Şimdi Ara

Apple ve diğerleri... Geri çağırmak ya da çağırmamak işte bütün mesele bu. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
3
Favori
4.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İphone 6 plus Sahibiyim, Sadece Bazı serilerdeki 6 plus versiyonuna özgü Kamera da isight focus sorunu ortaya çıktı.Ki apple ın başlattığı seri numarasına göre sorgulamada cihaz kronik sorunlu görünüyor.
    Ve en yakın Apple Teknik servisine yönlendiriyor.

    Buraya kadar güzel herşey

    Fakat Onca para verip aldığım İ6+ telefonun kamerasındaki sorun benim hatammış gibi sadece kamerayı değiştiren, içi açılan iphone 6 Plus kullanmak zorunda bırakmak niye?

    Yine Aynı şekilde belli aralıklarla Yine 6 plus telefonumda, çok ısınınca ekrana basınca ki hafif yazı yazarkenki bir dokunuştan bahsesiyorum, tıkır tıkır ses çıkaran Ekran oynamasına ne demeli?

    Kimi şanslı ise Teknik servise götürdüğünde sorun devam ediyorsa işlem yapan,cihazı değiştiren Ama sorun yoksa birşey yapamayız diyen Apple yetkili servisine ne demeli.

    Şu bir gerçekki iphone 6 plus ların bazı serilerinde bahsettiğim Kronik sorununlu cihazları Note 7 gibi olmasada Apple telefonu elimde patlattı.

    Not: İphone 6 Plus ların bazı serilerinde bu sorun baş göstermektedir.Bendeki Kamera sonu 1.5 sene sonunda baş gösterdi.Ekran oynamaları cihaz ısınınca zaman zaman yine baş gösteriyor.

    https://www.apple.com/tr/support/iphone6plus-isightcamera/

    Eğer bir İphone 6 plus sahibi iseniz,yada satın almayı planlıyorsanız, yukarıdaki linkten seri numarasını yazarak alacağınız yada kullandığınız 6 plus ın hatalı kapsamına girip girmediğini öğrenebilirsiniz.

    Bu sorunu henüz yaşayıp yaşamamanız önemli değil.Ama içi açılan değer bakımından 6 plus elimde patladı.



    Ayrıca İphone 7 nin satışa çıkış arifesinde bu konuyu çok manidar ve taraflı buldum.



    Evet her zaman Apple diğer firmalara göre bir iki tık daha fazla ürünlerine sahip çıkıyor bu bir gerçek ama aması var işte.

    Ayrıca Apple dışındaki Diğer firmaların Yurt dışındaki teknik servis anlayışı ile Türkiye de taşeron olarak verdikleri Servis anlayışını asla kıyaslamam bile.

    Apple dışındaki diğer firmalarında Yurt dışındaki servis anlayışı Apple ı aratmayacak derecede iyi.

    Söz gelimi Hollanda Media markt dan aldığım Nexus cihaz aldığımın akşamı açılmıyordu açılış ekranında kalıyordu.

    Ertesi gün götürdüğümde kontrol edildikten sonra sorgusuz sualsiz yenisi verildi.

    Türkiye de olsa 1 günlük cihazı servise göndermemiz gerek derler ki diyorlar okuyoruz buradan.


    Yine geçen hafta sonu Pazar günü Hollanda Media markt dan LG monitör aldım. 2 gün kullandım fakat istediğim performansı alamadım ve menü tuşu çok kullanışsızdı.

    Kutusuna geri koydum geri götürdüm böyle böyle geri vermek istiyorum dedim.Tek laf yok.Geri iade çıktısını alıp üstüne biraz daha para koyup Laptop aldım çıktım.

    Kısacası Türkiye deki Taşeron Teknik Servis politikaları yanlış ve kontrolsüz olduğu için birde Apple işini kendi cihazını sağlama aldığı için arada bukadar uçurum var.

    Dediğim gibi Oda Türkiye sınırlarında geçerli.

