afedersin en azılı taraftarlardan biriydim benim gibi birine açıklasınlar bunu..
sevgili @iphonedo hocam aşağıdaki metni ingilizceye çevirip apple a ulaştırma imkanınız varmı acaba? apple türkiye servisi türkiye' deki apple kullanıcılarını artık sağ duyulu olamıcam afedersin ...... forumlarda v.s "apple yetkisiz müdahale" diye aratmanız yeterli, eğer apple ile bir diyaloğunuz varsa lütfen iletin.
varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir. varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi. varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler. varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz. 17 aralık 2018: teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar. varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..
arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,
dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti
hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..
son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..
aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...
[https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...] [https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]
ben de bataryayı değiştirmeyi düşünüyorum umarım böyle bir şey başıma gelmez geçmiş olsun 1 ay bekletmek neymiş onu anlamadım?
Apple ile ilgili bir sıkıntı yok zaten sorun Apple Türkiye.. ABD ve diğer ülkelerde al herhangi bir Apple ürünü 3 ay sonra götür beğenmedim de adamlar %100 para iadesi yapıyor. Apple in imajına da zarar veriyor adamlar hayatımda ilk defa Apple servisine gittim oda telefonum bozulduğu için değil apple in batarya değişim kampanyası için. Adamlar garantisi devam eden sağlam telefonumu bozdular olur sıkıntı değil insan hata yapar benim üzüldüğüm bunu apple daki en az 10 u kıdemli bir sürü danışmana anlatamadım. Adamlar yetkisiz erişim diyor yav diyorum telefonu sizin yetkili servis açtı yok yetkisiz erişim bak yukarıda ki arkadaş 15 gün sonra vermiş benim 24 saat bile değil insanın gerizekalı olması lazım yada çok uyanık olması lazım bu mevzuyu anlamak için Apple Türkiye 🇹🇷 yolunu bulmuş Yukarıdaki arkadaş tek benim tek olmadığım gibi yukarıdaki linke tıklayın bir sürü insan var bu şekilde mağdur edilen. Kendini bizim yerimize koy yada koyma çünkü servise işin düştüğünde senin de başına gelecek adam yetkisiz erişim deyip 7 bin 8 bin 10 bine aldığın telefonu eline verip yetkisiz erişim deyip garanti dışı bırakacak günlerce telefonsuz kalacaksın tek çaren Thh oda 6 ay git gel uğraşıcan bilirkişi v.s peki Apple Türkiye nin yaptığı etik mi esnaflık mı dürüstlük mü ben bunu anlatamadım Apple Türkiye yi kimler yönetiyor ise yanlış yönetiyor ben elimden geldiğince yerli yabancı yaşadıklarımı dile getirdim ha bişey oldumu yok bi bok 💩 olmadı. Bildiğin dolandırıldım bul karayı al parayı oynayıp ta tezgaha düşürülen bir insan ne hissediyor ise onu hissediyorum şuan beni üzen Apple bu bize layık gördüğü muameleyi Afrika da bile yapamaz artık adamlar bizi muz cumhuriyeti gibi görüyor demekki hak hukuk tanımıyorlar.
Aferin sana git huawei kullan apple senin neyine. Pil güvenliği için şarj ettirmemişsin telefonu işlemi bitmeden almışsın gelmiş burada kuduruyorsun. İyi olmuş.
evet denemediğim apple abd kalmıştı google translate yardımı ile saçma sapan ingilizce cümleler yazmama rağmen adama derdimi anlatabildim, işin ilginci adam beni apple türkiye' deki kıdemli danışmanlardan daha iyi anladı. bir ara satış depertmanı felan deyince iphone xs felan hediye edecekler sanıdım fakat ordan da sonuç çıkmadı maalesef, en azından adamların yaklaşımı bizimkilere göre kat kat iyi...
your warranty here does not continue unauthorized access has been out of warranty.
senior consultant connected to the trouble or tried to explain, the consultant you very well understand ı'm very sorry for your grievance immediately what you can do ı'm looking at you to open a file and e-mail event number.
you will start to wait after you say how it would be such nonsense again when you call apple i will go to another senior consultant hoooppp file to tell the situation from scratch will say a new file by saying the room is oooooo very surprised and a new event number will throw you .. meanwhile the other consultant file other than ı hope my friend has inherited the problem and will give you a consolation mail.
