Şimdi Ara

Apple onarım merkezi tarafından yollanan değişim cihazı bozuk çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese iyi günler.

    22 Şubat günü Artı servis 41 burda mağazasına Xs Max cihazımı ahize, bağlantı sorunları ve arka kasadaki değişik ses yüzünden servise bıraktım. Cihaz Apple onarım merkezine gönderildi ve Apple onarım merkezi tarafından değişim kararı verilip değişim cihazı yollandı. 25 şubat günü servis tarafından cihazın teslim edilmeye hazır olduğuna dair bir mesaj aldım ve cihazı teslim almaya gittim. Sıfır olarak gönderilen cihaz ne açılıyordu ne de şarj oluyordu. Teknik servis cihazı tekrardan servise göndermek zorunda olduklarını söyleyerek cihazı benden teslim aldı. 26 şubat günü Apple destek ile görüştüğümde Apple tarafından bana yeni cihaz yollandığını ama bozuk çıktığını, mağdur edildiğimi söyleyerek sıfır gelen cihaza onarım yapılmasını istemediğimi tekrardan cihaz değişimi istediğimi söyledim. Apple destek teknik servise bunu iletmemi onların da bunu not alarak cihazı göndermesini söyledi. Artı servis ile görüştüğümde böyle bir not düşemeyeceklerini söylediler. Ayrıca değişim cihazının imei'si kayıtlı olmadığından şu an servis işlemlerine başlayamadıklarını kayıt olmasını beklediklerini öğrendim. Keşke bozuk cihazım geri gönderilseydi de bunlarla uğraşmasaydım. Daha önce böyle bir servis tecrübem olmadığından ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Şu an ben mağdur ediliyorum. Değişimden gelen sıfır cihaza onarım yapılarak gönderilirse tüketici mahkemesine başvurmayı düşünüyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim ? Tecrübeli olanlar yardımcı olursa sevinirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hiimes -- 27 Şubat 2021; 14:46:8 >







  • Yardımcı olup fikir verebilecek kimse yok mu?

  • Geçmiş olsun banada 2 kez swap cihaz verdiler ve şuanki cihazımda ön kamerada tozlanma var yarın gidicem kesinlikle ve kesinlikle onarım ve swap cihaz kabul etmicem.

  • hiimes H kullanıcısına yanıt
    Apple destek üzerinden kıdemli departmana aktarılmasını iste.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İPHONEDONANIM

    Apple destek üzerinden kıdemli departmana aktarılmasını iste.

    Bugün arayıp istedim kıdemli danışman ile görüşmeyi. Kıdemli danışmana bağladıklarını söylediler fakat konuştuğum kişi sonradan yazılım departmanından olduğunu söyledi pek anlamadım da hiç bağlamadılar herhalde bağladık deyipte. Konuştuğum kişinin söylediği tek şey imei kaydolana kadar beklemek zorundasınız

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakann19055

    Geçmiş olsun banada 2 kez swap cihaz verdiler ve şuanki cihazımda ön kamerada tozlanma var yarın gidicem kesinlikle ve kesinlikle onarım ve swap cihaz kabul etmicem.

    size de geçmiş olsun. Apple kaynaklı bir hata yüzünden imei kayıt sürecini beklemek zorundayım. Eğer tekrar değişim çıkarsa arayıp kapalı kutu istediğimi belirteceğim ben de

  • hiimes H kullanıcısına yanıt

    Kıdemli danışmanın tek görevi karşısındakini oyalamak, sıkışınca tekrar cevap vermeyecekler.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Kıdemli danışmanın tek görevi karşısındakini oyalamak, sıkışınca tekrar cevap vermeyecekler.

    Kesinlikle çok haklısınız. Kaç kişiyle konuştuysam hepsi ezberlemiş gibi aynı lafı geveledi. Bir bize denk gelmedi böyle ilgilenen kıdemli danışmanlar demek ki. Swap cihaza mecbur bırakıldım sonuç olarak tek temennim yeni gelecek cihazda bir sorun olmaması.