    APPLE ın Türkiye ve Yurt dışındaki Teknik servis anlayışında bile uçurum var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaSSive -- 15 Eylül 2016; 15:03:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Okumayın, Apple Store'dan kovuldukları Apple'ı yüceltmişler

  • Bu durum pazarlama rekabetinin sonucu olarak tüketim çılgınlığına itilmiş olmanın doğaln sonucudur. Bu süreçte şanslı olanlar sadece para kaybına neden olacak. Şanssız olan bir kısım insan kansere yakalanacak. Üretim çılgınlığı soluyacak hava bile bırakmadı büyük şehirlerde. Türkiye bu konuda daha az endüstrileşmiş olmasının avantajına sahip. Çin bitmiş artık gökyüzü mavi bile değil. Sıkı çalışılırsa 2025 yılında gökyüzünün yeniden mavi olabilme ihtimali varmış. İnsanlar nasıl seri katil haline geliyor şimdi daha iyi anlıyorum. Beyinlerinden geçenleri söylediklerine daha çok hak veriyorum. Satın aldığınız araba telefon havamı kirletiyor. Ve bir de bununla bana caka satıyorsunuz. Herkesin kendine ait bir gezegeni olsaydı övünülecek bir hareket olurdu. Bir çok insan artık nefes almıyor olsa ne güzel olurdu.

  • Anneme hediye almis olduğum iphone 6 plus modelinde ıslak mendilin home tuşuna temasından dolayı home tuşu sacmalamaya başladı,cihazi alip (abd-boston apple store) store gidip durumu anlattim ordaki arkadaş seni anlıyorum:) annene hediye almışsın çok düşünceli birisin diyip kaydımı açtı ve 15 dk icinde yeni cihazi bana getirdi :) annen gule gule kullansın dostum dedi,bende kendisine Turkiyede kullanacağım icin imei degisimi kağıdını talep ettim elbette deyip kağıdımi da verdi ve tokalasarak storedab ayrildim,Sıvı teması olmuş ve garantiye girmeyen bu olayi istese makul bir sekilde bana aciklayip garantiye girmiyor diyebilirdi ama durum aynen yukarida anlattığım gibi gerceklesti:) hic umudum yoktu değişim için ama validenin şansına diyelim artik cihazi degistirdik ve hala kullanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık aplle'ın ürünleri tercih edilecek seviyede değil zaten.

  • Türkiye'de tüketici hakkını yeteri kadar arayamıyor. Garantiye gönderdiğin zaman yüzde yüz kullanıcı hatasıdır gözüyle bakıyorlar. Sanki satın aldığımız firma bu servislere garanti kapsamındaki parçaları göndermiyor da beyefendiler ceplerinden harcıyor?? Bir yerlerde yanlış yapılıyor. Bu kafayla hiç bir cacık olmaz.

  • Apple in servis anlatisi diger firmalara gore ciddi anlamda basarili ama bunun tek sebebi bizim yasalarimizdaki bosluklar ve dandik servis aglarimiz. Yabanci bir cihaz ureticisi buraya ithalat yapmaya kara verdiginde K.V.K yada ona benzer servislerle anlasiyorlar. Olay burda patliyor. Servis hukuksal aciklari bildigi icin sizi surunduruyorda surunduruyor. Piskin piskin git servise sikayet et yada dava ac surecine itiyor. Ulkemizde bu durumun ne kadar uzun surdugunude herkes biliyor. Servisteki elemanlarin dikkatsizlikleri ve cihazlara verdikleri hasarlarda cabasi. Bir yeri yapilir bir yeri bozulur yada saginda solunda sacma sapan ciziklerle gelir. Daha once deneyimleri olan insanlar cihazlarini servise bile vermek istemiyor. Sahsen apple disinda bir cihazimda problem varsa durumu belirtip o sekilde satiyorum. Inanin basinizi agritmaya degmiyor. Tabi maddi durumun uygunda olmasi lazim.

  • Tekno-Haber sitesin de görmememiz gerektiğini düşündüğüm bir haber.

    Toz pembe bir apple, pembesi gitmiş tozu kalmış diğer markalar.

    Ama gerçek de hepsi aynı tonun laciverti.

    Hayırlı işler..

  • Sanki haberi ekrem71 yazmis gibi geldi bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple kullanıcı pazarındaki ağırlığını günbegün artırdığında anlayacağız neden diğerleri ilgisizde apple şaak veryor yenisiniz.

