Şimdi Ara

Apple Store güvenlik sorusunun cevabını hatırlamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
18.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başlık açık. Store'dan ücretli bir uygulama indirmeye çalışıyorum fakat 2 tane güvenlik sorusu soruyor. Yanlış cevap verdikçe hesabımı 8 saatliğine kilitlemiş oldum. Bu soruların cevabını nasıl öğrenebilirim?



  • Aynı sorunu bende yaşamıştım hatta forumdan bi arkadaşta yaşadı onunda sorununu çözdük.

    Apple Support'a bir mail atmadan sorunu çözmenin imkanı yok.
    Cevapları unuttuğunuzu ve soruların sıfırlanmasını istediğinizi belirtince yardımcı oluyorlar.

    Zorda kalırsanız mail konusunda yardımcı olabilirim.
  • guvenlik sorusu sorunca,app store kapatıp tekrar açıyorum,
    İkinci kez sormuyor bana,hemen indirmeye başlıyor,
    4 tane app store hesabım var,
    Hepsini sorunsuz kullanıyorum.
    Apple a mail atayım dedim de gerek kalmadı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gfx.2Bucuk

    Aynı sorunu bende yaşamıştım hatta forumdan bi arkadaşta yaşadı onunda sorununu çözdük.

    Apple Support'a bir mail atmadan sorunu çözmenin imkanı yok.
    Cevapları unuttuğunuzu ve soruların sıfırlanmasını istediğinizi belirtince yardımcı oluyorlar.

    Zorda kalırsanız mail konusunda yardımcı olabilirim.


    İngilizce bilgim mail yazacak kadar iyi değil. Bu konuda yardımınızı bekliyorum.

    @hakansant
    7 saat sonra hesabım kullanıma açılacak galiba. Mail atmadan bunu deneyeyim öyleyse. Hiç aklıma gelmemişti.




  • Suan tam hatırlamıyorum Apple sitesinde support kısmında yada iTunes hesap kısmından girince Apple sifresiyle güvenlik sorusunu değiştirebiliyorsun sabah tam adresi veririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smyrna

    quote:

    Orijinalden alıntı: gfx.2Bucuk

    Aynı sorunu bende yaşamıştım hatta forumdan bi arkadaşta yaşadı onunda sorununu çözdük.

    Apple Support'a bir mail atmadan sorunu çözmenin imkanı yok.
    Cevapları unuttuğunuzu ve soruların sıfırlanmasını istediğinizi belirtince yardımcı oluyorlar.

    Zorda kalırsanız mail konusunda yardımcı olabilirim.


    İngilizce bilgim mail yazacak kadar iyi değil. Bu konuda yardımınızı bekliyorum.

    @hakansant
    7 saat sonra hesabım kullanıma açılacak galiba. Mail atmadan bunu deneyeyim öyleyse. Hiç aklıma gelmemişti.

    Benimde başıma geldi aynen şunu yaz dostum
    I didn't purchase anything with my iTunes account because I forget security question's replies I want your helping.
    Sincerely
    sorunu hemen çözüyorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstclass34


    quote:

    Orijinalden alıntı: smyrna

    quote:

    Orijinalden alıntı: gfx.2Bucuk

    Aynı sorunu bende yaşamıştım hatta forumdan bi arkadaşta yaşadı onunda sorununu çözdük.

    Apple Support'a bir mail atmadan sorunu çözmenin imkanı yok.
    Cevapları unuttuğunuzu ve soruların sıfırlanmasını istediğinizi belirtince yardımcı oluyorlar.

    Zorda kalırsanız mail konusunda yardımcı olabilirim.


    İngilizce bilgim mail yazacak kadar iyi değil. Bu konuda yardımınızı bekliyorum.

    @hakansant
    7 saat sonra hesabım kullanıma açılacak galiba. Mail atmadan bunu deneyeyim öyleyse. Hiç aklıma gelmemişti.