  • hiimes H kullanıcısına yanıt

    Kıdemliler sizin duymak istediğinizi söyleyip sizi ikna ediyor ve başından gönderiyor. İkna kabiliyetleri yüksek sıkışınca cevap vermeyip dosyayı başka bir kıdemliye şutluyorlar. Benim dosyam geçen sene kendi aralarında tur attı en sonunda ilk kıdemliye geri dönmüştü.

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Çok iyi laf cambazı olduklarını düşünüyorum ben de. Kıdemli danışmana bağlanmak istediğimde de uğraşmak istemediklerinden çalışma arkadaşlarından herhangi birine pasladıklarını düşünüyorum bir konuşmamda kıdemli danışman diye konuştuğum kişi yazılım departmanı çalışanı olduğunu ağzından kaçırdı çünkü. Beni üzen yaptıkları hatanın arkasında durmayıp servis sürecini baştan yaşamaya mecbur ederek beni mağdur etmeleri oldu. Bu da iyi bir tecrübe oldu. Zaten cihazımın garantisi 5 gün sonra bitiyor bir daha kendileriyle muhattap olmak zorunda kalmam umarım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hiimes -- 2 Mart 2021; 22:38:33 >
  • hiimes H kullanıcısına yanıt

    Amazon'dan alıyorum bozulunca iade ederim yenisini kutulu cihaz alırım. Apple Servisi eskisi gibi değil. Amazon varken Apple ile işim olmaz

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Haklısınız ama zaten yaklaşık 2 senedir kullanmakta olduğum cihazdı mecburdum servise vermeye. Amacım cihaz değişimi bile değildi garantim bitmeden telefondaki sorunlar giderilsin bu süreci öyle kapatayım istemiştim ama son anda kötü bir imaj bıraktılar. Bir sonraki telefonum iPhone olur mu hiç bilmiyorum bu deneyimden sonra.

  • Benim 1 sene kullandığım htc telefonumu iade alıp paramı verdi amazon
    O yüzden amazondan aldığım ürünü kutularını atmıyorum satıcı amazon kendisi olacak ama :D
  • Swap cihazlar sıfır değil arkadaşlar birçok kez test ettim.


    Çok sıfır cihaz açtım uzaktan yakından sıfır cihazlar ile alakaları yok, tamir görüp sıfırlanmış şu ikinci elde satılan cihazlardan farkları yok. Kabul etmemekte haklısınız ben de çok mücadele verdim ama Apple kolayını bulmuş.


    Madem sıfır olduğunu iddia ediyorlar versinler o zaman kapalı kutu neden vermiyorlar.

  • nofear_61 kullanıcısına yanıt

    Ben de sizin gibi düşünüyorum. Sonuçta bendeki cihazı hayrına almıyorlar. İçindeki sağlam parçaları yeni bir kasada toplayıp başkasına verecekler toplama araba gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abboww kullanıcısına yanıt

    Bilmiyordum bunu aklımda bulunsun :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • swaplar yani değişim cihazı bozuk iPhone'ların sağlam parçalarıyla birleşitirilen iphone lardır
    Ben de 3 kez swap aldım biri şebeke çekmedi diğer ikisinin de çerçeveleri ekrandan ayrık içine kredi kartı giriyordu rahatlıkla
    Hiç birşey yoksa büyük ihtimal fiziksel özürü oluyor bu swapların
  • abboww kullanıcısına yanıt

    Altına imzamı atarım kaldı ki sormadan yapıyorlar bu işi ben en son swap verdiklerinde yemin ediyorum kozmetik olarak garantiye bıraktığımdan daha kötü bir cihaza denk geldim.


    Birleşim yerlerinde uhu kalıntısı vardı, abartmıyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: abboww

    Benim 1 sene kullandığım htc telefonumu iade alıp paramı verdi amazon
    O yüzden amazondan aldığım ürünü kutularını atmıyorum satıcı amazon kendisi olacak ama :D

    O nasıl oluyor 1 sene sonra iade?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofear_61

    Altına imzamı atarım kaldı ki sormadan yapıyorlar bu işi ben en son swap verdiklerinde yemin ediyorum kozmetik olarak garantiye bıraktığımdan daha kötü bir cihaza denk geldim.


    Birleşim yerlerinde uhu kalıntısı vardı, abartmıyorum.

    Swap cihaza itiraz edilemiyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.