Şimdi Ara

Apple ve diğerleri... Geri çağırmak ya da çağırmamak işte bütün mesele bu. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
3
Favori
4.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zuko

    Apple digerlerinden ayriliyormus. Neden ekraninda isik sizmasi olan macbook'umu ilk 2 ay icinde geri gonderdigimde ilkinde sorun yok deyip geri gonderirlerken ikincisinde sorunu tespit ettikleri halde tamir etmeden gonderip bir de bunu utanmadan forma yazmislar tamir etmedik diye? Neden ayipli mal kategorisine girdigi halde ve hatta olmayan tamir surecinde 20 is gunu de astiklari halde iade talebimi yerine getirmeyip beni Irlanda'ya baglayarak oradaki adamlarla Ingilizce konusmami istiyorlar? Bana ne Irlanda'dan? En sonunda da ayni diger firmalarin yaptigi sekilde utanmaz bir sekilde `mahkemeye git kardesim` diyorlar? Kac aydir bunlarla ugrasiyorum hepsi "Tamam halledecegiz, iade hakkiniz var, garantiye gonderin arayin, yok servis raporu goremiyoruz, onu gonderin biz sizi arayacagiz." vs vs diye diye 4 aydir oyaliyorlar. Ara KVK'yi iste servis raporunu bana ne? Neden KVK bana `Gormeleri lazim, ayni sistemi kullaniyoruz ve biz goruyoruz.` diyorlar peki?

    Hic bana maval okumayin Apple da Apple diye. Yazida dediginiz gibi, al birini vur otekine amma Apple'a da bir tane carpmayi unutma.

    Dedi fanboy...




  • iPhone'da ios downgrade yapamıyorsunuz daha rezil ne olabilir?

  • Haziranın ayının son günlerinde HTC 10 aldım. Ekranın sol alt kısmı kasadan ayrık çıktı. Bir kaç teşhir ürününe daha baktım onlar daha da beter. Ve karanlıkta belli olan aynı bölgede ışık sızması vardı. Ekranın yine aynı bölümünde çok hafif açık siyah lekelenme baş gösteriyordu. Servise gönderdim. Sonuç; yapılan tüm testler sonucunda hiç bir probleme rastlanmamıştır. Denmiş ama cihaz üzerinde çizikler görülmüştür diye yazmışlar ki cihazı teslim aldım ve dikkatlice baktığımda hiç bir yerinde çizik yoktu. Eğer mikroskobik olarak varsa bilemem. :D

  • Malesef Bu ülkede tüketici kendi hakınını mahkeme vs yerdelerde aramadığı sürece tüketicinin hakkını gözeten hiçkimse yok.Görüyoruzki dünyada'da aynı şekilde kapitalist sistem bu yönde. 2014'te aldığım s4'ü kendi imkanlarımla tamir ettirip hala kullanmaktayım. piyasada kronik sorunu olmayan ürünyok.

  • Mesut Çevik'den bayram bayram makale ve içeriklerin ardı arkası kesilmiyor. Öncelikle çok güzel bir yazı olmuş, Apple'ın servis konusunda ayrıldığını bizzat kendi tecrübelerimle gördüm.

    Hatta bende yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum. İphone 6 almıştım Amerika'dan. Türkiye'de 1 sene uluslar arası garantisi vardı. Her neyse 2-3 ay kadar kullandım cihazı severek sonra bir olay dikkatimi çekti.

    Cihazın ön kamerası bariz bir şekilde ufak ufak kayıyordu. Araştırdım gerek bizim forumda gerek yurt dışında bu sorunu yaşayan binlerce kullanıcı var. Sorun kronik gibi duruyordu.

    Başta çok dert etmedim fakat gün geçtikçe ön kameranın bu şekli gözüme daha çok batmaya başladı.

    Apple ve diğerleri... Geri çağırmak ya da çağırmamak işte bütün mesele bu.