    Benimde başıma geldi aynen şunu yaz dostum
    I didn't purchase anything with my iTunes account because I forget security question's replies I want your helping.
    Sincerely
    sorunu hemen çözüyorlar

    Dostum mail attım fakat telefonla bu işlemi yapabileceğimi söylüyorlar daha önce dediğin şekilde bende yapmıştım fakat şimdi olmayacağını söylüyorlar valla ne yapacağız bilmiyorum.


    Dear Burak,

    Welcome to iTunes Store Customer Support. My name is Sijil and I am glad to help you today.

    I understand that you are unable to recall the answers to your security questions associated with your iTunes Store account. I know how eager you are to access your account and I will provide as much as information to address the issue.

    Burak, I am sorry to inform you that; due to security reasons, iTunes Store Support does not have the authority to research on these issues. However, Apple has created a separate team.

    You will need to contact our Account Security team for further assistance. To make sure that you receive the efficient and quality answers that you deserve, please contact the Account Security team here:



    When that page loads, the "Lost or forgotten Apple ID password" option will be selected. Click "Continue".

    On the next screen, you will have the option to call Apple Support now or have them call you later about your account.

    I hope this helps. If you have more questions about this issue, please let me know.

    Burak, your understanding is highly appreciated. Thank you for your continued interest in Apple.

    Have a nice day!


    Sincerely,

    Sijil
    iTunes Store Customer Support
    http://www.apple.com/support/itunes/ww/

    I work Sunday,Wednesday to Saturday from 6.00 AM - 3.00PM(CST).
    Thank you for allowing me the opportunity to assist you.

    First Name : Burak
    Last Name : Basbug
    Email : bbasbug1989@gmail.com
    Lang_Country : en_US
    Product : Apple ID
    Support Subject : iTunes Store, App Store or Mac App Store
    Sub Issue : Apple ID account security
    GCRM Case ID : 387851080
    Details:
    I didn't purchase anything with my iTunes account because I forget security question's replies I want your helping.

    Sincerely

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B-veritas


    quote:

    Orijinalden alıntı: firstclass34


    quote:

    Orijinalden alıntı: smyrna

    quote:

    Orijinalden alıntı: gfx.2Bucuk

    Aynı sorunu bende yaşamıştım hatta forumdan bi arkadaşta yaşadı onunda sorununu çözdük.

    Apple Support'a bir mail atmadan sorunu çözmenin imkanı yok.
    Cevapları unuttuğunuzu ve soruların sıfırlanmasını istediğinizi belirtince yardımcı oluyorlar.

    Zorda kalırsanız mail konusunda yardımcı olabilirim.


    İngilizce bilgim mail yazacak kadar iyi değil. Bu konuda yardımınızı bekliyorum.

    @hakansant
    7 saat sonra hesabım kullanıma açılacak galiba. Mail atmadan bunu deneyeyim öyleyse. Hiç aklıma gelmemişti.

    Benimde başıma geldi aynen şunu yaz dostum
    I didn't purchase anything with my iTunes account because I forget security question's replies I want your helping.
    Sincerely
    sorunu hemen çözüyorlar

    Dostum mail attım fakat telefonla bu işlemi yapabileceğimi söylüyorlar daha önce dediğin şekilde bende yapmıştım fakat şimdi olmayacağını söylüyorlar valla ne yapacağız bilmiyorum.


    Dear Burak,

    Welcome to iTunes Store Customer Support. My name is Sijil and I am glad to help you today.

    I understand that you are unable to recall the answers to your security questions associated with your iTunes Store account. I know how eager you are to access your account and I will provide as much as information to address the issue.

    Burak, I am sorry to inform you that; due to security reasons, iTunes Store Support does not have the authority to research on these issues. However, Apple has created a separate team.

    You will need to contact our Account Security team for further assistance. To make sure that you receive the efficient and quality answers that you deserve, please contact the Account Security team here:



    When that page loads, the "Lost or forgotten Apple ID password" option will be selected. Click "Continue".

