Şimdi Ara

Apple AirPods kulaklık CIZIRTI sorunu (kronik) [ ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
4.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 11 Kasım 2021'de hepsiburada.com üzerinden Apple Türkiye garantili üçüncü nesil AirPods satın aldım. Kutusundan ilk çıktığında sağ kulaklıktan cızırtı geliyordu.


    Önce apple markasına konduramadım. Arkadaşlarıma dinlettim. Müzik çalmadığında sağ kulaklıkta sabit bir frekansta cızırtı geliyor. Bu kesinleşti!


    Cızırtı müzik dinlerken duyulmuyor ve genel olarak yüksek sesli müzik dinlerken müzik kalitesini etkilemiyor ve fark edilmiyor.


    _____________


    Bu cızırtının sizin kulaklığınızda olup olmadığını kontrol etmek için:


    1. Telefonunuzun bluetooth ayarını açın.
    2. Airpodsunuzu kutusundan çıkarın.
    3. AirPods'u beklemeden kulağınıza takın.
    4. Bluetooth bağlantısı sağlanmadan önce bir cızırtı geliyor. Nispeten daha düşük frekansta.
    5. Bluetooth bağlantısı gerçekleşmeden hemen önce 1-2sn bu cızırtı kesiliyor.
    6. Bluetooth bağlantısı kurulurken standart bağlanma ses tonu çalıyor.
    7. Bluetooth bağlantısı kurulduktan sonra 1-2sn cızırtı yine yok.
    8. Sonrasında hiç durmadan sabit bir frekansta cızırtı geliyor.


    Müzik dinlemediğinizde AirPods kulağınızda boş dururken gelen bu cızırtı sesi baş ağrısı yapabilir. Uzun süreli kullanım, kulaklık takmıyorken dahi cızırtı duymanıza neden olabilir. Kulak sağlığınızı olumsuz etkileyebilir!


    ...Ürün değişimi talep etmekten çekinmeyin...!

    _____________



    Bozuk airpods'u hepsiburada.com KVK apple servise yönlendirdi. KVK, ürün değişimi sağlayamadı en az 20 günümü çaldılar. Orası ayrı konu. KVK servisten uzak durun ve apple ürünleri Apple'ın kendi sitesinden alın deyip geçiyorum.


    Apple Zorlu Center'a gittim. Hem sağ hem de sol kulaklığı değiştirdiler. Ancak yeni verdikleri sağ kulaklıktan cızırtı gelme sorunu devam ediyordu. Sol kulaklıkta ise sorun yoktu.


    Ertesi gün tekrar Apple Zorlu Center'a gittim. Hem sağ hem sol kulaklığı hem de şarj kutusunu değiştirdiler.


    Bu ikinci değişimden sonra sağa kulaklıktan ses gelmeye devam ediyordu. Sol kulaklıktan da ses gelmeye başladı. Artık başladığım noktanın da gerisindeydim.


    3 gün sonrasına tekrar Apple Zorlu Center randevusu aldım. Ürünün tekrar değişimini isteyeceğim.


    Bu içeriği oluşturma amacım, bu ses sorununun Apple kulaklıklarında kronik olduğunu fark etmiş olmam.


    Benden başka biri de bu sorunu yaşıyorsa ne yapacağını bilsin istiyorum.


    Üst üste denediğim 3 AirPods'dan üçü de ses sorunu ve cızırtı problemine sahip. Oran %100.


    Bu kronik bir sorun!

    Eğer sen de bu sorunu yaşıyorsan mutlaka yorum yap ve paylaş! Haklıyız ve yalnız değiliz!


    Bu sorun apple tarafından kabul edilmiş durumda. Bu sorunu yaşayanlar için bir başlık dahi açılmış durumda. Bakınız:


    apple support
    AirPods Pro'nuzdan cızırtı veya statik gürültü geliyorsa
    https://support.apple.com/tr-tr/HT211157

    Ses sorunu olan AirPods'lar için değişim programı başlatmışlar. Bakınız:


    support.apple.com
    AirPods Pro Service Program for Sound Issues - Apple Support
    https://support.apple.com/tr-tr/airpods-pro-service-program-sound-issues

    Türkiye'de bu sorunu yaşayan birçok kullanıcı var. Bir kısmı video çekip youtube'a yüklemiş bile. Bakınız:


    AirPods Pro Cızırtı Sorunu: https://www.youtube.com/watch?v=Ufe7K2d8HAQ


    DH forum'da bu durumdan şikayetçi olan birçok üye var. Bakınız:


    Şikayetvar sitesi'de şikayetlerle dolu. Bu sorunu sende yaşıyorsan yalnız değilsin! Bakınız: https://www.sikayetvar.com/apple/cizirti


    Eğer herhangi bir servis veya personeli size bu cızırtının sizden kaynaklandığını iddia ederse kesinlikle kabul etmeyin. Bu bir kronik apple sorunu.


    Bu kez olmadı be apple.

    Kulaklık elinde patladı.

    Sadece AirPods pro veya birkaç seri değil.

    Çok fazla kullanıcı mağdur oldu.


    Pes etmeyin. Üstüne basa basa bu ürün bozuk deyin.


    Apple destek ile görüştüğünüzde bu içeriğin linkini paylaşın ve aynı sorunu yaşıyorum. Ürün değişimi istiyorum deyin.








  • Son durum nedir? Apple bir yazılım güncelleme felan göndermiş kulaklıklara.. Buna rağmen 10 kulaklıktan 9 tanesinde sorun devam ediyorsa bu kulaklıktan almaktan vaz geçmek gerekiyor..

  • sorun devam ediyor sanırım düzeltememişler amazondan satın aldım telefona ilk bağlanmada kulaklıkları takınca eşleşme tonu geldikten sonra sol taraf hışırtı yapıyor 3-5sn sonra geçiyor fakat spofity da müzik dinlerken kulaklığın 1 tanesini çıkarın her iki kulaklıktan gelmeye başlıyor bilmiyorum sorunsuz olanı var mı bu kulaklığın ilk defa apple bir ürünün bu kadar sorun yarattığını gördüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyHunter -- 22 Haziran 2022; 12:40:59 >
  • Airpods 3 ncü nesil var bende cızırtı falan gelmiyor
  • Aynı sıkıntıyı ben de yaşıyorum sorunun kronik olduğuna eminim. iki sefer genius bara götürdüm cihazı birinde tek taraf diğerinde ikisi de değişti ancak yine sol kulaktan ilk mesajda belirtildiği gibi bi cızırtı geliyor özellikle sessiz bir ortamda müzik de çalmıyorken can sıkıcı olmaktan çok baş ağrıtan bir durum uzun süreli kullanımda.


    Yine ziyaret edeceğim genius barı ancak problemin tekrarlanacağına eminim. Aldığıma pişmanım cihazı.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.