    Garanti süresinin dolmasına 2-3 ay kala yakınımda bulunan Apple yetkili servisine gittim. (Troy.) Durumu izah ettim. Haklı olduğumu cihazın değişeceğini söylediler. 2 Hafta sonra sıfır iPhone 6 cihazım hazırdı.

    Tabi bu 2 haftalık sürede bekleyemeyip 6S almıştım, gelen sıfır cihazı da babama verdim ve ilk defa iPhone kullanmasına rağmen cihazı çok sevdi.

    Velhasıl çalıştığım şirkette Sony ve LG'nin servisinde sürünen arkadaşları gördükten sonra Apple'ın bu tavrı beni fazlasıyla mutlu etmişti.

    Hatta bu durumu gören bir arkadaşımda (Sony ile uzun bir süre para iadesi konusunda savaştıktan sonra para iadesi alıp) kendine sıfır 6S aldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 15 Eylül 2016; 14:57:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Road.Runner

    Sony amiral gemi cihazlarında rakiplerinden 4-5 yıl önce "su geçirmez" cihazlar çıkarıyor ve hala elaleme yaranamıyor

    Oysaki Sony bu cihazlara biz kullanıcılar gibi "su geçirmez" demiyor, "suya dayanıklı" diyor ve şartlarını en baştan koyuyordu.

    İşin servis ve onarım beklentisi bir yana tarafsız gözle bakıldığında Android tarafında en uzun ömürlü giden ve sorunsuz olan cihazlarin Sony puntolu olduğunu görmek zor olmayacaktir. (Özellikle Z serisi).

    Size katılmıyorum. Sony nin sorunsuzluk olarak hiçbir farkı yok diğer markalardan. Kendi kendine Isınıp reset atan yada kapanan m4 ler, kamerası ve anakartı cortlayan m5 ler... Servis olaraksa Türkiye için berbat ötesi bir desteği var. Telefonda en kötü servise sahip markalardan biri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furyzer0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Road.Runner

    Sony amiral gemi cihazlarında rakiplerinden 4-5 yıl önce "su geçirmez" cihazlar çıkarıyor ve hala elaleme yaranamıyor

    Oysaki Sony bu cihazlara biz kullanıcılar gibi "su geçirmez" demiyor, "suya dayanıklı" diyor ve şartlarını en baştan koyuyordu.

    İşin servis ve onarım beklentisi bir yana tarafsız gözle bakıldığında Android tarafında en uzun ömürlü giden ve sorunsuz olan cihazlarin Sony puntolu olduğunu görmek zor olmayacaktir. (Özellikle Z serisi).

    Tamam satarken suya dayanıklı diyor ama reklamlarına bakınca bildiğin denizaltı gibi su geçirmez sanki editör de bundan bahsetmiş zaten.

    Suyun altınada sok diyor ama dakika ve metre sınırı koyuyor.

    Z ve Z1 den sonra kapak kalktı ve kapak açık olarak su ile temas ettirme bazlı sorunlar yani kapak kaynaklı sorunlar ileriki serilerde ilk seriler kadar gözükmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnsan sürekli telefon haberlerini tıklayınca. Site telefon haberlerini daha çok yapmış gibi görünüyor olabilir mi zihninizde acaba? Diğer haberler de telefon haberleri kadar kullanıcı yorumları yok zaar. :D

  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Road.Runner

    Sony amiral gemi cihazlarında rakiplerinden 4-5 yıl önce "su geçirmez" cihazlar çıkarıyor ve hala elaleme yaranamıyor

    Oysaki Sony bu cihazlara biz kullanıcılar gibi "su geçirmez" demiyor, "suya dayanıklı" diyor ve şartlarını en baştan koyuyordu.

    İşin servis ve onarım beklentisi bir yana tarafsız gözle bakıldığında Android tarafında en uzun ömürlü giden ve sorunsuz olan cihazlarin Sony puntolu olduğunu görmek zor olmayacaktir. (Özellikle Z serisi).