    On the next screen, you will have the option to call Apple Support now or have them call you later about your account.

    I hope this helps. If you have more questions about this issue, please let me know.

    Burak, your understanding is highly appreciated. Thank you for your continued interest in Apple.

    Have a nice day!


    Sincerely,

    Sijil
    iTunes Store Customer Support
    http://www.apple.com/support/itunes/ww/

    I work Sunday,Wednesday to Saturday from 6.00 AM - 3.00PM(CST).
    Thank you for allowing me the opportunity to assist you.

    First Name : Burak
    Last Name : Basbug
    Email : bbasbug1989@gmail.com
    Lang_Country : en_US
    Product : Apple ID
    Support Subject : iTunes Store, App Store or Mac App Store
    Sub Issue : Apple ID account security
    GCRM Case ID : 387851080
    Details:
    I didn't purchase anything with my iTunes account because I forget security question's replies I want your helping.

    Sincerely


    verdiği linkle bağlantı kurman lazım ayrı bir ekip yaratmışlar bu konularla alakalı herhalde tek çare o linkle bir şeylere ulaşman. üzgünüm yardım etmek isterdim :/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstclass34

    quote:

    Orijinalden alıntı: B-veritas


    quote:

    Orijinalden alıntı: firstclass34


    quote:

    Orijinalden alıntı: smyrna

    quote:

    Orijinalden alıntı: gfx.2Bucuk

    Aynı sorunu bende yaşamıştım hatta forumdan bi arkadaşta yaşadı onunda sorununu çözdük.

    Apple Support'a bir mail atmadan sorunu çözmenin imkanı yok.
    Cevapları unuttuğunuzu ve soruların sıfırlanmasını istediğinizi belirtince yardımcı oluyorlar.

    Zorda kalırsanız mail konusunda yardımcı olabilirim.


    İngilizce bilgim mail yazacak kadar iyi değil. Bu konuda yardımınızı bekliyorum.

    @hakansant
    7 saat sonra hesabım kullanıma açılacak galiba. Mail atmadan bunu deneyeyim öyleyse. Hiç aklıma gelmemişti.

    Benimde başıma geldi aynen şunu yaz dostum
    I didn't purchase anything with my iTunes account because I forget security question's replies I want your helping.
    Sincerely
    sorunu hemen çözüyorlar

    Dostum mail attım fakat telefonla bu işlemi yapabileceğimi söylüyorlar daha önce dediğin şekilde bende yapmıştım fakat şimdi olmayacağını söylüyorlar valla ne yapacağız bilmiyorum.


    Dear Burak,

    Welcome to iTunes Store Customer Support. My name is Sijil and I am glad to help you today.

    I understand that you are unable to recall the answers to your security questions associated with your iTunes Store account. I know how eager you are to access your account and I will provide as much as information to address the issue.

    Burak, I am sorry to inform you that; due to security reasons, iTunes Store Support does not have the authority to research on these issues. However, Apple has created a separate team.

    You will need to contact our Account Security team for further assistance. To make sure that you receive the efficient and quality answers that you deserve, please contact the Account Security team here:



    When that page loads, the "Lost or forgotten Apple ID password" option will be selected. Click "Continue".

    On the next screen, you will have the option to call Apple Support now or have them call you later about your account.

    I hope this helps. If you have more questions about this issue, please let me know.

    Burak, your understanding is highly appreciated. Thank you for your continued interest in Apple.

    Have a nice day!


    Sincerely,

    Sijil
    iTunes Store Customer Support
    http://www.apple.com/support/itunes/ww/

    I work Sunday,Wednesday to Saturday from 6.00 AM - 3.00PM(CST).
    Thank you for allowing me the opportunity to assist you.

