Bildirim
Ankara-Gaziantep Güzergah Yolların Durumu?
Vileda Supermocio Temizlik Seti, Tüm Yüzeyler için, Kırmızı : Amazon.com.tr: Ev ve Yaşam
https://www.amazon.com.tr/dp/B0007VHC1W
8 ay önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
adanadan zaten otoban nizipe kadar ankara-adana arasida temmizdir. zaten daha havalar tam soğumadı yamur falanda yok temiz buralar -
Yol gayet ama gayet güzel, Sadece Ulukışla-Pozantı arası biraz sıkıntılı, o da hem TEM inşaatı, hem eski yolun 2 şerit, kamyon/otobüsle dolu olduğu için. Uzun sollama yasağında (Çakıt deresinin oralarda) sakın sollama yapma, polis kaynıyor, Çiftehan civarında geçme yasağı yok, ama dikkat et. Pozantı'ya vardıktan sonra iş bitmiştir. 250 KM dümdüz TEM'den Gaziantep'e gidebilirsin.quote:
Orijinalden alıntı: dkerem2
adanadan zaten otoban nizipe kadar ankara-adana arasida temmizdir. zaten daha havalar tam soğumadı yamur falanda yok temiz buralar
Hayılrı yolculuklar, kazasız ve ve belasız inşallah.
Taner Göde
Eski yoldan yeni yolun görüntüleri (Nurdağı mevkii)
-
taner abi bu eski yolmu çok garip yahu otoban o kadar üstten gidiyor demek hiç dikkatimi çekmedi ağağıya bakmakquote:
Orijinalden alıntı: Taner Göde
Yol gayet ama gayet güzel, Sadece Ulukışla-Pozantı arası biraz sıkıntılı, o da hem TEM inşaatı, hem eski yolun 2 şerit, kamyon/otobüsle dolu olduğu için. Uzun sollama yasağında (Çakıt deresinin oralarda) sakın sollama yapma, polis kaynıyor, Çiftehan civarında geçme yasağı yok, ama dikkat et. Pozantı'ya vardıktan sonra iş bitmiştir. 250 KM dümdüz TEM'den Gaziantep'e gidebilirsin.
Hayılrı yolculuklar, kazasız ve ve belasız inşallah.
Taner Göde
Eski yoldan yeni yolun görüntüleri (Nurdağı mevkii)
Alıntıları Göster
-
O viyadük yapıldığında Ülkemizin en yükseği idi. Daha yüksek olan yapılmadı sanırım.Yüksekliği 175 M, bogaz köprüsünün taşıma kulelerinin 150 m, araçların geçtiği kısımın ise 65 m denizden yüksekte olduğunu düşünürsek müthiş bir yüksekliğe sahip o viyadükler. Ama üzerinden geçerken rüzgar panelleri sebebiyle aşağısını göremiyorsunuz. Bu nedenle yüksekliği algılanmıyor. Hatta üzeri kapalı olacak denilmişti rüzgar sebebiyle, daha sonra rüzgar paneli yeterli görüldü.quote:
Orijinalden alıntı: dkerem2
taner abi bu eski yolmu çok garip yahu otoban o kadar üstten gidiyor demek hiç dikkatimi çekmedi ağağıya bakmak
Alıntıları Göster
O gördüğünüz ayaklardan herbirinin oturduğu alan (temel) orta halli bir dairenin yüzölçümünden daha geniş.İnşaat yapıldığı günlerde yakından görme fırsatım olmuştu ondan biliyorum.
-
ben konyadan gaziantepe yolculuk yapmıştım bu yaz.quote:
Orijinalden alıntı: vuralkan
O viyadük yapıldığında Ülkemizin en yükseği idi. Daha yüksek olan yapılmadı sanırım.Yüksekliği 175 M, bogaz köprüsünün taşıma kulelerinin 150 m, araçların geçtiği kısımın ise 65 m denizden yüksekte olduğunu düşünürsek müthiş bir yüksekliğe sahip o viyadükler. Ama üzerinden geçerken rüzgar panelleri sebebiyle aşağısını göremiyorsunuz. Bu nedenle yüksekliği algılanmıyor. Hatta üzeri kapalı olacak denilmişti rüzgar sebebiyle, daha sonra rüzgar paneli yeterli görüldü.