    Size katılmıyorum. Sony nin sorunsuzluk olarak hiçbir farkı yok diğer markalardan. Kendi kendine Isınıp reset atan yada kapanan m4 ler, kamerası ve anakartı cortlayan m5 ler... Servis olaraksa Türkiye için berbat ötesi bir desteği var. Telefonda en kötü servise sahip markalardan biri.

    Belirttiğim cihazların özellikle Z serisi cihazlar olduklarını mesajımda yazmıştım.

    Sizin görüşünüz farklı olabilir lakin bu konuda alt seviye cihazlarda dahi diğer markaların özelliklede Samsung ve Lg gibi firmalara nazaran Sonynin 1 gömlek ustun olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Road.Runner -- 15 Eylül 2016; 14:56:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silversmith

    Haziranın ayının son günlerinde HTC 10 aldım. Ekranın sol alt kısmı kasadan ayrık çıktı. Bir kaç teşhir ürününe daha baktım onlar daha da beter. Ve karanlıkta belli olan aynı bölgede ışık sızması vardı. Ekranın yine aynı bölümünde çok hafif açık siyah lekelenme baş gösteriyordu. Servise gönderdim. Sonuç; yapılan tüm testler sonucunda hiç bir probleme rastlanmamıştır. Denmiş ama cihaz üzerinde çizikler görülmüştür diye yazmışlar ki cihazı teslim aldım ve dikkatlice baktığımda hiç bir yerinde çizik yoktu. Eğer mikroskobik olarak varsa bilemem. :D

    Forma bilerek öyle yazıyorlar ki telefonun içini açan eleman cihaza zarar verirse önceden öyleydi deyip işin içinden çıkmak için.




  • Dandroidçiler buyrun bakem, kuduz olmuş köpekler gibi saldırın bu yazıyı yazan arkadaşa, kuduz köpekler.. Adam hepimizin bildiği ama sizin bir türlü kabul edemediğiniz gerçekleri yazmış, ağzınızdan salyalar akıta akıta geçin klavyenin başına hadi...

  • Apple ve digerleriymis.... iphone 4 anten sorununda basin toplantisi duzenleyip cep telefonunu yanlis tutuyorsunuz diye milleti azarlayan apple mi farkli ?

  • Buram buram reklam kokuyor

  • Müşteri memnuniyeti zirveye ulaşmış desenize!
  • Mesut çevik'i severim ama bu İPhone 7 tanıtımına çağırılmasının arefesinde anten çekmeyince telefonu tutmasını bilmiyorsunuz diye azarlayan iş ahlakına hiç yakışmayan davranışlarda bulunan apple'ı çooh hooştır sorumlu ürünlerini hemen çağırır hikayesi ile övmesi pek tarafsız bir yaklaşım olmamış. Tüm firmaların yaptıkları hataları kabul ederek müşterilerini madur etmemeleri dilekleri ile iyi bayramlar.

  • Sony z3c telefonumun anakartı yandı servisten çıktığında su geçirmez telefonun ekranla kasa montajı iyi yapılmamış telefonun içi görünüyordu. Tekrar verdim 20 iş günü geçti. Sony ile görüştüm yenisini ve parasını istiyorum dedim servisle görüşün dedi. Servis sonyi sıkıştırın dedi. Tekrar tekrar görüştüm talebim reddedilmiş telefon hazır olduğu için gidip almalıymışım. Karar verirci merci ile mailleşmeye çalıştım gecikmeli olarak verilen cevapta uluslar arası standartlarda servis ile (teleservice) çalıştıklarını anlatan bir hazır metini göndermişler. Yazdıklarımı tekrar okuyup tekrar cevap atmalarını istedim yine benzer hazır cümlelerle sonu yasal mercilere başvurabilirsinizle biten bir cevap atmışlar. Tüketici hakları için zaten gün almıştım. Kısacası hakkım olmasına ragmen bunu elde edebilmem için beni oyalamaya caydırmaya çalışıyorlar.

