Şimdi Ara

Ankara-Gaziantep Güzergah Yolların Durumu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
12.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mrb. kısmetse yarın Ankara'dan Gaziantep'e yolculuk yapacağız! uzun süredir otomobilimle o güzergahtan gitmedim son günlerde gidip gelen arakadaşlarım varsa yolun durumu hakkında bilgi verirse çok sevinirim!



  • adanadan zaten otoban nizipe kadar ankara-adana arasida temmizdir. zaten daha havalar tam soğumadı yamur falanda yok temiz buralar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    adanadan zaten otoban nizipe kadar ankara-adana arasida temmizdir. zaten daha havalar tam soğumadı yamur falanda yok temiz buralar
    Yol gayet ama gayet güzel, Sadece Ulukışla-Pozantı arası biraz sıkıntılı, o da hem TEM inşaatı, hem eski yolun 2 şerit, kamyon/otobüsle dolu olduğu için. Uzun sollama yasağında (Çakıt deresinin oralarda) sakın sollama yapma, polis kaynıyor, Çiftehan civarında geçme yasağı yok, ama dikkat et. Pozantı'ya vardıktan sonra iş bitmiştir. 250 KM dümdüz TEM'den Gaziantep'e gidebilirsin.

    Hayılrı yolculuklar, kazasız ve ve belasız inşallah.

    Taner Göde


    Eski yoldan yeni yolun görüntüleri (Nurdağı mevkii)











  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Yol gayet ama gayet güzel, Sadece Ulukışla-Pozantı arası biraz sıkıntılı, o da hem TEM inşaatı, hem eski yolun 2 şerit, kamyon/otobüsle dolu olduğu için. Uzun sollama yasağında (Çakıt deresinin oralarda) sakın sollama yapma, polis kaynıyor, Çiftehan civarında geçme yasağı yok, ama dikkat et. Pozantı'ya vardıktan sonra iş bitmiştir. 250 KM dümdüz TEM'den Gaziantep'e gidebilirsin.

    Hayılrı yolculuklar, kazasız ve ve belasız inşallah.

    Taner Göde


    Eski yoldan yeni yolun görüntüleri (Nurdağı mevkii)









    Alıntıları Göster
    taner abi bu eski yolmu çok garip yahu otoban o kadar üstten gidiyor demek hiç dikkatimi çekmedi ağağıya bakmak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    taner abi bu eski yolmu çok garip yahu otoban o kadar üstten gidiyor demek hiç dikkatimi çekmedi ağağıya bakmak

    Alıntıları Göster
    O viyadük yapıldığında Ülkemizin en yükseği idi. Daha yüksek olan yapılmadı sanırım.Yüksekliği 175 M, bogaz köprüsünün taşıma kulelerinin 150 m, araçların geçtiği kısımın ise 65 m denizden yüksekte olduğunu düşünürsek müthiş bir yüksekliğe sahip o viyadükler. Ama üzerinden geçerken rüzgar panelleri sebebiyle aşağısını göremiyorsunuz. Bu nedenle yüksekliği algılanmıyor. Hatta üzeri kapalı olacak denilmişti rüzgar sebebiyle, daha sonra rüzgar paneli yeterli görüldü.
    O gördüğünüz ayaklardan herbirinin oturduğu alan (temel) orta halli bir dairenin yüzölçümünden daha geniş.İnşaat yapıldığı günlerde yakından görme fırsatım olmuştu ondan biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vuralkan

    O viyadük yapıldığında Ülkemizin en yükseği idi. Daha yüksek olan yapılmadı sanırım.Yüksekliği 175 M, bogaz köprüsünün taşıma kulelerinin 150 m, araçların geçtiği kısımın ise 65 m denizden yüksekte olduğunu düşünürsek müthiş bir yüksekliğe sahip o viyadükler. Ama üzerinden geçerken rüzgar panelleri sebebiyle aşağısını göremiyorsunuz. Bu nedenle yüksekliği algılanmıyor. Hatta üzeri kapalı olacak denilmişti rüzgar sebebiyle, daha sonra rüzgar paneli yeterli görüldü.
    O gördüğünüz ayaklardan herbirinin oturduğu alan (temel) orta halli bir dairenin yüzölçümünden daha geniş.İnşaat yapıldığı günlerde yakından görme fırsatım olmuştu ondan biliyorum.

    Alıntıları Göster
    ben konyadan gaziantepe yolculuk yapmıştım bu yaz.
    5 saat 30 dakikada sürmüştü yolculuk.
    ulukışla-pozantıya kadar yollar bildiğimiz gibi.
    ulukışla ve pozantı mevki ise tam bir işkence dar yollar aşırı trafik. kamyon trafiği çok fazla.
    ben pozantı yolundan geçerken dik bir rampada uzun şasili bir tırın tamamen yanmış olduğunu görmüştüm hatta hala dumanlar tütüyordu üstünde.
    pozantıdan sonra acayip rahat yollar geniş. aracınızı deneyebileceğiniz çok uzun ve geniş yollar var. zaten otobanda ileliyorsunuz uzun bir süre.

    iyi yolculuklar.
    emniyet kemerleriniz takmayı sakın unutmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkan dh

    ben konyadan gaziantepe yolculuk yapmıştım bu yaz.
    5 saat 30 dakikada sürmüştü yolculuk.
    ulukışla-pozantıya kadar yollar bildiğimiz gibi.
    ulukışla ve pozantı mevki ise tam bir işkence dar yollar aşırı trafik. kamyon trafiği çok fazla.
    ben pozantı yolundan geçerken dik bir rampada uzun şasili bir tırın tamamen yanmış olduğunu görmüştüm hatta hala dumanlar tütüyordu üstünde.
    pozantıdan sonra acayip rahat yollar geniş. aracınızı deneyebileceğiniz çok uzun ve geniş yollar var. zaten otobanda ileliyorsunuz uzun bir süre.

    iyi yolculuklar.
    emniyet kemerleriniz takmayı sakın unutmayın.

    Alıntıları Göster
    Dostum, bu yazıları bir yere not et lütfen.

    1. Pozantı çıkışında gişelere girerken DİKKAT, eski yol ve paralı yol çatal gibi ayrılıyor. ÇOK DİKKAT ET
    2. Pozantı'dan Tekir Yaylasına kadar 10 km DİK yokuş var, hızını al ve vites düşürmeden çık, ben 120'yle çıktım ve sorun yaşamadım.
    3. Tekir Yaylasından sonra Yenice Kavşağına kadar yol hep iniş, ama Damlama Mevkii'nde 10 km ÇOK DİK (!) bir iniş var, viteste in!
    4. Tekir Yaylası tepesinden sonra bir Tünel var! DİKKAT! Tünel çıkışı hemen sağa doğru sert viraj ve iniş var, viteste ve frene basarak in!
    5. Yenice Kavşağından sonra Gaziantep'e kadar (Bahçe'deki Tüneller ve Nurdağı Viyadükleri hariç) düpedümdüz yol.

    Yolun açık olsun dostum. Dikkatli git, zinde ol.

    Selamlar,

    Taner Göde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Dostum, bu yazıları bir yere not et lütfen.

    1. Pozantı çıkışında gişelere girerken DİKKAT, eski yol ve paralı yol çatal gibi ayrılıyor. ÇOK DİKKAT ET
    2. Pozantı'dan Tekir Yaylasına kadar 10 km DİK yokuş var, hızını al ve vites düşürmeden çık, ben 120'yle çıktım ve sorun yaşamadım.
    3. Tekir Yaylasından sonra Yenice Kavşağına kadar yol hep iniş, ama Damlama Mevkii'nde 10 km ÇOK DİK (!) bir iniş var, viteste in!
    4. Tekir Yaylası tepesinden sonra bir Tünel var! DİKKAT! Tünel çıkışı hemen sağa doğru sert viraj ve iniş var, viteste ve frene basarak in!
    5. Yenice Kavşağından sonra Gaziantep'e kadar (Bahçe'deki Tüneller ve Nurdağı Viyadükleri hariç) düpedümdüz yol.

    Yolun açık olsun dostum. Dikkatli git, zinde ol.