O gördüğünüz ayaklardan herbirinin oturduğu alan (temel) orta halli bir dairenin yüzölçümünden daha geniş.İnşaat yapıldığı günlerde yakından görme fırsatım olmuştu ondan biliyorum.
Alıntıları Göster
5 saat 30 dakikada sürmüştü yolculuk.
ulukışla-pozantıya kadar yollar bildiğimiz gibi.
ulukışla ve pozantı mevki ise tam bir işkence dar yollar aşırı trafik. kamyon trafiği çok fazla.
ben pozantı yolundan geçerken dik bir rampada uzun şasili bir tırın tamamen yanmış olduğunu görmüştüm hatta hala dumanlar tütüyordu üstünde.
pozantıdan sonra acayip rahat yollar geniş. aracınızı deneyebileceğiniz çok uzun ve geniş yollar var. zaten otobanda ileliyorsunuz uzun bir süre.
iyi yolculuklar.
emniyet kemerleriniz takmayı sakın unutmayın.
-
Dostum, bu yazıları bir yere not et lütfen.quote:
Orijinalden alıntı: erkan dh
ben konyadan gaziantepe yolculuk yapmıştım bu yaz.
5 saat 30 dakikada sürmüştü yolculuk.
ulukışla-pozantıya kadar yollar bildiğimiz gibi.
ulukışla ve pozantı mevki ise tam bir işkence dar yollar aşırı trafik. kamyon trafiği çok fazla.
ben pozantı yolundan geçerken dik bir rampada uzun şasili bir tırın tamamen yanmış olduğunu görmüştüm hatta hala dumanlar tütüyordu üstünde.
pozantıdan sonra acayip rahat yollar geniş. aracınızı deneyebileceğiniz çok uzun ve geniş yollar var. zaten otobanda ileliyorsunuz uzun bir süre.
iyi yolculuklar.
emniyet kemerleriniz takmayı sakın unutmayın.
Alıntıları Göster
1. Pozantı çıkışında gişelere girerken DİKKAT, eski yol ve paralı yol çatal gibi ayrılıyor. ÇOK DİKKAT ET
2. Pozantı'dan Tekir Yaylasına kadar 10 km DİK yokuş var, hızını al ve vites düşürmeden çık, ben 120'yle çıktım ve sorun yaşamadım.
3. Tekir Yaylasından sonra Yenice Kavşağına kadar yol hep iniş, ama Damlama Mevkii'nde 10 km ÇOK DİK (!) bir iniş var, viteste in!
4. Tekir Yaylası tepesinden sonra bir Tünel var! DİKKAT! Tünel çıkışı hemen sağa doğru sert viraj ve iniş var, viteste ve frene basarak in!
5. Yenice Kavşağından sonra Gaziantep'e kadar (Bahçe'deki Tüneller ve Nurdağı Viyadükleri hariç) düpedümdüz yol.
Yolun açık olsun dostum. Dikkatli git, zinde ol.
Selamlar,
Taner Göde
-
Dostum birincisi o 175 mt. ATATÜRK Viyadüğünden geçerken çok dikkat et çünkü kış olması nedeniyle o noktada aşırı bir rüzgar mevcut eğer ki viyadüğe hızlı girersen aracın acayip savrulur.quote:
Orijinalden alıntı: Taner Göde
Dostum, bu yazıları bir yere not et lütfen.
1. Pozantı çıkışında gişelere girerken DİKKAT, eski yol ve paralı yol çatal gibi ayrılıyor. ÇOK DİKKAT ET
2. Pozantı'dan Tekir Yaylasına kadar 10 km DİK yokuş var, hızını al ve vites düşürmeden çık, ben 120'yle çıktım ve sorun yaşamadım.
3. Tekir Yaylasından sonra Yenice Kavşağına kadar yol hep iniş, ama Damlama Mevkii'nde 10 km ÇOK DİK (!) bir iniş var, viteste in!
4. Tekir Yaylası tepesinden sonra bir Tünel var! DİKKAT! Tünel çıkışı hemen sağa doğru sert viraj ve iniş var, viteste ve frene basarak in!
5. Yenice Kavşağından sonra Gaziantep'e kadar (Bahçe'deki Tüneller ve Nurdağı Viyadükleri hariç) düpedümdüz yol.
Yolun açık olsun dostum. Dikkatli git, zinde ol.