    3 kişi araçta seyir halindeyiz şoför arkadaş 2 ay garanti süresi kaldığını söylediği, tuş sorunu yaşadığı iphone 5s telefonunu servise götürdüğünde anında yenilendiğini söylediğinde samsung kullanan arkadaş bir dahaki telefon tercihim iphone olur demişti.
  • 2012 de retina ekranlı macbooklar cıktığında direk almıştım. Ekran panellerini ya lg ya da samsun uretiyordu. Lg lerin bazılarında ghosting vardı. Yani ekranda bir görüntü biraz savit kalınca o görüntü değiştiğinde gölge gibi eski görüntü kalıyordu. Ben götürmeye fırsat bulamadığımdan baya bi kullandım taa ki garantinin son gününe kadar. Cihaz yurtdışından geldiğinden 1 sene garantisi vardı. O zaman apple resmi olarak yoktu premium resellerlar vardı servis hizmetini de onlar veriyordu.

    Neyse götürdüm cihazı. Dedim böyle böyle kronik problem var ki zaten onlar da biliyordu. Dediler ekran değişimi olacak bu da komple üst kasanın değişmesi demek. Dedim cihaz üzerinde calışıyorum çok uzarsa işlerim aksar olabildiğince hızlı yapabilirseniz çok iyi olur. Cuma günü vermiştim akşama doğru. Pazartesi günü de öğlene doğru aldım.

    Yurtdışı cihaza bu hizmeti verecek başka firma olduğunu sanmıyorum. O yüzden apple dan şaşmam bu saatten sonra.

    2012 cihazı hala kullanıyoruz kardeşime verdim ben de yeni cihaz aldım. Bataryası ölmek üzere 4 senelik süreçte 1000 cycle oldu. Yüzde 60 kapasiteyle çalışıyor. Bir kaç ay içinde bataryayı değiştirtip içini de temizlettiririm. Böylece bir 4 sene daha kullanırız. Apple uzun süreçte her zaman karlı oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Xperia m4 aqua sebeke problemli cikti. Servise degisim talebimi ilettim ve yasal haklarimi bildigimi hatta ilgili kanun bendini bile soyledim. Ama buna ragmen onarilarak geri geldi suya dayaniklilik ozelligini yitirdi. Musluk altinda su icinde kaldi. 738 tl masraf cikardilar. Hakem heyetine verdim ve bilirkisi lehime rapor yazdi. Karar yazilmasini bekliyorum rum. Salaga yatiyorlar, tuketicinin haklarimi yok sayiyorlar. Ben genel geri cagirmayi gectim servise gelen urunu en azindan kanunun gerektirdigi sekilde tamir etseler yeter. Sonyi marka olarak cok severim ama telefonunu bidaha asla almam.

  • Konunun Başlığını,

    "Apple iphone almak yada almamak,işte bütün mesele bu"

    Diye değiştirmenizi öneririm.En azından etik bir yazı olmuş olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hersey gulluk gulustanlik olmasada evet, elektronik cihaz ureticileri icerisinde apple her zaman hatalari konusunda sahiplenici tavir sergilemistir..haa tamam piskin ve curetkar sacma sapan cevaplari olmuyor mu musteriyi salak yerine koyan oluyor ama genel olarak kotunun iyisi sayilir

  • Ve evet bu bir reklam belli.. note 7 patladi milletin cebinde 3600tl var iphone 7 ye yonlendiriyor insani.. zaten dh nin bu tutumuna ve tarafsizligini yitirmesine alismaniz lazim (eski uyelere)



    Baslik eger samsung ve digerleri olsa daha tarafsiz olurdu cunku su an bu konu samsung cephesinde on planda.. konu gundem olarak a yi b yi baglayan bir sey degil

  • Steve jobs un ıphone 4 de sinyal sorunu ortaya çıktıgı sırada telefonu tutmayı bılmıyorsunuz diyerek insanlarla dalga geçtiğini de unutmadık ayrıca ıphone 6 bukuldugunde yenısını vermıyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesut'a niye yükleniliyor anlamıyorum ,

    Adam gayet tarafsız bir şekilde en çok şikayete haiz olanları tek bir yazıda toplamış ,üstelik doğru bilgi ,bunu bizler bir şey satın alırken dikkate alalım diye ,bir noktada referans başlık olsun diye yapmış (Bayramdayız diye yapmış herhalde :) .

    Apple fanıymış,samsung fanıymış , yahu semizotu fanı olunsa dahi yazıdaki bilgiler ,forumdaki konulardan derlenerek hazırlanmış ,belli.
    Üstelik DH editörünün telefon markalarına erişimi sıradan bir kullanıcıdan daha öte,bilgisi de,
    örneğin adam gidip general mobile pazarlama müdürünü çaya çağırabiliyor, yani markası ne olursa olsun arada bir iletişim ,kulis bilgisi ve ticari bir illiyet var.
    Hal böyleyken , pazardaki koşan markaların sorunlarını ifşa etmekten çekinmemiş.
    Apple 'ın muamelesini kayırmamış, ne ise onu söylemiş , Ne Mesut Apple'ın hisse değerini etkileyecek durumda ,ne de Apple Mesut'un kalemini...

    Diğer taraftan ,Mesut'un çıkışı,hikayesi "telefon ", kariyerine telefonları incelemek,irdelemek suretiyle başlamış birisi. Örneğin zincir marketlerde satılan Meyve Suları hakkında da doğru içerik hazırlayabilecek bir profesyonel haline geldi ,Pekala yapabilir de .Ancak DH'de telefon içeriği yapması neden garip oluyor?
    Shift Delete sitesine gelince , orada Apple'a tapan biri var, eleman öyle görgüsüzün teki ki ,kendisini çoluk çocuğun da izleyebileceğini hesaba katamıyor ,habire apple'a sahip olmayanları 2.sınıf vatandaş gibi görüyor. Bir çocuğun bu ZİBİDİYİ izleyip de örnek aldığını düşünsenize...
    Oysa ki DH'nin bir haberinde dahi herhangi bir marka özentisi altında ayrımcılık yapıldığına şahit olmadım ,diğer taraftan ,editörlerin hepsi tasarrufun ve yerinde harcamanın önemine vurgu yapan arkadaşlar...Shift Delete sitesi ile burayı karşılaştırmayın bile ayıptır.

    --------------------------------------
    Neyse ,
    Editöre , Huawei ,Lenovo,Asus,Casper gibi TR'deki diğer yaygın markaların neden yazıda olmadıklarını sormak isterdim.
    Yer olmadığından mı ,yoksa elde yazıya eklenecek frekansta done bulunmadığından mı ?

    Kolay gelsin.





  • Haberden kötü kokular yayılıyor...

  • sendemail kullanıcısına yanıt
    Bir çok Firma ve Distürübütör, Bu tür teknoloji ile ilgili haber portallarına, Youtube vb blogu olan platformlarda hatırı sayılır takipçisi olan kişilere,kurumlara sponsor olduğunu çoğu kişi biliyordur sanırım.

    Kimi firma cihaz gönderir,kimi firma belli bir bütçe ayırır.

    Mesut Çevik in şahsına değil belki ama Editörlüğünü yaptığı portalın menfaatleri doğrultusunda işini yapması gerektiği gibi yapıyor diyebiliriz.

    Ancak bunu yaparken diğer etken ve nedenleride analiz edip kantarın ucunu fazla kaçırmaması gerek.

    Aksi takdirde amaç üzüm yemek değil bağcıyı dövmeye benziyor.

    Kim ne derse desin.Reklam kokan hareketler bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok artık dedirtecek bir yazı. Hak verilebilir başka bir zaman olsa ama yazının yazılma zamanı maalesef Apple lansmanı sonrasına tekabül ediyor ve bu sene Mesut Bey oraya götürüldü. Böyle bir yazının ellerinden çıkmış olması ve son kısımda niye Apple böyle bir iyilik yapıyor demesi güldürdü.

    Sebep açık: adamlar azıcık verip fazlasıyla alıyor zaten. Azıcık verdiği şeyden bir daha verdiğinde sıkıntı yaşamıyor ki. Müşteri memnuniyeti olayına da o yüzden dönüyor. Bunca zaman içinde de elde ettiği rekor kar ve kasanın dolmasıyla 10 kez telefonların hepsini toplatıp dağıtabilir bile. Rahatlıkla..!

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.