    First Name : Burak
    Last Name : Basbug
    Email : bbasbug1989@gmail.com
    Lang_Country : en_US
    Product : Apple ID
    Support Subject : iTunes Store, App Store or Mac App Store
    Sub Issue : Apple ID account security
    GCRM Case ID : 387851080
    Details:
    I didn't purchase anything with my iTunes account because I forget security question's replies I want your helping.

    Sincerely


    verdiği linkle bağlantı kurman lazım ayrı bir ekip yaratmışlar bu konularla alakalı herhalde tek çare o linkle bir şeylere ulaşman. üzgünüm yardım etmek isterdim :/

    Baya konuştum bana dönüş yapan arkadaşla, ingilizcemin iyi olmadığını ve Türkiye de yaşadığımı filan belirttim o da maalesef elinden gelen birşey olmadığını filan söyledi en son çare bana bir telefon numarası verdi fakat onu da arayamıyorum anlayamadım. Hesabımda 24$ var ve harcayamıyorum.

    Dear Burak,

    This is Sijil from iTunes Store Customer Support.

    Burak, I am sorry to inform you that; due to security reasons, iTunes Store Support does not have the authority to research on these issues. However, Apple has created a separate team.

    You will need to contact our Account Security team for further assistance. To make sure that you receive the efficient and quality answers that you deserve, please contact the Account Security team here:

    Turkey tech support (44) 0844 209 0611

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende bir sürü mail attım hep telefonla aramamı söylediler.Türkiye de yaşadığımı söyleyincede ingiltere numarası veriliyor bende arayamıyorum o numarayı.Kaldık böyle nasıl düzelecek anlamadım bende.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -tayfun-

    Bende bir sürü mail attım hep telefonla aramamı söylediler.Türkiye de yaşadığımı söyleyincede ingiltere numarası veriliyor bende arayamıyorum o numarayı.Kaldık böyle nasıl düzelecek anlamadım bende.

    Bir mail daha attım dostum ama Buda fayda etmeyecektir sanırım, bu numaraları nasıl arayacağız anlayamadım. Dur bakalım birşeyler bulmaya çalışacağız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B-veritas


    quote:

    Orijinalden alıntı: -tayfun-

    Bende bir sürü mail attım hep telefonla aramamı söylediler.Türkiye de yaşadığımı söyleyincede ingiltere numarası veriliyor bende arayamıyorum o numarayı.Kaldık böyle nasıl düzelecek anlamadım bende.

    Bir mail daha attım dostum ama Buda fayda etmeyecektir sanırım, bu numaraları nasıl arayacağız anlayamadım. Dur bakalım birşeyler bulmaya çalışacağız.

    Bende dün gece attım cevap gelmedi ama öncesinde birçokkez attım hep aynı cevap.Verdikleri Turkish support tada heralde türk yoktur telefonu düşürsek bile.Ne yapcaz bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -tayfun- -- 21 Aralık 2012; 0:24:30 >
  • mail atmaya ne gerek var ki e posta adresine sıfırlama e postası gönder geçen banada geldi bilgisayardan indirmeye kalktım 2 tane güvenlik sorusu sordu bilemedim 5-6 kez sonra sıfırlama için alttalink veriyor oraya tıklayıp normal tarayıcıdan hesabına giriş yapıyorsun sonra tekrar sıfırlama linkine tıklayıp e posta adresine link geliyor ordan soruları değiştiriyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 78erhan78

    mail atmaya ne gerek var ki e posta adresine sıfırlama e postası gönder geçen banada geldi bilgisayardan indirmeye kalktım 2 tane güvenlik sorusu sordu bilemedim 5-6 kez sonra sıfırlama için alttalink veriyor oraya tıklayıp normal tarayıcıdan hesabına giriş yapıyorsun sonra tekrar sıfırlama linkine tıklayıp e posta adresine link geliyor ordan soruları değiştiriyorsunuz.