ıf you say you are waiting for what you are waiting in the apple's ultra
.... my phone iphone 7 plus 256 gb
brittny hello .... ı did not understand your message. can you please tell me what issue you are having?
... my servis
... turkish
... not help turkish services
.. services tag
... ..
brittny ok, thanks. please hold a few moments while ı reach out to a senior advisor, thank you.
... ...
brittny thanks for your patience ... ı have josh here, he is a senior advisor and will take over from here. ıs it ok to transfer you to him?
... yes thanks
... my device unauthorized intervention
... my first device
... not unauthorized intervention
brittny great! have a wonderful day!
josh thanks for contacting apple support. my name is josh. how can ı help you?
josh hi .., it sounds like you are chatting in about a repair is that correct?
.. hi josh
.. my device
... unauthorized intervention
... not unauthorized intervention
.. ı am first user my device
.. not unauthorized intervention
josh ı can certainly able to understand wanting to get your device repaired and ı’ll do what ı can to help you out.
... (bkz: apple servis rezaleti)josh did you have any specific questions about this repair?
... apple guarantee the gelatin of untouched cleaning my own phone to open my own phone call the jungle laws, or if you do in the woods you'll be in trouble, the reason for the "unauthorized intervention" in the way ı did not understand why the warranty has left.
... yes
josh ı’m not quite sure ı understand your question ...
... my devices apple turkey services unauthorized intervention decision
... but
... not unauthorized intervention
... my device battery change
... my device out of warranty
josh ı do show notes indicating that there was unrepairable damage requiring the iphone to need to be replaced at the stock price. did you have the iphone serviced by a 3rd party?
... no no
.... my first device
... my first open
... erroneous decision
josh please give me a moment to research this. ı’d like to see if ı can find the repair center notes to indicate what the reason for their decision was.
... battery changed at authorized service center
... and camera error
... battery changed at authorized service center and camera error and send repair center unauthorized intervention decision
josh ı’m still researching this, please give me a few more moments ...
... ı don't understand why
... thanks
.. ..
josh ı wasn’t able to see any specific details about the repair so ı’m going to reach out to our direct dispatch department, please give me a few minutes to speak to them about this issue.
... thanks
josh thanks for your patience, ı’m chatting with our direct dispatch department now so it may be a few more minutes.
... thanks
josh thanks for your patience ..... ıt appears that we escalated this issue up to your engineering department and it was determined that there were unauthorized modifications to the device which resulted in it being unrepairable. ı’m sorry but ı don’t have any additional information at this time other than the details that were provided in that requote.
... battery changed at authorized service center and camera error and send repair center unauthorized intervention decision
.. or 24 hour
josh ı’m sorry but ı’m unable to override the repair center’s decision. they have researched this and determined that the device is beyond repair due to this.
.... three weeks waiting
josh ıf you would like you can return to the apple authorized service provider to get further repair options.
.... apple authorized service provider my device caused damage
josh ı understand where you are coming from. ın this case they would be the one’s who you would want to dispute this with. ı would not be able to override the repair center’s decision.
... apple customer satisfaction should not be this
.... my devices ipad
.... my devices apple watch 3
... my devices
... apple tv
.... my first services experience
... ıt was a disappointment
josh ıt sounds like you have a lot of apple devices and we sincerely appreciate your business. ı wish ı had another option here but ı am unable to override this decision. from here the best thing to do would be to speak to the apple authorized service provider or a different apple authorized service provider for repair options.
.... ı am not buy apple
josh ı’m sorry to hear that ..... ıs there any other questions ı can answer for you today?
... no thanks
... see later
josh ıt was a pleasure working with you today! for your reference, your case number is ... ıf you need additional assistance, please do not hesitate chatting us back. ı'm going to go ahead and end the chat unless you have any further questions.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme