Şimdi Ara

Apple ve diğerleri... Geri çağırmak ya da çağırmamak işte bütün mesele bu. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
3
Favori
4.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel reklam olmuş, tebrik ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mementopolis kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Şu donanım haberleri konusundaki eleştirileriniz o kadar haksız ki ne desem bilemiyorum. Siz bile tıklayıp izlemezken kime niye haber yapıyoruz :)

    http://www.donanimhaber.com/donanim/

    http://www.donanimhaber.com/donanim/videolari/

    Şu yukarıdaki adreslere tıklayın sonra da herhangi bir yerli site ile kıyaslayın bakalım kim donanımcı kim cepçi.

    Sevgiler,
    Mesut Çevik
  • Bir dönem iphoneda anten problemi olmuştu, yetkililer çıkıp öyle tutmayın şöyle tutun yandan tutmazsan bişey olmaz falan diye geçiştirdiler.

    Eğer problem küçükse tüm firmalar üstüne yatabiliyor ama çok büyük bir problem varsa örn. bükülme veya yanma, firmalar bazı tedbirler almaya mecbur kalıyor.

    İşin özü apple da diğerlerinden çok farklı bir firma değil.

  • Gm discovery almistim 2013te. 5 kez servise gitti,telefon reset atiyordu kendiliginden.ustelik ilimizde telpa servisi olmadigindan her defasinda kargoya veriyordum.3.gidisinden sonra degisim talep ettim vr bir yandan da tuketici hakem heyetine basvurdum.Telpa degisim yapti (gelen cihaz full kutu diildi,benim kutumdaki cihazi baska bi cihazla degistidiler)
    O gelen cihaz da sarj olmuyodu .onun icin de 2 defa servise gitti.en sonunda sarj olabilen ,reset atmayan bi telefona aldigimin 4.ayi kavusabildim.
    Tuketici hakem heyeti de basvurumdan yaklasik 3.ay sonra bana donus yapti.o sira zaten cihazda bi sorun kalmadigindan para iade talebimi geri cektim.
    Tum bu sebeplerden dolayi telpadan ,general mobiledan uzak duruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihc

    Bir dönem iphoneda anten problemi olmuştu, yetkililer çıkıp öyle tutmayın şöyle tutun yandan tutmazsan bişey olmaz falan diye geçiştirdiler.

    Eğer problem küçükse tüm firmalar üstüne yatabiliyor ama çok büyük bir problem varsa örn. bükülme veya yanma, firmalar bazı tedbirler almaya mecbur kalıyor.

    İşin özü apple da diğerlerinden çok farklı bir firma değil.

    Merhaba,

    Yazıyı okumadınız mı? Zira iPhone 4'ün bu sorunu karşısında ne yapıldığı detaylıca yazıyor.

    Sevgiler,
    Mesut Çevik
  • Mesut Bey iPhone 6 tanıtılacağı dönemlerde neden lansmana DH'nin gitmediğini anlattığı bir mobilite programında "gitmek için Apple ile iyi ilişkiler kurmak gerektiğini" söylemişti. Ve o dönem Apple hakkında çıkan olumsuz haberleri eleyip, olumluları 10 farklı şekilde haber yapan SDN gitmişti lansmana... Bu senede tam tersi sanki :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speed-Step

    Merhaba,

    Şu donanım haberleri konusundaki eleştirileriniz o kadar haksız ki ne desem bilemiyorum. Siz bile tıklayıp izlemezken kime niye haber yapıyoruz :)

    http://www.donanimhaber.com/donanim/

    http://www.donanimhaber.com/donanim/videolari/

    Şu yukarıdaki adreslere tıklayın sonra da herhangi bir yerli site ile kıyaslayın bakalım kim donanımcı kim cepçi.

    Sevgiler,
    Mesut Çevik

    Evet hakinizi biraz yemisim ama, bende sizi söyle "Ana Sayfa" ya alayim sayfalari gezip sira sira telefon heberleri ve uygulamalar (twitter,fessbook uygulamalri vsvs vb.) ile bas basa birakayim.

    hemen buraya tiklaya bilirsiniz ana sayfaya atar. http://www.donanimhaber.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xloud

    Mesut Bey iPhone 6 tanıtılacağı dönemlerde neden lansmana DH'nin gitmediğini anlattığı bir mobilite programında "gitmek için Apple ile iyi ilişkiler kurmak gerektiğini" söylemişti. Ve o dönem Apple hakkında çıkan olumsuz haberleri eleyip, olumluları 10 farklı şekilde haber yapan SDN gitmişti lansmana... Bu senede tam tersi sanki :)

    Merhaba,

    Oturduğunuz yerden başkası hakkında karalama yaparken hiç eliniz titremiyor mu?

    Bu kara zihniyetle 2 gün önce yazdığım şu yazıyı nerenizle yorumlayacağınızı merak ediyorum?

    http://www.donanimhaber.com/iphone/haberleri/iPhone-kullanicilarinin-sahip-olmadigi-teknolojiler-neler.htm

    Yukarıdaki adreste yer alan yazıyı okurken suratınız kızarmıyorsa gerçekten büyük bir sorun var demektir.