    Rescue mail hesap açarken yaratmak gerek onun için öyle bir seçenek yok bende olsa zaten soruların altında oluyor link ordan halledeceğiz.
  • Mac app storedan iphoto yu almak için seçtim yine güvenlik sorularını sordu bu sefer başka cevap denedim ve oldu günlerdir deniyorum en sonunda tutturdum soruları hemen manage accounttan soruları değiştirdim ve resque mail de oluşturdum.Yani sorunu kendi adıma çözdüm sonunda.Maille vs resetlemiyorlar.Bence cevapları durmadan değiştirerek vermeyi deneyin.Başka birşey gelmiyor aklıma.Umarım sizlerde resetleyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 78erhan78

    mail atmaya ne gerek var ki e posta adresine sıfırlama e postası gönder geçen banada geldi bilgisayardan indirmeye kalktım 2 tane güvenlik sorusu sordu bilemedim 5-6 kez sonra sıfırlama için alttalink veriyor oraya tıklayıp normal tarayıcıdan hesabına giriş yapıyorsun sonra tekrar sıfırlama linkine tıklayıp e posta adresine link geliyor ordan soruları değiştiriyorsunuz.

    Hesap kilitleniyor dostum öyle, soruları cevaplamadan birşey yapamıyorsun nasıl yaptın tam olarak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B-veritas


    quote:

    Orijinalden alıntı: 78erhan78

    mail atmaya ne gerek var ki e posta adresine sıfırlama e postası gönder geçen banada geldi bilgisayardan indirmeye kalktım 2 tane güvenlik sorusu sordu bilemedim 5-6 kez sonra sıfırlama için alttalink veriyor oraya tıklayıp normal tarayıcıdan hesabına giriş yapıyorsun sonra tekrar sıfırlama linkine tıklayıp e posta adresine link geliyor ordan soruları değiştiriyorsunuz.

    Hesap kilitleniyor dostum öyle, soruları cevaplamadan birşey yapamıyorsun nasıl yaptın tam olarak

    dediğim gibi tam hatırlayamıyorum günevlik sorularının altındaki like tıkladım ordan tarayıcıdan bana apple sayfası açtı kullanıcı adımı girdim email adresimi gösterd, onayladım sıfırlama epostası geldi epostadan tıkladım soruları ve cevapları tekrar girdim oldu.bu işlemleri bilgisayardan yaptım telefonda hafıza kalmadığı için fifa 13 ü indirmek için yapmıştım ama telefondan indirince zaten güvenlik sorusu vs sormuyordu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakansant

    guvenlik sorusu sorunca,app store kapatıp tekrar açıyorum,
    İkinci kez sormuyor bana,hemen indirmeye başlıyor,
    4 tane app store hesabım var,
    Hepsini sorunsuz kullanıyorum.
    Apple a mail atayım dedim de gerek kalmadı.

    bir yıllık hort olacak ama dostum detaylı anlatırmısın? lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilentThreat

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakansant

    guvenlik sorusu sorunca,app store kapatıp tekrar açıyorum,
    İkinci kez sormuyor bana,hemen indirmeye başlıyor,
    4 tane app store hesabım var,
    Hepsini sorunsuz kullanıyorum.
    Apple a mail atayım dedim de gerek kalmadı.

    bir yıllık hort olacak ama dostum detaylı anlatırmısın? lütfen

    Şimdi,güvenlik sorusu ekranı çıkınca,alttan App Store'u komple kapatıp sonra tekrar açıyorsunuz,
    App Store'da arama sayfasinda İndirmek istediğiniz uygulamanın download butonuna tekrar tıklarsanız,birdaha güvenlik sorusu sormadan indirmeye başlıyor,
    bu olay ios 5 işe yarıyordu,sonraki sürümlerde durum nedir bilmiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • benimde dun basıma geldi 00800448829878 sabit hattan aradım türkce konusan bir kardesimiz cıktı sagolsun ve hemen hallettik tek yoluda buymus arkadaslar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.