Selamlar,
Taner Göde
Alıntıları Göster
ikinci olarak tem'den nereden çıkacağını bilmiyorum ama Gaziantep Batı çıkışı yani (organize sanayi, eski k.maraş yolu) çıkarsan trafik polislerine çok dikkat et tem'den çıkıştan eski adana yolu kavşağına kadar her an trafik olabilir..
bu arada sana kazasız belasız yolculuklar dilerim...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kefenci85 -- 5 Aralık 2008; 14:18:49 >
-
Ntv ve Haber Türk'ye yol durumu çıkıyor oradan bak.quote:
Orijinalden alıntı: kefenci85
Dostum birincisi o 175 mt. ATATÜRK Viyadüğünden geçerken çok dikkat et çünkü kış olması nedeniyle o noktada aşırı bir rüzgar mevcut eğer ki viyadüğe hızlı girersen aracın acayip savrulur.
ikinci olarak tem'den nereden çıkacağını bilmiyorum ama Gaziantep Batı çıkışı yani (organize sanayi, eski k.maraş yolu) çıkarsan trafik polislerine çok dikkat et tem'den çıkıştan eski adana yolu kavşağına kadar her an trafik olabilir..
bu arada sana kazasız belasız yolculuklar dilerim...
Alıntıları Göster
-
Ulukışla-Pozantı arası bayram trafiği olmasıyla aşırı yoğun.O araya çok çok dikkat etquote:
Orijinalden alıntı: Canistan
Ntv ve Haber Türk'ye yol durumu çıkıyor oradan bak.
Alıntıları Göster -
Viyadüklerde rüzgarlık olmasına rağmen özellikle hafif arabaları çok etkiliyor biz opel astra ile 4 kişi geçmemize rağmen rüzgarı bariz hissetmiştik..quote:
Orijinalden alıntı: HRMNKY
Ulukışla-Pozantı arası bayram trafiği olmasıyla aşırı yoğun.O araya çok çok dikkat et
Alıntıları Göster -
viyadükler de gerçekten çoğu araç rüzgardan etkileniyor. benim astra ile 2 kişi ve bagaj ve arka koltuklar tıka basa geçmemize rağmen rüzgarın etkisini fazlasıyla hissettim.quote:
Orijinalden alıntı: x15
Viyadüklerde rüzgarlık olmasına rağmen özellikle hafif arabaları çok etkiliyor biz opel astra ile 4 kişi geçmemize rağmen rüzgarı bariz hissetmiştik..
Alıntıları Göster
ulukışla-pozantı arasında da tek gereken şey sabır. çünkü gündüz gece sürekli yoğun bir yol. ama geceleri çok fazla kamyon var.
hayırlı yolculuklar.
-
konuyu hortlatmak gibi olacak ama arkadaşlar 15 gün içinde ankara k.maraş yolculuğu yapacağım. geçen yıl mayıs ayında yaptığım seyehatta adana yolunu kullanarak otobandan gitmiştim hatırladığım kadarı ile şereflikoçhisar-aksaray arasında 15-20 km çok berbat bir yol ve aksaray çıkış ile otoban gişeleri arasında 30-40 km çok kötü bir yol vardı bu sefer kayseri üzeri gitmeyi planlıyorum hem yol 70 km daha kısa ancak yolların durumunu hiç bilmiyorum. yol güzergahı seçiminde yolların son durumunu bilen arkadaşlar bana fikir verirse çok sevinirim.quote:
Orijinalden alıntı: muratt45
viyadükler de gerçekten çoğu araç rüzgardan etkileniyor. benim astra ile 2 kişi ve bagaj ve arka koltuklar tıka basa geçmemize rağmen rüzgarın etkisini fazlasıyla hissettim.
ulukışla-pozantı arasında da tek gereken şey sabır. çünkü gündüz gece sürekli yoğun bir yol. ama geceleri çok fazla kamyon var.
hayırlı yolculuklar.