    Selamlar,

    Taner Göde

    Alıntıları Göster
    Dostum birincisi o 175 mt. ATATÜRK Viyadüğünden geçerken çok dikkat et çünkü kış olması nedeniyle o noktada aşırı bir rüzgar mevcut eğer ki viyadüğe hızlı girersen aracın acayip savrulur.

    ikinci olarak tem'den nereden çıkacağını bilmiyorum ama Gaziantep Batı çıkışı yani (organize sanayi, eski k.maraş yolu) çıkarsan trafik polislerine çok dikkat et tem'den çıkıştan eski adana yolu kavşağına kadar her an trafik olabilir..

    bu arada sana kazasız belasız yolculuklar dilerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kefenci85 -- 5 Aralık 2008; 14:18:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kefenci85

    Dostum birincisi o 175 mt. ATATÜRK Viyadüğünden geçerken çok dikkat et çünkü kış olması nedeniyle o noktada aşırı bir rüzgar mevcut eğer ki viyadüğe hızlı girersen aracın acayip savrulur.

    ikinci olarak tem'den nereden çıkacağını bilmiyorum ama Gaziantep Batı çıkışı yani (organize sanayi, eski k.maraş yolu) çıkarsan trafik polislerine çok dikkat et tem'den çıkıştan eski adana yolu kavşağına kadar her an trafik olabilir..

    bu arada sana kazasız belasız yolculuklar dilerim...

    Alıntıları Göster
    Ntv ve Haber Türk'ye yol durumu çıkıyor oradan bak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canistan

    Ntv ve Haber Türk'ye yol durumu çıkıyor oradan bak.

    Alıntıları Göster
    Ulukışla-Pozantı arası bayram trafiği olmasıyla aşırı yoğun.O araya çok çok dikkat et
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    Ulukışla-Pozantı arası bayram trafiği olmasıyla aşırı yoğun.O araya çok çok dikkat et

    Alıntıları Göster
    Viyadüklerde rüzgarlık olmasına rağmen özellikle hafif arabaları çok etkiliyor biz opel astra ile 4 kişi geçmemize rağmen rüzgarı bariz hissetmiştik..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Viyadüklerde rüzgarlık olmasına rağmen özellikle hafif arabaları çok etkiliyor biz opel astra ile 4 kişi geçmemize rağmen rüzgarı bariz hissetmiştik..

    Alıntıları Göster
    viyadükler de gerçekten çoğu araç rüzgardan etkileniyor. benim astra ile 2 kişi ve bagaj ve arka koltuklar tıka basa geçmemize rağmen rüzgarın etkisini fazlasıyla hissettim.

    ulukışla-pozantı arasında da tek gereken şey sabır. çünkü gündüz gece sürekli yoğun bir yol. ama geceleri çok fazla kamyon var.

    hayırlı yolculuklar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt45

    viyadükler de gerçekten çoğu araç rüzgardan etkileniyor. benim astra ile 2 kişi ve bagaj ve arka koltuklar tıka basa geçmemize rağmen rüzgarın etkisini fazlasıyla hissettim.

    ulukışla-pozantı arasında da tek gereken şey sabır. çünkü gündüz gece sürekli yoğun bir yol. ama geceleri çok fazla kamyon var.

    hayırlı yolculuklar.

    Alıntıları Göster
    konuyu hortlatmak gibi olacak ama arkadaşlar 15 gün içinde ankara k.maraş yolculuğu yapacağım. geçen yıl mayıs ayında yaptığım seyehatta adana yolunu kullanarak otobandan gitmiştim hatırladığım kadarı ile şereflikoçhisar-aksaray arasında 15-20 km çok berbat bir yol ve aksaray çıkış ile otoban gişeleri arasında 30-40 km çok kötü bir yol vardı bu sefer kayseri üzeri gitmeyi planlıyorum hem yol 70 km daha kısa ancak yolların durumunu hiç bilmiyorum. yol güzergahı seçiminde yolların son durumunu bilen arkadaşlar bana fikir verirse çok sevinirim.
    dip not: viyadük konusunda geçen yıl efsane kasa dedikleri corolla ile gitmiştim açıkcası rüzgar hissediliyor ancak pek bi korkutmamıştı 2 ay önce mersedes kompressör ile gittiğimde normal yol gibi geçmiştik kış olmasına rağmen bu sefer pego 306 ile gideceğim açıkcası pego beni biraz korkutuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turcomemo -- 21 Mart 2012; 15:02:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turcomemo

