Şimdi Ara

Apple ve diğerleri... Geri çağırmak ya da çağırmamak işte bütün mesele bu. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
3
Favori
4.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kronik problemli birçok iphone servise gittiğinde yenisi ile değişim yapılır. Benim de kulaklık girişi bozulan iphone 5'im vardı servise verdim 1 ay sonra yenisini verdiler. Diğer firmalarda böyle bir uygulama görmedim henüz. Varsa da bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speed-Step

    yine reklam diyenler gelmiş. Firmalar açıktan hisse senedi dağıtıyor da haberim mi olmuyor. Bu fanatikler nasıl nereden türüyorlar?

    Fanatik arkadaşlar aşağıdaki 3 linke ardı ardına tıklarlarsa beyinleri yanacaktır zira her birinde firmaların farklı açıkları için eleştiri mevcut. Bünyeleri kaldırmayabilir.

    http://www.donanimhaber.com/iphone/haberleri/iPhone-kullanicilarinin-sahip-olmadigi-teknolojiler-neler.htm

    http://www.donanimhaber.com/cep-telefonlari/haberleri/Cebimde-2000TL-olsa-hangi-telefonu-alirdim-2000TL-alti-en-iyileri-siraladik.htm

    http://www.donanimhaber.com/iphone/haberleri/Apple-ve-digerleri-Geri-cagirmak-ya-da-cagirmamak-iste-butun-mesele-bu.htm

    iphone lasmanına çağrılmadınız zamanlar, iphone lasmanına çağrıldıktan sonra diye özetlenebilir. tamda note batarya arızaları varken,değişim olacakken bir markayı öne çıkarır bu haberin dh okurları tarafından reklam olarak algılanması normaldir.




  • Malesef bu yazının tarafsız olarak yazıldığını düşünmüyorum.

  • Kaliteli reklam 10/10

  • Ben geçen hafta iPhone 5 tuş sorunu için gittim. 3 yılı geçmesine rağmen 5 dakika sonra yeni telefonla geldi görevli. Süreniz dolmuş, 930 lira tamiri yazıyordu kağıtta ama garantiye dahil edip ücret almadılar. Fatura filan sormadılar. Hep olumlu konuşuldu.

    Eve gidince de anket yolladılar çok beklettiler mi, sizle hemen ilgilenmediler diye.

    Apple örnek firma. Tüm firmalara örnek olsun.

  • Tüm firmaların geçmişlerinde iyi ve kötü müşteri hikayeleri olmuştur muhakkak. Ancak işin geneli önemli. Şimdi tek soruluk basit bir anket düzenlense ve dense ki "Sizce hangi firma müşteri deneyimi açıksından diğerlerinden öndedir?" diye sorulsa ve altta firmalar listelense sizde hangi firma birinciliği alır? Şimdi diyebilirsiniz ki bazı firmalar kullanıcıları yanıltarak ürünlerini allayıp boyayıp güzel reklam yayıp müşterilerini kandırıyor diyebilirsiniz. Ama ben satılan üründen değil, ürün satışı sonrası verilen hizmetten bahsediyorum. Firmaları, satılan ürünün kalitesi ve özelliklerinden bağımsız olarak müşteriye sunduğu hizmet olarak değerlendirdiğinizde muhakkak ki bir firma diğerlerinden epey öne çıkıyor.

    Diyebilirsiniz ki bu bir algı operasyonu ama sizde biliyorsunuz ki laf la peynir gemisi yürümez. İcrahat gerekli. Kullanıcıları bir kere iki kere kandırırsınız. Rekabetin bu kadar yoğun bir dönemde hayatta kalmak için reklam ve aldatmaca yeterli olamaz.

    Sevgili Mesut Çevik, basit bir anket düzenlerseniz biz de oy verelim. Çıksın birinci ortaya...





  • Lg nin kronik arizlari konusunda haklisiniz ama lg servisleri o konuda cok iyi kronik arizadan dolayı servise gonderilen telefonlarin cogunu ust modelle degistirdiler. Yazi nedense banada forumdakilerin cogunun yazdigi gibi pek samimi gelmedi.

  • Sony amiral gemi cihazlarında rakiplerinden 4-5 yıl önce "su geçirmez" cihazlar çıkarıyor ve hala elaleme yaranamıyor

    Oysaki Sony bu cihazlara biz kullanıcılar gibi "su geçirmez" demiyor, "suya dayanıklı" diyor ve şartlarını en baştan koyuyordu.

