyacı yok. Maks 50 km/h hız yapsın 70-100 km arası menzili olsun 2 koltuk + 2 emniyet kemeri bitti gitti.
Togg gibi bir araç üretmektense bu proje daha elle tutulur bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 16 Temmuz 2021; 1:10:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
300 binden aşağı olmaz sıfırı
-
Ne gereği vardı, togg yok muydu zaten?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.haberler.com/turkiye-nin-yeni-elektrikli-otomobili-amperino-14266345-haberi/
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Akülü arabadan hallice bi araç için 300 bin isteyeceklerini sanmıyorum. Maksimum 100-150 bin arası olur tahminimce.
-
Başarılı olur mu bilmem de o amblem ile çok başları ağrır. Citroen üçgen formlu tüm sembollere dava açıyor.
En son volvo'nun yan markası polestar'a açtıkları davayı kazandılar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel sonunda ülkeden bir şirket çıktı üretmek isteyen
Yeter ki firmalar üretmeye çalışsın , Çin düne kadar arabaların önüne onlarca akü koyup elektrikli araba üretmeye çalışıyordu bugün dünyada söz sahibi oldular
TOGG nedir abi hükümet araç üretip satar mı komünist ülke mi burası? Çin bile yapmıyor ama üretene destek veriyor bizde? Reis eşek yükü vergileri topluyor gidip hazır lisans alıyor ve üretiyorum alkışlayın beni diyor böyle bende üretirim 85 milyonluk vergi çiftliği sahibi adam aya bile gider vatandaş ölsün buna razı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8D107F370 -- 14 Ekim 2021; 4:20:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neye dayanarak 150bin fiyatını biçtiniz kafanızda merak ettim ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Üretim maliyetleri ve reklam pazarlama giderleri diğer büyük firmalar kadar olmayacaktır o yüzden 100-150 bin demiştim ama o bile çokmuş. Citröen'nin buna yakın arabası (ami'ydi sanırım) 61k ile satışa sunulacakmış. Bu araçta bu fiyata yakın bir fiyatla çıkar yüksek ihtimal.
haber7Türkiye'nin en ucuz arabası 61 bin TL'ye bayilerde! Citroen AMİ Özellikleri ve tasarımıhttps://www.haber7.com/otomobil/haber/3146123-turkiyenin-en-ucuz-arabasi-61-bin-tlye-bayilerde-citroen-ami-ozellikleri-ve-tasarimi -
Gün içinde işe gidip gelmek için bile kullanılır. Tipi de fena değil. İnşallah yaygınlaşır böyle küçük araçlar.
-
togg'un yapması gereken bu gibi bir modeldi...
100 yıllık dünya devi şirketlerin bile rekabet edebilmek için konsolide olduğu bir sektörün ana segmentlerinde rekabet edebileceğini düşünmek ahmaklık bile değil.
-
TOGG'dan ilk etapta B sınıfı ancak bazı özellikleriyle C sınıfına göz kırpan, memleketin yükünü çekecek "toplumun büyük bir kesiminin ulaşılabileceği" sedan bir otomobil beklerdim. HB ve station varyantları ile aile genişlerdi. TOGG'un projelerinde B sınıfı olarak sadece SUV var. Diğerleri C sınıfı, fiyatlarının da ucuz olmasını beklemiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RoyWalsh -- 14 Ekim 2021; 22:43:45 > -
Sizce o araç elektrikli motor olarak mı satışa çıkacak yoksa otomobil olarak mı? Burası Türkiye hocam unutun 60-70 bin TL ye 0 km araç alma hayallerini. Kaldı ki yerli firmamızın üretim adetleri sınırlı sayıda kalacağı İçin ami ile de yakın fiyatta olmasını beklemeyin. Belki 20-40 bin fark olacaktır ama bu farka rağmen tercih edilmesi gerekir ki süreklilik artsın marka oluşsun zamanla da fiyatı düşecektir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başta elektrikli otomobil olacağını düşünüyordum ama sanırım bildiğiniz elektrikli motosikletten hallice birşey olacak. O kadar donanımlı birşey olacağını sanmıyorum. Sonuçta 1 tane şase, 1 tane elektrikli motor, 4 tane lastik, 1 tane direksiyon ile 2 tane koltuktan ibaret olacak (daha fazla donanım koymazlar ise) Çok maliyetli bir oturgaçlı götürgeç yaptıklarını düşünmüyorum.
Bugün hindistanda üretilen bajaj qute elektrikli 4 tekerlekli motosiklet olarak satılıyor ve fiyatı 60 bin TL. Biraz daha kalitelisini yapsalar 80-100 binden fazla para veren olacağını sanmıyorum.
www.sahibinden.comBajaj Qute RE 60 Motosiklet Fiyatları, İkinci El ve Sıfır Motor İlanları sahibinden.com'dahttps://www.sahibinden.com/motosiklet-bajaj-qute-re-60
Benzer içerikler
- hibrit turbo
- opel astra h kasa
- iridyum buji farkı
- yüksek devirde mavi duman
- sahte motor yağı nasıl anlaşılır
- passat pro
- corolla gr
- skoda kodiaq 1.5 tsi (204 ps) phev fiyat
- toyota c-hr hybrid fiyat
- citroen fiyat listesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X