    Sevgiler,
    Mesut Çevik




  • Çok güzel bir yazı olmuş. Tespitlerde çok yerinde. Hiç iphone kullanmadım ama kesinlikle müşteriye verilen önemde bir numara olduğunu biliyorum. Arkadaşım almanya dan 6s Plus aldı ve 5 ay sonra çıkan bir sorundan ötürü Türkiye de 3 gün içinde değiştirdiler mesela. Tabi bazı kişiler memnun kalmayacaktır verilen hizmetlerden fakat bu Apple ın sektöründedeki en iyi firma olduğu gerçeğini değiştirmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mementopolis kullanıcısına yanıt
    Hala uzatıyorsunuz :) Haber olabilecekleri yapmışız işte. Diğer tarafta daha fazla gelişme oluyorsa ne yapalım yani gözlerimizi kapatıp donanım haberi mi bekleyelim.

    Dediğim gibi girip izlemediğiniz okumadığınız haberler için bizi suçlamayı bırakın. Oturduğu yerden ahkam kesen ve yalan yanlış sallayanlardan gına geldi.
  • Apple farki. Kiskanan ve kabullenemeyen android tayfa hemen baslamis konusmaya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haberin adı bile içeriğin bize ne olduğu ile ilgili ipucu veriyor.

    İsterseniz dar görüşlü diyin bana ama hangi htc, sony, lg markalı ürünlerin telefonları büyük ölçekli olarak patladı/yandı?

    Demek istediğim her firma böyle bir durumda olsa mecbur geri çağırır ürünlerini.
    Kronik sorun değil imhalat hatası bu.

    Türkiye'deki servisleri biliyoruz hepimiz.
    Ne kadar berbat olduğunu biliyoruz.

    Türkiye'de yaşamak, işte bütün mesele bu.

  • Anlaşilan apple mesuta amerika gezisinde pizza ısmarladı

  • Hocam siz niye her fanboya cevap yetiştirmeye çalışıyorsunuz ki? Boş verin onları kendi hallerine. Onlar hayatlarında bir cep telefonu satın almak dışında hiç bir eylemde bulunamamış ezik, asosyal tipler. Hayatlarında tek sahip oldukları şey telefon olunca da ölümüne savunuyorlar. Muhtemelen satın aldıkları malla da , malı üreten mühendisten bile fazla gurur duyuyorlar.

    Makaleniz gayette tarafsız. Zevkle okudum. Aldığım hiç bir telefonda teknik sorun yaşamadığım için kendimden bir örnek paylaşamayacağım. Fakat Apple'ın diğer markalardan müşteri memnuniyeti açısından ayrıldığına bende katılıyorum. Sanırım ülkemizde 2 mağaza bulunmasından dolayı oluşan kuyruklar dışında pek bir sorun olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesaverde -- 15 Eylül 2016; 13:40:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xloud

    Mesut Bey iPhone 6 tanıtılacağı dönemlerde neden lansmana DH'nin gitmediğini anlattığı bir mobilite programında "gitmek için Apple ile iyi ilişkiler kurmak gerektiğini" söylemişti. Ve o dönem Apple hakkında çıkan olumsuz haberleri eleyip, olumluları 10 farklı şekilde haber yapan SDN gitmişti lansmana... Bu senede tam tersi sanki :)

    Alın benden de o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speed-Step

    Hala uzatıyorsunuz :) Haber olabilecekleri yapmışız işte. Diğer tarafta daha fazla gelişme oluyorsa ne yapalım yani gözlerimizi kapatıp donanım haberi mi bekleyelim.

    Dediğim gibi girip izlemediğiniz okumadığınız haberler için bizi suçlamayı bırakın. Oturduğu yerden ahkam kesen ve yalan yanlış sallayanlardan gına geldi.

    Tamam, Mesut Bey siz haklisiniz kendinize göre. Gözle görülür (Ana Sayfa) ve birde yasadigim olayi anlatmistim sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mementopolis -- 15 Eylül 2016; 13:42:22 >
  • Ne oldu test cihazı falan vermediler mi ? iPhone'da olmayan özellikler, Apple ürünlerini geri çağırmıyor vs. İkidir Apple haberi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krone -- 15 Eylül 2016; 13:51:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siemens SX1 alıp defalarca servisi aşındırıp 27-28 ay sonra garantisi bitmiş telefondan para iadesi almıştım. Oluyor işte.

  • Zaten binlerce lira vererek aldığımız ve sorunsuz olması gereken cihazlardaki sorunlar sıra bekleyerek,mağdur olup eziyet çekerek çözüldüğünde sevinmemiz mi gerekiyor ?
    Firmaların tüketiciden özür dileyip her türlü kolaylığı yapması gereken yerde tüketiciler ayıplı malları kullanmaya devam edip mağduriyetlerini sineye çekiyor.Aralarından bir tane firma elini başının arasına koyup bize hak veriyormuş da işi yokuşa sürmeden onarım ve değişim yapıyormuş şükür.Onun için de 1 telefon parası yerine 3-5 telefon parası vermek gerekiyor aman ne güzel.Hani hak ? Hani hukuk ?
    Tüm bunlar haber şeklinde ve bu üslupla yazıldığında hadi apple alın der gibi olmuş.Olaya daha uzaktan bakmak ve yazıya bunu dökmek gerek.Ancak o zaman haber niteliği kalır mı bilmem...

  • Galaxy S6 cihazlarda birçok kronik problem var. En önemlilerinden biri ekrandaki renk bozulması durumu. Konu ile ilgili xda developers, android central, reddit gibi platformlarda 50 60 sayfalara varan konular var, 4,5 kez cihaz değişimi yapıp her seferinde ekranın farklı yerlerinde renk atması olanlar var. Ben de bu sorundan muzdaribim, yakın zamanda garantiye vereceğim cihazımı, bakalım Samsung nasıl bir yaklaşım gösterecek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.