    Ben Sony ürünlerini severek kullanan biri olarak satış sonrası bu hizmetle hayal kırıklığı yaşadım. Ben artık sony almamaya ve aldırmamaya karar verdim. Sony alırsanız şansınıza problemli bir cihaz gelirse sürüneceksiniz. Kısa bir araştırmayla sony teleservice lanet eden onlarca kişi bulabilirsiniz.





  • Apple ın herşeyine laf edilir ama müşteri memnuniyeti politikasına laf edilmez. En azından diğerleriyle kıyaslayınca.

    Çoğu kişi sırf bu hizmet için apple da devam ediyor.

  • Huawei P8 Lite kullanıyorum. Telefon Almanya'dan alındı. 9-10 ay sonra ekran sararması problemi ortaya çıktı. Sol üst köşesine sulu boya fırçası boya atmışlar gibi sararma meydana geldi. Telefonun içinde kendi teknik servis yazılımı var. Hemen programdan bağlanıp IMEI sorgusu yaptım. Yurtiçinde parasını versem bile tamir ettiremeyeceğimi öğrendim. Parça fiyatını kontrol ettiğimde işçilik hariç 230 TL yazdığını gördüm. Telefon zaten 700-800 TL civarında :) Direkt Aliexpressten kargo ve söküm aparatları dahil 58 Tl'ye ekran sipariş ettim. 10 gün içinde geldi. 1 saat içinde telefonun ekranını sıfır gibi yaptım. Şimdi bu olay sonrası Huawei almamazlık yapar mıyım ? Zannetmiyorum. Şimdiye kadar verdiğim paraya göre harika bir deneyim sundu. Yine almak için düşünürüm. Ama Android cephesinde başka markaya bakar mıyım ? O işte çok zor. Şu dakikadan sonra orta seviye telefon alacaksam Huawei , üst seviye telefon alacaksam Apple dışında başka markaya bakmam.





  • Kimse Apple müşteri hizmetleri konusunda 1 numara mavalı okumasın bana. 6s plus aldığımda 2 ay boyunca servislerle uğraşmayı, müşteri hizmetiyle saatlerce konuşup karşılıklı ikna oyunları-laf cambazlığı yapıp 2 ay telefonu kullanamadan mağdur olmamı, hakkım olanı almak için dedektif gibi uğraşıp dumur olmaları yaşayan benim.. Ayıplı mal sayılan ürünü sırf degişim süresi geçsin de tamir yapılsın diye serviste sorun yok diyip geri göndermeleri karşılığında çektiğim kanıt videolar sayesinde haklı çıkabildim. Defalarca servis yolu bekledim. Müşteri hizmetlerinin zorla tamire ikna etme çabalarını yaşayan benim. Hiçbir marka kimsenin babasının oğlu değil, o nedenle körü körüne savunup da kimsenin ekmeğine yağ sürmeyin, ilerde mağdur olan siz olursunuz yoksa..

  • Apple servis konusunda belki çok iyidir ama ülkemizde ki uygulama sıkıntısı bariz can sıkıyor, iphone 6s plus cihazımda daha 1 hafta geçmeden boya da sıkıntı çıktı, cihazı götürdüm ve daha ilk hafta da bunlar olmasına rağmen resmen beni günlerce bekletip mağdur edip sonra da cihazda sorun yok dediler ve 2. kez servise verdiğimde 17 gün sonra cihazım zor da olsa değişti, bundan önce ki yıl iphone 6 cihazımda biriyle konuşurken asla karşı tarafı duyamıyordum ve forumda çok fazla bu sorunu yaşayan vardı, cihazı aldım götürdüm ve arıza yok diye geri gönderdiler, orda cihaza arıza yok diyen kişiye cihazı verdim ve karşı tarafla avm de hafif gürültü olan bir yerde resmen konuşamadı ve yine zorla cihaz değişti, kısaca belki Apple servisi çok iyidir ama bizde İŞLEYİŞ KÖTÜ.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.