    İşin servis ve onarım beklentisi bir yana tarafsız gözle bakıldığında Android tarafında en uzun ömürlü giden ve sorunsuz olan cihazlarin Sony puntolu olduğunu görmek zor olmayacaktir. (Özellikle Z serisi).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Road.Runner -- 15 Eylül 2016; 14:22:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesut Bey,

    Elinize sağlık, güzel bir bilgilendirme yazısı olmuş. Tüketiciler olarak paramızın karşılığını alamadığımız sözde teknolojik cihazlarla bir de kobay haline geldik. Sizlerin de bu ve benzeri geri bildirimleri iletmeniz marka bağımsız olarak hepimiz için faydalı olacaktır. Teşşekkürler :)

    İyi çalışmalar,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple müşteri hizmetleri ve memnuniyeti konusunda kesinlikle 1 numara...

    Bugüne dek birçok marka kullandım telefonlarda. Her sene en az 3 telefon değiştiren rahatsız boyutunda biriyim :) Hiçbir marka Apple gibi değil. Kim ne derse desin bu konuda Apple hakkını veren tek marka.

    Tabi Apple'ın da yanlışı olmuyor değil ama bu kadar kusur kadı kızında da olur diyelim :) Umarım bu tavırları hiçbir zaman değişmez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • donanımhaberde kafalar karışık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Road.Runner

    Sony amiral gemi cihazlarında rakiplerinden 4-5 yıl önce "su geçirmez" cihazlar çıkarıyor ve hala elaleme yaranamıyor

    Oysaki Sony bu cihazlara biz kullanıcılar gibi "su geçirmez" demiyor, "suya dayanıklı" diyor ve şartlarını en baştan koyuyordu.

    İşin servis ve onarım beklentisi bir yana tarafsız gözle bakıldığında Android tarafında en uzun ömürlü giden ve sorunsuz olan cihazlarin Sony puntolu olduğunu görmek zor olmayacaktir. (Özellikle Z serisi).

    Tamam satarken suya dayanıklı diyor ama reklamlarına bakınca bildiğin denizaltı gibi su geçirmez sanki editör de bundan bahsetmiş zaten.




  • Sitenin adı wwwdonanimreklam.com olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun çok güzel yazı olmuş elinize sağlık

  • HTC m8 de pembe kamera sorunu yaşadım ve serviste çözülmedi. Yalan oldu.
    İphone 6 da Ahize den kısık ses geliyordu ( Fındık ortamlarında çalştım toz dan tıkanmış olablir. ) Anında yenisi ile değişim sağlandı Bu yüzden tüm APPLE aile gurubunu kullanıyorum .
  • Apple ve diğerleri... Geri çağırmak ya da çağırmamak işte bütün mesele bu.
  • güzel yazı, ne yapsak elimizdekini satsak da iphone mu alsak. çok pahalı ve çok tipsiz telefonlar.

  • Reklam olmasin, ucret olmasin ama icerik olsun. bu adamlar nerden ekmek yiyecek peki?

    Yazi gayet tarafsiz yazilmis. Ancak zamanlamasi manidar gelebilir, gayet normal, zamaninda apple in onceki lansmanlarinda kotu muameleye maruz kaldiklarinda ettikleri kaflari da biliyoruz.

    ama şu makalede bahsedilen apple'in kronik sorunlarla basa cikma sekli alenen bilinen bir gercek, editorun abarttigi bir olay degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimseye bilmeden reklam yaptı, çıkar sağladı yaftasını yapıştıramam zira büyük vebali var değilse o kişinin hakkına girmiş olursunuz o yüzden bol keseden sallamayıp ihtiyatlı konuşmanızı öneririm.

    Konuya gelecek olursak KESİNLİKLE hiçbirisi sütten çıkmış ak kaşık değil yukarıda arkadaşın yazdığı perspektif daha doğru, olay TÜRKİYE'de yaşamak işte bütün mesele bu diyerek doğru demiş o kadar lakayıt ve saçma işliyor ki sistemler yapacakları varsa bile yapmıyorlar herhalde bana öyle geliyor, insanları çok fazla aptal yerine koyuyorlar bu konu sadece telefon markaları için açılmış olabilir ama bilgisayar parçalarında durumun farklı olduğunu mu sanıyorsunuz ? birebir aynısı...

    Hem Türkiye'de hem RMA ile yurtdışından hizmet konusunda durumu bizzat yaşadığım için net konuşuyorum, Corsair'e RMA açtım direkt ABD'deki merkeziyle görüşüyorum farkı çok net görüyorum adamlarda boş laf yok çok netler hiç öyle sen hatalısın sen bozdun falan filan yok adam okyanus ötesinden bana bu güvenilir hizmeti sağlıyorsa gerçekten oturun önce ÜLKEDEKİ zihniyeti tartışın. Dünya markaları bile bu ülkeye geldi mi bozulmaya saçmalamaya başlıyor çünkü çalışanları bu ülkeden ve sistemlerin işleyişi hepimizin malumu.

    Başka ülkede olsa suç sayılacak burada alenen yapılan o kadar çok şey var ki, yazık bu ülke insanına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 15 Eylül 2016; 14:49:25 >




  • Android boylar kıskançlık krizine girmiş yine :)

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.