Alıntıları Göster
dip not: viyadük konusunda geçen yıl efsane kasa dedikleri corolla ile gitmiştim açıkcası rüzgar hissediliyor ancak pek bi korkutmamıştı 2 ay önce mersedes kompressör ile gittiğimde normal yol gibi geçmiştik kış olmasına rağmen bu sefer pego 306 ile gideceğim açıkcası pego beni biraz korkutuyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turcomemo -- 21 Mart 2012; 15:02:12 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: turcomemo
konuyu hortlatmak gibi olacak ama arkadaşlar 15 gün içinde ankara k.maraş yolculuğu yapacağım. geçen yıl mayıs ayında yaptığım seyehatta adana yolunu kullanarak otobandan gitmiştim hatırladığım kadarı ile şereflikoçhisar-aksaray arasında 15-20 km çok berbat bir yol ve aksaray çıkış ile otoban gişeleri arasında 30-40 km çok kötü bir yol vardı bu sefer kayseri üzeri gitmeyi planlıyorum hem yol 70 km daha kısa ancak yolların durumunu hiç bilmiyorum. yol güzergahı seçiminde yolların son durumunu bilen arkadaşlar bana fikir verirse çok sevinirim.
kayşeri maraş arasında çalışma var dinamit patlatma dolayısıyla bazen yol kesiliyor.
adana g.antep otoyolunu kullanırsanız nurdağın dan çıkar k.maraş gidersiniz nurdağı k.maraş arsı yaklaşık 50 km. bölünmüş yol.
-
Kayseri-kahramanmaraş yolu 70 km daha kısa olabilir ama niğdeden otobana girip-nurdağına kadar yaklaşık 300 km otobanda yol alabilirsiniz bu hem yakıt tüketimi hemde sürüş keyfi olarak size artı getirebilir.kayseri-kahramanmaaş arası daha önce gitmediyseniz tehlikeli olabilir.quote:
Orijinalden alıntı: turcomemo
konuyu hortlatmak gibi olacak ama arkadaşlar 15 gün içinde ankara k.maraş yolculuğu yapacağım. geçen yıl mayıs ayında yaptığım seyehatta adana yolunu kullanarak otobandan gitmiştim hatırladığım kadarı ile şereflikoçhisar-aksaray arasında 15-20 km çok berbat bir yol ve aksaray çıkış ile otoban gişeleri arasında 30-40 km çok kötü bir yol vardı bu sefer kayseri üzeri gitmeyi planlıyorum hem yol 70 km daha kısa ancak yolların durumunu hiç bilmiyorum. yol güzergahı seçiminde yolların son durumunu bilen arkadaşlar bana fikir verirse çok sevinirim.
dip not: viyadük konusunda geçen yıl efsane kasa dedikleri corolla ile gitmiştim açıkcası rüzgar hissediliyor ancak pek bi korkutmamıştı 2 ay önce mersedes kompressör ile gittiğimde normal yol gibi geçmiştik kış olmasına rağmen bu sefer pego 306 ile gideceğim açıkcası pego beni biraz korkutuyor.
Alıntıları Göster
-
Konuyu hortlatalim
Nigde otoyolu ankaraya kadar 145tl
Antep adana nigde otoyol 60tl yaklasik
50-60lt lpg yakar 711km
Gaziantep kahramanmaras kayseri kirsehir kaman ankara 650km
Otoyol ucreti yok 8-9 saat+ radar tehlikesi.
Ne tavsiye edersiniz -
15 gün önce geldim İstanbul dan Diyarbakır istikametine. Yeni Niğde otoyolunu kullanmadım. Klasik Şereflikoçhisar-Aksaray-Adana-Diyarbakır. Bu güzergahı izleyin derim.
-
Kahramanmaraş kayseri kirsehir kaman bala gölbaşı etlik üzeri gidecegim hic denemedim. Oradan gidecegiz. 4 kisi yuklu.Tecrübelerimi yutupa vidyo cekip atacagim. Kochisar uzeri cok gittim nigde otobani kullanmayacagim. Merak ettiginiz seyleri de sorun cevabimiz zenginleşsin. Tşkrler.
-
iyi yolculuklar
-
Tesekkurler efendim. Tecrubemi yazacagim inşallah
Benzer içerikler
- eski arabayla uzun yol
- eds kırmızı flaş patladı ceza gelir mi
- kırmızı ışıkta 3 saniye kuralı
- sürücü kursu nereye şikayet edilir
- trafikte plaka şikayet etme
- uçan araba fiyatları
- elektrikli paten
- renault logan
- trafik cezası itiraz
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X