    konuyu hortlatmak gibi olacak ama arkadaşlar 15 gün içinde ankara k.maraş yolculuğu yapacağım. geçen yıl mayıs ayında yaptığım seyehatta adana yolunu kullanarak otobandan gitmiştim hatırladığım kadarı ile şereflikoçhisar-aksaray arasında 15-20 km çok berbat bir yol ve aksaray çıkış ile otoban gişeleri arasında 30-40 km çok kötü bir yol vardı bu sefer kayseri üzeri gitmeyi planlıyorum hem yol 70 km daha kısa ancak yolların durumunu hiç bilmiyorum. yol güzergahı seçiminde yolların son durumunu bilen arkadaşlar bana fikir verirse çok sevinirim.

    kayşeri maraş arasında çalışma var dinamit patlatma dolayısıyla bazen yol kesiliyor.

    adana g.antep otoyolunu kullanırsanız nurdağın dan çıkar k.maraş gidersiniz nurdağı k.maraş arsı yaklaşık 50 km. bölünmüş yol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turcomemo

    konuyu hortlatmak gibi olacak ama arkadaşlar 15 gün içinde ankara k.maraş yolculuğu yapacağım. geçen yıl mayıs ayında yaptığım seyehatta adana yolunu kullanarak otobandan gitmiştim hatırladığım kadarı ile şereflikoçhisar-aksaray arasında 15-20 km çok berbat bir yol ve aksaray çıkış ile otoban gişeleri arasında 30-40 km çok kötü bir yol vardı bu sefer kayseri üzeri gitmeyi planlıyorum hem yol 70 km daha kısa ancak yolların durumunu hiç bilmiyorum. yol güzergahı seçiminde yolların son durumunu bilen arkadaşlar bana fikir verirse çok sevinirim.
    dip not: viyadük konusunda geçen yıl efsane kasa dedikleri corolla ile gitmiştim açıkcası rüzgar hissediliyor ancak pek bi korkutmamıştı 2 ay önce mersedes kompressör ile gittiğimde normal yol gibi geçmiştik kış olmasına rağmen bu sefer pego 306 ile gideceğim açıkcası pego beni biraz korkutuyor.

    Alıntıları Göster
    Kayseri-kahramanmaraş yolu 70 km daha kısa olabilir ama niğdeden otobana girip-nurdağına kadar yaklaşık 300 km otobanda yol alabilirsiniz bu hem yakıt tüketimi hemde sürüş keyfi olarak size artı getirebilir.kayseri-kahramanmaaş arası daha önce gitmediyseniz tehlikeli olabilir.




  • Konuyu hortlatalim
    Nigde otoyolu ankaraya kadar 145tl
    Antep adana nigde otoyol 60tl yaklasik
    50-60lt lpg yakar 711km

    Gaziantep kahramanmaras kayseri kirsehir kaman ankara 650km
    Otoyol ucreti yok 8-9 saat+ radar tehlikesi.
    Ne tavsiye edersiniz
  • İsmail Emre Hoca İ kullanıcısına yanıt

    15 gün önce geldim İstanbul dan Diyarbakır istikametine. Yeni Niğde otoyolunu kullanmadım. Klasik Şereflikoçhisar-Aksaray-Adana-Diyarbakır. Bu güzergahı izleyin derim.

  • szymek61 S kullanıcısına yanıt

    Kahramanmaraş kayseri kirsehir kaman bala gölbaşı etlik üzeri gidecegim hic denemedim. Oradan gidecegiz. 4 kisi yuklu.Tecrübelerimi yutupa vidyo cekip atacagim. Kochisar uzeri cok gittim nigde otobani kullanmayacagim. Merak ettiginiz seyleri de sorun cevabimiz zenginleşsin. Tşkrler.

  • İsmail Emre Hoca İ kullanıcısına yanıt

    iyi yolculuklar

  • Tesekkurler efendim. Tecrubemi yazacagim inşallah

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.